abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:47:07 #1
375910 puckje12
What are you thinking?
pi_112272724
Hi, laat ik vanaf het begin beginnen. ( hij 26 en ik 19)
Laatst heb ik een jongen ontmoet. Hartstikke leuk en de klik is er wel.
Hadden elkaars ouders ontmoet en een paar keer gedate.
Maar wist niet hoe ik het moest noemen. Een relatie, een avontuurtje of een flirtmodus.
Dus laatst heb ik hem gevraagd of hij dit zag als een avontuurtje of dat ik wel iets
anders voor hem betekende.
Hij zei dat ik zeker wel wat voor hem betekende en dat hij zijn vrijgezelle leventje graag
voor me op wou geven ( wat hij ondertussen allang gedaan had) maar hij had nog geen tijd voor een relatie. Omdat hij heel erg druk is. En dat hij me meer tijd gunde. En dat hij na de kerst meer tijd had omdat hij dan alles had afgerond (studie, huisje, werk) etc.
pi_112272772
Waarmee is meneer precies druk dan?
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:53:11 #3
375910 puckje12
What are you thinking?
pi_112272959
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Waarmee is meneer precies druk dan?
Hij is aan het verhuizen, en hij is zijn studie aan het afronden, en hij werkt heel erg veel
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:57:19 #4
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_112273118
He's not just that into you!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_112273193
'geen tijd voor een relatie' is volgens mij gewoon een slap excuus voor dat ie verder niets met je wil.
pi_112273201
Gelul. Je hoeft ook niet iedere dag bij elkaar te zijn toch? Als het klikt dan maak je tijd voor elkaar en dan vind je altijd wel tijd. En na de kerst dat is nog wel heeeeeel ver weg. Ik ken de situatie niet maar ik zou zeggen dat er iemand aan het lijntje wordt gehouden.
pi_112273256
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:58 schreef kijkmij het volgende:
Gelul. Je hoeft ook niet iedere dag bij elkaar te zijn toch? Als het klikt dan maak je tijd voor elkaar en dan vind je altijd wel tijd. En na de kerst dat is nog wel heeeeeel ver weg. Ik ken de situatie niet maar ik zou zeggen dat er iemand aan het lijntje wordt gehouden.
Van dittum.
pi_112273418
Voor een relatie máák je tijd. Dikke kans dat ie elke dag bij een ander in het broekje zit :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:11:44 #9
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_112273688
Ik heb geen geld voor een relatie. :')
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2012 @ 18:12:22 #10
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112273716
En wat is je vraag eigenlijk?
Are you fokking to me?
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:39:28 #11
375910 puckje12
What are you thinking?
pi_112274618
Maar waarom zegt hij dat dan niet eerlijk terwijl ik hem dat juist ook gevraagd had. En zegt hij dat hij er helemaal voor wil gaan en niet met 1 a 2 keer in de week afspreken. maar dat hij me dan vaker wil zien. en dat snap ik dan niet helemaal. de ene kant heb ik ook zoiets van barst toch maar de andere kant stuurt hij me dan weer een heel lief smsje dat hij me mist enzo.. moeilijk.
pi_112274653
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:57 schreef doeka het volgende:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112274668
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:39 schreef puckje12 het volgende:
Maar waarom zegt hij dat dan niet eerlijk terwijl ik hem dat juist ook gevraagd had. En zegt hij dat hij er helemaal voor wil gaan en niet met 1 a 2 keer in de week afspreken. maar dat hij me dan vaker wil zien. en dat snap ik dan niet helemaal. de ene kant heb ik ook zoiets van barst toch maar de andere kant stuurt hij me dan weer een heel lief smsje dat hij me mist enzo.. moeilijk.
Ik ken hem niet maar misschien is het iemand die alle opties nog open wil houden? Want wat ik al eerder heb gezegd:

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:58 schreef kijkmij het volgende:
pi_112274690
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:39 schreef puckje12 het volgende:
maar de andere kant stuurt hij me dan weer een heel lief smsje dat hij me mist enzo.. moeilijk.
Hij is op dat moment zo geil als wat en wil maar één ding.
pi_112274839
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:41 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Hij is op dat moment zo geil als wat en wil maar één ding.
Yahtzee?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112274861
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:57 schreef doeka het volgende:
Dat.

Als hij dol op je is dan betrekt hij je juist bij dat alles.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112275261
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat.

Als hij dol op je is dan betrekt hij je juist bij dat alles.
Ja samen klussen *;

Als je elkaar daarna nog leuk vind en niet compleet gek bent geworden dan heb je garantie voor de toekomst :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:56:20 #18
375910 puckje12
What are you thinking?
pi_112275280
Oke dankje moest even jullie meningen horen. top!
pi_112275513
Ik mag hopen dat hij op zijn 26 zijn studie aan het afronden is :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_112278430
ik ken het gevoel ja.. ik ben ook nog nie zo lang met iemand samen, maar hij heeft een eigen zaak, ik heb mijn eigen werk.. en hij heeft maar 1 dag door de week vrij, op de dag dat ik dan weer niet vrij ben, ik spring savonds na mijn werkuren wel bij.. maar dan is er amper tijd om te praten, en s'avonds heeft hij rond 12 uur gedaan... en dan moet je tijd maken maar hoe doe je zoiets in deze situatie.. achja
pi_112283531
OMG, niet aan beginnen meid, echt niet! En niet geloven in woorden. Kijk naar daden en die zijn er zeer duidelijk niet. Hij probeert je wel geinteresseerd in hem te houden door lieve dingen te zeggen. Maar woorden zijn loos echt.
Mijn ex had ook weinig tijd door van alles en nog wat. En ik vind dat echt bullshit. Als je iemand wil zien, zorg je daarvoor.
Even serieus he... als hij jou zag als zijn droomvrouw (wat zeeeer schaars is lijkt mij) dan gaat hij toch niet simpel zeggen: uhhhh ik heb niet zoveel tijd. Na de kerst weer.
Echt niet he. Een man die zijn droomvrouw ontmoet laat haar echt niet gaan.
Ik ben 1.5 jaar zo dom geweest om woorden te geloven i.p.v. daden. En ik praatte mezelf maar weer aan dat hij het echt druk had en echt niet kon. Nou sorry maar te druk is echt te grote onzin. Laten gaan, hoe leuk je hem misschien ook vindt...
pi_112284828
Geen tijd is een kwestie van geen prioriteit...
pi_112284893
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef ChristianeF het volgende:
ik ken het gevoel ja.. ik ben ook nog nie zo lang met iemand samen, maar hij heeft een eigen zaak, ik heb mijn eigen werk.. en hij heeft maar 1 dag door de week vrij, op de dag dat ik dan weer niet vrij ben, ik spring savonds na mijn werkuren wel bij.. maar dan is er amper tijd om te praten, en s'avonds heeft hij rond 12 uur gedaan... en dan moet je tijd maken maar hoe doe je zoiets in deze situatie.. achja
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:28 schreef missy25 het volgende:
OMG, niet aan beginnen meid, echt niet! En niet geloven in woorden. Kijk naar daden en die zijn er zeer duidelijk niet. Hij probeert je wel geinteresseerd in hem te houden door lieve dingen te zeggen. Maar woorden zijn loos echt.
Mijn ex had ook weinig tijd door van alles en nog wat. En ik vind dat echt bullshit. Als je iemand wil zien, zorg je daarvoor.
Even serieus he... als hij jou zag als zijn droomvrouw (wat zeeeer schaars is lijkt mij) dan gaat hij toch niet simpel zeggen: uhhhh ik heb niet zoveel tijd. Na de kerst weer.
Echt niet he. Een man die zijn droomvrouw ontmoet laat haar echt niet gaan.
Ik ben 1.5 jaar zo dom geweest om woorden te geloven i.p.v. daden. En ik praatte mezelf maar weer aan dat hij het echt druk had en echt niet kon. Nou sorry maar te druk is echt te grote onzin. Laten gaan, hoe leuk je hem misschien ook vindt...
:') Slim om persoonlijke situaties te projecteren op een totaal andere situatie :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_112287681
Meid.. dit is nou je tweede topic over die kerel, eerst werd het contact al minder na dat je het bed met hem had gedeeld en belde hij je alleen nog maar als hij dronken was en nu zegt hij dat hij wel een relatie met je wil maar wel pas over ruim een half jaar omdat hij nu 'geen tijd' voor je heeft..

Serieus meis, hij wil je niet. Je bent leuk voor in bed en als het hem uitkomt maar hij wil niks met je, echt niet! Hij zegt dat hij je als meer dan een neukertje ziet omdat hij je op die manier aan het lijntje kan houden.. Laat hem gaan want geloof me hij is echt niet verliefd op je en wil echt geen relatie met je..
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2012 @ 22:44:56 #25
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112288025
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef mangler_fcu het volgende:
Meid.. dit is nou je tweede topic over die kerel, eerst werd het contact al minder na dat je het bed met hem had gedeeld en belde hij je alleen nog maar als hij dronken was en nu zegt hij dat hij wel een relatie met je wil maar wel pas over ruim een half jaar omdat hij nu 'geen tijd' voor je heeft..

Ow dankzij jou weet ik weer... Dat topic waarin Stevie Wonder zelfs zag wat er aan de hand was. :')
Are you fokking to me?
pi_112289084
Klinkt als een slechte smoes.
pi_112295936
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef Marie30 het volgende:

Ow dankzij jou weet ik weer... Dat topic waarin Stevie Wonder zelfs zag wat er aan de hand was. :')
Ik herinner me dat topic nu ook ja en het verbaast me dat TS nu nog twijfelt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112296018
Je bent geen prioriteit
pi_112296112
Dat ik mijn situatie projecteer op deze.... Het is geen wereld van verschil. Het komt gewoon op hetzelfde neer. En omdat ik erin geloofde, dat mijn ex dus geen tijd had, geef ik ook alleen maar aan dat het een smoes is. Ik snap niet wat daar het probleem van is. Als ik er bijv. geen ervaring mee had, kon ik zeggen dat hij het misschien wel echt druk zou hebben.
Nu ik het heb meegemaakt, weet ik dat het onzin is. Dus. :S
pi_112300500
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef ChristianeF het volgende:
Keuzes maken.

In mijn optiek verkwist je op die manier je leven. Maar daar staat iedereen anders in.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:08:16 #31
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_112302139
Ooooh, jij bent dus dat meisje van dat andere topic...

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelfs Stevie Wonder ziet wat hier aan de hand is. :')
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_112302363
Wat deze gozer wil was al duidelijk in je vorige topic. Beetje hardleers? :P
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:20:10 #33
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_112304805
Hmm, puckje = missy of begrijp ik dit topic niet? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:31:10 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112305237
Zelf ook beetje half in zo'n situatie gezeten. Jongen die ik leuk vond/vind en hij mij. Hij zegt dat hij z'n aandacht nu vooral op z'n studie moet richten en dergelijke omdat hij het te veel verkloot heeft de laatste jaren. En hij weet dat als ie echt om iemand gaat geven / vriendin heeft daar te veel tijd in gaat stoppen, waardoor het allemaal weer fout gaat lopen.

Tja geen idee in hoeverre het echt zo is of dat hij mij niet voldoende ziet staan. Het komt op hetzelfde neer. Het wordt niets. Niet nu, misschien ooit later. Maar daar ga ik niet op wachten.

Momenteel zien we elkaar nog af en toe en is het altijd gezellig O+ Maar het is en blijft sporadisch contact.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2012 @ 15:11:04 #35
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112309041
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 07:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik herinner me dat topic nu ook ja en het verbaast me dat TS nu nog twijfelt.
Verbazend inderdaad... Weer een gevalletje; liefde is blind
Are you fokking to me?
pi_112311708
@sonic
Ja je hebt me echt door.... :S
Balen, ontmaskerd.
pi_112311743
En Cue is zeker ook dezelfde?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:28:25 #38
33189 RM-rf
1/998001
pi_112312029
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:47 schreef puckje12 het volgende:

Maar wist niet hoe ik het moest noemen. Een relatie, een avontuurtje of een flirtmodus.
het maakt toch verder helemaal niks uit 'hoe' je iets noemt...?

het komt over alsof je heel specifiek een bepaald 'beeld' nastreeft dat je denkt te hebben wat een 'relatie' zou moeten zijn en het zo probeert te draaien dat 'hij' daarin past...

feit lijkt eerder te zijn dat hij daar helemaal niet in past en niet aan je wensen voldoet betreffende 'hoe een relatie zou moeten zijn'...

wat dat betreft kun je twee dingen doen, ofwel je stelt je eigen wensen bij en geniet vand e momenten die je hebt en die verder niets 'vasts' betekenen maar redelijk los en verplichtingloos zijn (waarbij je zelf ook weinig verplichtingen naar die gast hoeft te voelen, hijzelf lijkt dat ook niet te doen en hooguit contact te zoeken 'als hij zin erin heeft')...

als dat niet voldoet, je niet jouw beeld van hoe een relatie hoort te zijn wilt of kunt aanpassen, kun je niet anders dan concluderen dat hij niet de 'juiste' daarvoor is;
en jullie dus gewoon niet samen passen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_112317935
Ik snap er niks van help??
Voor mensen die het nog eens na willen lezen :')
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')