Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Je hebt hem nu toch?quote:
ga zelf weg kutnoobquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
ga gewoon weg ofzo jij bent je hunter niet kwijt
Ik voel me voor het eerst aangesproken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef Fuszy het volgende:
Er komen echt steeds meer idioten in dit topic zeg
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
quote:
Start Fifa even overnieuw. Heb ik soms ook dat ie nieuwe spelers niet laad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Als je die vent een Toty Hunter hebt gegeven, jaquote:
ook als hij hem niet heeft gegeven en de hele tijd zo focking achterlijk loopt te doen hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je die vent een Toty Hunter hebt gegeven, ja
Hij heeft hem al weer terug hoor. Dus weet niet hoezo je dit zegt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je die vent een Toty Hunter hebt gegeven, ja
Als ik jou zeg dat als je me 10duizend euro geeft je morgen 1 miljoen terug krijgt geef je het dan ook?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef UltimateTeam het volgende:
maar hij zou hem verdubbelen en dan zou ik er 2 hebben wat zou jij doen?
Jat hem gewoon. Hunter is veel waard hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij heeft hem al weer terug hoor. Dus weet niet hoezo je dit zegt.
Haha, dat is wel dom al doe je dat. Maar dat is heel anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik jou zeg dat als je me 10duizend euro geeft je morgen 1 miljoen terug krijgt geef je het dan ook?
Heb je een puntquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook als hij hem niet heeft gegeven en de hele tijd zo focking achterlijk loopt te doen hier
Dan moet hij hem eerst weer geven..quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jat hem gewoon. Hunter is veel waard hoor.
Rot lekker op ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij heeft hem al weer terug hoor. Dus weet niet hoezo je dit zegt.
Haha sorry. Ik stop nu wel.quote:
Krijgt ie een IF, is ie nog niet blijquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef laucas het volgende:
IF Griffin in een pack maar ik wil die bronze CAM
Dat was geen toneelstukje. Hij kwam langs en ik heb zijn polsen gebroken. Vandaar dat je hem ook nooit meer ziet posten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het nou een leuk toneelstuk was a la Pascal vs Rijst oke maar dit is gewoon triest
Ik wist helemaal niet dat jij koen-fu deed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was geen toneelstukje. Hij kwam langs en ik heb zijn polsen gebroken. Vandaar dat je hem ook nooit meer ziet posten.
met die lucifer armpjes van emquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij koen-fu deed.
Ik ook, en die Serie B GK. Die IF Griffin is bijna niks waard, maar ja, het is een IF.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef laucas het volgende:
haha iig een IF. en wtf kost gewoon meer dan 212k die CAMquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef laucas het volgende:
laag inkopen, hoog verkopen. Hoe vaak moeten we het nog zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand die hier goed in handelen is kan hij mij in een DM a.u.b. uitleggen hoe hij het doet welke technieken etc? ik hoef geen spelers of kaartjes of iets wat je zelf handelt te weten dat ga ik voor mezelf wel zoeken maar gewoon wat technieken ofzo? ben er bar slecht in.
170k op Xboxquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha iig een IF. en wtf kost gewoon meer dan 212k die CAMZal nog een stuk moeten zakken voor ik hem kan halen
en ohja mensen die nu/zo topic checken, n iet meer teruglezen!
Een kennis van mij zei dat hij het had, maar ik geloof hem niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
wie zei ook alweer dat ie een Albiol uit een bronze pack had?
Dat was tijdelijk. Zand erover.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
Echt wat is dit fucking gay zeg dat gedrag hier.
geloof je mij wel als ik zeg dat ik Albiol een bronze pack kreeg?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een kennis van mij zei dat hij het had, maar ik geloof hem niet.
Dat is toch mooi, als hij laag is lekker veel van inkopen dan wachten en verkopen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
Die prijs van IF Henry op de ps3
[ afbeelding ]
Ben jij mijn kennis?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geloof je mij wel als ik zeg dat ik Albiol een bronze pack kreeg?
Het kan gewoon niet. Ik heb meer bronze packs geopend dan bijna iedereen en ik heb nooit een gold in een bronze pack gehad. Wat wel kan, is een TOTY Ozil in een 5k pack krijgen want dat had iemand op het EA forum.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een kennis van mij zei dat hij het had, maar ik geloof hem niet.
zie tradingtip in de OPquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand die hier goed in handelen is kan hij mij in een DM a.u.b. uitleggen hoe hij het doet welke technieken etc? ik hoef geen spelers of kaartjes of iets wat je zelf handelt te weten dat ga ik voor mezelf wel zoeken maar gewoon wat technieken ofzo? ben er bar slecht in.
Griffin hou ik gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, en die Serie B GK. Die IF Griffin is bijna niks waard, maar ja, het is een IF.
Xbox? Heb je mij als vriend? Ik wil dan wel tradeoffer sturen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef Johnbon het volgende:
kut me milito sif op de xbox er voor 150 opgezet 4222
heerlijk weer! Ff afkoelenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het bij jullie ook zulk kut weer?
Ik heb Messaoud 4-3-2-1 gestuurd. Iquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef Johnbon het volgende:
kut me milito sif op de xbox er voor 150 opgezet 4222
Ja, en ik had mijn raam open gelatenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het bij jullie ook zulk kut weer?
Koevermans , rest MLSquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Roypsv het volgende:
Iemand die voor mij een leuk team in elkaar kan zetten voor ongeveer 350k coins op de ps3?
4 atb
messoud staat er nu voor 16250 opquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Messaoud 4-3-2-1 gestuurd. I
Ik had een keer een Puyol (wat als dat nu zou gebeuren) en een paar 80-84 rated spelers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb zelfs genoeg 3,75k silver packs geopend en daar nooit een gouden kaart in gehad. Bronze packs waar silvers in zaten wel heel vaak.
Je wilde betere verdediging, dus doe Serie A (+ Ogbonna)quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Roypsv het volgende:
Iemand die voor mij een leuk team in elkaar kan zetten voor ongeveer 350k coins op de ps3?
4 atb
Jo, sentquote:
Arnautovic - IF Koevermansquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een leuke, goedkope (<70k) 4-1-2-1-2 met Arnautovic?
ik wil eigenlijk mijn SIF benzema erinquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je wilde betere verdediging, dus doe Serie A (+ Ogbonna)
Bijvoorbeeld 4-2-2-2
Buffon
Abate - IF Ogbonna - Chiellini - Taiwo
De Rossi - Vidal
Giovinco ------Di Natale
Pato - Ibrahimovic
One love (no homo)quote:
Ah, dan kun je mijn team nabouwenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk mijn SIF benzema erin
Ik heb een TOTY silver uit een bronze pack gehadquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nooit een goede silver in een bronze pack gehad of goede gold in een silver pack.
Wel goede silvers in gold packs (Cameron Jerome, 80k kassa) en goede bronzes in silver packs.
ik ga ff kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ah, dan kun je mijn team nabouwenalleen heb ik de gewone Benzema.
IF Lloris
Fanni - Mangala - M'Bia - IF Nsamé
TOTY Cabaye - Sissoko
Nasri - SIF Menez
IF Mounier - Benzema
Bij mij is het net andersom, ik heb juist wel goede silvers in bronze packs gehad en geen goede silvers in gold packs of bronzes in silver packs. Op een 4-4-2 Fucito na dan. En helemaal in het begin een Wellington Silva.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nooit een goede silver in een bronze pack gehad of goede gold in een silver pack.
Wel goede silvers in gold packs (Cameron Jerome, 80k kassa) en goede bronzes in silver packs.
Keirrisonquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef laucas het volgende:
Zoiets, maar ik ga niks meer verkopen.. lekker alles houden uit packs.
Die Keirrisson heeft low/low rates
Mangala en Fanni omdraaien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:51 schreef Roypsv het volgende:
dit is wel wat
http://futhead.com/12/squad/929972
not bad, daar moet ik nog wel van kunnen winnenquote:
Waarom Arnoutovic dan? Wat is er zo speciaal aan hemquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Wordt mijn eerste 4-1-2-1-2, als ik 'm maak.Jammer van de 80 rated aanval.
Hij lijkt me tof, kan 'm altijd nog inwisselen voor Podolski/wie dan ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom Arnoutovic dan? Wat is er zo speciaal aan hem
Zou m niet in het midden zetten nee. Ivm koppen en strengthquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef koenie95 het volgende:
Is Sneijder op de middelste cm in 4-3-3 een goeie optie of kan daar beter iemand anders?
Leuk driehoekje voorinquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij lijkt me tof, kan 'm altijd nog inwisselen voor Podolski/wie dan ook.
Redelijk snel, redelijk sterk, groot, skills.
Wat een kut team. Schurrle kan je beter dan ipv Gomez, heb je tenminste twee verschillende spitsen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Wordt mijn eerste 4-1-2-1-2, als ik 'm maak.Jammer van de 80 rated aanval.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een kut team. Schurrle kan je beter dan ipv Gomez, heb je tenminste twee verschillende spitsen.
Dan krijgt Alaba toch geen 9 chem?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een kut team. Schurrle kan je beter dan ipv Gomez, heb je tenminste twee verschillende spitsen.
Oke thx, dacht ik zelf ook al.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zou m niet in het midden zetten nee. Ivm koppen en strength
Uuh, even kijken.quote:
Baas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom Arnoutovic dan? Wat is er zo speciaal aan hem
twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 31-05-2012 om 14:58:37Nieuw op Ajax1.nl: 'Nathaniel Clyne nog altijd op radar Ajax' - http://t.co/m6QkX1yQ #Ajax reageer retweet
Dat is heel leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef DutchSL het volgende:
Vieirinha tot spits ombouwen lijkt me ook wel grappig.
Waarschijnlijk nog nooit buiten geweest dus denkt hij dat het normaal is.quote:
HOE KOMT HIJ DAN ZO ZWART?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog nooit buiten geweest dus denkt hij dat het normaal is.
Zonnebankquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
HOE KOMT HIJ DAN ZO ZWART?!?!?!?!?!
Zo is ie gespoten toen die werd geboren. Hij moest toen op handen en voeten staan en is toen zwart gespoten ( vndaar dat de binnenkant van zn handen wit zijn)quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
HOE KOMT HIJ DAN ZO ZWART?!?!?!?!?!
terechtquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
Goedkoopste Lanzafame in 4-1-2-1-2 is 10k.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Oke thx, dacht ik zelf ook al.
Zou iemand hier een team kunnen maken met de volgende eisen
Budget: 150k
Formatie: 4-3-3/4-3-2-1
Met het liefst zo veel mogelijk nederlanders, is voor een vriend van me en ik kan op dit team na niks verzinnen.
Prima team toch, misschien RvP in de spits!quote:
Eeuwig dilemma.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima team toch, misschien RvP in de spits!
Affelay - Hunt - Lensquote:
Weinig mis met dat team toch?quote:
Sowieso niet de Sanctis nemen, kan je beter Garratt op goals zetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
Tyfusdure formatie ook.Goedkoopste Buffon is 7k.
Storari kan ik ook gewoon uitproberen, voor 600 coins.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Haten op De Sanctisquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso niet de Sanctis nemen, kan je beter Garratt op goals zetten.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haten op De SanctisIk heb die man al sinds begin FUT in al mn serie A teams op goal.
weinig mis mee, 1 voor tv 1 voor ps3 en 3 voor pcquote:
ik mag niks zeggen ze zijn boven psv geindigdt ;pquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef vandermar het volgende:
Ok, Roy ik wilde het voor je opnemen maar dat wat je zegt klopt niet dus doe ik het niet
ik wel maar dan moet je me ff opnieuw accepterenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen van Pino aanwezig hier?
Roy, Quel, Walm?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik mag niks zeggen ze zijn boven psv geindigdt ;p
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik mag niks zeggen ze zijn boven psv geindigdt ;p
Maar ik wil nu spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef DutchSL het volgende:
4-1-2-1-2 is gewoon geduld hebben, ik heb er twee teams in en voor 19 van de 22 spelers niet of nauwelijks meer dan de prijs van een normale formatie hoeven betalen.
zit ik ook nog in pino?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Roy, Quel, Walm?
quote:
Zijn Poker en die andere afro (GZ) aanwezig? Ik heb wel zin om even te clubben.quote:
Ik heb niemand gekickt iigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokerr meld je even.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zijn Poker en die andere afro aanwezig? Ik heb wel zin om even te clubben.
Eerst inspelenquote:
okequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Powel in een pack.Berry fucking Powel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 goede speler meer dan wij hebben danquote:
We hebben allemaal wereldspelers en een redelijke any.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 goede speler meer dan wij hebben dan
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
We hebben allemaal wereldspelers en een redelijke any.
Er zitten drie Nederlanders bij die club. Maar die andere twee zijn beiden RW.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
Ik had Martina in een pakje van dezelfde club als koevermans dacht ikgewoon 4-3-2-1 Martina LW of RW, weet ik het en Koevermans als ST
Hij is wel een ex-Ajacied.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
Ik had Martina in een pakje van dezelfde club als koevermans dacht ikgewoon 4-3-2-1 Martina LW of RW, weet ik het en Koevermans als ST
BEASTquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf, die reacties bij Arnautovic op Futhead![]()
Ja, dat 'ie echt een baas is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf, die reacties bij Arnautovic op Futhead![]()
Dan ben ik er niet meerquote:
Joah?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Roy, Quel, Walm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Care, ik heb ook met sigtorson gespeeld en met IF Heitinga.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zijn Poker en die andere afro (GZ) aanwezig? Ik heb wel zin om even te clubben.
Ja!quote:
camquote:
4321. Bijna allemaal Chelsea spelers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Vind ik goed. Wat voor team heb je, dan kan ik alvast bedenken welke ik kies.
Open je alle 400c, 750c en 1500c jumbo packs altijd? En haal je ook profit dan daarbij?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Quick sell all levert ook winst op
Dit was de 11e Jumbo op mijn 2e account.
Goede stats voor bronzen keeper!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Quick sell all levert ook winst op
Dit was de 11e Jumbo op mijn 2e account.
Ah pff altijd slechte ervaringen...quote:
Als ik ze allemaal open maak ik verlies of ik moet veel geluk hebben. Nu maak ik waarschijnlijk wel winst jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Open je alle 400c, 750c en 1500c jumbo packs altijd? En haal je ook profit dan daarbij?
Ik ben niet zo rijk op de ps3. Maar het maakt niet uit. Je MOET met je beste team spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ah pff altijd slechte ervaringen...Geen IF's enzo? Want ik wil niet een veel beter team hebben ofzo.
www.ultimatedb.nlquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het geschikte positie kaartje vindenEA met hun geweldige zoekfunctie
Lekker handicappen zekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijk op de ps3. Maar het maakt niet uit. Je MOET met je beste team spelen.
Jullie zijn met zn 3enquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pino Vs Dutchies gaat niet door als Walm er niet is
Ik weet niet wat m'n beste team is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijk op de ps3. Maar het maakt niet uit. Je MOET met je beste team spelen.
Zonder ANY.quote:
Deed jij meeclubben?quote:
Ah okéquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezig met school. Nouja 'bezig'. Dat probeer ik te doen.
We spelen eerst even inquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
Slecht idee GJE. Jullie winnen online toch geen potjes.
Groeispurtje ja?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef poker4lifee het volgende:
hey GJE je gaat schrikken als je m'n poppetje ziet, ziek gegroeid
ja ben net Kandji nuquote:
Op je lengte had je ook veel balverlies altijdquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ben net Kandji nu
kan alleen niet koppen
idd, nu nog maar hopelijk is het wel minder gewordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op je lengte had je ook veel balverlies altijd
Echt jonge dit is nog erger dan o pde bxoxquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Zoveel losers online.Niemand durft tegen een club met 5 spelers.
Toyboy Roy, maar die laat ons even wachtenquote:
hij hang ** fifaquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toyboy Roy, maar die laat ons even wachten
Zoek het op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb Terry hij heeft een hele hoge defence kan die voor meer dan 5k weg? 87 DEF
Rond 15k, ligt aan formatie. http://ultimatedb.nl/quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb Terry hij heeft een hele hoge defence kan die voor meer dan 5k weg? 87 DEF
Damn ik zie ze voor 28k staan wtf.quote:
Gaat erom voor hoeveel ze weggaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Damn ik zie ze voor 28k staan wtf.
quote:
ohquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rond 15k, ligt aan formatie. http://ultimatedb.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |