abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:28:39 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112252140
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei juni? (nog nader te bepalen)
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 31-05-2012 08:37:31 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:31:47 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_112252187
Skjoe to the rescue :7
disclaimer
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:33:15 #3
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112252198
Een meet ergens in mei?
Dat moet dan wel snel gebeuren. :+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:37:02 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_112252243
Ja, dat is een beetje doodgebloed :')
disclaimer
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:47:04 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112252354
Ik wil eerst afvallen voor ik ga meeten. :D :+

Ik ging vanmorgen maar weer eens een 'dit is dag 1' meting houden op de weegschaal en ondanks geklooi en gedoe de afgelopen weken godzijdank nog wel 2 cijfers voor de komma. *O* Valt me alleszins mee.
Enige jammere is dat vlgs mij mijn menstruatie al weer voor de deur staat, dus dat ik weer van voren af aan kan beginnen met een beetje pech. :')
pi_112252738
Gisteren dapper het hardlopen weer opgepakt. Dat is wel zwaar met dat warme weer, ik loop normaal vooral in de winter. (dan is het donker en ziet niemand mij :') )
Maar ik heb het weer overleefd en ben blij dat ik het gedaan heb.Ik heb de 6de les van Running Coach van de AtletiekUnie gelopen: 3x5 minuten. Van de trainingen van StartToRun van Evy kan ik de eerste 12 lessen dromen, dus dit was wel even leuk voor de afwisseling. :P

Vanavond Aqua Body Pump. *O*
Crashing might hurt your health.
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:07:38 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_112252775
Assessments zijn niet m'n ding. Was helemaal kapot gisteren... Best confronterende sessie met de psycholoog daar, heel erg gehamerd op m'n zwakke punten. Zat huilend in de auto naar huis. Bovendien zeiden ze dat lactosevrij lunchen geen probleem zou zijn, hadden ze wat crackers en beschuiten klaar gezet. Da's op zo'n dag nou niet echt genoeg :(

Vanochtend wel (voor de derde keer, dus echt tellen doet het niet meer) onder de 90. Nu even vasthouden dit. Het gaat eigenlijk al de hele week goed en regelmatig enzo, behalve maandag, dat was knudde. Dagje A'dam gedaan en 's avonds door tijdgebrek frietjes gehaald. Wel als lunch roggebrood en een pakje 30+ kaas en een appel gehaald bij de AH daar, in plaats van pils en bitterballen op een terrasje...

En BE, gewoon weer oppakken! Je weet dat je het kunt, je weet wat je wilt. Schouders eronder en gaan! *schop*

Nu ontbijten met kwark-met-niks. Vriendjelief at al het brood op vanochtend en heeft geen nieuw uit de vriezer gehaald...

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:13:46 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_112252888
wat een KUT TT zeg :r -O-

hier heb ik besloten dat er vandaag lekker niet gesport gaat worden :D
3 dagen op rij.. vanavond even niet! :D
bovendien moet ik mijn koffer inpakken :P
dit weekend nog en weekendje volleyballen op Duinrell.. *O* dus ik kom wel aan mijn beweging.
ook is er in het Hotel tijdens de vakantie een gym, dus we nemen gym-spullen mee :)

lijstje:
O: 2 sneetjes brood met pindakaas
t: fruit.. als ik dat ergens kan vinden :P
L: salade met brood
t: fruit
D: nog geeeeen idee :) ik ga vanavond eens op ontdekkingstocht in de diepvries :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_112253048
Dit is mijn plan van vandaag:

O: twee boterhammen, 1x smeerkaas, 1x vruchtenhagel
T: 1 sinaasappel
L: Salade met rucola, tomaat, mozarella, dressing van olijfolie en balsamico-azijn
T: appel
D: waarschijnlijk pasta van de Julia's, eet niet thuis. Nog gezonde tips die op een station verkrijgbaar zijn?
My salvation lies in your love..
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:24:33 #10
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_112253081
Ow.... spierpijn. Gisteren misschien een beetje te enthousiast gekicked en gemept tegen die zak.
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:26:11 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112253117
Gaat goed komen Tink. :Y :* Tx! :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:28:35 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_112253171
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:23 schreef BananaPancake het volgende:
Dit is mijn plan van vandaag:

O: twee boterhammen, 1x smeerkaas, 1x vruchtenhagel
T: 1 sinaasappel
L: Salade met rucola, tomaat, mozarella, dressing van olijfolie en balsamico-azijn
T: appel
D: waarschijnlijk pasta van de Julia's, eet niet thuis. Nog gezonde tips die op een station verkrijgbaar zijn?
Ik vind dat je wat weinig eiwitten binnenkrijgt. Kun je niet een tussendoortje aanvullen met yoghurt of kwark ofzo?

En gezonde dingen op een station zijn soms lastig, maar soms ook niet. De AH verkoopt daar maaltijdsalades, de shakes en juices heeft vers sap en yoghurt met muesli en fruit enzo. :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_112253223
Heb de laatste tojd heel erg last van haaruitval.. Zou dat te maken kunnen hebben met afvallen en wat kin je er tegen doen? Weet iemand dat?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:34:19 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_112253296
Haaruitval is meestal hormonaal... voordat het met afvallen te maken heeft moet je wel heul ondervoed zijn.
disclaimer
pi_112253326
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Haaruitval is meestal hormonaal... voordat het met afvallen te maken heeft moet je wel heul ondervoed zijn.
Dat laatste is niet het geval.. Ben wel weer extra vitamines gaan slikken .

Wel veel stress.
pi_112253426
Gelukkig ben ik wel dik, dan kan ik er tenminste wat aan doen ;)
pi_112253440
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wel veel stress.
(even een tip: Draag je haar in dit soort situaties vooral niet in staarten e.d. Dan wordt het enkel erger)
pi_112253477
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

(even een tip: Draag je haar in dit soort situaties vooral niet in staarten e.d. Dan wordt het enkel erger)
Dat vind ik dus zo moeilijk nu dan valt het meer op..
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 mei 2012 @ 09:45:21 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112253521
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wel veel stress.
Stress kan heel goed de oorzaak zijn...

Mijn lichaam begint langzaam weer normaal te doen, zou het komen doordat ik weer normaal doe :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_112253533
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat vind ik dus zo moeilijk nu dan valt het meer op..
Valt het meer op als in losse haren op je kleren of kale plekken op je hoofd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:48:04 #21
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_112253579
Je zou een klein los staartje kunnen doen?

Ik heb altijd meer last van haaruitval zodra het warmer wordt, dus lente/zomer. Herfst/winter juist bijna niet. (En omg na de zwangerschap, was bang dat ik kaal werd...)
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:48:16 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112253585

Bron: http://www.runnersweb.nl/(...)T7s9Un9c_EI.facebook

Dit gaat voor mij aardig op. :') :D
Heb het boek 'Het geheim van slanke mensen' trouwens besteld. Lijkt aardig op de insteek van Beck's, en ach... mijn collectie zelfhulp boeken kan wel weer wat aanvulling gebruiken. :')
/bridget
pi_112253596
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Valt het meer op als in losse haren op je kleren of kale plekken op je hoofd?
Losse haren op kleren. Heb geen kale plekken.. Alleen als ik mijn hand door mijn haar haal pak ik elke keer een stuk of 20 haren mee. Heb elke ochtend een borstel vol en tijdens het douche verlies ik ook de nodige haren.
pi_112253617
Die TT _O-
Vandaag weer lekker sporten *O*
pi_112253625
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
Je zou een klein los staartje kunnen doen?

Ik heb altijd meer last van haaruitval zodra het warmer wordt, dus lente/zomer. Herfst/winter juist bijna niet. (En omg na de zwangerschap, was bang dat ik kaal werd...)
Ik zat ook aan het weer te denken maar kan me niet herinneren dat ik daar eerder ook last van heb gehad.

Zwangerschap hoop ik toch niet.. Lijkt me heel sterk maar goed..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')