Gewoon doen!! Wat kan je gebeuren? Niets joh!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef Daalder82 het volgende:
Is geen slecht idee om eens wat nieuws te proberen (qua eten). Morgen eens gaan kijken. Qua muziek, ik heb nu NOFX op staan (Coaster).
En eens een keer de angst overwinnen en een muziekles aanvragen (ik ben nodeloos onzeker). Ik wil zo graag iets op een gitaar willen raggen spelen.
Seks? Wasda?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik denk dat deze topic in een half uur 13 pagina's telt als we het over seks hebben!
Nee joh, we blijven wel fokkers natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik denk dat deze topic in een half uur 13 pagina's telt als we het over seks hebben!
Nee, leeuw.quote:
*Sterrenbeeld-maagd meldtquote:
Nee boogschutter maar dat doet er verder niet toequote:
Ja, dat loopt zoals voorspeld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Leuke UI trouwensquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef MsMessy het volgende:
Zo en alweer terug. Half uur gefietst. Helaas minder dan ik geplanned had, maar het ging niet echt lekker.
Nog zo'n 15 minuten te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ja, dat loopt zoals voorspeld.
Gewoon niet genoeg energie en een knieschijf die telkens verschoofquote:
Ooo echt?! Schiet hij dan naar de zijkant?!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gewoon niet genoeg energie en een knieschijf die telkens verschoofNou ja, pech gehad. Morgen weer een dag
Euh....quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gewoon niet genoeg energie en een knieschijf die telkens verschoofNou ja, pech gehad. Morgen weer een dag
Ja elke keer iets naar buiten, maar nooit dislocatie. Je voelt alleen het telkens terug knoepen, zeg maar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo echt?! Schiet hij dan naar de zijkant?!
Getsie...quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja elke keer iets naar buiten, maar nooit dislocatie. Je voelt alleen het telkens terug knoepen, zeg maar.
Lijkt mij geen fijn gevoel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja elke keer iets naar buiten, maar nooit dislocatie. Je voelt alleen het telkens terug knoepen, zeg maar.
Ziet er echt onwijs schattig uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn Nohohon Zoku bobble-head voor geluk, op zonne-energie. Meegenomen uit Maleisië.
Het doet me denken aan Android!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn Nohohon Zoku bobble-head voor geluk, op zonne-energie. Meegenomen uit Maleisië.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Android!
[ afbeelding ]
Sterkte. Misschien moet je er een steunband erom doen? Kreeg ik tenminste toen ik me knie had gekneusd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het gebeurd maar heel af en toe. Snap er ook niets vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Sterkte. Misschien moet je er een steunband erom doen? Kreeg ik tenminste toen ik me knie had gekneusd.
Is zwemmen geen optie voor je? Dat is zo'n beetje de minst blessuregevoelige sport die je kunt bedenken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef MsMessy het volgende:
Nee het is geen fijn gevoel m'n knie en daarom maar een half uur gefietst ipv een uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |