SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicventjes:![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door drumstickNL op 31-05-2012 13:33:05 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Om het makkelijker te maken om de basis te leren van micro controllers, Ook leer je sneller het programmeren.quote:
WTF is een microcontroller. Kan ik daar een ironman suit me maken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Om het makkelijker te maken om de basis te leren van micro controllers, Ook leer je sneller het programmeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme jij noemt jezelf IT'er?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
WTF is een microcontroller. Kan ik daar een ironman suit me maken?
Krijg de schijt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Verdomme jij noemt jezelf IT'er?
Zoek maar eens arduino projecten.
Nee man; dit is 3D.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zet die koppies trouwens ook even recht, als je toch bezig bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |