Zat laatst in de trein met iemand die dat droeg. Haha lijkt net of je net terug komt van een bankoverval.quote:
Eindelijk zeg je wat zinnigs.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, vergeet The Avengers niet.
Maar laatste 3 jaar maar weinig soeps qua films.
Wat maakt het zo goed?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort nog een keer kijken. Echt een van de beste films van de afgelopen tijd.
Ik heb nog niemand op Zuid ermee gezien iigquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zat laatst in de trein met iemand die dat droeg. Haha lijkt net of je net terug komt van een bankoverval.
The Avengers moet ik nog steeds kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, vergeet The Avengers niet.
Maar laatste 3 jaar maar weinig soeps qua films.
Als je meisje bent dan vind je The Hunger Games leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
The Avengers moet ik nog steeds kijken![]()
Is The Hunger Games trouwens wat? Die staat nog op mijn lijstje om te kijken.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over welke hoedjes hebben jullie het?
Wtf.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets alleen dan voor volwassenen
Acteerwerk vond ik erg sterk en de vechtscenes zijn ook mooi in beeld gebracht. Moet je zeker gaan kijken.quote:
quote:
Van die platte vissershoedjes. Begin deze eeuw ofzo waren die dingen helemaal de shit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over welke hoedjes hebben jullie het?
Hoor wel veel goede verhalen over die film, dus was wel benieuwd eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je meisje bent dan vind je The Hunger Games leuk.
Knap, heb nog nooit iemand ermee gezien namelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze sta ik altijd zonder shirt in de ArenA
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zoiets maar dan in Burberry kleuren
Eens, snap ook niet dat mensen ermee lopenquote:
met sylvester stallone erin?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:56 schreef Tjacka het volgende:
Weet iemand hoe die oorlogsfilm/voetbalfilm heet van die gasten volgens mij Bulgaren, die tegen Nazi-Duitsland speelden en telkens wonnen, *daardoor zijn ze opgesloten in kampen etc. etc.) ?
Nog knapper dat jij alle 55.000 man controleertquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Knap, heb nog nooit iemand ermee gezien namelijk
MMA.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo hoe is het met je MMA must-see-list?Alles al aan het downloaden?
nog knapper dat jij een mening kan formuleren over iets waarvan je de ballen verstand niet hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nog knapper dat jij alle 55.000 man controleert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |