Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Je hebt hem nu toch?quote:
ga zelf weg kutnoobquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
ga gewoon weg ofzo jij bent je hunter niet kwijt
Ik voel me voor het eerst aangesproken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef Fuszy het volgende:
Er komen echt steeds meer idioten in dit topic zeg
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
quote:
Start Fifa even overnieuw. Heb ik soms ook dat ie nieuwe spelers niet laad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Als je die vent een Toty Hunter hebt gegeven, jaquote:
ook als hij hem niet heeft gegeven en de hele tijd zo focking achterlijk loopt te doen hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je die vent een Toty Hunter hebt gegeven, ja
Hij heeft hem al weer terug hoor. Dus weet niet hoezo je dit zegt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je die vent een Toty Hunter hebt gegeven, ja
Als ik jou zeg dat als je me 10duizend euro geeft je morgen 1 miljoen terug krijgt geef je het dan ook?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef UltimateTeam het volgende:
maar hij zou hem verdubbelen en dan zou ik er 2 hebben wat zou jij doen?
Jat hem gewoon. Hunter is veel waard hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij heeft hem al weer terug hoor. Dus weet niet hoezo je dit zegt.
Haha, dat is wel dom al doe je dat. Maar dat is heel anders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik jou zeg dat als je me 10duizend euro geeft je morgen 1 miljoen terug krijgt geef je het dan ook?
Heb je een puntquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook als hij hem niet heeft gegeven en de hele tijd zo focking achterlijk loopt te doen hier
Dan moet hij hem eerst weer geven..quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jat hem gewoon. Hunter is veel waard hoor.
Rot lekker op ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij heeft hem al weer terug hoor. Dus weet niet hoezo je dit zegt.
Haha sorry. Ik stop nu wel.quote:
Krijgt ie een IF, is ie nog niet blijquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef laucas het volgende:
IF Griffin in een pack maar ik wil die bronze CAM
Dat was geen toneelstukje. Hij kwam langs en ik heb zijn polsen gebroken. Vandaar dat je hem ook nooit meer ziet posten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het nou een leuk toneelstuk was a la Pascal vs Rijst oke maar dit is gewoon triest
Ik wist helemaal niet dat jij koen-fu deed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was geen toneelstukje. Hij kwam langs en ik heb zijn polsen gebroken. Vandaar dat je hem ook nooit meer ziet posten.
met die lucifer armpjes van emquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij koen-fu deed.
Ik ook, en die Serie B GK. Die IF Griffin is bijna niks waard, maar ja, het is een IF.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef laucas het volgende:
haha iig een IF. en wtf kost gewoon meer dan 212k die CAMquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef laucas het volgende:
laag inkopen, hoog verkopen. Hoe vaak moeten we het nog zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand die hier goed in handelen is kan hij mij in een DM a.u.b. uitleggen hoe hij het doet welke technieken etc? ik hoef geen spelers of kaartjes of iets wat je zelf handelt te weten dat ga ik voor mezelf wel zoeken maar gewoon wat technieken ofzo? ben er bar slecht in.
170k op Xboxquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha iig een IF. en wtf kost gewoon meer dan 212k die CAMZal nog een stuk moeten zakken voor ik hem kan halen
en ohja mensen die nu/zo topic checken, n iet meer teruglezen!
Een kennis van mij zei dat hij het had, maar ik geloof hem niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
wie zei ook alweer dat ie een Albiol uit een bronze pack had?
Dat was tijdelijk. Zand erover.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
Echt wat is dit fucking gay zeg dat gedrag hier.
geloof je mij wel als ik zeg dat ik Albiol een bronze pack kreeg?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een kennis van mij zei dat hij het had, maar ik geloof hem niet.
Dat is toch mooi, als hij laag is lekker veel van inkopen dan wachten en verkopen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
Die prijs van IF Henry op de ps3
[ afbeelding ]
Ben jij mijn kennis?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geloof je mij wel als ik zeg dat ik Albiol een bronze pack kreeg?
Het kan gewoon niet. Ik heb meer bronze packs geopend dan bijna iedereen en ik heb nooit een gold in een bronze pack gehad. Wat wel kan, is een TOTY Ozil in een 5k pack krijgen want dat had iemand op het EA forum.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een kennis van mij zei dat hij het had, maar ik geloof hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |