de tattoo's?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar dit is toch totaal niet aantrekkelijk als een chick dit heeft
[ afbeelding ]
jaquote:
Genoeg clubs die onder zijn gegaan de afgelopen paar jaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die amateurclubs joh. driekwart zit zoveel zwartgeld bij. Als de fiscus dat eens gaat onderzoeken.
je hebt gelijk die schoenen kunnen echt niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar dit is toch totaal niet aantrekkelijk als een chick dit heeft
[ afbeelding ]
Ja, daar gaat een bult geld in om johquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Clubs als Spakenburg en ijsselmeervolgels schijn helemaal goed te betalen
Dit is toch debielquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:42 schreef Tjacka het volgende:
Andere jongen die ik ken voetbalde bij de Zouaven (Hoofdklasse) en gaat nou bij de Dijk (1e klasse) voetballen, omdat hij daar 20.000 euro per jaar kan verdienen. Bij een fucking 1e klasse club.
Absoluut niet maar volgens mij komt dat niet enkel door die spuuglelijke tatoeagesquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap ook heel goed waarom sommige spelers niet eens in de jupiler league willen spelen maar in de topklasse, soms verdienen ze meer geld met maar 3 trainingen per week en 1 wedstrijdquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, daar gaat een bult geld in om joh
Een club als Ijsselmeervogels, Quick Boys, Spakenburg etc. heeft ook veel meer uitstraling dan bijvoorbeeld een FC Emmen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap ook heel goed waarom sommige spelers niet eens in de jupiler league willen spelen maar in de topklasse, soms verdienen ze meer geld met maar 3 trainingen per week en 1 wedstrijd
Zit nog voller ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een club als Ijsselmeervogels, Quick Boys, Spakenburg etc. heeft ook veel meer uitstraling dan bijvoorbeeld een FC Emmen.
Nooit van je gehouden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje sproeten. Houd je nu ook niet van mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |