Die gozer is duidelijk onder invloed, voor je eigen veiligheid en die van andere kan je hem beter meenemen voor de nacht op het bureau, hebben ze ook een keer bij mij gedaan, kreeg wel dikke boetes voor openbare dronkenschap enzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was wel een ervaren agent iig. Hij had wel wat meer meegemaakt, dat kon je wel zien aan hoe rustig hij bleef en hem nog een tweede kans gaf.
Maat van mij ook een keer helemaal door het lint tegen de politie. Had alleen gezopen. Mocht even 450 euro ofzo aftikken en is op nieuwjaarsochtend wakker geworden in de cel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gozer is duidelijk onder invloed, voor je eigen veiligheid en die van andere kan je hem beter meenemen voor de nacht op het bureau, hebben ze ook een keer bij mij gedaan, kreeg wel dikke boetes voor openbare dronkenschap enzo
Van mij was ook bij elkaar rond de 450euro iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat van mij ook een keer helemaal door het lint tegen de politie. Had alleen gezopen. Mocht even 450 euro ofzo aftikken en is op nieuwjaarsochtend wakker geworden in de cel.
Hehe, ik werd vorige oud en nieuw ook aangehouden voor dronkenschap. Ben maar gewoon gaan rennen, was toch druk zat waar ik was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat van mij ook een keer helemaal door het lint tegen de politie. Had alleen gezopen. Mocht even 450 euro ofzo aftikken en is op nieuwjaarsochtend wakker geworden in de cel.
Tuurlijk, altijd proberen. Zeker als 't zo druk is gaan ze echt niet door die meute achter iemand aan. Alleen moet je oppassen dat je jezelf niet overschat als je bezopen bent. Zo'n agent staat daar fris en fruitig en jij komt net de kroeg uitrollen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ik werd vorige oud en nieuw ook aangehouden voor dronkenschap. Ben maar gewoon gaan rennen, was toch druk zat waar ik was.Uiteindelijk nooit meer wat van gehoord.
Idd, wat een verschil hoorquote:John is niet bang dat hij te vroeg naar het buitenland is gegaan. Broer Collins John ging ook op jonge leeftijd naar Engeland en speelt inmiddels in Iran. "Collins en ik zijn twee verschillende personen. Je kunt ons niet met elkaar vergelijken. Daar komt bij dat hij achttien was toen hij naar Fulham ging en ik ben nu twintig. Dat is een flink verschil dus."
Collins John heeft het overigens best goed gedaan bij Fulham in zijn eerste seizoenen. Het is daarna alleen helemaal mis gegaan.quote:
Haha...ik moet dat binnenkort ook maar weer eens doen. Is ondertussen zeker 2,5 jaar geleden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Straks voor het eerst in 3 jaar naar de tandarts voor controle ik ben benieuwd
Leek mij toch wel weer eens handig maar het is zo duurquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...ik moet dat binnenkort ook maar weer eens doen. Is ondertussen zeker 2,5 jaar geleden.
Wat betaal je dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leek mij toch wel weer eens handig maar het is zo duur
.quote:Uitgelachen werden we. Bespot, vernederd en beschimpt. In Alkmaar liep men de polonaise nadat ze hoorden dat Ajax met 6-4 van Utrecht had verloren en AZ de landskampioen op elf punten had gezet. "Ajax is geen titelkandidaat meer," gilde Maarten Martens. Ook op andere plekken in Nederland viel hoongelach ons ten deel.
De Kuip ontplofte omdat Feyenoord voor het eerst sinds de tachtigjarige oorlog weer eens boven Ajax stond. Dries Mertens zorgde al helemaal voor de uitspraak van het jaar door te stellen dat PSV na de overwinning tegen Feyenoord 'de kampioenswedstrijd' had gewonnen. Een week later verloor PSV thuis met 2-6 van FC Twente, dat daarna de grootste praatjes had over het kampioenschap. Zesde, stonden we in februari. Niemand nam ons meer serieus. "Ik begin Ajax een beetje sneu te vinden", aldus Willem van Hanegem. Acht punten achter op AZ, FC Twente en PSV.
Een jaar lang is er gefeest in Nederland, want er was helemaal niets in Amsterdam. Maar woensdag is het stil in Eindhoven, Alkmaar, rotterdam en Enschede. Doodstil. Want het enige echte feest, het kampioensfeest, én de enige echte kampioenswedstrijd, vinden dan plaats in de stijf uitverkochte Amsterdam Arena. 52.000 Ajacieden juichen hun team toe, helden die zich door niemand gek lieten maken en er altijd in bleven geloven. Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be allright. Ajacieden, gefeliciteerd met onze fantastische club en maak er een schitterend feest van
Vandaag nog fitnessen geo? Ik ben vanavond weer hardlopend te bewonderen iig. Ga kijken of ik een wat langer rondje kan doen vandaag.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus wat een debiel..inderdaad daar wil je niet per ongeluk tegen aan botsen, dan ben je gelijk 2 tanden kwijt.
Gekke mensen, erg irritant.. spoort niet jonge.
Omdat het de waarheid isquote:
Gebeurt natuurlijk nooit bij julliequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:27 schreef Paul-89 het volgende:
Rotterdam met kleine letter schrijven zegt imo al voldoende over de schrijver van het stuk.
Ik doe daar niet (meer) aan mee, leuk als puber.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gebeurt natuurlijk nooit bij jullie
Oh nee dan zeg je natuurlijk 020
Eensquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik doe daar niet (meer) aan mee, leuk als puber.
Ja, maar dat maakt het niet minder leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |