http://www.samsung.com/nl/galaxy-s3/feature.html#goquote:
overrated en onnodig voor een forumquote:Op zondag 10 juni 2012 07:52 schreef Mirel het volgende:
Fok moet een responsive layout krijgen
http://stephencaver.com/ (vergroot en verklein je browserbreedte maar eens)
Je kan zelf acties inspreken.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik hoop dat er een nederlandse versie van S voice komtzou wel IDEAAL zijn
Ik heb t ook gezien in een vd tabbladen, maar weggedaan, vond t nutteloos. Hoop gesponsorde zooiquote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef mtv het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl/galaxy-s3/feature.html#go
http://www.mocreate.nl/index.php?page=50
het zou standaard geïnstalleerd moeten zijn op de SIII volgens de laatste link
ik heb mijn toestel bij de belcompany gehaald, dus gewoon een Nederlands toestel
S3 = topquote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef yobliT het volgende:
Jongens, ik had een vraag. Ik ben van plan om een S3 te gaan bestellen, nu is de vraag waar ik dat zou moeten doen. Ik heb de afgelopen 2 abonementen bij T-mobile gezeten en dit vond ik prettig. Toch zit ik erover te denken om naar Vodafone te gaan, dit vooral om het feit dat het abonnement dat ik wel daar goedkoper is.
Hebben jullie goede of slechte ervaringen met Vodafone?
Maar wat bedoel je dan met ''ruk''? Gaat het dan over die storing van een tijd geleden, of zit er meer achter? Voor mij is het bijvoorbeeld niet erg als ik een tijd niet kan bellen, mits ik dan wel internet heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:02 schreef draadstalig het volgende:
[..]
S3 = top
Vodafone = ruk
Conclusie. Top telefoon met een slechte provider. ik zou het niet doen.
Met name met de landelijke dekking had ik problemen. Ik zit voor mijn werk in heel NL en merk regelmatig dat ik op veel plaatsen geen bereik heb, en dus ook geen internet. Aangezien dit voor mij van essentieel belang is vind ik het rukquote:Op maandag 11 juni 2012 17:04 schreef yobliT het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan met ''ruk''? Gaat het dan over die storing van een tijd geleden, of zit er meer achter? Voor mij is het bijvoorbeeld niet erg als ik een tijd niet kan bellen, mits ik dan wel internet heb.
Ik zou even per jaar uitrekenen wat goedkoper is. Via bijvoorbeeld studentmobiel.nlquote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef yobliT het volgende:
Jongens, ik had een vraag. Ik ben van plan om een S3 te gaan bestellen, nu is de vraag waar ik dat zou moeten doen. Ik heb de afgelopen 2 abonementen bij T-mobile gezeten en dit vond ik prettig. Toch zit ik erover te denken om naar Vodafone te gaan, dit vooral om het feit dat het abonnement dat ik wel daar goedkoper is.
Hebben jullie goede of slechte ervaringen met Vodafone?
Hmmm, hier heb ik wat aan!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:06 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Met name met de landelijke dekking had ik problemen. Ik zit voor mijn werk in heel NL en merk regelmatig dat ik op veel plaatsen geen bereik heb, en dus ook geen internet. Aangezien dit voor mij van essentieel belang is vind ik het ruk
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
waar dan? Vodafone heeft de beste dekking zon beetje, KPN is misschien iets completer, maar die heeft net zo goed gaten.
Op Samsunggalaxys3.net kan je de top 10 zien van de goedkoopste abonnementen, dit heb ik gebruikt. Zodoende ben ik bij dit abonnement uitgekomen. Toch bedankt voor de tip!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik zou even per jaar uitrekenen wat goedkoper is. Via bijvoorbeeld studentmobiel.nl
Zou best kunnen, maar op mijn privémobiel heb ik altijd beter bereik (KPN) dan mijn zakelijke (vodafone).quote:Op maandag 11 juni 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
waar dan? Vodafone heeft de beste dekking zon beetje, KPN is misschien iets completer, maar die heeft net zo goed gaten.
jarenlange interessequote:
Yup.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:37 schreef yes-yes het volgende:
Vorige week maandag een S3 besteld bij Vodafone, nog steeds niet verzonden. Meer mensen die hier last van hebben ?
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:37 schreef yes-yes het volgende:
Vorige week maandag een S3 besteld bij Vodafone, nog steeds niet verzonden. Meer mensen die hier last van hebben ?
Hebben jullie de blauwe besteld?quote:
Wanneer heb je hem aangevraagdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb met vodafone nooit problemen gehad en heb ook mijn abo verlengt met toch een S3! Ik krijg hem vandaag als het goed is.
Vodafone heeft in mijn ervaring juist de beste dekking.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:02 schreef draadstalig het volgende:
[..]
S3 = top
Vodafone = ruk
Conclusie. Top telefoon met een slechte provider. ik zou het niet doen.
Shiitt dat is wel geniaal!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:34 schreef JohnB52 het volgende:
'Samsung Galaxy S3: Connectivity demo - USB OTG, MHL, bluetooth keyboards/mice, games controllers' bekijken op YouTube -
Hoe cool is dat? Gamen op je S3!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |