Ik eb geen flauw idee. Ik sms vannelle wel ffquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
diclofinac of hoe die zooi heet zit er al in, ik hang nog ff op bed en dan zien we wel verder... ik laat me niet kennen![]()
maaruhhh rond 16uur komt de vracht??
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef Logician78 het volgende:
Nou de heren zijn net weg,wat een lieve mannen, helaas was de bus zo vol dat niet alles meer mee kon
Ingrid, heel veel plezier met alles ik hoop dat je het snel weer helemaal op de rit hebt
i'll be there!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
De heren zeggen 16:15 zijn ze in assen
die zou ik niet toepassen met 2 kindertjes in de buurtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het zal wel niet het antwoord zijn dat je wilt horen, maar hier hebben we stuk elastiek aan de deur zodat je de deur niet keihard open kan gooien. En ie automatisch weer sluit. Als ware het een drammer. Speciaal voor de hond, die het ding wel open kan maken maar achter dr reet dichtdoen, ho maar
Mooie vloer hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:54 schreef Puala het volgende:
http://link.marktplaats.nl/568952876
Misschien is dit wat?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef Logician78 het volgende:
Nou de heren zijn net weg,wat een lieve mannen, helaas was de bus zo vol dat niet alles meer mee kon
Ingrid, heel veel plezier met alles ik hoop dat je het snel weer helemaal op de rit hebt
Ik ben erquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:52 schreef cvboer het volgende:
Zijn er nog mensen die morgen (Zaterdag) naar Ingrid gaan? Ik heb hier nog wat spullen staan, die wil ik dan langs brengen.
@Ingrid, zou je dan je adres via de PM door willen geven?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben er
'Smorgen kom ik aan. Ik ga tegen drie uur weer weg. Krijg visite
Dat heb ik zelf ook nog niet eensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:08 schreef cvboer het volgende:
[..]zou ik van jou Ingrid's adres mogen hebben?
Dan maar ffies wachten op Ingrid.quote:
Lieverd, ik heb verder niets van dm/pm met verzoek om specifieke hulp voorbij zien komen, dus ik heb eerlijk gezegd nergens meer op gerekend..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dit zijn de mensen die zichzelf hebben aangeboden..
Hulp: Dolfina-chica, nikky, cvboer, fiets, yvonne, Isabeau, simmu, noli.
VanKampen - laat maar weten zodra er iets van A naar B moet, ritje is geen probleem.
Nikky
Dolfina-chica
cvboer (15min van assen af)
yvonne
Isabeau
Simmu – verven, tapijt en zeil leggen
Sangdrax – laminaat leggen en spullenrondje rijden kringloop
JaleesaJoia – kan verven en behangen
ElisaB – eetkamerstoelen + billy opknappen
Noli. – vloerbedekking legen, M kan wat met laminaat aanklooien.
JK1982 – misschien
Puala – rijdt route Arnhem – Assen en kan spullen meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |