Nee volgens mij is het bed nu compleet voor Tyler.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een matras van 90x200cm dus om erbij te zetten?
Tyler en Kim hebben dan nu idd een compleet bed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het bed nu compleet voor Tyler.
Enne Ingrid, zullen wij m tzt met mijn auto maar verhuizen? Of het moet met vrachtwaggel met vannelle en rucky. Of wil je buurvrouw m deze week nog kwijt?
Okay, er vraagt ook iemand om je adres voor het bestek maar misschien ligt diegene nog wel op een vervoersroute!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tyler en Kim hebben dan nu idd een compleet bed.
Ik spreek de buuf er nog wel over van de week.
Zou mooi zijn als het lukt! Ik heb je een pm gestuurd met waar ik interesse in heb.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:02 schreef Logician78 het volgende:
Zijn er mensen die langs Enschede komen?
Ik heb nl. veel ornamenten (rood/wit) over van de verhuizing en een oude tv (beeldbuis) mooie fotolijstjes en een hele mooie grote spiegel voor in de woonkamer, een mooie spiegel voor slaapkamer of douche, wit meegroeibedje van ikea (+matras) computertje, dvdspeler, badkameronderzet kastje + handoeken kast, heel veel dvds, ikea expeditkast (5x5 vaks),lampen en een meter of 10a12 creme kleurige gordijnen (voor aan een stang). Ik kan het alleen niet brengen mocht je hiervan iets leuk vinden.
Tnx! Hier gaat het om voor als iemand het kan ophalen:quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:58 schreef Logician78 het volgende:
Ik zet alles wat je noemde voor je apart.
Zodra er iemand is die langs Enschede jouw kant op komt kunnen ze het allemaal meenemen.
vannelle en ik hebben een busje geregeld en zouden om kunnen rijden om de spullen op te halen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:09 schreef Logician78 het volgende:
Even voor een eventuele vervoerder:
De badkamer set is al helemaal uit elkaar gehaald voor vervoer (ik wou het eerst op marktplaats zetten) maar is wel groot om te vervoeren (de kast is zo'n 180cm lang en er zit een aparte wasbak bij).
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:02 schreef Logician78 het volgende:
Zijn er mensen die langs Enschede komen?
Ik heb nl. veel ornamenten (rood/wit) over van de verhuizing en een oude tv (beeldbuis) mooie fotolijstjes en een hele mooie grote spiegel voor in de woonkamer, een mooie spiegel voor slaapkamer of douche, wit meegroeibedje van ikea (+matras) computertje, dvdspeler, badkameronderzet kastje + handoeken kast, heel veel dvds, ikea expeditkast (5x5 vaks),lampen en een meter of 10a12 creme kleurige gordijnen (voor aan een stang). Ik kan het alleen niet brengen mocht je hiervan iets leuk vinden.
Dat zou helemaal tof zijn!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Via enschede omrijden? Je bent dan 3u extra onderweg. Een vriend van mij komt uit Enschede maar studeert in Groningen en gaat regelmatig met de auto heen en weer. Ik ga m even polsen, dat lijkt me realistischer
Dat kan onmogelijk 3 uur extra zijn, maar om is het wel idd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Via enschede omrijden? Je bent dan 3u extra onderweg. Een vriend van mij komt uit Enschede maar studeert in Groningen en gaat regelmatig met de auto heen en weer. Ik ga m even polsen, dat lijkt me realistischer
Staat Saffier ook bij je klaar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Rucky het volgende:
De spullen van Saffier en Saffier staan inmiddels ook bij mij klaar.
Yska, vannelle en ik gaan idd rijden en met de planning hou ik je op de hoogte.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp dat Rucky en Vannelle nu gaan rijden ipv Yska en Rucky?? Wanneer gaat dat dan nu plaatsvinden? Ik had begrepen 1 juni, maar Ingrid krijgt nu later de sleutel. Is daar al iets over bekend nu qua datum dat er gereden gaat worden?
Ik hoef dus niet morgen in huis te blijven zitten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Yska, vannelle en ik gaan idd rijden en met de planning hou ik je op de hoogte.
De planning was rond maar Ingrid krijgt de sleutels wat later dus daar moeten wij ons plan op aanpassen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoef dus niet morgen in huis te blijven zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |