Probleem is dat als je op Fok zegt dat je geneukt hebt je al snel voor opschepper wordt uitgemaakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef Silenus het volgende:
Precies, opscheppen over je seksleven op een internetforum tegenover mensen die je niet kent heeft ook wat treurigs, vind ik.
Als we dat allemaal (uhm een gedeelte van de users hier) zouden doen, is het topic zo vol. En het boeit niemand. Alleen als het onderdeel is van een mooi verhaal. En nee niet het seksverhaal, daar zijn andere topics voorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef Silenus het volgende:
Precies, opscheppen over je seksleven op een internetforum tegenover mensen die je niet kent heeft ook wat treurigs, vind ik.
Nee, dan liever via Fok een date maken en die dan voortijdig afzeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef Silenus het volgende:
euh, nee, was geen date...dit is een friend met benefit....(nooit te oud om dat ook eens mee te maken, haha)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Vertel dan in ieder geval verder.. Date?
Of tweequote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nee, dan liever via Fok een date maken en die dan voortijdig afzeggen
zie mijn edit :-)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Of twee
Maar vertel!? Leuke date of one night thing?
Klinkt niet als de stoere S die we kennen......heb je het een beetje te pakken toch, stiekem, heel klein beetje..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:30 schreef Silenus het volgende:
Ik heb volgende week woensdag trouwens een semi-quasi-reallife-internetdate, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Heb haar begin mei ontmoet bij de huldiging van Ajax, hebben we ook een uurtje naast elkaar gezeten. Vertelde ze dat ze net single was na een relatie van 8 jaar, dus ik vroeg nog heel 'nonchalant' of ze niet al eens internetdaten geprobeerd had. Nee, nog nooit gedaan, het leek haar ook niet echt iets, etc.
Nou prima, we hadden elkaar nog toegevoegd op linkedin en dat was het dan. Totdat ik 2 weken later een berichtje kreeg op RP....van haar! In haar profiel stond ook nog dat ze deze zomer op vakantie ging naar Thailand. Ik haar teruggemaild (via linkedin), ik ga nameljik ook naar Thailand deze zomer. Wat blijkt nou, we vliegen op dezelfde dag.Alleen niet in hetzelfde vliegtuig.
Nu gaan we woensdag op het terras (mocht de zon schijnen) lekker door reisboekjes bladeren, alleen dus geen idee of het date-achtig is of niet. Maakt ook niet uit verder.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:30 schreef Silenus het volgende:
Ik heb volgende week woensdag trouwens een semi-quasi-reallife-internetdate, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Heb haar begin mei ontmoet bij de huldiging van Ajax, hebben we ook een uurtje naast elkaar gezeten. Vertelde ze dat ze net single was na een relatie van 8 jaar, dus ik vroeg nog heel 'nonchalant' of ze niet al eens internetdaten geprobeerd had. Nee, nog nooit gedaan, het leek haar ook niet echt iets, etc.
Nou prima, we hadden elkaar nog toegevoegd op linkedin en dat was het dan. Totdat ik 2 weken later een berichtje kreeg op RP....van haar! In haar profiel stond ook nog dat ze deze zomer op vakantie ging naar Thailand. Ik haar teruggemaild (via linkedin), ik ga nameljik ook naar Thailand deze zomer. Wat blijkt nou, we vliegen op dezelfde dag.Alleen niet in hetzelfde vliegtuig.
Nu gaan we woensdag op het terras (mocht de zon schijnen) lekker door reisboekjes bladeren, alleen dus geen idee of het date-achtig is of niet. Maakt ook niet uit verder.
Die vind ik wel erg goed. Zou het wel proberen casual te houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:30 schreef Silenus het volgende:
waar haal je dat dan weer uit?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klinkt niet als de stoere S die we kennen......heb je het een beetje te pakken toch, stiekem, heel klein beetje..
Leuk! Maar gaan jullie beiden alleen daarheen? In de zin van: zijn jullie vrij om te gaan en staan waar jullie willen om eventueel samen wat dingen te ondernemen of gaan jullie beiden nog met vrienden waardoor dat wat lastiger wordt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:30 schreef Silenus het volgende:
Eerst maar eens kijken of het aankomende woensdag kliktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Leuk! Maar gaan jullie beiden alleen daarheen? In de zin van: zijn jullie vrij om te gaan en staan waar jullie willen om eventueel samen wat dingen te ondernemen of gaan jullie beiden nog met vrienden waardoor dat wat lastiger wordt?
Ze hebben ook al een half uur naast elkaar gezeten, dus ik neem aan dat het wel aardig klikt dan...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of het aankomende woensdag klikt
Ik heb met genoeg mensen een half uurtje zitten kletsen en dat er evt nog een vervolgafspraak komt om wat dingen uit te zoeken. Maar dat zegt niet dat ik die persoon perse wil zien op m'n vakantiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ze hebben ook al een half uur naast elkaar gezeten, dus ik neem aan dat het wel aardig klikt dan...
Maar hoelang kende je haar al?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:25 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben een keer op vakantie geweest met iemand die ik via het internet had ontmoet.
Uhm.... ik kan een heel uitgebreid verhaal kwijt... maar laten we erop houden dat ik niet meer heb gereageerd op de vraag waar we dit jaar heen gingen.
Er is niets mis met een sappig reisverhaal incl. de details dat je in een Libische krottenwijk WC papier voor haar moest regelen en dat ze een krant niet accepteerde...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:25 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben een keer op vakantie geweest met iemand die ik via het internet had ontmoet.
Uhm.... ik kan een heel uitgebreid verhaal kwijt... maar laten we erop houden dat ik niet meer heb gereageerd op de vraag waar we dit jaar heen gingen.
Niet al te lang, Denk dat ik 5 keer een avond met haar had doorgebracht en die leken meer op dates dan ontmoeten voor een gezamelijke reis. Aantrekkelijke dame.quote:
Waarom ben je in godsnaam met haar op vakantie gegaan? Je weet dat vrouwen lastig kunnen zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet al te lang, Denk dat ik 5 keer een avond met haar had doorgebracht en die leken meer op dates dan ontmoeten voor een gezamelijke reis. Aantrekkelijke dame.
Wist ik veel dat het een verwend kreng was met 24/7 PMS neigingen. Zelfs mijn vader, die normaal erg open staat voor nieuwe mensen, ontmoette haar 5 minuten bij het vliegveld en zei al tegen mij 'is ze echt zo verwend als ze overkomt?'.
Ging tegen mij tekeer omdat ik zelf mijn motor wou kunnen repareren onderweg. Ze wou liever afhankelijk zijn van anderen.... Erg goed idee als je in een vreemd land moet doorkruizen.
Had je na die 5 "dates" dan niet door dat het een verwend kreng was?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet al te lang, Denk dat ik 5 keer een avond met haar had doorgebracht en die leken meer op dates dan ontmoeten voor een gezamelijke reis. Aantrekkelijke dame.
Wist ik veel dat het een verwend kreng was met 24/7 PMS neigingen. Zelfs mijn vader, die normaal erg open staat voor nieuwe mensen, ontmoette haar 5 minuten bij het vliegveld en zei al tegen mij 'is ze echt zo verwend als ze overkomt?'.
Ging tegen mij tekeer omdat ik zelf mijn motor wou kunnen repareren onderweg. Ze wou liever afhankelijk zijn van anderen.... Erg goed idee als je in een vreemd land moet doorkruizen. Uiteindelijk was het ok, maar dan moest ik het zelf 'mijn troep' maar mee gaan slepen. Gereedschap set..
Zeker als pa het al binnen 5 minuten wistquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Had je na die 5 "dates" dan niet door dat het een verwend kreng was?
Je kunt d'r altijd achter laten bij een verlaten tankstation. no problemo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom ben je in godsnaam met haar op vakantie gegaan? Je weet dat vrouwen lastig kunnen zijnEn dan ook nog eentje die je helemaal niet kent
Of zorg in ieder geval ervoor dat je mogelijkheid hebt om tussendoor afscheid te nemen als het niet bevalt
Het leek ok. En ja... tijdens die dates was ze heel enthousiast en leuk. Maar als je dan wat meer op elkaars lip zit dan ontdek je toch wat andere karaktereigenschappen die er blijkbaar niet uitkwamen bij die dates.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom ben je in godsnaam met haar op vakantie gegaan? Je weet dat vrouwen lastig kunnen zijnEn dan ook nog eentje die je helemaal niet kent
Of zorg in ieder geval ervoor dat je mogelijkheid hebt om tussendoor afscheid te nemen als het niet bevalt
Geloof me, ze was heel anders tijdens die dates...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker als pa het al binnen 5 minuten wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |