Gewoon op de school waar jij de opleiding wilt volgen. Ik denk dat de toelatingstoest vanuit het DUO komt en op elke hogechool gelijk is. Afhankelijk van de opleiding natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef FerryNL het volgende:
Wat zou ik doen volgens jullie? Gewoon bij meerdere scholen die toets gaan maken? Want heb wel vaak gehoord dat het op InHolland best makkelijk haalbaar is.
Niet elke school is hetzelfde qua toetsen. Want als ik bijvoorbeeld kijk naar Hoge School Rotterdam, dan krijg je daar weer voor MER: NL, EN, ECO en WIS A. Over SJD kan ik jammer genoeg niks vinden op die school.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:51 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Gewoon op de school waar jij de opleiding wilt volgen. Ik denk dat de toelatingstoest vanuit het DUO komt en op elke hogechool gelijk is. Afhankelijk van de opleiding natuurlijk.
Het is niet op elke hogeschool hetzelfde en inholland is inderdaad de makkelijkste en stelt geen hol voor die 21+ toets, je krijgt nog van te voren te horen wat je moet leren ook nog. go for itquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef FerryNL het volgende:
Wat zou ik doen volgens jullie? Gewoon bij meerdere scholen die toets gaan maken? Want heb wel vaak gehoord dat het op InHolland best makkelijk haalbaar is.
Waar woon je? Ik heb niet eens een gesprek gehad, maar kreeg direct training.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef Morera het volgende:
Ben door de tweede ronde heen, alleen is het opeens niet voor kpn maar voor eneco![]()
Zelfs voor dit moest ik weer testen maken, solliciteren + motiveren bij het uitzendbureau. Toen wilden ze nog ter plekke opeens een referentie hebben en ook echt meteen bellen. Dat gedaan, paar uur later werd ik gebeld. Nu moet ik volgende week weer ergens anders heen voor een derde ronde, the fuque zeg. Als ik daar doorheen kom, mag ik ook nog eens bij Eneco zeuren dat ik werk wil.
4 Rondes, voor hou je vast, outbound. Kpn was tenminste nog inbound, ik wist niet dat het tegenwoordig zelfs voor outbound zo een idioot lang traject was met 4 rondes.
Ben hier ook wel benieuwd naar. Ik wil wel een 21+ toets gaan proberen, maar mocht dat niet lukken. Dan wil ik toch denk ik een thuisstudie gaan volgen. Dan wel eerst een MBO opleiding, en dan via dat MBO4 papiertje hopelijk kunnen instromen op het HBO.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:13 schreef Kekaa het volgende:
Heeft iemand ook ervaring met de NCOI?
Daar vind ik deze: http://www.ncoi.nl/opleid(...)ad=Zwolle&tab=2#tabs
Lijkt mij fijner dan nog eens 4 jaar naar school.
Niet echt specifieke ervaring met NCOI, wel weet ik dat werkgevers minder waarde hechten aan een diploma wat via een thuisstudie is behaald ipv de normale route.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:13 schreef Kekaa het volgende:
Heeft iemand ook ervaring met de NCOI?
Daar vind ik deze: http://www.ncoi.nl/opleid(...)ad=Zwolle&tab=2#tabs
Lijkt mij fijner dan nog eens 4 jaar naar school.
Je hebt tot 14 juni om je aan te melden voor de toets. ( bij InHolland)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef FerryNL het volgende:
Een thuisopleiding is doorgaans minder uitgebreid dan een volledige opleiding. Het is dan ook logisch dat een papiertje uit een zelfstudie vaak minder hoog gewaardeerd wordt dan een "echt" diploma.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Maar weet ook niet echt wat ik ervan moet denken. Omdat het 4 jaar duurt als je gewoon via een school studeert, maar via een thuisopleiding doe je er maar 1 jaar over.![]()
de skihut zocht nog barkeepersquote:Op zondag 10 juni 2012 00:12 schreef FerryNL het volgende:
Net maar weer 30 mailtjes verstuurd naar horeca zaken. Moet toch wel bij 1 op gesprek kunnen lijkt me
Heb je wel eens nagedacht om buiten de landsgrenzen te zoeken?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:12 schreef FerryNL het volgende:
Net maar weer 30 mailtjes verstuurd naar horeca zaken. Moet toch wel bij 1 op gesprek kunnen lijkt me
Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 juni 2012 09:59 schreef PteV het volgende:
Ik heb ein-de-lijk een job, half juli kan ik beginnenin eerste instantie tijdelijk, maar ze hebben al laten weten dat er een kans op verlenging bestaat. Succes iedereen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |