U hebt onvoldoende machtigingen om de activiteit met id 183752015 te weergeven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/183752015
Kunnen jullie deze zien?
Gewoon op strava zettenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
Vaag, heb de settings aangepast. Probeer nog eens? Als je 'm ververst, probeer eens ctrl+F5?
Voetganger mag links lopen en hoeft zeker niet de berm in. Niet willen remmen =quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Links lopen is dan veiliger omdat je het verkeer van voren tenminste ziet aankomen, zij kunnen voor jou uitwijken en je kunt zelf tenminste nog de berm inspringen. Iedere voetganger die op een weg loopt zonder trottoir zou dus links moeten houden voor zn eigen veiligheid.
Nou juist gevaarlijk als er voor mij tegemoet komend verkeer komt. Ik ga harder op mijn fiets als jij te voet. En ik kan niet uitwijken ik ga ook niet remmen. Dat ga jij maar de berm in. Sorry ik vind je een aardige kerel het is niet persoonlijk maar alle verkeer inclusief voetgangers dus ook hardlopers moet zich rechts van de weg bevinden.
Had vandaag nog een trekker die weigerde een stukje door het gras te rijden met z'n wielen van een meter breedquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetganger mag links lopen en hoeft zeker niet de berm in. Niet willen remmen =aso
Het hoeft dus niet meer (was vroeger wel zo). Rest van het verkeer moet uiteraard wel gewoon rekening houden met die voetganger, ook al moet je daarvoor remmen (quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef cafca het volgende:
Volgens mij moet een voetganger in ieder geval buiten de bebouwde kom links lopen.
Als fietser moet je die dan gewoon de ruimte geven, of remmen.
En zo is ´t.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rest van het verkeer moet uiteraard wel gewoon rekening houden met die voetganger, ook al moet je daarvoor remmen ()
Als ik soms hoor hoe een collega van me (die vaak kop een trekker rijd) soms omgaat met wielrenners...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had vandaag nog een trekker die weigerde een stukje door het gras te rijden met z'n wielen van een meter breed. Ik stond al stil met de fiets en moest zelfs nog de berm in om niet geraakt te worden..
En terecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik soms hoor hoe een collega van me (die vaak kop een trekker rijd) soms omgaat met wielrenners...
Zitten ze achter hem+wagen aan, keihard remmen bij stoplichten. Ploink=punt (dus wielrenner tegen de kar aan).
In 1 keer gas geven zodat er een hoop roet uit de uitlaat komt.
Van dat soort grappen.
Als voetganger stug door blijven lopen is net zo dom, beetje nadenken ook, zie je ook regelmatig mensen die liever de wet volgen dan aan de veiligheid denkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het hoeft dus niet meer (was vroeger wel zo). Rest van het verkeer moet uiteraard wel gewoon rekening houden met die voetganger, ook al moet je daarvoor remmen ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |