SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 9 juni.
Waar?
Scheveningen.
Mensen die zeker komen:
IhaveAmnesia
Onder voorbehoud:
Sylvesterrrquote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivoEn ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
Ik kreeg al bijna ontwenningsverschijnselen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef LaPeach het volgende:
[..]ik zat al geen eens meer op te letten
ik denk het komt wel
![]()
is eigenlijk wel te lang ja![]()
Zo snel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kreeg al bijna ontwenningsverschijnselen..
Ik gebruik geen verdovende middelen die het leed kunnen verzachten hèquote:
hahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen verdovende middelen die het leed kunnen verzachten hè
Ok, hooguit wat cafeïne zo nu en dan..
Ohh bahquote:
Kan ik me voorstellen. Heb ooit 1x flink in de rats gezeten toen ex aardig over tijd was..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Hell no!
Serieus, als ik zwanger ben, dan ga ik huilen & heb ik een groot probleem
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hahaha![]()
wat cafeine?? zeg maar gerust een overschot aan
[..]
Ohh bahdat is niet leuk
Ja, lijkt mij vreselijk! Ik ben ook altijd blij als het er weer uit komtquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:16 schreef JK1982 het volgende:
Kan ik me voorstellen. Heb ooit 1x flink in de rats gezeten toen ex aardig over tijd was..
Nee dankje. Thee!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik maar wat koffie klaarzetten? Dan drink ik het wel namens jullie.
Too much info..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij vreselijk! Ik ben ook altijd blij als het er weer uit komt
Maar goed... Positief denken
Sorry, ik deel graagquote:
Ja, maar 1) niet nu en 2) niet van iemand waar ik geen relatie mee hebquote:
Als iemand de vader wordt dan heb je sowieso wel een relatie met die man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar 1) niet nu en 2) niet van iemand waar ik geen relatie mee heb
Ja, maar geen liefdes-relatiequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand de vader wordt dan heb je sowieso wel een relatie met die man.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand de vader wordt dan heb je sowieso wel een relatie met die man.
Ik mijzelf ook nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah... Tjah, sorry dan kan ik je niet helpen.
Nouja, dat had ik toen wel, maar dan nog..quote:
Had jij ook geen kindjes gewild dan??quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dat had ik toen wel, maar dan nog..
Wanneer je niets met iemand hebt behalve een spannend avontuurtje, dan lijkt het me een redelijke ramp inderdaad..
Ik moet er niet aan denken, zoietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wanneer je niets met iemand hebt behalve een spannend avontuurtje, dan lijkt het me een redelijke ramp inderdaad..
Ja, of meerdere spannende avontuurtjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, of meerdere spannende avontuurtjesHaha.
Op dat moment niet in ieder geval, is al een jaar of 8 geleden denk ik..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Had jij ook geen kindjes gewild dan??
Letterlijk kinderen krijgen lijkt me ook niks hoor.. Brrr...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, zoietsUberhaupt al niet aan kinderen krijgen hoor, maar dan ook nog 's van iemand waar je niks mee hebt verder
![]()
Ben je zo erg dan? Je kwam redelijk normaal op mij over, dus volgens mij valt het allemaal wel mee..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
Khad het ergens zielig gevonden voor het kind om te moeten opgroeien met een vader zoals mij.
Ehm.. no comment.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, of meerdere spannende avontuurtjesHaha.
Ook hier.. no comment.quote:
Je probeert gewoon een grotere multiquote te scoren dan ik netquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Op dat moment niet in ieder geval, is al een jaar of 8 geleden denk ik..
[..]
Letterlijk kinderen krijgen lijkt me ook niks hoor.. Brrr...
Wat dat betreft ben ik blij dat ik een man ben..
[..]
Ben je zo erg dan? Je kwam redelijk normaal op mij over, dus volgens mij valt het allemaal wel mee..
[..]
Ehm.. no comment.
[..]
Ook hier.. no comment.
("Maar toch even quoten hè?!" I know, i know..)
Ooohw, dit is peanuts..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je probeert gewoon een grotere multiquote te scoren dan ik net
Nu? Niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe vaak hebben jullie diepgaand contact?
Ach, nog één nachtje joh!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb ook wel zin in diepgaand contact anders. Maar ja, niemand in de buurt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb ook wel zin in diepgaand contact anders. Maar ja, niemand in de buurt.
Slechte verrassing, ik weet al wat het isquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pien, je krijgt een KEIHARDE surprise van me.
En nu in bad.
Tijnbrein is de verrassing toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Slechte verrassing, ik weet al wat het is
Ik heb vandaag van die ambachtelijke hoefijzers laten smeden voor dat paard van je. Hoe wist je dat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Slechte verrassing, ik weet al wat het is
quote:
Dat zou hij best doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]![]()
Ik liep vanmorgen echt even te overwegen om het op een akkoordje met tijnbrein te gooien en dat hij haar ophaalt morgen. Priceless!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]![]()
Ik liep vanmorgen echt even te overwegen om het op een akkoordje met tijnbrein te gooien en dat hij haar ophaalt morgen. Priceless!
Fijne reis!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:08 schreef JK1982 het volgende:
Nou, ik ga maar eens op huis aan.. Vind het wel weer mooi geweest..
Ojee... En mannelijke?!quote:
Noes!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]![]()
Ja dat ook nog.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fijne reis!!
[..]
Ojee... En mannelijke?!
chantage noemen ze datquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:06 schreef automatic_ het volgende:
Je kunt gewoon aansluiten nadat je je leeftijd door hebt gegeven
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:06 schreef automatic_ het volgende:
Je kunt gewoon aansluiten nadat je je leeftijd door hebt gegeven
trek wel ff gekke bek.....quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
Meh, slechte dag heb ik, niet dat het erg diep gaat ofzo, maar... Ben niet vrolijk.
kan wel iets zonder handen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
Je gebruikt je handen voor je gekke bek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
Keb het nooit meegemaakt eigenlijk, maar geen idee waarom niet, ik snap er geen kut vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ijsbierquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
Er zitten stukjes ijs in mijn bier, hij heeft te lang in de vriezer gelegen.
Geef dat dan even aan, DM iemand, post het topic niet volquote:
Hoe laat? Dan zorg ik dat ik klaar zit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
ben er later op de avond weer......denk ik
geen idee.......maar er zullen vast meer mensen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe laat? Dan zorg ik dat ik klaar zit.
Ik deel jouw eenzaamheid.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, ik ben hier alleen. De rest bestaat uit bots, gebouwd om mij het leven zuur te maken.
Ik denk altijd dat ik god ben, en andere mensen zijn ook god.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, ik ben hier alleen. De rest bestaat uit bots, gebouwd om mij het leven zuur te maken.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik god ben, en andere mensen zijn ook god.
Tijn! Zou je morgen iemand van het station op kunnen halen voor me?quote:
Waar? Wanneer? Waarom? Wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijn! Zou je morgen iemand van het station op kunnen halen voor me?
Ik wil een practical joke met Pien85 uithalen.quote:
Helaas weet Pien hoe ik eruit zie. Ik heb haar al eens gemeetquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wil een practical joke met Pien85 uithalen.
Dat is ook de insteek van de grap!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet Pien hoe ik eruit zie. Ik heb haar al eens gemeet
Hoe laat en waar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is ook de insteek van de grap!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijn! Zou je morgen iemand van het station op kunnen halen voor me?
Verschillende mensen hebben elkaar al eens ontmoet, maar dat maakt niet uit dat komt voor jou ook vanzelf wel. Tot die tijd gewoon mee blijven kletsenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
wie kent wie hier?
ik niemand in ieder geval
Kom er straks op terug. Nu even een DIJK van een nieuwe OP in elkaar shoppen...quote:
ik doe mn bestquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef MsMessy het volgende:
Verschillende mensen hebben elkaar al eens ontmoet, maar dat maakt niet uit dat komt voor jou ook vanzelf wel. Tot die tijd gewoon mee blijven kletsen
Aantal heb ik gemeet. De rest ken ik vooral van postenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
wie kent wie hier?
ik niemand in ieder geval
Wie ben jij nou weer ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aantal heb ik gemeet. De rest ken ik vooral van posten
Mezelfquote:
Ben je nog steeds niet wegquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
jezelf zijn is toch altijd het beste
Dear god,quote:
Oh sorry ik ben al onderwegquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
als mn visite nou eens kwam was ik ff weg hier
nu blijf ik hangen
Whutquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef Pien85 het volgende:
Mijn buren zijn niet helemaal in orde geloof ik
Lopen samen buiten (buurvrouw en haar dochter van 16 ofzo)
Dochter: 'regent het?'
Buurvrouw: 'weet ik niet.'
wtf mensen?! Jullie lopen BUITEN!
Trekt jas en schoenen weer uitquote:
Tijn, mijn complimenten voor je gedurfde hosselpoging. Een heel contrast met je postings in het datingsite topic. En nu maakt één zwaluw nog geen zomer natuurlijk, maar je bent op de goede weg. Blijf zo doorgaan.quote:
Dank jequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijn, mijn complimenten voor je gedurfde hosselpoging. Een heel contrast met je postings in het datingsite topic. En nu maakt één zwaluw nog geen zomer natuurlijk, maar je bent op de goede weg. Blijf zo doorgaan.
Op een goede dag krijg je een dm met naw-gegevens van mutsieflutsie of een andere deerne die je in vuur en vlam hebt weten te zetten met je woorden en dan kun je eropaf. Kan niet missen.![]()
Ik vind dit mooi.
Ja. Maar je moet het zo doen voorkomen dat het genoegen geheel aan mutsiesflutsies kant gaat zijn. Een kwestie van de nuance op de juiste plaats aanbrengen. Zo had je in plaats van een bloos-smiley natuurlijk de zonnebril-smiley moeten gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Dat weet ik zeker dat dit ooit gaat gebeuren
Het werktquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Maar je moet het zo doen voorkomen dat het genoegen geheel aan mutsiesflutsies kant gaat zijn. Een kwestie van de nuance op de juiste plaats aanbrengen. Zo had je in plaats van een bloos-smiley natuurlijk de zonnebril-smiley moeten gebruiken.
Dan denkt Mutsieflutsie gelijk van; ''Hela, die robuuste kerel komt over alsof hij weet waar hij mee bezig is. Laat ik zijn nummer eens vragen.''
Zie je? Gelijk resultaat.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Maar je moet het zo doen voorkomen dat het genoegen geheel aan mutsiesflutsies kant gaat zijn. Een kwestie van de nuance op de juiste plaats aanbrengen. Zo had je in plaats van een bloos-smiley natuurlijk de zonnebril-smiley moeten gebruiken.
Dan denkt Mutsieflutsie gelijk van; ''Hela, die robuuste kerel komt over alsof hij weet waar hij mee bezig is. Laat ik zijn nummer eens vragen.''
Zie je? Gelijk resultaat.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even wat anders. Is dit geen bazen-OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kan je dit plaatje proberen erin te verwerken?
Ik begreep dat dat het euvel een beetje was van de laatste meet...quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kan je dit plaatje proberen erin te verwerken?
Niets van gemerktquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik begreep dat dat het euvel een beetje was van de laatste meet...
Nee, jij kletst wel, dat weet ik. Maar over het geheel genomen was het een beetje awkward kreeg ik de indruk hier of zit ik ernaast?quote:
Inderdaad oke is was wel wat stiller maar zo erg was het niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef MsMessy het volgende:
Heb een bontje om mijn nekHeeft dat bontje ook nog een naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Spookyquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft dat bontje ook nog een naam?
Klinkt wel schattig zo. Is spooky ook zo?quote:
Ze is een gestreept monstertje met een luid motortje en een klein hartjequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt wel schattig zo. Is spooky ook zo?
Katten zijn nog best leuk, ik ben er alleen overgevoelig voor. Dus dat is niet zo goeie combi.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ze is een gestreept monstertje met een luid motortje en een klein hartje
Gelukkig geen last van, want ik ben door haar tot slaaf gemaakt. Ze is namelijk niet eens mijn kat, maar ze woont hier zo'n beetje permanentquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Katten zijn nog best leuk, ik ben er alleen overgevoelig voor. Dus dat is niet zo goeie combi.
Van wie dan wel? Heb jezelf wel huisdieren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van, want ik ben door haar tot slaaf gemaakt. Ze is namelijk niet eens mijn kat, maar ze woont hier zo'n beetje permanent
't is een kat van een van de buren, maar ze heeft zelf besloten dat ze hier in dit huis wil wonen en wij vinden het niet ergquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van wie dan wel? Heb jezelf wel huisdieren?
Grappigquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
't is een kat van een van de buren, maar ze heeft zelf besloten dat ze hier in dit huis wil wonen en wij vinden het niet ergZe hebben bij de buren nog een kat en daar kan ze het niet zo goed mee vinden.
Hoe heet zijn vrouwtje?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik heb een vogel die kan beatboxen, jingle bells, mario en smurfenlied kan fluiten. En mij nafluiten natuurlijk. Hij wordt graag gekroeld en eet graag met je mee. ''Knipt'' de koppen van alle bloemsoorten eraf en kijkt blij toe. En oh, hij groet je als je thuis komt en kijkt raar op als je onbekend bent. Verder zit hij graag op je schouden en nog liever op je hoofd. In zijn vrije tijd knaagt hij van alles kapot, breekt hij zoute sticks of Snack a Jacks in stukken en bedrijft hij seks met zijn vrouwtje. Los daarvan is hij vader van 10 kinderen die nu elders wonen![]()
Hij heeft ''Goku'', wat een figuur is uit DragonBallZ door zijn gele kuif die rechtovereind is als hij nieuwsgierig/alert is.
Goku!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hij heeft ''Goku'', wat een figuur is uit DragonBallZ door zijn gele kuif die rechtovereind is als hij nieuwsgierig/alert is.
Ik was een grote fan ervan. Vegeta vind ik geweldig!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goku!Dat is lang geleden zeg... Jammer dat Cartoon Network destijds telkens opnieuw begon met de herhalingen.
Ik ken dragon ball niet. Ik ben meer van de pokemonquote:
Ah neequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken dragon ball niet. Ik ben meer van de pokemon
Wat ik ook geweldig vind is Alfred J Kwakquote:
Wie ik?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Je liegt dat je scheel ziet gewoon!
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk. Zo vrolijk was ik nooitquote:
Ik ben er nogquote:
wat heb ik daar dan aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben er nogeven film afkijken en dan slapen
Saharaquote:
De film die ik aan het kijken ben. Geniale film. Over een schip in de woestijn. Nee geen kameel. Maar zo'n drijvend dingquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef Pien85 het volgende:
Mijn buren zijn niet helemaal in orde geloof ik
Lopen samen buiten (buurvrouw en haar dochter van 16 ofzo)
Dochter: 'regent het?'
Buurvrouw: 'weet ik niet.'
wtf mensen?! Jullie lopen BUITEN!
Je loopt leeg?quote:
Gelukkig maarquote:
Geen idee...quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:09 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ligt niet echt comfortabel denk
wat ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:12 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zoals ik eerder zei blijf niet plakken
Jij wel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:09 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ligt niet echt comfortabel denk
Ik heb geen DM gehad ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:13 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ben aan het DM-en met een interessante lid
*firstworldproblems**quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:13 schreef Pien85 het volgende:
Mijn rode pantoffels hebben afgegeven op m'n witte kussens
Dat maakt mij niet minder interessantquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Jij bent te druk met andere vrouwen
Niet zo he jongedame!!quote:
Heb hem uitgenodigd voor de meetquote:
Oh hemel...quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Heb hem uitgenodigdMisschien iets voor jou Geldautomaat. Zijn nick is Faazz en is recent vrijgezel
Hele leuke jongen!
Trusten!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nou zeg hahahaha
Ik ga slapen. Tot morgen!
Je kunt mij gewoon niet overtreffenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef JK1982 het volgende:
Ik wilde eigenlijk een héle lange multiquote maken, maar er was niet zoveel waar ik op kon reageren, hahaha! Dus die hou je tegoed Pien
net of ik wat bijzonders meldquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:25 schreef MsMessy het volgende:
Ben er ook nog wel, maar heb geen fick te melden want ik heb de hele dag ook geen donder gedaan
Ik vind: iets met drankquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef Held_op_Sokken het volgende:
'S avonds
Wat gaan jullie eigenlijk doen met de meet, hebben jullie daar al een idee van? De context (nieuwe mensen meeten) vind ik nl. wel interessant.
durf je dat wel aan als held op sokkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef Held_op_Sokken het volgende:
'S avonds
Wat gaan jullie eigenlijk doen met de meet, hebben jullie daar al een idee van? De context (nieuwe mensen meeten) vind ik nl. wel interessant.
De meet is gew een LAN-partyquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:28 schreef Held_op_Sokken het volgende:
'S avonds
Ik heb gewoon niks interessants gemist vanavondquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je kunt mij gewoon niet overtreffenDas niet erg hoor!
Joh, we beginnen al om 3 uur, tijd zat om dronken te worden en nog met OV naar huis te kunnen lijkt mequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dan zal ik toch een slaapplaats moeten regelen.......als ik kom he
Jij mag datquote:
Das ook tof!quote:
het OV das juist het probleem daarmee kom ik niet thuis hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:31 schreef Pien85 het volgende:
Joh, we beginnen al om 3 uur, tijd zat om dronken te worden en nog met OV naar huis te kunnen lijkt me
Waar woon je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
het OV das juist het probleem daarmee kom ik niet thuis hoor
dit geldt ook voor mij, mss kan ik nog wel een lift of onderdak gebruikenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
het OV das juist het probleem daarmee kom ik niet thuis hoor
Je dacht toch niet dat we ook daadwerkelijk met elkaar zouden pratenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:34 schreef Waaghals het volgende:
een LAN party?
jullie gaan daar inloggen op fok en in dit topic met elkaar slowchatten
kon me het al niet voorstellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat we ook daadwerkelijk met elkaar zouden praten
Ik ga echt niet met allemaal vreemden zitten praten hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:34 schreef Waaghals het volgende:
een LAN party?
jullie gaan daar inloggen op fok en in dit topic met elkaar slowchatten
beste plekkie is dan wel voor mij hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:33 schreef Weissman het volgende:
dit geldt ook voor mij, mss kan ik nog wel een lift of onderdak gebruikenals iemand dat risico wil nemen dan
bovenop of onderop?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:37 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
beste plekkie is dan wel voor mij hoor
lekker danquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga echt niet met allemaal vreemden zitten praten hoor![]()
best wel eng hequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan best!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dan moet alleen speciaal voor 30 juni nog een telefoon met Internet aanschaffen....
Dit dus. Straks zijn het wel allemaal mensen die een heel boeien leven hebben en dat zit ik daar maar als autistquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed luisteren en misschien kun je er iets meequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Straks zijn het wel allemaal mensen die een heel boeien leven hebben en dat zit ik daar maar als autist
Woon je op mijn route dan?quote:
Man, zelfs als ik bij H_J ben communiceren we via FOKquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Straks zijn het wel allemaal mensen die een heel boeien leven hebben en dat zit ik daar maar als autist
"Goh, zou ik met jou mee kunnen rijden?"quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:41 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Goed luisteren en misschien kun je er iets mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |