Mja, maar goed, meisje van 1,55m kilo of 45 en dan >10 blikjes...quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die geur alleen al... je zou voor minder
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
De jeugd kan nog altijd bij mij terecht. Ik reken slechts € 2.50 extra per krat pils en €1.20 per tray energie. Al Capone is immers ook schatrijk geworden met de illegale drankhandel.
Dan wordt het alleen maar stoerder.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:24 schreef EVH001 het volgende:
Als je de grens verhoogt gaan mensen het toch wel stiekem doen. Maakt dus niks uit.
Nou ja, dat is niet echt iets van de laatste tijd hoor of te wijten aan extreen asociaal gedrag van de jeugd. Ik ging vroeger op ons 15,16de ook naar van die boerenschuurfeesten, compleet lazerus en ik misdroeg me toen ook behoorlijk. Dat is van alle tijden denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:33 schreef Id_do_her het volgende:
Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Jammer de bammer.
Ik was echt fantastisch als puberquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet echt iets van de laatste tijd hoor of te wijten aan extreen asociaal gedrag van de jeugd. Ik ging vroeger op ons 15,16de ook naar van die boerenschuurfeesten, compleet lazerus en ik misdroeg me toen ook behoorlijk. Dat is van alle tijden denk ik.
Jij hebt de onverstandige fase overgeslagen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik was echt fantastisch als puber
Ik zeg ook helemaal niet dat het iets van nu is. Maar als ik steeds hoor dat het probleem met comazuipers aan het toenemen is gaat er toch iets niet helemaal goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet echt iets van de laatste tijd hoor of te wijten aan extreen asociaal gedrag van de jeugd. Ik ging vroeger op ons 15,16de ook naar van die boerenschuurfeesten, compleet lazerus en ik misdroeg me toen ook behoorlijk. Dat is van alle tijden denk ik.
Ik zit er nog middenin.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt de onverstandige fase overgeslagen?
Ik denk niet dat dat aan drank te wijten is. De jeugd drinkt al jaren drank en voorheen zonder al te veel problemen, dat het nu ineens toeneemt wil dus zeggen dat er iets anders achter zit. Ik vermoed dat het komt doordat je steeds meer sleutelkinderen krijgt die weinig of geen controle hebben van de ouders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:42 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zeg ook helemaal niet dat het iets van nu is. Maar als ik steeds hoor dat het probleem met comazuipers aan het toenemen is gaat er toch iets niet helemaal goed.
waarom staat aspartaam en mononatriumglutamaat nog in de winkel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:19 schreef haan33 het volgende:
Als het echt slecht spul was, waarom staat het dan nog in de winkel?
Ik denk eerder dat er teveel controle is geweest in de aanloop naar die leeftijd en als ze de onafhankelijkheid eens proeven meteen vol over de schreef gaan. Ik heb het vaak zat in mijn omgeving gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan drank te wijten is. De jeugd drinkt al jaren drank en voorheen zonder al te veel problemen, dat het nu ineens toeneemt wil dus zeggen dat er iets anders achter zit. Ik vermoed dat het komt doordat je steeds meer sleutelkinderen krijgt die weinig of geen controle hebben van de ouders.
Dat zou ook kunnen meespelen. In de Verenigde Staten zie je dit verschijnsel ook, daar moet je in een hoop staten 21 zijn, op het moment dat ze daar die leeftijd bereiken zuipen zichzelf een hoop in een coma. Ook met onervarenheid te maken trouwens, als je een redelijk ervaren drinker ben weet je ongeveer waar de grenzen liggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er teveel controle is geweest in de aanloop naar die leeftijd en als ze de onafhankelijkheid eens proeven meteen vol over de schreef gaan. Ik heb het vaak zat in mijn omgeving gezien.
of gewoon naar 21 zoals in amerikaquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:20 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind het juist een goede zaak, het is nu al vaak genoeg gebleken dat jongeren niet met alcohol om kunnen gaan.
Dit, en sigaretten, en alcohol enz.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom staat aspartaam en mononatriumglutamaat nog in de winkel.
mensen hebben over het algemeen geen benul wat er in hun voeding zit, als je het nog voeding noemen kunt.
Dat denk ik sowieso wel ja, als ik kinderen van nu zie moet alles altijd maar kunnen en mogen heb ik het idee. Ik denk dat dergelijke onderwerpen een beetje worden overgeslagen in de opvoeding, als je sommige ideeën ziet die kinderen over seksualiteit hebben bijvoorbeeld kan ik me niet voorstellen dat een verstandige volwassenen even met ze is gaan zitten en ze alles even duidelijk heeft uitgelegd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen meespelen. In de Verenigde Staten zie je dit verschijnsel ook, daar moet je in een hoop staten 21 zijn, op het moment dat ze daar die leeftijd bereiken zuipen zichzelf een hoop in een coma. Ook met onervarenheid te maken trouwens, als je een redelijk ervaren drinker ben weet je ongeveer waar de grenzen liggen.
Maar ik heb niet het idee dat kinderen hier strenger gecontroleerd worden voor de leeftijd van 16 dan vroeger, integendeel. Kinderen krijgen juist steeds meer vrijheden. Ouders die ofwel te druk zijn met andere dingen ofwel laken verantwoordelijk te nemen. Misschien gaat dit niet in jou omgeving op maar ik heb zo'n vermoeden dat juist bovenstaande hier achter schuilgaat.
Daar begin ik mezelf dan ook aardig aan te storen ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een betutteling alom hier zeg.
Betutteling? ik zeg niet dat ik het eens ben, maar die redenering van haan gaat nergens over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een betutteling alom hier zeg.
Dat kun je ook weten zonder te lezen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betutteling? ik zeg niet dat ik het eens ben, maar die redenering van haan gaat nergens over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |