Gaat wel weer lekker danquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Gebruikt+gedumpt..ik ben te lief. Hallo slapeloze nacht![]()
kutzooi..
Gaat verder goed hoor..liefdesvlak wat minder. Wordt er weken op je gevoelens ingepeeld en dat je een lieverdje bent..krijg je vandaag dit te horen 'Wat ik zoek kan jij niet bieden' en gister was ik nog een schatjequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gaat wel weer lekker danElke keer een negatief berichtje hier
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Gaat verder goed hoor..liefdesvlak wat minder. Wordt er weken op je gevoelens ingepeeld en dat je een lieverdje bent..krijg je vandaag dit te horen 'Wat ik zoek kan jij niet bieden' en gister was ik nog een schatje
Kortzichtige klootzak.. Wil nooit weer verliefd worden.
Wees lief voor jezelfquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Gefeliciteerd!quote:
gefeliciteerdquote:
Krijgen we dit weer en volgende week of volgende maand: aaah wat ben ik verliefd op hemquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Gaat verder goed hoor..liefdesvlak wat minder. Wordt er weken op je gevoelens ingepeeld en dat je een lieverdje bent..krijg je vandaag dit te horen 'Wat ik zoek kan jij niet bieden' en gister was ik nog een schatje
Niet iedereen is hetzelfde hè, het kan goed dat zij zo helemaal niet is. (Zo is ze in ieder geval niet op me overgekomen in deze reeks en ik kom hier toch regelmatig) Een beetje normaal doen is misschien wel zo gepast.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer en volgende week of volgende maand: aaah wat ben ik verliefd op hem
OT:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |