Mooie video ook van Chris Cunningham.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]![]()
Zonde dat ze nooit meer zoiets moois gemaakt heeft als Frozen...
Nee, juist andersom. Die hele discomeuk vind ik echt zwaar kut. Vond haar album met Timbaland wel grappig op dat moment. Maar achteraf ook niet veel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef ranja het volgende:
Ik vind Frozen helemaal niet een an haar beste. Ik vind haar latere album 'Confessions on a Dancefloor' een stuk beter. Ik heb nog getwijfeld of ik Sorry op 5 zou zetten maar toch maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende:
Jouw top 5 uit de Homo 100
http://sites.bnn.nl/homo100/
[ Bericht 46% gewijzigd door spijkerbroek op 07-06-2012 10:20:42 ]Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Uitslag Top 5 Madonna:
1. Frozen 45
2. Like a prayer 33
3. Beautiful Stranger 22
4. Live to Tell 20
5. Borderline 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende:
Jouw top 5 uit de Homo 100
http://sites.bnn.nl/homo100/
jezus
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:
Niet, het is gewoon een gimmick, voor de leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Ulx het volgende:
Maar geen Divine....Dus hoe serieus moet je die lijst nog nemen?
Geen idee, het is toch gewoon een lijst waar mensen op gestemd hebben, net als de top 2000 en de zwarte lijst en de 3vooor12 jaarlijst etc etc....quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Ulx het volgende:
Maar geen Divine....Dus hoe serieus moet je die lijst nog nemen?
Ik denk 1 of meerdere van de onderstaande:quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:48 schreef ranja het volgende:
Ik heb sowieso geen idee wat het verband tussen al die nummers is, wat een nummer 'homo' maakt of dat het om de uitvoerende gaat ofzo...
Tuurlijk, voor het halen van de top 5 uit die top 100 zeker.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Het maakt mij geen donder uit of "men" een liedje "homo" vindt of niet.. ik differentieer alleen in "leuk" en "niet leuk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |