ik zou er spontaan honger van krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef MohMi het volgende:
Bazen voer; croissantje met kaas, ham en rode pesto. Pletten in het tosti-ijzer (optioneel gooi je er nog een tosti bij als je dan toch al bezig bent) en opnommen met ketchup erbij.
[ afbeelding ]
You're welcome
Ik moest lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terecht!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik zou er spontaan honger van krijgenGoed eten ook voor de zondagmiddag als je met een kater je bed uit komt rollen. Na de bakken koffie uiteraard.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moest lachenik kom een keer bij jou etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Terecht!Goed eten ook voor de zondagmiddag als je met een kater je bed uit komt rollen. Na de bakken koffie uiteraard.
!
Let me occupy your mind
As you do mine
Jij bent snel tevreden!quote:
als ik honger heb wel jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij bent snel tevreden!Dan krijg je er daarom zelfs...hou je vast..; twee voor de prijs van één!
![]()
Wie wat waar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en wasmachine daten?
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ey!
en de stad leeg gekocht vandaag?
Jaloers!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.Ik ging lekker zonnen. Nog goed geleerd?
Awh lijkt me ook heel vervelend, ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jaloers!
wel redelijk, 4 uur lang wetenschappelijke artikelen doorgespit, ik was gaar op het laatst
daar heb ik nog een week voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh lijkt me ook heel vervelend, ja.ben je klaar voor je tentamens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |