SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 9 juni.
Waar?
Scheveningen.
Mensen die zeker komen:
IhaveAmnesia
Onder voorbehoud:
Sylvesterrrquote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivoEn ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
Ik kreeg al bijna ontwenningsverschijnselen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef LaPeach het volgende:
[..]ik zat al geen eens meer op te letten
ik denk het komt wel
![]()
is eigenlijk wel te lang ja![]()
Zo snel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kreeg al bijna ontwenningsverschijnselen..
Ik gebruik geen verdovende middelen die het leed kunnen verzachten hèquote:
hahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen verdovende middelen die het leed kunnen verzachten hè
Ok, hooguit wat cafeïne zo nu en dan..
Ohh bahquote:
Kan ik me voorstellen. Heb ooit 1x flink in de rats gezeten toen ex aardig over tijd was..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Hell no!
Serieus, als ik zwanger ben, dan ga ik huilen & heb ik een groot probleem
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hahaha![]()
wat cafeine?? zeg maar gerust een overschot aan
[..]
Ohh bahdat is niet leuk
Ja, lijkt mij vreselijk! Ik ben ook altijd blij als het er weer uit komtquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:16 schreef JK1982 het volgende:
Kan ik me voorstellen. Heb ooit 1x flink in de rats gezeten toen ex aardig over tijd was..
Nee dankje. Thee!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik maar wat koffie klaarzetten? Dan drink ik het wel namens jullie.
Too much info..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij vreselijk! Ik ben ook altijd blij als het er weer uit komt
Maar goed... Positief denken
Sorry, ik deel graagquote:
Ja, maar 1) niet nu en 2) niet van iemand waar ik geen relatie mee hebquote:
Als iemand de vader wordt dan heb je sowieso wel een relatie met die man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar 1) niet nu en 2) niet van iemand waar ik geen relatie mee heb
Ja, maar geen liefdes-relatiequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand de vader wordt dan heb je sowieso wel een relatie met die man.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand de vader wordt dan heb je sowieso wel een relatie met die man.
Ik mijzelf ook nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah... Tjah, sorry dan kan ik je niet helpen.
Nouja, dat had ik toen wel, maar dan nog..quote:
Had jij ook geen kindjes gewild dan??quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dat had ik toen wel, maar dan nog..
Wanneer je niets met iemand hebt behalve een spannend avontuurtje, dan lijkt het me een redelijke ramp inderdaad..
Ik moet er niet aan denken, zoietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wanneer je niets met iemand hebt behalve een spannend avontuurtje, dan lijkt het me een redelijke ramp inderdaad..
Ja, of meerdere spannende avontuurtjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, of meerdere spannende avontuurtjesHaha.
Op dat moment niet in ieder geval, is al een jaar of 8 geleden denk ik..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Had jij ook geen kindjes gewild dan??
Letterlijk kinderen krijgen lijkt me ook niks hoor.. Brrr...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, zoietsUberhaupt al niet aan kinderen krijgen hoor, maar dan ook nog 's van iemand waar je niks mee hebt verder
![]()
Ben je zo erg dan? Je kwam redelijk normaal op mij over, dus volgens mij valt het allemaal wel mee..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
Khad het ergens zielig gevonden voor het kind om te moeten opgroeien met een vader zoals mij.
Ehm.. no comment.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, of meerdere spannende avontuurtjesHaha.
Ook hier.. no comment.quote:
Je probeert gewoon een grotere multiquote te scoren dan ik netquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Op dat moment niet in ieder geval, is al een jaar of 8 geleden denk ik..
[..]
Letterlijk kinderen krijgen lijkt me ook niks hoor.. Brrr...
Wat dat betreft ben ik blij dat ik een man ben..
[..]
Ben je zo erg dan? Je kwam redelijk normaal op mij over, dus volgens mij valt het allemaal wel mee..
[..]
Ehm.. no comment.
[..]
Ook hier.. no comment.
("Maar toch even quoten hè?!" I know, i know..)
Ooohw, dit is peanuts..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je probeert gewoon een grotere multiquote te scoren dan ik net
Nu? Niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe vaak hebben jullie diepgaand contact?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |