Hij is aan het verhuizen, en hij is zijn studie aan het afronden, en hij werkt heel erg veelquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Waarmee is meneer precies druk dan?
Van dittum.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:58 schreef kijkmij het volgende:
Gelul. Je hoeft ook niet iedere dag bij elkaar te zijn toch? Als het klikt dan maak je tijd voor elkaar en dan vind je altijd wel tijd. En na de kerst dat is nog wel heeeeeel ver weg. Ik ken de situatie niet maar ik zou zeggen dat er iemand aan het lijntje wordt gehouden.
quote:
Ik ken hem niet maar misschien is het iemand die alle opties nog open wil houden? Want wat ik al eerder heb gezegd:quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:39 schreef puckje12 het volgende:
Maar waarom zegt hij dat dan niet eerlijk terwijl ik hem dat juist ook gevraagd had. En zegt hij dat hij er helemaal voor wil gaan en niet met 1 a 2 keer in de week afspreken. maar dat hij me dan vaker wil zien. en dat snap ik dan niet helemaal. de ene kant heb ik ook zoiets van barst toch maar de andere kant stuurt hij me dan weer een heel lief smsje dat hij me mist enzo.. moeilijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:58 schreef kijkmij het volgende:
Gelul. Je hoeft ook niet iedere dag bij elkaar te zijn toch? Als het klikt dan maak je tijd voor elkaar en dan vind je altijd wel tijd. En na de kerst dat is nog wel heeeeeel ver weg. Ik ken de situatie niet maar ik zou zeggen dat er iemand aan het lijntje wordt gehouden.
Hij is op dat moment zo geil als wat en wil maar één ding.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:39 schreef puckje12 het volgende:
maar de andere kant stuurt hij me dan weer een heel lief smsje dat hij me mist enzo.. moeilijk.
Yahtzee?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij is op dat moment zo geil als wat en wil maar één ding.
Dat.quote:
Ja samen klussenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat.
Als hij dol op je is dan betrekt hij je juist bij dat alles.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef ChristianeF het volgende:
ik ken het gevoel ja.. ik ben ook nog nie zo lang met iemand samen, maar hij heeft een eigen zaak, ik heb mijn eigen werk.. en hij heeft maar 1 dag door de week vrij, op de dag dat ik dan weer niet vrij ben, ik spring savonds na mijn werkuren wel bij.. maar dan is er amper tijd om te praten, en s'avonds heeft hij rond 12 uur gedaan... en dan moet je tijd maken maar hoe doe je zoiets in deze situatie.. achja
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef missy25 het volgende:
OMG, niet aan beginnen meid, echt niet! En niet geloven in woorden. Kijk naar daden en die zijn er zeer duidelijk niet. Hij probeert je wel geinteresseerd in hem te houden door lieve dingen te zeggen. Maar woorden zijn loos echt.
Mijn ex had ook weinig tijd door van alles en nog wat. En ik vind dat echt bullshit. Als je iemand wil zien, zorg je daarvoor.
Even serieus he... als hij jou zag als zijn droomvrouw (wat zeeeer schaars is lijkt mij) dan gaat hij toch niet simpel zeggen: uhhhh ik heb niet zoveel tijd. Na de kerst weer.
Echt niet he. Een man die zijn droomvrouw ontmoet laat haar echt niet gaan.
Ik ben 1.5 jaar zo dom geweest om woorden te geloven i.p.v. daden. En ik praatte mezelf maar weer aan dat hij het echt druk had en echt niet kon. Nou sorry maar te druk is echt te grote onzin. Laten gaan, hoe leuk je hem misschien ook vindt...
Ow dankzij jou weet ik weer... Dat topic waarin Stevie Wonder zelfs zag wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef mangler_fcu het volgende:
Meid.. dit is nou je tweede topic over die kerel, eerst werd het contact al minder na dat je het bed met hem had gedeeld en belde hij je alleen nog maar als hij dronken was en nu zegt hij dat hij wel een relatie met je wil maar wel pas over ruim een half jaar omdat hij nu 'geen tijd' voor je heeft..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |