Vraag en aanbod. En ik kan me zo voorstellen dat er niet veel vraag is om per boot van Europa naar Zuid-Amerika te reizenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Verder vind ik het ronduit verwerpelijk dat het zo moeilijk wordt gemaakt om op beschaafde, ecologische wijze te reizen en je telkens weer dat stomme vliegtuig moet nemen.
Dat gok ik ook zo! Tenzij je een zijlboot pakt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vliegen is minder slecht voor het milieu dan een passagiersschip hoor falende hippie.
Volgens mij ook inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vliegen is minder slecht voor het milieu dan een passagiersschip hoor falende hippie.
Een zijlboot?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:34 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat gok ik ook zo! Tenzij je een zijlboot pakt.
Dat is echt fokking duur. Kun je dus beter een cruiseschip nemen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:39 schreef Plantagehouder het volgende:
Hee man, gewoon ff www.cargoshipcruises.nl checken.
Dat is geen groene oplssing, een cruiseschip is niets beter dan een vliegtuig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat is echt fokking duur. Kun je dus beter een cruiseschip nemen.
Muchos gracias, es un sitio muy bueno.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef Rosario het volgende:
http://www.crucerosnet.co(...)71631--es/fiche.html
Alsjeblieft.
Oh ja, TS wil milieuvriendelijk zijn..quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:42 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Dat is geen groene oplssing, een cruiseschip is niets beter dan een vliegtuig.
Volgens mij wordt zo'n bootje niet bepaald door een zuinige motor voortgestuwd. Het is ook nogal een massa die in beweging moet worden gezet en gehouden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar exacte cijfers eigenlijk.Wat precies de milieu-effecten zijn van vliegen en de oversteek per boot te maken.
Ik hoef ook helemaal geen luxe cruiseship, ik houd niet eens van luxe. Maar echt veel alternatieven zijn er niet. Een vrachtschip is te duur, zoveel geld heb ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:45 schreef nuget het volgende:
De uitstoot van een cruiseschip is "x" malen erger dan die van een vliegtuig, maar prima.
Intercontinentaal kan en mag er wel wat meer mee dan 20kg...quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Muchos gracias, es un sitio muy bueno.
![]()
Ik heb deze op favorieten gezet. Kan ik per trein tot Spanje en daar de boot! Volgens mij is vliegen toch heel slecht voor het milieu, erger dan varen.Ooit gelezen in een tijdschrift van Milieudefensie.
![]()
Ben wel benieuwd naar exacte cijfers eigenlijk.Wat precies de milieu-effecten zijn van vliegen en de oversteek per boot te maken. Varen heeft een extra voordeel dat het avontuurlijker is en je veel bagage mag meenemen en niet zit aan die 20 kilogram tax die alle vliegmaatschappijen opleggen, waardoor je alleen wat ondergoed kan meenemen op vakantie.
Ik mag de VS niet in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:50 schreef Klonk het volgende:
Of met de boot naar de VS en dan overland naar Zuid-Amerika, heb je ook nog eens een epische reis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |