Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Je BPL bronze team is bijna hetzelfde als die van mij, ik heb alleen Herd ipv Gardner en Hoyte ipv Jenkinsonquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef BDIL het volgende:
Al mijn teams:
Silver RPL:
[ afbeelding ]
Bronze BPL:
[ afbeelding ]
Gold BPL en MOTM Olic:
[ afbeelding ]
Bronze Liga Adelante/Liga BBVA/BPL:
[ afbeelding ]
Gold Brazil/ Bundesliga:
[ afbeelding ]
Silver Tippeligaen / Liga do Brasil:
[ afbeelding ]
Bronze/Silver Senegal/ Pro League:
[ afbeelding ]
Jupquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef DannyDeko het volgende:
Zoveel discussie gaande en dan kom je met "WARM" als TT?
Ik moet elke zondag 480km rijden terwijl ik eerst moet voetballen. Op zaterdag spelen ze meestal uit dus kan ik sowieso niet. Ik moet op zondag voetballen dus kan alleen maar wedstrijden meepikken die op vrij voetbaldagen vallen. Daarnaast heb ik school ook nog wat doordeweeks vrijwel onmogelijk maakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das toch best een goed argument ?
Voetballen die op zondag? Moeten zij doordeweeks laat naar school? Hebben zij een eigen auto?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ken genoeg gasten die uit limburg reizen ieder weekend
Daarom, ik vind het niet gek. Als je gewoon een paar keer per jaar gaat vind ik dat heel normaal en ben je echt geen mindere supporter in mijn ogenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet elke zondag 480km rijden terwijl ik eerst moet voetballen. Op zaterdag spelen ze meestal uit dus kan ik sowieso niet. Ik moet op zondag voetballen dus kan alleen maar wedstrijden meepikken die op vrij voetbaldagen vallen. Daarnaast heb ik school ook nog wat doordeweeks vrijwel onmogelijk maakt.
Maarja, volgens sommigen ben je pas een supporter als je er altijd bent
[..]
Voetballen die op zondag? Moeten zij doordeweeks laat naar school? Hebben zij een eigen auto?
Ik voetbal op zondag, ik heb af en toe lange schooldagen, ik heb geen auto, OV duurt het bijna 2x zo lang als met de auto.
Moet jij weten dat ik geen Feyenoord supporter ben. Ik weet wel beter.
Ik heb hem ook grotendeels nagemaakt toen jij die van jouw postequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je BPL bronze team is bijna hetzelfde als die van mij, ik heb alleen Herd ipv Gardner en Hoyte ipv Jenkinson
Eens. Ik zou graag een seizoenskaart willen hebben maar het is gewoon onmogelijk op het moment.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom, ik vind het niet gek. Als je gewoon een paar keer per jaar gaat vind ik dat heel normaal en ben je echt geen mindere supporter in mijn ogen
Jij bent dan ook meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Zou ik ook niet voor reizen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet elke zondag 480km rijden terwijl ik eerst moet voetballen. Op zaterdag spelen ze meestal uit dus kan ik sowieso niet. Ik moet op zondag voetballen dus kan alleen maar wedstrijden meepikken die op vrij voetbaldagen vallen. Daarnaast heb ik school ook nog wat doordeweeks vrijwel onmogelijk maakt.
[..]
Voetballen die op zondag? Moeten zij doordeweeks laat naar school? Hebben zij een eigen auto?
Ik voetbal op zondag, ik heb af en toe lange schooldagen, ik heb geen auto, OV duurt het bijna 2x zo lang als met de auto.
En speelt het een beetje? Ik win redelijk vaak maar ik heb moeite met mensen die abusen, mijn CBs hebben wel genoeg pace maar toch geef ik makkelijk goals weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb hem ook grotendeels nagemaakt toen jij die van jouw posteHad er nooit een gehad dus leek het mij een goed idee
Welke Ajacied op dit forum is niet minder anti Feyenoord dan pro Ajaciedquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Zou ik ook niet voor reizen.
KOEKOEKquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke Ajacied op dit forum is niet minder anti Feyenoord dan pro Ajacied
Ik kon zonder al te veel moeite van pace teams met Westcar enzo winnen. Meer met een CB rondlopen en druk zetten met een 2e speler, hierdoor kan ik met mijn CB alsnog ingrijpen als de 2e man niks kan flikken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En speelt het een beetje? Ik win redelijk vaak maar ik heb moeite met mensen die abusen, mijn CBs hebben wel genoeg pace maar toch geef ik makkelijk goals weg.
tl;drquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Bij Ajax houden ze zich wat meer met hun eigen club bezig zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sowieso stellen alle Nederlandse supporters mij wel teleur als het Nederlands elftal voetbaltquote:
1x per jaar carnaval is wel genoeg vind ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sowieso stellen alle Nederlandse supporters mij wel teleur als het Nederlands elftal voetbaltNooit hun longen uit hun lijf zingen tijdens de wedstrijd maar wel hun elftal lopen uitfluiten
Als ik de reacties van Ajacieden op FOk! lees en hoor over niet alleen Feyenoord maar ook Rotterdam zelf , dan moet ik wel janken van het niveauquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Ajax houden ze zich wat meer met hun eigen club bezig zullen we maar zeggen.
[Football Manager] #102: Waar het regens regent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
Op FM12 Jelle Vossen gehaald voor 2M. Goede stats hoor. 22 jaar oud ook pas. Aanrader
Doe je wel, die link....quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[Football Manager] #102: Waar het regens regent.
Ik post hier ook niets meer over FM.
Doe dan Jean ipv Richarlysonquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/920285
Lijkt me best leuk om te maken. Kost ook geen zak volgens mij.
Alsof Italie de groepsfase overleeft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:43 schreef BDIL het volgende:
BTW lees net dat Buffon ook door de politie als verdachte wordt gezien over zijn uitspraken bij enkele vreemde uitslagen in de Serie ADadelijk moet Italie het EK verlaten
Oh schei toch uitquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[Football Manager] #102: Waar het regens regent.
Ik post hier ook niets meer over FM.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alsof Italie de groepsfase overleeft.
Ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik zie overal echt het tegenovergestelde mbt Feyenoorders die alleen met Ajax bezig zijn, al zitten er maar weinig zo erg vast in hun tunnelvisie als vandermar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als ik de reacties van Ajacieden op FOk! lees en hoor over niet alleen Feyenoord maar ook Rotterdam zelf , dan moet ik wel janken van het niveauMeeste Rotterdamers en Feyenoorders hebben niet zon probleem met Amsterdam zelf als stad, maar andersom wel.
Ging een keer ergens stage lopen voor mijn opleiding waar ook een ado-supporter werkte. Toen ik tegen hem zei dat ik voor Ajax ben ontplofte hij zowat en ik ben voor de gehele duur van mijn stage dan ook uitgemaakt voor ****Jood.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik zie overal echt het tegenovergestelde mbt Feyenoorders die alleen met Ajax bezig zijn, al zitten er maar weinig zo erg vast in hun tunnelvisie als vandermar.
Denk niet dat we het eens gaan worden. Ik ben in ieder geval blij dat ik bij de mensen waar ik mee om ga niet zulke figuren tegen kom. Als Fey iets presteert kan ik daar gewoon respect voor hebben en ik besef ook dat het beter is voor het NL voetbal als Feyenoord gewoon weer een structurele top 3 ploeg kan worden. Met Europees voetbal ben ik ook gewoon voor de Nederlandse club. Dat bekrompen gedoe kan ik echt niet tegen.
Ik vind sws dat mensen die zoveel haat kunnen hebben maar een club binnen een eigen land of stad, debielen zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik zie overal echt het tegenovergestelde mbt Feyenoorders die alleen met Ajax bezig zijn, al zitten er maar weinig zo erg vast in hun tunnelvisie als vandermar.
Denk niet dat we het eens gaan worden. Ik ben in ieder geval blij dat ik bij de mensen waar ik mee om ga niet zulke figuren tegen kom. Als Fey iets presteert kan ik daar gewoon respect voor hebben en ik besef ook dat het beter is voor het NL voetbal als Feyenoord gewoon weer een structurele top 3 ploeg kan worden. Met Europees voetbal ben ik ook gewoon voor de Nederlandse club. Dat bekrompen gedoe kan ik echt niet tegen.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 30-05-2012 om 13:45:18#FUT fans we will have a Happy Hour, new TOTW and TOTY for you later this afternoon. More details from 3pm UK time. reageer retweet
Keep dreaming.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
Hopelijk brengen ze eindelijk eens Koreaanse IF's uit.
en Liga do Brasil geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo? Bijna alle competities zijn afgelopen behalve de K-League en MLS.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
Hopelijk brengen ze eindelijk eens Koreaanse IF's uit.
Ja maar die Damjanovic zit al in TOTW. Zag het in de banner. Dus ik verwacht wel 1 of andere Koreaanse verdediger, middenvelder of keeperquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat een koreaan?
En Damjanovic maar dat is geen koreaan
iedereen geeft toe behalve jij. Dat is ook waarom er nooit een fatsoenlijke discussie hierover gevoerd kan worden met jou als het over (oud) Ajax gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
Als ik tunnelvisie heb en daarin vast zit hebben dat degenen ook die een discussie willen. Ik geef niks toe en krijg niks toe. Lekker makkelijk om alleen naar mij te wijzen.
Waarom beginnen mensen er dan aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iedereen geeft toe behalve jij. Dat is ook waarom er nooit een fatsoenlijke discussie hierover gevoerd kan worden met jou als het over (oud) Ajax gaat.
Neequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Je bent gewoon een josti op voetbalgebied steef
Ja mang.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is dit? Random Koreanen en Oduro?
Omdat mensen haast niet kunnen geloven dat er zulke mensen bestaan denk ik. Of omdat je het zelf iedere keer opzoekt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom beginnen mensen er dan aanIk zal toch niet toegeven. Als het over Feyenoord of ajax gaat ben ik zo subjectief als de neten en is het enige dat telt mijn eigen mening.
Ik zoek het niet elke keer op, lang nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat mensen haast niet kunnen geloven dat er zulke mensen bestaan denk ik. Of omdat je het zelf iedere keer opzoekt.
Gewoon el cheapo team en met 1.25x beetje coins binnenharken. En goedkope contracts natuurlijk 3 per pakje..quote:
had je dan niet spelers in een goede formatie kunnen kopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Gewoon el cheapo team en met 1.25x beetje coins binnenharken. En goedkope contracts natuurlijk 3 per pakje..
Ik heb het ook een aantal jaren gehad wat jij hebt. Wees gerust, er komt een dag dat je er overheen gegroeid bent, en je druk kan maken om dingen die er echt toe doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zoek het niet elke keer op, lang nietDeze discussie lokte ik niet uit hoor. Ik zei alleen dat het onterecht was dat Sneijder zo loopt te jammeren omdat v. Hanegem kritiek heeft en ineens komt Litmanen zeggen dat ik geen echte Feyenoorder ben omdat ik er niet elke wedstrijd zit
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef WezepAFCA het volgende:
@Calfreezy: Who want me to sing them 85 Alba's tonight?
@Calfreezy: I spy with my little eye something beginning with 94 and ending in **vi #TOTY
@Calfreezy: Imagine if there was a french striker with a 90 rating #TOTY
@Calfreezy: Fernando, the good one is about 89x better than Torres.
Xavi 94
Jordi Alba 85
Benzema 90
Fernando Llorente 89
Messi 99
I'll edit if there is more before 3pm.
Nou dat denk ik niet, met de jaren wordt de haat jegens ajax alleen maar meer omdat er meer en meer mongooltjes zijn die zo nodig moeten lopen provoceren. Begint er niemand over dan begin ik er niet over. Ik start niet vanuit het niets ineens zo over Feyenoord en over anti ajax.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het ook een aantal jaren gehad wat jij hebt. Wees gerust, er komt een dag dat je er overheen gegroeid bent, en je druk kan maken om dingen die er echt toe doen
Llorente mag dan wel een Pace upgrade krijgen als Huntelaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef WezepAFCA het volgende:
@Calfreezy: Who want me to sing them 85 Alba's tonight?
@Calfreezy: I spy with my little eye something beginning with 94 and ending in **vi #TOTY
@Calfreezy: Imagine if there was a french striker with a 90 rating #TOTY
@Calfreezy: Fernando, the good one is about 89x better than Torres.
Xavi 94
Jordi Alba 85
Benzema 90
Fernando Llorente 89
I'll edit if there is more before 3pm.
het begon dit keer volgens mij met een anti-Sneijder opmerkingquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, met de jaren wordt de haat jegens ajax alleen maar meer omdat er meer en meer mongooltjes zijn die zo nodig moeten lopen provoceren. Begint er niemand over dan begin ik er niet over. Ik start niet vanuit het niets ineens zo over Feyenoord en over anti ajax.
nee, maar zodra iemand iets post over een (oud) Ajacied ga je los. Het is je goed recht, maar van iemand met een IQ boven de 80 verwacht je meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, met de jaren wordt de haat jegens ajax alleen maar meer omdat er meer en meer mongooltjes zijn die zo nodig moeten lopen provoceren. Begint er niemand over dan begin ik er niet over. Ik start niet vanuit het niets ineens zo over Feyenoord en over anti ajax.
Het begon met de opmerking dat Sneijder niet moet jammeren tegenover de opmerking van de Kromme. Vervolgens wordt ik een nep supporter genoemd. Dan is het hek van de dam natuurlijk. En inderdaad, ik bezoek al een aantal jaar de open dag niet meer. De laatste jaren is het niveau van de open dag extreem gedaald.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het begon dit keer volgens mij met een anti-Sneijder opmerkingAan de andere kant, Ajacieden betichten van het beeldbuis-supporter zijn, en zelf niet eens de open dag bezoeken, dan kun je natuurlijk iets verwachten van de heren hier.
Door teksten als "het Nederlands elftal is niet belangrijk, alleen Feijenoord telt", profileer je je wel als een supporter. Het Feyenoord embleem in de hersenen heeft helaas een verlagende factor op het IQ, veel Feyenoorders hebben een te grote mond, vooral als het om Ajax aangaat, en dan roepen ze dingen die meestal ongenuanceerd zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het begon met de opmerking dat Sneijder niet moet jammeren tegenover de opmerking van de Kromme. Vervolgens wordt ik een nep supporter genoemd. Dan is het hek van de dam natuurlijk. En inderdaad, ik bezoek al een aantal jaar de open dag niet meer. De laatste jaren is het niveau van de open dag extreem gedaald.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door teksten als "het Nederlands elftal is niet belangrijk, alleen Feijenoord telt", profileer je je wel als een supporter. Het Feyenoord embleem in de hersenen heeft helaas een verlagende factor op het IQ, veel Feyenoorders hebben een te grote mond, vooral als het om Ajax aangaat, en dan roepen ze dingen die meestal ongenuanceerd zijn.
Het Feyenoord embleem in de hersenen heeft helaas een verlagende factor op het IQ
[..]
Door teksten als "het Nederlands elftal is niet belangrijk, alleen Feijenoord telt", profileer je je wel als een supporter. Het Feyenoord embleem in de hersenen heeft helaas een verlagende factor op het IQ, veel Feyenoorders hebben een te grote mond, vooral als het om Ajax aangaat, en dan roepen ze dingen die meestal ongenuanceerd zijn.
M.a.w je hebt geen idee hoe je je hier uit moet lullen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
[..]ik neem niet eens de moeite om je reactie de grond in te trappen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Toefjes het volgende:
De enige Feijenoorder met intelligentie is Wouter Bos.
OMG, linksquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Toefjes het volgende:
De enige Feijenoorder met intelligentie is Wouter Bos.
Held....quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maar jij komt uit friesland, die zijn altijd een tikkeltje anders wat betreft landen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Hoezo, het is een achterlijke reactie. Dikke care wat het Nederlands elftal doet. Niet iedereen is een nationalistische clown die zich afbeert op een zege van Oranje.
Gast jij jankt om alles uit Amsterdam ga je eens bezig houden met Feyenoord anders. Altijd dat gezeik van jou en ja bent absoluut een nep supporter als je de grootste mond hebt en nooit in het stadion zit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het begon met de opmerking dat Sneijder niet moet jammeren tegenover de opmerking van de Kromme. Vervolgens wordt ik een nep supporter genoemd. Dan is het hek van de dam natuurlijk. En inderdaad, ik bezoek al een aantal jaar de open dag niet meer. De laatste jaren is het niveau van de open dag extreem gedaald.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast jij jankt om alles uit Amsterdam ga je eens bezig houden met Feyenoord anders. Altijd dat gezeik van jou en ja bent absoluut een nep supporter als je de grootste mond hebt en nooit in het stadion zit.
Tja, het hele gebeuren gaat nergens over. Kankerjoden, bommen op Rotterdam, sisgeluiden tegen Ajax, vuurwerk geluiden tegen FC Twente.quote:
DANNY KOEVERMANS TUTUTUUTUTU DANNY KOEVERMANS OLE OLE OLE OLEquote:
Mensen die zo veel om hun club geven en nooit gaan. Dat is pas sneu als je zoveel om Feyenoord geeft regel je dat je kan gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]HAHAHAHAHAHAHAHA klein klein kleutertje. Mensen aanwijzen of ze nep of echt zijn
TR gemachtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat hebben de mensen hier allemaal met Koevermans?Ik snap het nooit als jullie het over hem hebben want hij is toch bar slecht?
Je doet net alsof echte supporters alleen maar in het stadion zitten. Dat is pas een sneue gedachte. Er ooit over nagedacht dat er mensen zijn die zielsveel om een club geven, maar niet kunnen gaan om diverse redenen. Oh wacht nepsupporters!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen die zo veel om hun club geven en nooit gaan. Dat is pas sneu als je zoveel om Feyenoord geeft regel je dat je kan gaan.
Ja want je bent pas een echte als je in het stadion zit en de hele wedstrijd kankerjoden loopt te schreeuwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen die zo veel om hun club geven en nooit gaan. Dat is pas sneu als je zoveel om Feyenoord geeft regel je dat je kan gaan.
haha, dan kunnen Ajax en Feijenoord uitbreiden naar een stadion met een capaciteit van een paar miljoen plaatsen als iedereen zou gaan die ook maar enige sympathie voor de club heeftquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je doet net alsof echte supporters alleen maar in het stadion zitten. Dat is pas een sneue gedachte. Er ooit over nagedacht dat er mensen zijn die zielsveel om een club geven, maar niet kunnen gaan om diverse redenen. Oh wacht nepsupporters!
Ik ga hem gelijk verkopen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Prijs voor toty huntelaar zal wel zakken als een gek nu met Koevermans.
Sympathie is iets anders dan supporteren hé.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, dan kunnen Ajax en Feijenoord uitbreiden naar een stadion met een capaciteit van een paar miljoen plaatsen als iedereen zou gaan die ook maar enige sympathie voor de club heeft
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Prijs voor toty huntelaar zal wel zakken als een gek nu met Koevermans.
Die CAM van Crewequote:
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Wedden dat die CAM van Crewe Max Clayton ishe rijst, clayton weet je nog
Park en Kagawa dubbele link volgend jaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund en United akkoord over Kagawa
Vandaag om 15:23 Jurre de Ruiter Shinji Kagawa vertrekt zo goed als zeker naar Manchester United. De Engelsen zijn met Borussia Dortmund tot een principeakkoord gekomen. Kagawa maakt - mits de laatste plooien glad worden gestreken - voor vijftien miljoen euro de overstap naar Manchester. Dat bedrag kan door enkele clausules oplopen tot ruim twintig miljoen euro. De Japanner moet overigens zelf nog wel met de Engelse runner-up om de tafel.
De Red Devils hoopten in eerste instantie op de komst van Eden Hazard, die koos echter voor concurrent Chelsea. Sir Alex Ferguson handelde vervolgens snel inzake de transfer van Kagawa, meldt de BBC. De 23-jarige spelmaker maakte dit seizoen dertien doelpunten in 31 competitieduels. Zijn Dortmund-contract loopt volgend jaar af.
Ja zullen heel veel mensen met je eens zijn. In mijn ogen heb je sympathie voor Feyenoord niets meer niets minder. Al probeer je je te gedragen als een hele stoere boyquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want je bent pas een echte als je in het stadion zit en de hele wedstrijd kankerjoden loopt te schreeuwen.Ik distantieer mij van dat gedrag en Feyenoord voor de tv kijken is geen ramp maar dat maak jij ervan en begint gelijk met nep supporter te schreeuwen. Zoals ik al eerder zei, een Feyenoorder ben je niet alleen op zondag (of in de Kuip) een Feyenoorder ben je de hele week en overal waar je bent.
Ja man, lekker rellen toch. Wat een jongetje van 20 al niet kan aanrichten tegen een mannetje in de mid-life crisis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zullen heel veel mensen met je eens zijn. In mijn ogen heb je sympathie voor Feyenoord niets meer niets minder. Al probeer je je te gedragen als een hele stoere boy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |