Dan heb je nog een bijpassende riem, schoenen,manchetknopen en horloge nodig. Weet je hoe lastig dat is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Maraca het volgende:
[..]Ach, het is ook vast moeilijk om je overhemd met je stropdas te laten matchen
Zo, wat kunnen mannen moeilijk doen over kledingquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan heb je nog een bijpassende riem, schoenen,manchetknopen en horloge nodig. Weet je hoe lastig dat is?
Oke, manchetknopen pas over 10 jaar oid.
Mwah, ik wordt nooit zo blij van de Suitsupply eigenlijk. Van die 18 jarige verkopers die mij ietwat overijverig een pak proberen aan te smeren, onderwijl vragend of ik hier nu mn eerste pak kom kopenquote:
Jep, ga (moet/wil) ook nog solliciteren voor een ander business course dit jaar naar madrid of barca.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef Unknown18 het volgende:
Zijn er hier mensen die mee zijn gegaan met een accountancy business course?
Zo ja, Hoe heb je dit ervaren ? Ik ben wel benieuwd.
Aha interessant. Lijkt me wel leuk inderdaad alleen betwijfel ik vooral of ik al voldoende kennis in huis heb voor zo'n business course (Net begonnen met Master acc&contr @VU). Maar als ik jou antwoord lees, lijkt het dan juist goed om te gaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, ga (moet/wil) ook nog solliciteren voor een ander business course dit jaar naar madrid of barca.
Het is wel gezellig en leuk. Alleen vond het minder leerzaam omdat ik oudejaars was en dus al enige ervaring had. De groep is gemixxed dus verschillende leerjaren en niveaus.
Als je de mogelijkheid hebt, gewoon doen!
Jup alles in een team, gewoon doen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Unknown18 het volgende:
[..]
Aha interessant. Lijkt me wel leuk inderdaad alleen betwijfel ik vooral of ik al voldoende kennis in huis heb voor zo'n business course (Net begonnen met Master acc&contr @VU). Maar als ik jou antwoord lees, lijkt het dan juist goed om te gaan. Volgens mij doe je alles ook in een team?
Maar het is ook sws niet het hele jaar zo druk. Vooral tijdens de final.quote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. 48 weken tussen 7:30 en 20:30 werken. Stond van de week mooi om 7:45 voor een dichte deur(uiteindelijk binnengeslopen via het magazijn
) Kortom: meestal is dat niet eens mogelijk. Zelfs bij mijn grootste klant werkt mijn pasje niet meer na 20:00.
Kloptquote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maar het is ook sws niet het hele jaar zo druk. Vooral tijdens de final.
Dat is wel vrij globaal ja.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef IkbenGradus het volgende:
Goed, dan hebben die gasten een vertekend beeld gegeven. Kunnen jullie dan een beeld geven van hoe het er werkelijk uitziet?
@Efjaar
Ze hebben verteld dat je als AA meer advies geeft en samenstelt, terwijl een RA controleert of de externe verslaggeving aan de wettelijke eisen voldoet en betrouwbaar is. Wat ik leuker vind weet ik nog niet precies, dat zal nog moeten blijken
Van een aantal weet ik al dat het zo is. Persoonlijk begrijp ik niet waarom sommige studenten zo graag aan de nyenrode willen studeren (omdat het leuk staat volgens pappie oid?). Volgens mij haal jij ook deeltijd en voltijdstudies door elkaar. Bij voltijd is de opleiding bij elke universiteit in het engels, behalve bij de rug. Bij de rug zijn de boeken wel in het engels alleen de lessen niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:02 schreef Cassenzo het volgende:
Een leraar vertelde laatst dat accountantskantoren de RA-opleiding op Nyenrode die je na de HBO kan volgen niet meer gaan betalen vanaf 1 september 2013.
Nu hoorde ik dat deze opleiding een ton per jaar is, wat dus voor mij onmogelijk wordt om te gaan betalen nadat ik mijn HBO afgerond heb. Is het inderdaad zo dat accountantskantoren dit niet meer gaan betalen?
Dus dan ben ik genoodzaakt om mijn vervolgstudie op een andere universiteit te volgen. Maar de universiteiten waar je het RA-traject kan volgen (op nyenrode na) zijn dus in het Engels. Is dit goed te doen in het Engels? Mensen ervaring hiermee? Aangezien mijn Engels niet super is.
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:15 schreef Maraca het volgende:
Sowieso.. studiekosten van EUR 100.000 per jaar voor Nyenrode ? Mijn werkgever zou een hartverzakking krijgen als hij dat hoortEerder rond de EUR 6.000 (incl. boekengeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |