abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112265189

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
Vacature.

Bereken hier jouw ASS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hopen dat het nu goed gaat
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112265233
Gaat 'ie weer :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_112265237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef kree het volgende:

[..]

zoeken vooral maar om eerlijk te zijn ben er niet echt actief mee nog.
Ook omdat ik eerst nog even een praatje moet hebben op mn huidige werk
Je wilt toch ergens anders heen? Daar hoef je niet met je baas mee te overleggen voor je er uberhaupt mee bezig bent, het is toch minder prettig werken als je baas weet dat je eigenlijk liever ergens anders zat en dat het dan niet lukt ofzo.
pi_112265269
Ah, een drommel-TT.
pi_112265270
Weet iemand nou nog een spel, met een soort maatschappelijk thema. Milieuvervuiling, discriminatie, dierenmishandeling of whatever. Ik weet niets.
pi_112265280
@ Drommel; geologie, MSc.
@ Drommel 2; eerst openstaande schulden, dan es goed sparen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112265394
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand nou nog een spel, met een soort maatschappelijk thema. Milieuvervuiling, discriminatie, dierenmishandeling of whatever. Ik weet niets.
Dierenmishandeling:
http://www.methodshop.com/games/play/yeti/yeti1.shtml of angry birds
pi_112265396
quote:
http://flashgamesspot.com/nl/play/green-fighter-environmental-game-save-your-plane/flash-game/
:P
pi_112265401
Godver nergens starters te vinden voor de zonnebank :(
pi_112265404
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je wilt toch ergens anders heen? Daar hoef je niet met je baas mee te overleggen voor je er uberhaupt mee bezig bent, het is toch minder prettig werken als je baas weet dat je eigenlijk liever ergens anders zat en dat het dan niet lukt ofzo.
Nee juist niet, wil graag blijven werken waar ik nu zit, maar wel met een contract en niet op oproepbasis :)
Krijg er namelijk wel lekker betaald en geen baan voor m'n leven lang maar zou het er wel een jaartje mee kunnen doen hoor ;)
(na die 6 jaar als oproepkracht of nouja laatste half jaar gewoon full-time maar het werk raakt een beetje op nu)
Do what you love, love what you do!
pi_112265430
quote:
Flower, maar das alleen op de PS3.
pi_112265431
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dierenmishandeling:
http://www.methodshop.com/games/play/yeti/yeti1.shtml of angry birds
Pinguinslaan, jeugdsentiment O+
pi_112265447
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Godver nergens starters te vinden voor de zonnebank :(
Ik wil je ook wel bruin maken :D
pi_112265492
Wat ben ik blij dat ik niet in NL zit met de huidige werkgelegendheid en al die verplichte veels te dure kosten....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_112265496
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef kree het volgende:

[..]

Nee juist niet, wil graag blijven werken waar ik nu zit, maar wel met een contract en niet op oproepbasis :)
Krijg er namelijk wel lekker betaald en geen baan voor m'n leven lang maar zou het er wel een jaartje mee kunnen doen hoor ;)
(na die 6 jaar als oproepkracht of nouja laatste half jaar gewoon full-time maar het werk raakt een beetje op nu)
Denk je dat ze je die gaan geven? Zo ja, waarom heb je het niet eerder gevraagd? Een paar maanden geleden klaagde je er namelijk ook al over.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:05:58 #16
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_112265532
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Barbusse het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in NL zit met de huidige werkgelegendheid en al die verplichte veels te dure kosten....
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken om naar het buitenland te gaan
pi_112265552
Iets uitgebreidere spelletjes zegmaar.
pi_112265576
Ik zou alleen nooit naar een land gaan waarvan ik de taal niet sprak. Maar een taal is snel te leren.
pi_112265606
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom niet? Het hangt ervan af wat je opleiding is en zo, maar Nederlanders zijn nog steeds behoorlijk gewild hoor.
pi_112265610
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen nooit naar een land gaan waarvan ik de taal niet sprak. Maar een taal is snel te leren.
Een nieuwe taal leren spreken lijkt me best lastig, hoor.
pi_112265614
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

niet denken, gewoon doen.

zeker als je niet gebonden bent (ik was dat wel)!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112265627
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Behalve Maltees :')
pi_112265648
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Behalve Maltees :')
Ik wou net vragen of jij dat spreekt :P
pi_112265663
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Een nieuwe taal leren spreken lijkt me best lastig, hoor.
Swahili wel ja. Maar als je Frans en/of Latijn hebt gehad is Spaans een koekie.

pi_112265672
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

niet denken, gewoon doen.

zeker als je niet gebonden bent (ik was dat wel)!
Freedom to move FTW O+ Ik heb een aanbieding voor een baan bij EA games in Madrid btw, tempting tempting :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')