Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Je BPL bronze team is bijna hetzelfde als die van mij, ik heb alleen Herd ipv Gardner en Hoyte ipv Jenkinsonquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef BDIL het volgende:
Al mijn teams:
Silver RPL:
[ afbeelding ]
Bronze BPL:
[ afbeelding ]
Gold BPL en MOTM Olic:
[ afbeelding ]
Bronze Liga Adelante/Liga BBVA/BPL:
[ afbeelding ]
Gold Brazil/ Bundesliga:
[ afbeelding ]
Silver Tippeligaen / Liga do Brasil:
[ afbeelding ]
Bronze/Silver Senegal/ Pro League:
[ afbeelding ]
Jupquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef DannyDeko het volgende:
Zoveel discussie gaande en dan kom je met "WARM" als TT?
Ik moet elke zondag 480km rijden terwijl ik eerst moet voetballen. Op zaterdag spelen ze meestal uit dus kan ik sowieso niet. Ik moet op zondag voetballen dus kan alleen maar wedstrijden meepikken die op vrij voetbaldagen vallen. Daarnaast heb ik school ook nog wat doordeweeks vrijwel onmogelijk maakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das toch best een goed argument ?
Voetballen die op zondag? Moeten zij doordeweeks laat naar school? Hebben zij een eigen auto?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ken genoeg gasten die uit limburg reizen ieder weekend
Daarom, ik vind het niet gek. Als je gewoon een paar keer per jaar gaat vind ik dat heel normaal en ben je echt geen mindere supporter in mijn ogenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet elke zondag 480km rijden terwijl ik eerst moet voetballen. Op zaterdag spelen ze meestal uit dus kan ik sowieso niet. Ik moet op zondag voetballen dus kan alleen maar wedstrijden meepikken die op vrij voetbaldagen vallen. Daarnaast heb ik school ook nog wat doordeweeks vrijwel onmogelijk maakt.
Maarja, volgens sommigen ben je pas een supporter als je er altijd bent
[..]
Voetballen die op zondag? Moeten zij doordeweeks laat naar school? Hebben zij een eigen auto?
Ik voetbal op zondag, ik heb af en toe lange schooldagen, ik heb geen auto, OV duurt het bijna 2x zo lang als met de auto.
Moet jij weten dat ik geen Feyenoord supporter ben. Ik weet wel beter.
Ik heb hem ook grotendeels nagemaakt toen jij die van jouw postequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je BPL bronze team is bijna hetzelfde als die van mij, ik heb alleen Herd ipv Gardner en Hoyte ipv Jenkinson
Eens. Ik zou graag een seizoenskaart willen hebben maar het is gewoon onmogelijk op het moment.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom, ik vind het niet gek. Als je gewoon een paar keer per jaar gaat vind ik dat heel normaal en ben je echt geen mindere supporter in mijn ogen
Jij bent dan ook meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Zou ik ook niet voor reizen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet elke zondag 480km rijden terwijl ik eerst moet voetballen. Op zaterdag spelen ze meestal uit dus kan ik sowieso niet. Ik moet op zondag voetballen dus kan alleen maar wedstrijden meepikken die op vrij voetbaldagen vallen. Daarnaast heb ik school ook nog wat doordeweeks vrijwel onmogelijk maakt.
[..]
Voetballen die op zondag? Moeten zij doordeweeks laat naar school? Hebben zij een eigen auto?
Ik voetbal op zondag, ik heb af en toe lange schooldagen, ik heb geen auto, OV duurt het bijna 2x zo lang als met de auto.
En speelt het een beetje? Ik win redelijk vaak maar ik heb moeite met mensen die abusen, mijn CBs hebben wel genoeg pace maar toch geef ik makkelijk goals weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb hem ook grotendeels nagemaakt toen jij die van jouw posteHad er nooit een gehad dus leek het mij een goed idee
Welke Ajacied op dit forum is niet minder anti Feyenoord dan pro Ajaciedquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Zou ik ook niet voor reizen.
KOEKOEKquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke Ajacied op dit forum is niet minder anti Feyenoord dan pro Ajacied
Ik kon zonder al te veel moeite van pace teams met Westcar enzo winnen. Meer met een CB rondlopen en druk zetten met een 2e speler, hierdoor kan ik met mijn CB alsnog ingrijpen als de 2e man niks kan flikken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En speelt het een beetje? Ik win redelijk vaak maar ik heb moeite met mensen die abusen, mijn CBs hebben wel genoeg pace maar toch geef ik makkelijk goals weg.
tl;drquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Bij Ajax houden ze zich wat meer met hun eigen club bezig zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke Ajacied op dit forum is niet minder anti Feyenoord dan pro Ajacied
Sowieso stellen alle Nederlandse supporters mij wel teleur als het Nederlands elftal voetbaltquote:
1x per jaar carnaval is wel genoeg vind ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sowieso stellen alle Nederlandse supporters mij wel teleur als het Nederlands elftal voetbaltNooit hun longen uit hun lijf zingen tijdens de wedstrijd maar wel hun elftal lopen uitfluiten
Als ik de reacties van Ajacieden op FOk! lees en hoor over niet alleen Feyenoord maar ook Rotterdam zelf , dan moet ik wel janken van het niveauquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Ajax houden ze zich wat meer met hun eigen club bezig zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |