quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu begrijp ik datgene wat je laatst in de auto zei.
Dus iemand zat jou te pijpen in de auto en toen was je afgeleid en ging je spookrijden? Wie is 't? Kennen we dr (of hem?quote:
Ja gelukkig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig is het goed afgelopen Weissman
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus iemand zat jou te pijpen in de auto en toen was je afgeleid en ging je spookrijden? Wie is 't? Kennen we dr (of hem?)?
Vrijdag stukje rijden, Pien?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus iemand zat jou te pijpen in de auto en toen was je afgeleid en ging je spookrijden? Wie is 't? Kennen we dr (of hem?)?
Lijkt me een prima planquote:
Mijn moeder zat naast mequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Feel the bromance.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zit ik net een 4000-letterig gedicht te schrijven voor Weissman uit pure vreugde dat 'ie nog onder ons is, is het topic alweer dicht. En niks gecopy/paste natuurlijk.
Dan hou ik het maar kort: Goed gedaan, Weissman.
*bonkt met lege koffiemok tegen zijkant van z'n hoofd*
Jippie.
En jij; Nee mam!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:36 schreef Weissman het volgende:
Mijn moeder zat naast meze zei nog iets van: ''volgens mij zit je op de verkeerde weg'' ofzo
Wat heb je klaargemaakt? (Beide pogingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, poging 2 om wat klaar te maken is gelukt.
Wat is het?!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, poging 2 om wat klaar te maken is gelukt.
Welkom hier!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:52 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Wat heb je klaargemaakt? (Beide pogingen)
Haiquote:
Mint in die combi is dat lekker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Sorry Sultana
Ik ga Turkse rijstensoep met yoghurt en mint maken
Ken ik eigenlijk niet zo goedquote:
Ik vergeef het je, mits je stopt mij Sultana te noemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Sorry Sultana
Ik ga Turkse rijstensoep met yoghurt en mint maken
Poging 1: bulgur + salade & soepquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:52 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Wat heb je klaargemaakt? (Beide pogingen)
Denk het ook welquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Is zeker wel een rondje YouTuben waard.
Stond weinig leuks althans naar mijn smaakquote:
Gewoon doen!! Wat kan je gebeuren? Niets joh!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef Daalder82 het volgende:
Is geen slecht idee om eens wat nieuws te proberen (qua eten). Morgen eens gaan kijken. Qua muziek, ik heb nu NOFX op staan (Coaster).
En eens een keer de angst overwinnen en een muziekles aanvragen (ik ben nodeloos onzeker). Ik wil zo graag iets op een gitaar willen raggen spelen.
Seks? Wasda?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik denk dat deze topic in een half uur 13 pagina's telt als we het over seks hebben!
Nee joh, we blijven wel fokkers natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik denk dat deze topic in een half uur 13 pagina's telt als we het over seks hebben!
Nee, leeuw.quote:
*Sterrenbeeld-maagd meldtquote:
Nee boogschutter maar dat doet er verder niet toequote:
Ja, dat loopt zoals voorspeld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Leuke UI trouwensquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef MsMessy het volgende:
Zo en alweer terug. Half uur gefietst. Helaas minder dan ik geplanned had, maar het ging niet echt lekker.
Nog zo'n 15 minuten te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ja, dat loopt zoals voorspeld.
Gewoon niet genoeg energie en een knieschijf die telkens verschoofquote:
Ooo echt?! Schiet hij dan naar de zijkant?!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gewoon niet genoeg energie en een knieschijf die telkens verschoofNou ja, pech gehad. Morgen weer een dag
Euh....quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gewoon niet genoeg energie en een knieschijf die telkens verschoofNou ja, pech gehad. Morgen weer een dag
Ja elke keer iets naar buiten, maar nooit dislocatie. Je voelt alleen het telkens terug knoepen, zeg maar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo echt?! Schiet hij dan naar de zijkant?!
Getsie...quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja elke keer iets naar buiten, maar nooit dislocatie. Je voelt alleen het telkens terug knoepen, zeg maar.
Lijkt mij geen fijn gevoel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja elke keer iets naar buiten, maar nooit dislocatie. Je voelt alleen het telkens terug knoepen, zeg maar.
Ziet er echt onwijs schattig uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn Nohohon Zoku bobble-head voor geluk, op zonne-energie. Meegenomen uit Maleisië.
Het doet me denken aan Android!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn Nohohon Zoku bobble-head voor geluk, op zonne-energie. Meegenomen uit Maleisië.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Android!
[ afbeelding ]
Sterkte. Misschien moet je er een steunband erom doen? Kreeg ik tenminste toen ik me knie had gekneusd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het gebeurd maar heel af en toe. Snap er ook niets vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Sterkte. Misschien moet je er een steunband erom doen? Kreeg ik tenminste toen ik me knie had gekneusd.
Is zwemmen geen optie voor je? Dat is zo'n beetje de minst blessuregevoelige sport die je kunt bedenken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef MsMessy het volgende:
Nee het is geen fijn gevoel m'n knie en daarom maar een half uur gefietst ipv een uur.
Ik word zeeziek van zwemmenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Is zwemmen geen optie voor je? Dat is zo'n beetje de minst blessuregevoelige sport die je kunt bedenken.
Ook niet via marktplaats ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ze zijn hier of moeilijk verkrijgbaar voor een normale prijs of veel te duur
Een retourtje Maleisië lijkt mij ook best duur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ze zijn hier of moeilijk verkrijgbaar voor een normale prijs of veel te duur
JA maar als je het goed doet, heb je er wel gelijk een leuke vakantie bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een retourtje Maleisië lijkt mij ook best duur.
Dat is ook lastigquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik word zeeziek van zwemmenDus daarom lopen en fietsen, daar maak ik mijn hoofd ook makkelijk mee leeg.
Sultana UI? Hahahahahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een retourtje Maleisië lijkt mij ook best duur.
Ik had nog geen plannen dit jaar. Oh wacht ik heb niemand om mee te gaan en geld is eigenlijk ook een probleemquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
JA maar als je het goed doet, heb je er wel gelijk een leuke vakantie bij
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
JA maar als je het goed doet, heb je er wel gelijk een leuke vakantie bij
Ik probeer wat uit, ik laat je nog wel weten of het experiment is geslaagd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Sultana UI? Hahahahaha
Jij vindt mij wel erg lief he
Die zijn inderdaad nepquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Deze artikelen zijn zeker namaak, anders zijn ze best goedkoop.
[..]
Ik probeer wat uit, ik laat je nog wel weten of het experiment is geslaagd.
Ik moet er zelf trouwens nog wel aan wennen...
En eerst zat hij te miepen dat jij hem niet zo mocht noemen!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Sultana UI? Hahahahaha
Jij vindt mij wel erg lief he
Dan niet hè...quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En eerst zat hij te miepen dat jij hem niet zo mocht noemen!!
Ja goed ideequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijn? Zullen we ruilen van UI?
Gewoon, om ze te fucken...
Ooo dat is zo irritantquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja goed ideequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wil die van jou welquote:
Mijn knijn krijgt niemand!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |