Want die grap blijft steeds grappiger worden haha.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jojoortje is dan ook voor elke club, dat scheelt
Vragen om ban = ban.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
DM openbaar gemaakt, ban deze man snel.
JAAAAAAAAA WE HEBBEN HEM GEPAKT!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
DM openbaar gemaakt, ban deze man snel.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Want die grap blijft steeds grappiger worden haha.
Oh nee toch niet.
Drogredenen hoor ik hier ouwe. Je bakt er niks van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 miljoen voor Immers, nog meer voor Toornstra. Een tweede ring en aanstaand seizoen richting Europa. Genoeg redenen om jou te beoordelen op deze gedachten. Debiel dus.
Het is ook geen grapquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Want die grap blijft steeds grappiger worden haha.
Oh nee toch niet.
Het is meer dat jij er effe bent en meteen is HMF weer verbannen. Doe nu niet of jij niet heel de tijd tegen die gozer in gaat of belachelijke ideeën post om zijn reactie uit te lokken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:24 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben één uurtje terug (na een absentie van een paar weken) en het gaat meteen weer lekker los hier.
Dat zien we graag, wat pit erin.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mezelf zojuist een DM gestuurd: "Hoi"
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA WE HEBBEN HEM GEPAKT!!!!!!
Ja, want dat is puur en alleen de_kromme z'n schuldquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is meer dat jij er effe bent en meteen is HMF weer verbannen. Doe nu niet of jij niet heel de tijd tegen die gozer in gaat of belachelijke ideeën post om zijn reactie uit te lokken.
Wattan? Je hebt die dingen toch beweerd? Dan kwalificeer ik jou voor de term 'debiel'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Drogredenen hoor ik hier ouwe. Je bakt er niks van.
Ik reageer al maanden niet meer op hem.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is meer dat jij er effe bent en meteen is HMF weer verbannen. Doe nu niet of jij niet heel de tijd tegen die gozer in gaat of belachelijke ideeën post om zijn reactie uit te lokken.
ik heb 'm ook gewaarschuwdquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dat is puur en alleen de_kromme z'n schuld
Hvj schat kusquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
Degene die na mij post, krijgt een ban:
Hoiquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik reageer al maanden niet meer op hem.
Nee. Dat zeg ik toch nergens. Maar HMF heeft nu een ban van 6 maanden en de andere schuldige heeft niks. Niet echt fair.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dat is puur en alleen de_kromme z'n schuld
Kutquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
Veel plezier op vakantie manquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kut. Naja, ik ben toch een week weg
.
Tukkersquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
Maar ff... in welk gehucht noemen ze een lul een sjengel?
Ik ben helemaal nergens schuldig aan, vriendvis. Ik heb al minimaal een jaar geen ban gehad btwquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik toch nergens. Maar HMF heeft nu een ban van 6 maanden en de andere schuldige heeft niks. Niet echt fair.
Krijgen we er ook pics van?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
MAar ik ben tonijnsalade in elkaar gooien en eten.
Kusjes.
Daar dicht bij de Duitse grens, komt van het woord sjengelen wat Duits is voor helikoptertje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
Jawel hoor, HMF is de schuldige namelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik toch nergens. Maar HMF heeft nu een ban van 6 maanden en de andere schuldige heeft niks. Niet echt fair.
Hoe weet jij dat een lul een sjengel is?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef DonRaja het volgende:
Oke Stijn, kun je dit begin augustus nog even melden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente hebben we komend seizoen geen last van in de Eredivisie, ze laten de verdediging aangeschoten achter
Vind je het heel gek, jij bent net zoals TOng "onsterfelijk" voor de mods. Wacht maar totdat je niet meer veilig achter je computer zit. Kankerlijers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nergens schuldig aan, vriendvis. Ik heb al minimaal een jaar geen ban gehad btw.
Dat heb jezelf gezegd...quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat een lul een sjengel is?
Nijmegenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Simpele punten dan, whehe.
Waar gaat de reis heen?
Ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oke Stijn, kun je dit begin augustus nog even melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |