Hoi, ik ben Splash en dit is mijn vader. Hij is mee om jou te beoordelen omdat ik dat niet zo goed kan. Geen probleem toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Geloof me, ze was heel anders tijdens die dates...
Maar bij mijn volgende dates neem ik mijn vader wel mee ok?
Precies.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Splash en dit is mijn vader. Hij is mee om jou te beoordelen omdat ik dat niet zo goed kan. Geen probleem toch?
In ieder geval wel voordat je haar meeneemt op vakantie!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als jij en je vader 1 pakket zijn zoek ik wel een andere back upquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als jij en je vader 1 pakket zijn zoek ik wel een andere back up
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:02 schreef Perzephone het volgende:
Hmm.. Vrije dag, zon, geweldige hakken. Zin in een terrasje, maar geen date materiaal kunnen vinden.
Merendeel moet werken, dus vanavond pas wat op de planningquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Geen vrienden met wie je op een terrasje kunt gaan zitten?
What about die andere 9 dames?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:46 schreef Silenus het volgende:
Vannacht om 3.30u nog een date gehad, midden op het Rembrandtplein! Ik was eerst met een groepje toeristen gaan stappen (twee Amerikanen, een Canadese en een Mexicaan, 't was gewoon een slechte mop!) en daarna haar gezien.
Vervolgens gaan dansen in een ultiem foute tent en om 6u kon ik met de zon op m'n kop richting Centraal Station strompelen. Leuk meisje, we gaan nog een keer in het park liggen hebben we besloten. Bij lekker weer, uiteraard.
Je leidt toeristen rond als bijbaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:46 schreef Silenus het volgende:
Vannacht om 3.30u nog een date gehad, midden op het Rembrandtplein! Ik was eerst met een groepje toeristen gaan stappen (twee Amerikanen, een Canadese en een Mexicaan, 't was gewoon een slechte mop!) en daarna haar gezien.
Vervolgens gaan dansen in een ultiem foute tent en om 6u kon ik met de zon op m'n kop richting Centraal Station strompelen. Leuk meisje, we gaan nog een keer in het park liggen hebben we besloten. Bij lekker weer, uiteraard.
Jullie hebben de lingerie uitgezocht voor de volgende date?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef m1st1g het volgende:
Net terug van een lunch en een middagje winkelen met de dame waar ik ook maandag mee weg ben geweest.
Zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Geen lingerie, wel een bikiniquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jullie hebben de lingerie uitgezocht voor de volgende date?
quote:
Hoe is het uiteindelijk met jouw dame afgelopen? Heeft ze nog gereageerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |