Inderdaadquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En je hoeft m niet op je hoofd te doen!
Ah, Die van mij was iets duurderquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb een mic van 5 euro, werkt na 4 jaar ook nog steeds perfect.
nice, leuken UIquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb een mic van 5 euro, werkt na 4 jaar ook nog steeds perfect.
BAM!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Mender het volgende:
[..]
jup, links van me bureau staat een kastje met een tv er op, bank, tafeltje en wat plantjes op de vensterbank (die nu overleden zijn). That's it voor de woonkamer
haha ik had vandaag net opgeruimd. En heb alles gewoon in een la geflikkertquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoe kan je tafel in hemelsnaam zo leeg zijn. Daar horen een snoeppot, tijdschriften en afstandsbedieningen op te liggen
Mender is net zoals mij OCD.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Hoe kan je tafel in hemelsnaam zo leeg zijn. Daar horen een snoeppot, tijdschriften en afstandsbedieningen op te liggen
*KUCH IKEA KUCH*quote:
mijn stoel, kast, nachtkastje, pennenbakje, laden onder bed, lampen, bed en wss meer ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De meubelen in mijn kamer zijn ook van Ikea, op het bed na die heeft mn pa gemaakt.
sws je hebt daar ook een expedit?quote:
rlly? dan zit die bank fucking lekker!quote:
DIT!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |