Jij hebt ergens iets loszitten in je hoofd als je dat een lekker ding vindt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:08 schreef Klipnap het volgende:
Niels is een lekker ding johIk zie hem zo in de Playboy staan!
Haters
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt ergens iets loszitten in je hoofd als je dat een lekker ding vindt.
Hij lijkt een beetje op die smilie.quote:
De emo-gif zekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op die smilie.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
Nick
Mag alleen hopen dat Madame Hysterie niet ook mee terug is in Meerdijk
Lekker pedo geilen op een 12-jarige.quote:
Ja want ik ben al volwassenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lekker pedo geilen op een 12-jarige.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu snel terug krabbelen he..,quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja want ik ben al volwassenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja stiekem is hij heel lekker. Straks even fanmail sturenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja stiekem is hij heel lekker. Straks even fanmail sturen
Neejjquote:
Wanneer dan wel?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
Nick
Mag alleen hopen dat Madame Hysterie niet ook mee terug is in Meerdijk
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop