Ik heb zelf bijvoorbeeld heel veel spijt dat ik op de middelbare nogal een pestkop was en ik moest altijd een bepaald jochie hebben (dat was in de brugklas, naderhand ben ik heel erg veranderd..)
Nou jullie
asjeblieft geen veroordelingen ze vroeg erom maar khad me moeten inhouden <<geef toe>> maja je kan het niet meer terugdraaien
Wel ooit tijdens een BEN- actie een vriendin opgebeld om te zeggen dat ze een prijs gewonnen had. Ze was toen net een broek aan het passen in een kledingwinkel en kwam huppelend en springend het pashokje uit om het haar moeder te vertellen. Ik kwam echt niet meer bij.
Wie volgt? Misschien doe ik hier nog wat inspiratie op.....
ben er nog kapot van...
quote:Een stelletje heel slinks uitelkaar drijven, zodat ik die meid zelf kon hebben. Is nog gelukt ook!
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:04 schreef nozem het volgende:
Ik zou graag van jullie willen horen wat de grootste klotestreek is geweest die jullie uit hebben gehaald, niet alleen op het gebied van relaties maar gewoon algemeen bij andere mensenIk heb zelf bijvoorbeeld heel veel spijt dat ik op de middelbare nogal een pestkop was en ik moest altijd een bepaald jochie hebben (dat was in de brugklas, naderhand ben ik heel erg veranderd..)
Nou jullie
quote:Ik ook!! Alleen heb ik daar totaal geen spijt van. Ik heb wel een keer met een vriend een meisje helemaal ondergerochelt op de basisschool......... heb er serieus erg spijt van...
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:16 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
Een stelletje heel slinks uitelkaar drijven, zodat ik die meid zelf kon hebben. Is nog gelukt ook!
gemeen he?
quote:Ik heb er anders ook geen spijt van. Ze was een leuke en lekkere meid.
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:18 schreef Frits het volgende:[..]
Ik ook!! Alleen heb ik daar totaal geen spijt van. Ik heb wel een keer met een vriend een meisje helemaal ondergerochelt op de basisschool......... heb er serieus erg spijt van...
Met een aantal collega's alle telefoons doorgeschakeld naar één toestel. Had die collega pas halverwege de middag in de gaten dat wij geen telefoon kregen en zijn toestel de hele dag roodgloeiend stond.:D
Inbelnummer van de PC wijzigen in het toestelnummer van mijn collega. Ging 'ie inbellen, ging zijn telefoon... Duurde ook even voordat hij het door had.:D
(nou had 'ie vlak daarvoor m'n spaarpot geplunderd, dus noem 't wraak)
Dat vond ze niet leuk!!
Jonge die ik ken gaat nu met der, we wisselden soms nog wel eens uit, alhoewel voor een keertje ok, maar verder niks! Ze is een beetje achterlijk, hij zei tegen mij, als ze mee in bed is geweest dump ik der!
Dat gaat lache worden!
Ik weet het, het is respectloos, maar zij lokt het uit en doet net zo hard mee, IMHO vraagt ze erom!
quote:Hier dat zijn de klotestreken waar ik op zit te wachten..
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:50 schreef CrazyByte het volgende:
Met een meisje zoenen, terwijl ze op 1 á 2 weken na, een jaar ging met haar vriend! Later in de week nog verder gaan met haar (niet naar bed!!) Uiteindelijk gaat het uit, wij aanblijven klote, toen wordt ze gek op mij, en toen heb ik gezegd dat ik niks wil en het alleen voor de lol was!Dat vond ze niet leuk!!
Jonge die ik ken gaat nu met der, we wisselden soms nog wel eens uit, alhoewel voor een keertje ok, maar verder niks! Ze is een beetje achterlijk, hij zei tegen mij, als ze mee in bed is geweest dump ik der!
Dat gaat lache worden!
Ik weet het, het is respectloos, maar zij lokt het uit en doet net zo hard mee, IMHO vraagt ze erom!
Kwam r voorig jaar na lange tijd tegen:
Kwaai lekker ding geworden.
Maar heb geen spijt heb nu een hele lieve en leuke vriendin.
[Dit bericht is gewijzigd door FranZanoVa op 02-08-2002 18:19]
ik kan nog wel ff doorgaan, maar wil niet mn imago van lieve jongen kwijt
die tijd ligt ook jaren achter me
quote:Zou je dit niet nog eens wat nader kunnen toelichten voor onze lieve lezertjes?
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:17 schreef Tranceptor het volgende:
- Meisje bek vol gekotst
- Meisje in dr bek gespuugd
- ...
quote:Euhm gezien de gedateerdheid van de acties en mijn selectieve geheugen lijkt me dat geen goed plan
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:24 schreef nozem het volgende:[..]
Zou je dit niet nog eens wat nader kunnen toelichten voor onze lieve lezertjes?
quote:Ohjawel!
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:29 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Euhm gezien de gedateerdheid van de acties en mijn selectieve geheugen lijkt me dat geen goed plan
Het 'grappige' is dat ik er op dat moment ook niet mee zat (toen ik het gezicht van die jongen zag wel maar dat was ik bij wijze van spreken een uur later weer vergeten). Pas toen ik er een aantal jaar geleden over nadacht viel het me op dat ik die kinderen na dat incident helemaal niet meer op school gezien heb en op dat moment voelde ik me best lullig over omdat ik toen pas die 'groepsbash' verbond met hun vertrek van onze basisschool.
En dat is nogal uit de hand gelopen
quote:Laat ik het zo zeggen, daar had ik toen 'goede' redenen voor die ik nu belachelijk vind.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:30 schreef Emizea het volgende:[..]
Ohjawel!
Ik post nog wel iets anders schandalig
Mijn ex een kopstoot gegeven, eigenlijk geheel per ongeluk.. ( wat benk ook een LUL)overmand door emoties, maar wat ze zei was ook wel heel erg laag ( niet dat dat je het recht geeft...)
*schaamt zich dood *
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:33 schreef thaduck het volgende:
Toenk nog met me ex had, met goede vriendin van mij (die al evenlang relatie had, jaartje ofzo) spelletje doen: Wij doen, wij doen wat zij niet zien..En dat is nogal uit de hand gelopen
*herkent dat spelletje *
quote:Gemeen is dat uh
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:34 schreef Tranceptor het volgende:[..]
*herkent dat spelletje
*
Maar ut was wel verdomde lekker
quote:*ontkent alle betrokkenheid
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:37 schreef thaduck het volgende:[..]
Gemeen is dat uh
Maar ut was wel verdomde lekker
Jonge en een meisje gaan na een avondje uitgaan, maar eens naar buiten om andere lichaamsdelen de hand te geven...
Naja rest kunnen jullie wel invullen. Dan komt het moment supreme... zij had aangegeven en hij beloofd, dat als hij zou gaan komen, hij het zou zeggen en zijn speeltje dus uit haar mond zou halen, want dat wilde ze niet!
Wat doet de hufter... niks zeggen en gewoon alles naar binnen spuiten!!
Ze was er niet zo blij mee, en ze moest ook niks meer van hem weten, vooral toen ik haar later vertelde dat hij een vriendin heeft, overigens boeit het hem en zijn vriendin niet, die wist ervan!
ik heb het toen maar heel hard op een lopen gezet
*Gezoend met de beste vriendin van m'n toenmalige vriendin
*Gekotst in de keuken van mensen die mij ladderzat van straat hadden geplukt
*Het uitgemaakt met een andere ex-vriendin via e-mail
Vast nog wel meer dingen maar dit is even het enige wat ik kan herinneren. Dit is allemaal al een lange tijd geleden. Die fase ben ik nu gelukkig ontgroeid.
quote:The same here
Op vrijdag 02 augustus 2002 20:46 schreef Radost_FX het volgende:
Die fase ben ik nu gelukkig ontgroeid.
Maar ik kan er nog best eens kostelijk om lachen ( niet al het bovenstaande trouwens)
quote:Kom op, meneer mainframe heeft vast ook wel wat op te biechten?
Op vrijdag 02 augustus 2002 21:02 schreef -mainframe- het volgende:
Stelletje Naaibakkuuuuhn! O~)
quote:NEE VIN!!! Ben je alweer vergeten wat je me allemaal hebt aangedaan de afgelopen jaren! Ik zal het nog eens herhalen.
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:12 schreef mr_FOK het volgende:
Oei, heb best wel veel klotestreken uitgehaald, maar wat nou de ergste was?Wel ooit tijdens een BEN- actie een vriendin opgebeld om te zeggen dat ze een prijs gewonnen had. Ze was toen net een broek aan het passen in een kledingwinkel en kwam huppelend en springend het pashokje uit om het haar moeder te vertellen. Ik kwam echt niet meer bij.
![]()
Wie volgt? Misschien doe ik hier nog wat inspiratie op.....
Wij zouden op vakantie gaan voor school. Om half 7 in de ochtend moesten we op schiphol zijn. Jij en je pa zouden mij op komen halen. Omdat jij je altijd verslaapt wreef ik je de dag ervoor goed in dat je op tijd moest komen. Om 6 uur de volgende ochtend zou je er zijn. En om 1 over 6 belde je toen op dat je je had verslapen! En om 2 over 6 stond je voor mijn deur. Een minuut heeft nog nooit zo lang geduurd.
quote:Dat hadden ze zelf ook wel kunnen weten
Op vrijdag 02 augustus 2002 20:46 schreef Radost_FX het volgende:*Gekotst in de keuken van mensen die mij ladderzat van straat hadden geplukt
Mijn lulligste actie:
een dopje van het station tot de school over de grond schoppen, en dan aan een meisje geven . Was nog in mijn brugklasfase.
quote:Oew.. Boefje!
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:37 schreef Lexie het volgende:[..]
Mijn lulligste actie:
een dopje van het station tot de school over de grond schoppen, en dan aan een meisje geven. Was nog in mijn brugklasfase.
Dat was geloof ik geen pretje, als je een uur in zo'n pak moet rondsjouwen
Schoenpoets op de WC bril gesmeerd ...
Norit in de douchekop gestopt
quote:Ik mag die gozer wel! Dat is pas droge humor, om iemand helemaal gek mee te maken~!
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:11 schreef da_blonde het volgende:[..]
NEE VIN!!! Ben je alweer vergeten wat je me allemaal hebt aangedaan de afgelopen jaren! Ik zal het nog eens herhalen.
En om 1 over 6 belde je toen op dat je je had verslapen! En om 2 over 6 stond je voor mijn deur. Een minuut heeft nog nooit zo lang geduurd.
quote:Laaaag! (Maar waarom en hoe en wat? Daar wil ik eigenlijk het fijne wel eens van weten voordat ik je eventueel veroordeel....)
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:09 schreef Orkaantje het volgende:
Dat ik een oude vrouw (+/-58jr) vol in haar gezicht heb geslagen <<mep>> kheb er nu nog spijt van!!asjeblieft geen veroordelingen ze vroeg erom maar khad me moeten inhouden <<geef toe>> maja je kan het niet meer terugdraaien
Ik heb best lage dingen uitgevreten. Zoals een vriend van me waarvan ik wist dat 'ie een zwak voor me had lopen uitdagen (genant gewoon....) omdat ik z'n partner niet mocht. (mislukt, partner had het door, ik was dan ook niet al te subtiel)
Een heel complot gesmeedt om een nicht met alleen maar dure kleding te naaien door rode verf in z'n wasmachine te flikkeren in de wasmachine die 'ie stiekum gebruikte. Had al een heel netwerk om me heen gevormd om me in te dekken toen ik de bibbers kreeg en het heb afgeblazen.
M'n schoonzus verraden toen ik erachter kwam dat ze geregeld buiten de deur neukte. Dat leek me toendertijd een heel goed idee, hmm is me dat even in het gezicht ontploft, ze zijn nog steeds samen. ("waar bemoei je je eigenlijk mee?!?!") Morgen vieren we het 40 jarig huwelijksfeest van m'n ouders dus zie ik 'r voor het eerst weer. Dus post effe flink door hier, kan ik nog wat inspiratie opdoen indien nodig.
Een klas lager zat hét patsertje van de school - het type wat nu op scooters rijdt en de gladste kleding aanheeft, een BrEEzaHH-pImPppp zeg maar. Toen had hij nog zo'n sjieke m-bike, en om hem es flink te etteren hadden we zn voorwiel losgezet. Bedacht scenario: hij pakt zn bike uit de stalling, voorwiel blijft staan, hij balen, en een tijdje bezig met zn fiets.
Wat gebeurde: hij pakt zn fiets, wiel blijft zitten, hij merkt nix. Rijdt weg, wil 10 meter verder een stoeppie opsprpingen, tilt zn stuur op ... wiel blijft staan, mannetje schrikt zich de ziekte, knalt op de stoep. Gehemelte scheurt, tanden uit zn bek ...
En 3 * raden wie 's avonds aan zn ouders uit mocht gaan leggen wat er nou ei'k gebeurd was ...
quote:Ohja, da's waar ook. Maar verder toch niet zoveel uitgehaald?
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:11 schreef da_blonde het volgende:[..]
NEE VIN!!! Ben je alweer vergeten wat je me allemaal hebt aangedaan de afgelopen jaren! Ik zal het nog eens herhalen.
Wij zouden op vakantie gaan voor school. Om half 7 in de ochtend moesten we op schiphol zijn. Jij en je pa zouden mij op komen halen. Omdat jij je altijd verslaapt wreef ik je de dag ervoor goed in dat je op tijd moest komen. Om 6 uur de volgende ochtend zou je er zijn. En om 1 over 6 belde je toen op dat je je had verslapen! En om 2 over 6 stond je voor mijn deur. Een minuut heeft nog nooit zo lang geduurd.
Misschien een keer je fiets om een hoekje gezet toen je in de rij stond bij het tankstation, zodat je dacht dat 'ie gestolen was. Of toen ik je wijsgemaakt had dat ik een brief naar je had gestuurd ter attentie van 'sm-club no-hard feelings'.
quote:MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ... briljant!
Of toen ik je wijsgemaakt had dat ik een brief naar je had gestuurd ter attentie van 'sm-club no-hard feelings'.
- Tijdens wat festiviteiten in het dorp waar ik ooit woonde wilde een jongen op een paal met een straatbordje klimmen om meer te kunnen zien. Ik en wat vrienden van mij hebben hem erop geholpen, maar vervolgens de veters van zijn schoenen achter de paal stevig aan elkaar geknoopt, zodat hij niet meer zelfstandig van het paaltje kon klimmen. Nam 15 minuutjes en een jankend jochie hebben we toch maar zijn veters losgemaakt.
- Op lagere school hadden we een wat wreed spelletje, waarbij je, zolang je een tennisbal vasthield, gescholp en geslagen mocht worden. Natuurlijk was je het stoer als je meedeed, maar dan moest je ook proberen zo lang mogelijk die bal vast te houden en de andere slagen en schoppen te ontwijken. Nou was er een jongen die wel stoer wilde zijn, maar niet was, want hij rende altijd weg als de bal in zijn buurt was. Toen hebben we hem eens flink te grazen genomen en de bal onder zijn t-shirt gestopt, en vervolgens flink op ingeslagen. Heel wreed, zo achteraf ... daar heb ik best wel spijt van.
- Tijdens mijn introductietijd op de universiteit waar ik studeerde was men vrijwel 24/7 dronken. Toen we 's middags mochten eten van de grootste taart van Nederland hapte iedereen vrolijk mee, maar hielden sommige die vettigheid niet zo lang binnen. Zo kotste er dus iemand vol over de achterkant van mijn jas. Ik kon dat ding nergens schoonmaken, dus ik ben maar dicht tegen wat andere mensen aan gaan staan en het een beetje afgeveegd aan hun jassen, waar ze in de drukte niets van merkten.
- Een ex van mij wist dat ik weleens een trio wilde doen met een andere meid erbij, en had toen een collega van haar zo gek gekregen om mij dat als verjaardagskado te geven. Zo gezegd, zo gedaan. Toen de relatie echter een aantal maanden later uit ging, ben ik dus een tijdje daarna iets begonnen met die collega van haar, iets wat zij niet zo leuk vond. Ik vind het niet echt een rotstreek, want het was tenslotte voorbij, maar voel me er wel wat schuldig over. Overigens is die relatie met haar collega nu ook uit.
quote:Valt dit niet onder 'de beste ervaring die je ooit hebt meegemaakt'?
Op zaterdag 03 augustus 2002 01:49 schreef dadutchdude het volgende:[..]
- Een ex van mij wist dat ik weleens een trio wilde doen met een andere meid erbij, en had toen een collega van haar zo gek gekregen om mij dat als verjaardagskado te geven
quote:En terecht!
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:04 schreef Assimilator het volgende:
mijn vader k.o. geslagen toen ie voor de zoveelste keer zat thuiskwam....
de persoon links op de foto die net niet zichtbaar is was zo aardig om het blaadje vast te houden
-edit-geen foto's van anderen plaatsen zonder toestemming-edit-
jammer dat ik niet heb meegedaan aan een fotowedstrijd van die reis, anders hing deze foto op king-size formaat in de school
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 05-08-2002 10:37]
quote:whehehehehehehe
Op zondag 04 augustus 2002 21:05 schreef chown het volgende:
Tijdens het 35 jarig huwelijksfeestje van m'n ouders was m'n oom ook gekomen. 25 km afgelegd in z'n bejaardenmobiel (hij is slecht ter been). Zonder dat ding komt'ie dus echt nergens. Had'm voor de deur van het restaurant gezet met het sleuteltje er nog op. Samen met m'n broer dat ding om de hoek van het restaurant neergezet. Wij lachen om m'n oom die helemaal over de zeik was om z'n mobiel die gestolen zou zijn.... *heeft er eigenlijk wel spijt van. Is zo'n lieve oom*
goeie actie
Paps zat in het leger en een van z'n kamergenoten sliep altijd naakt, op z'n rug, zonder dekens of lakens op. Hij had ook altijd z'n kisten naast zich staan zodat'ie ermee kon gooien als ze'm wakker maakten om wat voor reden dan ook. Dus, m'n vader eens een keer een touwtje om de lul van die kerel gebonden en dat vervolgens aan de kisten vastgemaakt. En toen die kerel wakker gemaakt.
He grabs, he throws.....He must have been shouting!!
Nog een leuke die ze uithaalden....
Klontje boter op het voorhoofd met daar wat schoensmeer op gesmeerd. Dat gaat druipen natuurlijk en die persoon gaat in z'n gezicht smeren. Hele bek zwart
Suiker op bovenlip schijnt ook ERG leuk te zijn
Oh jah, heb ooit een keer op het damrak van die naamloze M&M's (waar geen merkje op staat) verkocht aan Amerikaanse toeristen. Op een gegeven moment een stel politieagenten naar me toe: Wat ik aan het doen was. Ikke: Ik verkoop M&M's. Politie: Yeah right. Dus ik neem z'n handvol met die dingen en eet ze gewoon onder hun neus op. Wilden me naar het ziekenhuis brengen *grin*
Is misschien oude maar het was toen echt lachen
Iemand lag op zijn rug te slapen met zijn handen naast zich en de handpalme naar boven. Op een gegeven moment hebben we hem scheerschuim in zijn handen gespoten. En toen met een veertje over zijn gezicht en in de neus gekieteld. Je raadt het al.
Hij slaat met zijn handen in zijn gezicht om het "beestje" weg te jagen.
We hebben nog nooit zo gelachen
Een paar maand geleden toen we met school naar Praag waren, waren we een beetje pissed off op een maat van ons geworden. Hij had telkens wij in de douche stonden een pak meisjes uitgenodigd op onze kamer en dan als verrassing plots de badkamerdeur opengetrokken. Na zo'n voorvallen kon het best wel gezellig worden, maar daar gaat het hier nu niet over
Dus we wilden hem eens terug hebben. Elke avond was het daar natuurlijk een gigantisch feestje en was bijna iedereen kei dronken. Zo ook die kerel dus. Op een bepaald moment viel hij in slaap en toen hebben we toegeslagen. Eerst hebben we hem ff alleen in een string gehesen, waarna we het linkergedeelte van zijn lichaam helemaal hebben ontdaan van alle lichaamshaar. Borsthaar weg. Armhaar weg. Beenhaar weg. Schaamhaar bleef staan (wou niemand scheren ). Gingen we toch de volgende avond zwemmen zeker
En in de categorie "over de grens van het leuke" : Een paar vrienden van mij hadden eens de wenkbrauwen van iemand afgeschoren tijdens zijn slaap.
quote:hoe krijg je het voor mekaar dat ie niet wakker werd
Op zondag 04 augustus 2002 22:03 schreef Jos_Bos het volgende:Dus we wilden hem eens terug hebben. Elke avond was het daar natuurlijk een gigantisch feestje en was bijna iedereen kei dronken. Zo ook die kerel dus. Op een bepaald moment viel hij in slaap en toen hebben we toegeslagen. Eerst hebben we hem ff alleen in een string gehesen, waarna we het linkergedeelte van zijn lichaam helemaal hebben ontdaan van alle lichaamshaar. Borsthaar weg. Armhaar weg. Beenhaar weg. Schaamhaar bleef staan (wou niemand scheren
). Gingen we toch de volgende avond zwemmen zeker
ik heb er ook nog een (en hij is heeeeel erg hard, ik weet het, ik heb er niet aan meegeholpen, maar ik moest eerlijk gezegd wel een beetje erom lachen)
op de middelbare school was een jochie met een zwaar ouderwets kapsel met de scheiding opzij weetjewel, wij noemden dat altijd een hitlerkapsel. toen was het een keer op kamp en toen hebben een paar mensen toen hij sliep een hitlersnorretje op zn gezicht getekend, met zon dikke zwarte stift.
toen heeft ie een halve dag met een getekende snor op zn gezicht gelopen zonder dat ie het wist (geen spiegel/wasgelegenheid in de ardennen op het kamp )
quote:Hij was gewoon straalbezopen. Dan lukken zulke dingen al wat makkelijker. Na ff dit stukje offtopic moet'k zeker weer een nieuwe rotstreek posten
Op zondag 04 augustus 2002 22:36 schreef dethoom het volgende:[..]
hoe krijg je het voor mekaar dat ie niet wakker werd
!
We hadden net een nieuwe lerares kunstgeschiedenis. Op zich best een tof mens, maar een beetje dom op het gebid van technologie eigenlijk. Zo hebben we haar elke les wel op één of andere manier beetgenomen:
Telkens als we video gingen zien, nam iemand de afstandsbediening, en dan had hij vrij spel. Zij had zelf geen flauw benul van wat er gebeurde.
Maar het grappigste was wel toen ze een computer met internetaansluiting in de les kreeg. Ze had er al enkele dagen mee zitten klooien en het begon al wat te lukken. Ze wilde ons net een site laten zien, maar die wilde blijkbaar niet laden. Zij was natuurlijk heel verbaasd en vroeg aan ons wat er zou kunnen schelen. Natuurlijk had er weer eentje een geniale inval.
Hij : "Welke dag is het vandaag ?"
Zij : "Euhm, de 23ste zeker, waarom ?"
Hij : "Oh ja, natuurlijk, spijtig ! 't Internet staakt vandaag."
Op zich misschien geen klotestreek, maar ze is dan nadien wel elke leraar gaan informeren dat ze die dag internet niet mochten gebruiken, omdat het toch ni lukte. En die leraars waren zo gek om het spelletje mee te spelen .
quote:Lullig voor het jochie!!
Op zondag 04 augustus 2002 22:36 schreef dethoom het volgende:
toen heeft ie een halve dag met een getekende snor op zn gezicht gelopen zonder dat ie het wist (geen spiegel/wasgelegenheid in de ardennenop het kamp )
Als jullie over kampen gaan beginnen ken ik er nog wel een paar.
Ten eerste een kleine overnachting opschool, een vriend van ons met van die banden, waarmee je spullen in de auto vast zet, vastgebonden aan een stel tafels, toen ie wakker werd had ie er best wel moeite mee om los te komen, hij kon er gelukkig wel om lachen!!
(valt nog mee)
Verder waren ze zo leuk om op de klinken van de deuren, behalve waar wij lagen, hadden wij ff gelukt, gel en dat soort dingetjes op te smeren, lekker als je zo 's nachts op staat!
(boring)
Komt ie:
Op het laatste kamp, groep 8, mijn leraar was helemaal gek van Garfield, en had daar diversen shirts van. Mijn moeder zat in de keukenploeg, en tja die had altijd wel van die leuke geintjes. Ze zag die T-shirts liggen en vroeg nog van wie zijn die? Mijn leraar gaf er antwoord op, en me moeder zei, van ik zou ze maar opruimen, want we hebben vaatdoeken te kort en anders gebruik ik je shirts. Waag het niet waarschuwde hij, alé wij gaan weg 's middags zwemmen met de hele klas. Toen we terug kwamen, wat hing daar aan de waslijn... je raadt het al: ZIJN GARFIELD T-SHIRTS, dat vond hij dus niet leuk!!
wat hij echter niet wist, was dat ze gewoon nat waren gemaakt onder de kraan en niet echt gebruikt waren, maar daar kwam hij pas 2 weken later achter toen ik hem dat vertelde op school, we hebben goed dubbel gelegen
Nog zo'n geintje op kamp van der was, dat ze voor 1 van de leraren die al z'n onderbroeken nat waren geworden, en sommige expres in de bruine vla gedoopt waren, van een grote PTT POST-ZAK een onderbroek hebben geknipt, die hij vervolgens de hele middag heeft gedragen.
daaronder natuurlijk wel z'n eigen nog enige schone onderbroek
quote:was een survival kamp en we moesten ons wassen in een meertje
Op zondag 04 augustus 2002 23:03 schreef CrazyByte het volgende:[..]
Lullig voor het jochie!!
Lijkt me overigens niet al te fris als je je niet kunt wassen daar.
quote:*wacht in spanning af
Op zondag 04 augustus 2002 23:20 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik heb gisteren een kutstreek geleverd, en foto's van gemaakt, als ze klaar zijn post ik ze wel
derde klas vwo, aardrijkskundeles (jaartje of 5 geleden):
Onze leraar was niet echt al te goed op de hoogte op het gebied van drugs enzo.. en vooral het gebruik ervan op onze school.
Rond die tijd werd een groepje jongens van school opgehaald door de politie vanwege het handelen in wied en hash. Komt zo'n meid uit onze klas op een geniaal ideetje...
Volgende dag aardrijkskundeles; die meid vraagt zo aan de docent "Heeft u al gehoord dat er gister een paar jongens zijn opgepakt vanwege drugsbezit?"
Leraar "Ja, erg hè? Dat zoiets hier op onze school gebeurd" (blaat)
Meid "Nou ik vind het maar raar, bijna iedereen gebruikt tegenwoordig toch drugs?" waarop ze een zilverfolie papiertje uit 'r tas pakt en openvouwt, en van de poedersuiker die erin zat een grote lik nam... waarop de rest van de klas óók hun folietjes pakte (allemaal thuis klaargemaakt ) en hetzelfde deed....
Niet te geloven hoe die vent uit z'n ogen keek...Nog nooit iemand zó verbaasd/geshocked gezien Later natuurlijk wel uitgelegd dat het nep was enzo.... Hij geloofde het echt
(Nu achteraf denk ik jee wat dom eigenlijk maarja toen was het leuk )
quote:ROFL!!
Op maandag 05 augustus 2002 00:37 schreef Pommeloer het volgende:
Op schoolkamp een lege fles whiskey volpissen omdat ik geen zin had om naar de plee te gaan. Komt er zo'n Breezahchick, redelijk lam, wil meer drinken, ziet die fles staan, ik zeg niks, ze neemt een grote slok.. en kotst over ALLE openstaande koffers heen. Dat was zo goor, maar nog nooit zo gelachen
maar deze was ook wel wat.
Mijn toenmalige vriendin ontmaagden, de dag ernaar met het zusje van een vriend van me neuken.En dat aan alle twee vertellen.
Heeft veel tijd gekost om het weer recht te trekken bij mijn vriendin....maar gelukt!
In de brugklas een homofiele tekenleraar gehad....allemaal de handen voor onze ogen gedaan en in koor geroepen
"ik zie geen flikker meer" Hij rende huilend de klas uit.
Mav out
[Dit bericht is gewijzigd door Tha_Mav op 05-08-2002 01:10]
quote:Ik wil hem niet eens weten, als ik die andere al zo gelezen heb! Jezus wat ben jij een eikel
Op maandag 05 augustus 2002 00:59 schreef Tha_Mav het volgende:
Mmhhh mijn grootste klote streek kan ik niet vertellen.
[..]
Mav out
eigenlijk wil ik het wel weten
quote:whahahahaha
Op maandag 05 augustus 2002 00:37 schreef Pommeloer het volgende:
Op schoolkamp een lege fles whiskey volpissen omdat ik geen zin had om naar de plee te gaan. Komt er zo'n Breezahchick, redelijk lam, wil meer drinken, ziet die fles staan, ik zeg niks, ze neemt een grote slok.. en kotst over ALLE openstaande koffers heen. Dat was zo goor, maar nog nooit zo gelachen
dus hij vet kwaad zien vriendin verrot aan het schelden, zij ontkennen, zij maakt t uit..
ik bel hem op "ey, was maar een grapje, ze is niet vreemdgegaan"
hij probeert t uit te leggen maar vriendin wil m niet meer!
whahahaha ik heb me toch ff doodgelachen..
voor een jongen (die lelijk en wanhopig is) een date geregeld met een kindje van 11, wij dachten dat hij zich bezeikt zou voelen (hij is 19) maar toen stond ie opeens met dr te zoenen !!!!
een glas drinken in iemand zn gezicht gegooit met wie ik ruzie had.
dit vond ik een v/d vetste maar niet echt een streek maar PER ONGELUK..
ik een mn beste vriend gaan uit die avond, lopen met 2 kartjes bier (voor onderweg) erheen, ik stop onderweg en zeik in een parkeerautomaat (gedeelte waarin je je geld terug krijgt) hij komt ff later aanlopen, ziet er 10c in liggen, voelt erin en zegt tegen mij "ey dit voelt helemaal nat aan.." ik heb met drie dubbel doodgelachen en toen ik het hem verteld
! zijn gezicht, ik zal t nooit vergeten!
Sambal in de soep van een huisgenootje gelazerd.
Zeilersgrap: de gewone fok en de stormfok uit het pak halen en verwisselen. Of het touwtje waarmee het zeil door het oog van de gaffel zit losmaken. Als ze het zeil gaan hijsen dondert het hele zeil eraf.
Als je aan het zeilen bent en in de haven aankomt aan iemand vragen of hij weet waar je ergens in de buurt 'waterlijntjes' kunt kopen.
Zodra het verkeerslicht op groen springt direct gaan toeteren... Moet je een paar keer doen bij dezelfde auto, worden die mensen helemaal gek!:)
ff opdenken....
Het was ook op kamp, in groep 8 van de basisschool.
Vanaf groep 7 was je 'bovenbouw' en mocht je in tentjes slapen . Ik had voor de speurtocht of andere avond/nacht spellen mijn grote superdeluxe zaklamp meegenomen met TL balk, felle schijnwerper enz. De leraren hadden dat ook gezien en begonnen me klasgenoot mij te plagen door ons 's nachts wakker te maken met mijn zaklamp (waarom weet ik niet er waren meerdere met luxe zaklampen), ffies de TL aanzetten was al genoeg. Ik en me klasgenoot de volgende dag helemaal verrot natuurlijk
, en dat een paar dagen lang achter elkaar.
Toen waren we het zat en hebben een touw gespannen laag bij de grond tussen 2 bomen (en je moest tussen die bomen door om de tent te bereiken). Voor die onze tent was het aardig drassig/modderig met hoog gras te hebben het touw in het hoge gras verstopt en de val was gezet . Die avond/nacht was het raak hoor is die leraar ertegen aan gelopen en zo met z'n bek in de modder gevallen lachuh joh!
Daarna werden we met rust gelaten en konden we weer rustig slapen.
Nog een streek die een klasgenoot van me uithaalde:
In de klas van de technische school stond een plantenbak met dooie plantjes, dus die klasgenoot had een (evil )idee. Hij plantte heel die bak vol met wiet, dus de tijd verstreek en de plantjes groeiden. Uiteindelijk werden er wat geruchten verspreid dat de leraar wiet kweekte
.
Daarna toen de leraar er lucht van kreeg heeft ie de plantjes weggegooit.
P.
gewoon naar de pizzaria opbellen en beginnen te lullen over de pizza..
*hallo met pizzaria nogwat
hoi ik wou een pizza bestellen
*dat kan, welke wilt u
een met een bodem
*dat hebben ze allemaal meneer
ja dan doe me maar zo-een
*maar wat wilt u erop
heeft u ook iets van soep
*nee meneer
kunt u daar wel voor zorgen
*nee meneer we hebben alleen pizza
oh doe me dan maar zo-een
*wat voor een
dat hadden we toch al gehad
*wat wou u dan voor een
doe maar met champignons, wat zit daar nog allemaal op
*paprika, tomaat, kaas, ham, en ei
ow kunt u de kaas en ei weglaten
*ja dat kan meneer verder nog iets
ja laat de bodem ook maar weg
*tuuut tuuut
leuk om te kijken hoelang je ze aan de lijn kunt houden als je je verveelt..
quote:Jij bent echt een mega-lul/loser/sukkeltje/etc. Maargoed, daar vragen we hier ook om natuurlijk. Nouja, mijn kutstreek dan maar. Ooit een meisje op vakantie ontmoet op het basiskamp van een survival kamp. Werd helemaal gek op me enzo. Op een gegeven moment ging ik 2 daagies ff weg naar de kust, ik dus: 'Ja, uuh, sorry hoor, kan best dat ik daar iemand tegen kom die ik boeiender vind dan jij.' Zij dus helemaal in tranen. Kom ik 2 dagen later terug, hoorde ik dat ze 2 dagen lang aan't janken was geweest. Nou toen vond ik het nog veel Enger, gelukkig gingen we 4 dagen later weg. Stond zij me huilend bij de bus uit te zwaaien, wou ze me kussen, ik draaide m'n hoofd weg en zeg: 'Doei schat, was leuk.' en ben weggegaan. Erm, damn wat was ik een asshole.
Mmhhh mijn grootste klote streek kan ik niet vertellen.maar deze was ook wel wat.
Mijn toenmalige vriendin ontmaagden, de dag ernaar met het zusje van een vriend van me neuken.En dat aan alle twee vertellen.Heeft veel tijd gekost om het weer recht te trekken bij mijn vriendin....maar gelukt!
In de brugklas een homofiele tekenleraar gehad....allemaal de handen voor onze ogen gedaan en in koor geroepen
"ik zie geen flikker meer" Hij rende huilend de klas uit.Mav out
rotstreek van mij, uitmaken via email met als rede 'ik wil met andere meisjes kunnen zoenen' damn! dat was eigenlijk ook best crappy van me, maarja er zijn er meer zo te lezen die fouten maken
Waarom hij er lang spijt van gehad heeft?
Dat beest is nooit meer normaal geworden.. alleen nog maar oervals..
quote:Tja....iemand moet het toch doen
Op maandag 05 augustus 2002 13:31 schreef Revian het volgende:[..]
Jij bent echt een mega-lul/loser/sukkeltje/etc. Maargoed, daar vragen we hier ook om natuurlijk.
[..]
Mav out
quote:wat een kut opa heb jij, dat ie mag kreperen! dierenmishandeling kan ik echt niet tegen, wat een mislukte ziel, die opa van je!
Op maandag 05 augustus 2002 13:58 schreef star9 het volgende:
Tja bij sommigen van jullie valt ie in t niet..
Maar mn opa heeft n rotstreek uitgehaald vroeger waar ie nog lang spijt van heeft gehad.
Hij verveelde zich, en toen heeft ie sambal op de neus van de kat gesmeerd.
Dat arme beest helemaal door het dolle heen natuurlijk..Waarom hij er lang spijt van gehad heeft?
Dat beest is nooit meer normaal geworden.. alleen nog maar oervals..
quote:Nou gekrepeerd heeft ie al..
Op maandag 05 augustus 2002 14:44 schreef Splackavellie het volgende:[..]
wat een kut opa heb jij, dat ie mag kreperen! dierenmishandeling kan ik echt niet tegen, wat een mislukte ziel, die opa van je!
quote:Nou nou.. dat zou ik me niet over m'n familie laten zeggen!;)
Op maandag 05 augustus 2002 14:44 schreef Splackavellie het volgende:[..]
wat een kut opa heb jij, dat ie mag kreperen! dierenmishandeling kan ik echt niet tegen, wat een mislukte ziel, die opa van je!
Voor de rest heb ik eigenlijk geen rotstreken uitgehaald..
Ik ben LIEV!
Ach ja mocht het gebeuren, het lijkt me toch een klote streek...
Tijdje met een meisje gechat, goede band op gebouwd, gaat nu en dan minder en momenteel zelfs best slecht, heb gezegd dat ze moet oprotten aangezien ze een beetje wazig bezig is en nog wat dingetjes.
maar om der eens ff flink terug te pakken, kwam ik met het volgende idee:
Alles weer lekker uitpraten, beetje je best doen ervoor, beetje gezellig maken, je kent het verhaal wel. De persoon hier heen laten komen, zorgen dat ze in een redelijk goede en geile bui is. Dan de nodige avontuurtjes maken, in haar geval zelfs ontmaagden. En na het hele gebeuren haar op de trein terug naar haar woonplaats zetten.
Vervolgens een sms sturen met nou dat was leuk voor een keer, vaarwel....
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:49 schreef CrazyByte het volgende:
- evil -
quote:Dat zin pas leuke akties
Op maandag 05 augustus 2002 17:49 schreef CrazyByte het volgende:
Kep er hier nog eentje op de planning staan, maar vraag me wel af, of het wel zo vriendelijk is..Ach ja mocht het gebeuren, het lijkt me toch een klote streek...
Tijdje met een meisje gechat, goede band op gebouwd, gaat nu en dan minder en momenteel zelfs best slecht, heb gezegd dat ze moet oprotten aangezien ze een beetje wazig bezig is en nog wat dingetjes.
maar om der eens ff flink terug te pakken, kwam ik met het volgende idee:
Alles weer lekker uitpraten, beetje je best doen ervoor, beetje gezellig maken, je kent het verhaal wel. De persoon hier heen laten komen, zorgen dat ze in een redelijk goede en geile bui is. Dan de nodige avontuurtjes maken, in haar geval zelfs ontmaagden. En na het hele gebeuren haar op de trein terug naar haar woonplaats zetten.
Vervolgens een sms sturen met nou dat was leuk voor een keer, vaarwel....
quote:Wil je soms beweren dat de andere acties hier in dit topic allemaal per ongeluk gebeurde!
Op maandag 05 augustus 2002 18:09 schreef Brad het volgende:[..]
zoiets opzettelijk doen
Maar post lekker verder, ik hoor graag hoe het geweest is.. Ik mag hopen dat je een keer een goed harde trap in je kloten krijgt van zo'n meisje
quote:Nou zo slecht ben ik ook weer niet, het is maar een idee, hoor! Meestal ben ik altijd heel lief voor meisjes, tenzij ze mij dus gaan lopen bedonderen zoals deze doet, dat wil overigens niet zeggen dat ik ze allemaal maar gelijk een klotestreek lever!
Op maandag 05 augustus 2002 18:48 schreef nozem het volgende:
Nee ok maar er is ook nog zoiets al leren van je slechte daden en dat is bij jou niet echt aan de orde..
Je bent gewoon een bastard en een asshole..Maar post lekker verder, ik hoor graag hoe het geweest is.. Ik mag hopen dat je een keer een goed harde trap in je kloten krijgt van zo'n meisje
Overigens ben ik niet zo erg dat ik mensen/dieren vermoord, wat onderstaand persoon wel deed:
quote:JIJ BENT TE VER GEGAAN!
Op maandag 05 augustus 2002 18:47 schreef soundworks het volgende:
Deze was ook wel leuk..
Wat ik zelf altijd doe. is een sponsje met daarop wat vis olie in de tuin leggen, dan ruikt die kat die spons en dan eet ie het lekker op..
Volgende dag was de kat van de buren dood.. ze hadden wel veel verdriet om dat klote beest
Beetje klote streek voor die buren
quote:I dont give a fuck
Op maandag 05 augustus 2002 18:52 schreef CrazyByte het volgende:JIJ BENT TE VER GEGAAN!
quote:Dit is inderdaad ziek ja.. Maargoed ik heb er zelf om gevraagd dus post maar lekker door
Deze was ook wel leuk..
Wat ik zelf altijd doe. is een sponsje met daarop wat vis olie in de tuin leggen, dan ruikt die kat die spons en dan eet ie het lekker op..
Volgende dag was de kat van de buren dood.. ze hadden wel veel verdriet om dat klote beest
quote:In dat geval, wij hebben hier ook nog katten van de buren die behoorlijk iritant zijn!!
Op maandag 05 augustus 2002 18:56 schreef soundworks het volgende:[..]
I dont give a fuck
Bij nader in zien! NEE , hoewel ik ze graag weg heb, vind ik dat te ver gaan!!
quote:Aiaiai een huisdier vermoorden en dan zeggen I don't give a fuck ik geloof wel dat we hier een potentiele winnaar hebben
I dont give a fuck
quote:Heey het topic is nog niet vol!! Geef andere mensen ook nog een kans!
Op maandag 05 augustus 2002 19:04 schreef nozem het volgende:[..]
Aiaiai een huisdier vermoorden en dan zeggen I don't give a fuck ik geloof wel dat we hier een potentiele winnaar hebben
quote:Sorry, excuse me!
Op maandag 05 augustus 2002 19:43 schreef nozem het volgende:
Ik had het ook over een potentiele winnaar he
Dus iemand die de potentie heeft om de grootste klootzak te worden.. wel opletten he kerel
Btw Brad, wat was jouw grootste klotestreek?
quote:jonge, wat wil jij toch graag een ban
I dont give a fuck
quote:Ho ho.. is er voor zieke geesten ook geen ruimte op Fok dan?
Op maandag 05 augustus 2002 21:39 schreef Nevermind het volgende:[..]
jonge, wat wil jij toch graag een ban
Dit is een leuk topic, help het aub dat het niet op slot gaat, zou zonde zijn!
Dus gewoon back ontopic!
Kom op mensen.. zo braaf zijn jullie toch niet?
Ik heb wel eens (dat is nu dus alweer een jaar of 8 geleden) naar een oud omaatje uit het dorpje wara ik woonde voor de gein incontinentieslips gestuurd, was wel grappig eigenlijk, leuke stille hint!
quote:jij zielige debiel, als ik jou dat ooit zie doen mag je blij zijn als je daarna nog kan lopen...
Deze was ook wel leuk..
z'n arm beessie kan zich niet verweren, hoe kun je dat over je hart krijgen, ik word hier zo kwaad van!
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 06-08-2002 14:03]
(ik hou jullie op de hoogt)
maar soundworks: u dnt give a fuck ? > dont fuck with me.
geef ons je adres.
Ook keer via icq onschuldig meisje uit Finland opgezocht (white pages), me voordoen als meisje uit nederland en zelfde gedaan als hierboven
Dag na luilak en alle ramen weer schoon gemaakt waren van de school (helemaal schoonmakers voor ingehuurd), die avond met een vriend de school weer bekladden met zeep en troep op de ramen
Was nog licht, iedereen kon het zien, zou dat nu echt niet meer durven.
Nog keertje toen we heel klein waren (goed excuus) nog een keer krant met hondepoep erin bij iemand in de brievenbus gegooid (klasgenootje). Snap ook niet hoe ik dat toen gedurft heb
Op MAVO had ik leraar en die mocht mij op de een of andere manier niet, steeds weer mot met die vent. Op keer lag op zijn bureau zijn hele mooie dure pen. Die heb ik toen sneaky in mijn tas gegooid. Volgende les moesten we dus allemaal net zolang in de klas blijven zitten tot dat iemand opbiechte dat hij het had gedaan. Nou mooi nix zeggen natuurlijk (voelde me wel kut). Uiteindelijk mochten we gelukkig toch wel weg. En heb toen later die pen helemaal gemold en gebroken enzo in zijn postvakje gedaan
Maar iemand anders heeft me ook eens een kutstreek geleverd met betrekking tot fietsen: m'n stuur gejat!!!! GVD, dat vind ik pas een kut streek! Dat van mij was ook kut, maar ik jat tenminste niks, ik voegde iets aan de fiets toe!
quote:
Deze was ook wel leuk..
quote:We have a winner!
De grootste klotestreek die je uit hebt gehaald?
quote:Eigenlijk vind ik dat gewoon moord!
Deze was ook wel leuk..
* Een vriendin en ik hebben samen anoniem een hoerig rood slipje opgestuurd naar een vriend van ons. Daarbij een kaartje met de uitnodiging om de geheimzinnige verzendster te ontmoeten in een bar in een plaatsje in de buurt. Hij heen natuurlijk...
Wat wij toen niet wisten -en het eigenlijk alleen maar leuker maakte- was dat hij een relatie had met de vriendin van de kroegeigenaar van het cafe waar wij vaak kwamen. Hij was er van overtuigd dat het slipje van haar afkomstig was.
* Bij diezelfde vriend heb ik een tijdje later net zolang aan staan bellen tot hij de deur open deed. Ik wist dat hij op dat moment lag te sexen met de vriendin van de kroegbaas en was niet van plan hem daar van te laten genieten (had eigenlijk zelf ook een oogje op hem).
* Streken die 'vrienden'(niet echt dus) o.a. bij mij uitgehaald hebben: toen ik een gebroken been had mijn krukken ergens in een dakgoot hangen op een plaats waar ik onmogelijk bij kon, mijn fiets om een lantaarnpaal heenvouwen, door drie man tegen de grond gewerkt worden terwijl ze je alledrie een zuigzoen in je nek geven (leg dat maar eens uit aan je ouders), gezoend worden door een jongen waarna hij jou zegt dat hij dat alleen gedaan heeft om met je vriendin in contact te komen ...
quote:Stoer hoor van je! Als ik het je had zien doen, had je nu niet meer geleefd. Ik had je adamsappel door je strot heen geslagen!
Deze was ook wel leuk..
quote:Laat het nou maar, daar kicken mensen zoals hij alleen maar op..
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:42 schreef Skylar het volgende:[..]
Stoer hoor van je! Als ik het je had zien doen, had je nu niet meer geleefd. Ik had je adamsappel door je strot heen geslagen!
Nadat ik het uitgemaakt had met een een vriendinnetje (zij beging een nog grotere klotestreek bij mij, uitleg overbodig) Heb ik op de zijkant van een flat van 6 hoog een levensgrote advertentie gespoten (met behulp van abseilspullen en de nodige vrienden en spuitbussponsering) voor haar "diensten" met alle telefoonnummers erbij die ik van haar wist.
Advertentie was iets van 16 bij 6 meter groot en zichtbaar vanaf de A2, dat was in ieder geval de leukste.
quote:Zie nu pas dat ik een r vergeten ben...
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:37 schreef Lexie het volgende:[..]
Dat hadden ze zelf ook wel kunnen weten
.
Mijn lulligste actie:
een dopje van het station tot de school over de grond schoppen, en dan aan een meisje geven. Was nog in mijn brugklasfase.
En ik heb een keer de hond sambal gevoerd. Maar dat was niet echt een kloestreek, aangezien hij het ook nog lekker vond .
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 06-08-2002 21:04]
-Ik heb ooit per ongeluk gezegd dat ik bruin een 'vieze poepkleur' vond terwijl ik langs een Moluks meisje zat. Woest dat ze was. Maar ja, dat was dus niet bewust gezegd.
-Zeggen dat ik 'braaf' naar Nijmegen ben om te winkelen en ondertussen op & rond de Dam (of Koopgoot) heen zwalken waar bijna niemand dezelfde taal spreekt. Mijn ouders gruwen al bij de gedachte aan hun kleine 21-jarige meisje tussen al 'dat tuig'. Ik zet me niet bewust af, zoals een puber dat wel doet, want ik zeg er niets van tegen hun (en hopelijk komen ze er ook niet achter.). Overigens heb ik er al ooit een keurig gesprek over gehad over de mogelijkheid van mij om de rest van het land uit te kammen i.p.v. alleen Brabant/Zuid-Gelderland/Noord-Limburg. Zomertoer vormt een uitzondering, gek genoeg.
En dit zijn dan de ergste misstappen in mijn leven.
Ik heb zelfs niet eens een snoepje gejat of zo.
Ik ben zo braaf dat het bijna eng is.
Jongen op de middelbare school die me op de een of andere manier niet mocht en altijd klote geintjes met me uithaalde. Heb ik een keer de escort service op afgestuurd. Hij de volgende dag helemaal overstuur op school. Was natuurlijk een of ander pooier meegegaan om het geld te innen en die had'm flink staan bedreigen daaro
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:38 schreef chown het volgende:
Ook wel gemeen maar leedvermaak is het beste vermaak:Jongen op de middelbare school die me op de een of andere manier niet mocht en altijd klote geintjes met me uithaalde. Heb ik een keer de escort service op afgestuurd. Hij de volgende dag helemaal overstuur op school. Was natuurlijk een of ander pooier meegegaan om het geld te innen en die had'm flink staan bedreigen daaro
![]()
Leest en huivert:
Een kennis van mij die had een mobieltje, maar die was gejat ergens door een vaag figuur. Balen dus!
Maar: op een slinkse wijze hebben we een kennis, die vrouwelijke politieagent is, erbij betrokken en haar zo gek gekregen om dat nummer van het gestolen mobieltje op te laten bellen. Neemt de sukkel die hem gestolen heeft op ... Die vrouwelijke politieagent heeft met haar meest zwoele stem een afspraakje in het locale café kunnen maken om elkaar eens beter te leren kennen. Die gozer vond dat wel wat, en is er op in gegaan. De kennis van wie het mobieltje was, was meegegaan om die dief te identificeren in dat café terwijl zij met hem aan het babbelen was...
Even later was hij gearresteerd.
Nog ééntje dan, in het kader van lullig:
Op de middelbare school, tijdens een les Nederlands van een wat oudere dame die niets van techniek snapt, hebben we een bommelding op school gehad. Evacueren dus... maar gelukkig was het een valse melding. Toen iedereen weer op zijn plek zat in de klas, was ik in een melige bui. Op een gegeven moment drukte ik alle knopjes van mijn digitale klokkie in (alarmtestje) -> *PIEPPIEP, PIEPPIEP, PIEPPIEP, PIEPPIEP*... de docente rende bijna het lokaal uit... Iedereen in het lokaal lag plat van het lachen.
een bakje thee opgestuurd naar Uni Wageningen. Tijdje later n brief terug, lang onderzoek, maar helemaal gratis, conclusie: Het paard was ziek
Verder ooit met n vriend van me van MSN-naam gewisseld, breezer-sletten letten nooit op e-mailadres en dan kun je ook de leuxte dingen doen...
Hopende dat ik meer streken mag lezen
quote:Offtopic: Hee Echoes jij zit toch ook op het gitaarforum of niet?
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:18 schreef Echoes het volgende:
stoere manne praat..terwijl je dat toch niet zou doen
Ontopic!
quote:Brad dat is flauw van je, nou kan hij nooit de winnaar worden! Misschien was hij juist wel de grootste eikel die we zoeken...
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:52 schreef -mainframe- het volgende:
[edit - van hem ging ver ja, maar dit is ook weer te ver en hij is nu toch weg]
Er schiet mij er weer eentje binnen:
Op het werk bij mams, komt een collega binnen, en die legt zijn appel ergens neer, waarop mijn ma zegt van zou je dat wel doen, ach zegt hij daar komt toch niemand aan.
Mijn moeder denkt, wacht jij maar eens ff, en neemt dus die appel weg, toen hij terug kwam, hij zoeken en schelden, waar zijn appel was. Hij verdwijnt weer even, en mijn moeder legt die appel terug. Komt een andere collega aangelopen en die had dat mee gekregen en die bijt gewoon in die appel en legt hem weer terug.
Toen kwam die persoon van wie de appel was weer binnen gewandeld, en zag dat z'n appel er lag, maar dat er in gebeten was, hij heeft hem vervolgens gelijk weggegooid!
Tja eigen schuld dikke bult, hij was gewaarschuwd!
Moet er altijd om lachen als hij tegen mij zegt, dat hij van mijn moeder nog een appel krijgt!
[Dit bericht is gewijzigd door Lexcorp op 06-08-2002 23:19]
Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat ik lang geleden iemand tot twee keer toe een flinke rotschop van achteren heb verkocht op de drukke trap op school. Hij donderde dus naar beneden tegen andere scholieren aan. Maar ja, die was toen ook erg 'vervelend' en moest tot twee keer toe merken dat ik daar niet van gediend ben.
Mja, en mensen onbedoeld kwetsen/beledigen door verkeerde woordkeuzes of uit figuurlijke blindheid, daar schijn ik ook wel een handje van te hebben.
Gebeurt gelukkig niet al te vaak.
quote:Lol
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:12 schreef Lexcorp het volgende:
-moeder van een meisje opgebeld dat der dochter niet kan pijpen
Was dat meisje nog een ex, vage vriendin, buurmeisje ofzow?
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 22:36 schreef dethoom het volgende:[..]
op de middelbare school was een jochie met een zwaar ouderwets kapsel met de scheiding opzij weetjewel, wij noemden dat altijd een hitlerkapsel. toen was het een keer op kamp en toen hebben een paar mensen toen hij sliep een hitlersnorretje op zn gezicht getekend, met zon dikke zwarte stift.
plaatje toch verwijderd... zonde als daar op een gegeven moment de discussie over gaat
*eigen klote streek
ex van me keer na de sex ruzie , kwartje op der nachtkastje gegooit en gezegt dat het toch niet meer waard was als dat.
3 x raden waarom het mijn ex is
edit: plaatje Cartman gives Butters a "Hitler" toegevoegt
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 07-08-2002 05:05]
Tegen de moeder van een vriendje gezegt dat haar zoontje aangereden was en nogal lag te bloeden. (toen was ik 8 ofzo)
Ze werd helemaal panisch.
Mav out
quote:Hrm, ruzie na de sex, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt, heb altijd sex na de ruzie
Op woensdag 07 augustus 2002 02:24 schreef dontcare het volgende:[..]
![]()
doet me denken aan southpark
Cartman & butters maar daar was het geen stift maar kwam het uit cartman's big butt ....
hmm, something sure smells funnyplaatje toch verwijderd... zonde als daar op een gegeven moment de discussie over gaat
*eigen klote streek
ex van me keer na de sex ruzie , kwartje op der nachtkastje gegooit en gezegt dat het toch niet meer waard was als dat.
3 x raden waarom het mijn ex isedit: plaatje Cartman gives Butters a "Hitler" toegevoegt
quote:Dit vind ik echt triest! Wat ben jij walgelijk!
Deze was ook wel leuk..
m.a.w. standaard puberaal gedrag.
quote:Hoezo een eikel zijn
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:12 schreef Lexcorp het volgende:
-snachts na uitgaan op terugweg moet je wel es nodig pissen. OP je gemak oprit opwandelen van iemand, door de brievenbus heen de gang volpissen, en dan aanbellen en hard fietsen.
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 07-08-2002 23:49]
Was in een donkere tent en ik walgde van mn huidige vriendje, wou het uitmaken, maar durfde het niet..
niet dat ik er trots op ben, integendeel...
maarja..tis wel mn klotigste-streek die ik heb uitgehaald..
quote:Ja Vin....nog bedankt he!
Op woensdag 07 augustus 2002 13:59 schreef mr_FOK het volgende:
Tijdens een volle collegezaal een medestudent die voor me zat mobiel gebeld terwijl ik wist dat ze haar geluid aan had staan.
quote:En ik ben nog steeds boos
Op woensdag 07 augustus 2002 18:05 schreef Freaky_pauwie het volgende:
zoenen met iemand anders toen mn huidige vriendje erbij was..Was in een donkere tent en ik walgde van mn huidige vriendje, wou het uitmaken, maar durfde het niet..
niet dat ik er trots op ben, integendeel...
maarja..tis wel mn klotigste-streek die ik heb uitgehaald..
quote:LOL! Die kun je ook kwijt in:
Op woensdag 07 augustus 2002 20:07 schreef Terrestra het volgende:
Met de zus van een ex naar bed geweest en betrapt worden door mij ex en haar ouders.
Maar desondanks vind ik hem wel om te lachen!
--offtopic--
Zeg oldenzaaltjuh , volgens mij werd er tegenwoordig gevraagd om alleen dat te quote wat nodig was!
quote:Nou dat denk ik niet hoor...
Op woensdag 07 augustus 2002 21:22 schreef wizarddragon het volgende:[..]
En ik ben nog steeds boos
![]()
De groeten
je EX
In de brugklas, ik krijg telefoon thuis en komt er een meisje aan de lijn. Begint ze een heel wazig verhaal te vertellen, dus ik van waarom bel je nu eigenlijk? (had natuurlijk allang door waarvoor ze belde). Nou ja ze wilde dus wat met me afspreken etc, maar daar had ik dus geen behoefte aan en toen vroeg ze me natuurlijk of ik mn mond wilde houden over dit gesprek. "Ja tuurlijk meis, anders is dat ook zo lullig voor jou om afgwezen te worden".
De volgende dag aan iedereen verteld, en in een aantal klassenboeken geschreven, geloof niet dat ze nog wat tegen mij gezegd heeft de rest van mijn middelbare school carriere. Ik vind het nu nog steeds een vreemd wijf trouwens...
quote:Das natuurlijk de typische reacties van een brugger!
Op donderdag 08 augustus 2002 10:50 schreef Fliepke het volgende:
De volgende dag aan iedereen verteld, en in een aantal klassenboeken geschreven, geloof niet dat ze nog wat tegen mij gezegd heeft de rest van mijn middelbare school carriere. Ik vind het nu nog steeds een vreemd wijf trouwens...
Jij krijgt van mij een nominatie om mogelijke winnaar te worden van een topic. Reden: Je verziekt iemands hele schooljaar of totale middelbare school met zo'n actie!
quote:roflol!!
Op donderdag 08 augustus 2002 16:20 schreef marsellus het volgende:
Voor iemand, die constant geldproblemen heeft, een lening afsluiten.
Is toch eigenlijk een goede daad?
Maar ja volgens mij kun je het idd ook als goed beschouwen, tenzij hij met die rekening geldproblemen krijgt!
van jong naar oud:
- Toen ik 5 was heb ik de kat paar uur in de diepvries gestopt (overleefde het wel gelukkig..
- heleboel kikkerz achterelkaar gelegt en dan met heftruck erover gereden (wadda messs)
- draad gespannen over fietspad en toen kwam er brommer aan :S sorry about that :S
- valkuilen gemaakt zoals in Tourofjuutie , met van die pinnen iz niet leuk als je daar instapt :S
- alle fietspad drama'z gespeelt die je maar kan bedenke....gewond gaan ligge op het fietspad (met kapotte spijkerbroek en wat nepbloed) en dan loop je op punt dat ze 0611 belle vrolijk weg :S.... pakketjez maken vol met stront en netjez inpakke, briefje eraan met "van pietje voor oma" en dan wachte tot mensen het meenemen!
- ummm verkeersborden collectie snachtz uitbreiden..(ben ik later nog x vooropgepakt
- veel dinge gesloopt....teveel om op te noeme...
- met stenen van viaduct gooien
- met collectebus langz de deur en zegge dat het geld voor arme kindere iz en dan vuurwerk kopen...(mensen belde dag later mijn ouderz op :S)
(ik wordt nu dus ouder...)
- op middelbare school na de gym het laatste uur de afvoerbuis van de stortbak van WC losgemaakt en dan wc doortrekke..... School was leeg en iedereen was weg....dus volgende dag was er echt mega schade. De hele gymzaal stond blank en de vloer moest vervange worden :S... (niet gepakt trouwenz )
- had wat hekel aan mensen in mijn klas dus had ik jeuk poeder gekocht en tijdenz gym in broeken gedaan....nahh dat spul werkt echt goed i tell ya
- als je kans op mondeling hebt tijdenz les,bloedpillen meenemen...zeg dat je ziek bent als je aan de beurt bent
Dat spul werkt super goed
- poten van stoel doorzagen... hehe daz wel lache trouwenz, behalve als persoon met hoofd op bankje valt en ff nikz meer kan zien....
Naja weet allemaal niet meer...echt teveel gedaan...
Maar dat was vroeger Ben nu echt totaal anderz en veel rustiger. Denk dat ik jackass actiez dee toen ik jong was en niet zoals op TV gaste van 25.... ^_^
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 03:32 schreef morfine het volgende:
aa leuk topic dit....zal ik ook maar ff mijn evil kant laten zien... kep wel geleerd van foute dus ben nu veel anderz dan vroeger
humanity iz safe now... ff kijke wat ik nog kan herinnere
<<< Hier volgen een heleboel leuke evil verhaaltjes >>>
En daar kwam je ook gewoon mee weg in je omgeving?
Bij de plaatselijke C1000 pakken chocomel kopen, vervolgens op de 7e etage van de naastgelegen flat gaan staan en dan wachten op bejaarden uit het daar weer naast gelegen bejaardentehuis die naar de C1000 moesten voor boodschappen. De kunst was om het pak chocomel zo dichtbij mogelijk te gooien (achteraf nog hartstikke gevaarlijk ook, maar dat hadden we toen niet door).
Latere leeftijd:
Achter het uitgaansgebied in mijn woonplaats lag een omheinde 'tuin'. Deze werd vaak gebruikt door neukende stelletjes. Wij gingen dan op het geluid af aan de andere kant van de muur, pisten een plastic zak vol en hoppa....over die muur heen.
Tegen je vriendin zeggen dat je moe bent en naar huis wilt en vervolgens vet op stap gaan. De volgende dag doen alsof je niet weg geweest ben, maar toch de gordijnen volkotsen ('t is al lang uit inmiddels).
Een dronken vriend voorzien van de nodige zuigvlekken en de volgende dag zeggen dat ie heel ranzig met een dikke Belgische meid heeft staan bekken. En pas twee jaar later vertellen dat dat niet waar was.
Leuke acties van vrienden (niet zelf uitgevoerd, wel van dichtbij meegemaakt):
Op een feest over neukend stelletje kotsen dat achter de bank was gaan liggen (niet expres)
Een meid mee naar je kamer nemen waar je een camcorder in de kast gebouwd had. De volgende dag met al je vrienden video kijken.
quote:oh ben jij die eikel!
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:16 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
Een stelletje heel slinks uitelkaar drijven, zodat ik die meid zelf kon hebben. Is nog gelukt ook!
quote:Heel erg ja!
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:57 schreef Hihat het volgende:
Een dronken vriend voorzien van de nodige zuigvlekken en de volgende dag zeggen dat ie heel ranzig met een dikke Belgische meid heeft staan bekken. En pas twee jaar later vertellen dat dat niet waar was.
zo hebben wij (jongetjes) vroeger, we waren een jaar of 11 denk ik, bij een achterbuurvrouw een enorme bos bloemen binnen gezet. Zelf geplukt. Omdat ze altijd zo aardig was voor ons. Haar huis/ appartement was op slot, maar we gingen door een raampje, deur van de knip, en dan naar binnen, grote vaas uitgezocht... Wij weer eruit, alles netjes weer op slot gedaan, wat zou ze verrast zijn met zo'n mooie bos!
Komt ze thuis, vriend komt ook thuis, Van wie is die bos?
Ze hebben echt schreeuwende gillende ruzie gehad, en zijn uit elkaar gegaan. Ik weet niet of ze daarom uit elkaar gingen daarna, maar wij durfden niks te zeggen...
Nog steeds nooit wat gezegd.
Probleem was dat ze Ballet deed (reizen ze speciaal naar voor die school, soms wel een uur in de trein), en die schijnen hun haar niet zomaar te mogen veranderen
quote:- oja dat kon allemaal wel
[b]Op vrijdag 09 augustus 2002 08:38 schreef postinggirl
En daar kwam je ook gewoon mee weg in je omgeving?
ikzelf:
vloeibare zeep in de sinaasappel van een collega spuiten (collega at het op zonder een krimp te geven
toastjes met tandpasta en daarover een dun laagje eiersalade of whatever.
in rondvaardboten spugen vanaf de brug. dan snel naar de overkant lopen om het resultaat te bewonderen (dit is wel heeeeel lang geleden)
mijn vader hebben ze als kind verteld dat als zijn hond (ze hadden een bouvier) ging vechten, dattie dan zijn ballen om moest draaien. de littekens zijn er nog.
meer weet ik even niet.
quote:Goed gezien...
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:50 schreef $tranger het volgende:
Moet zeggen d'r zitten best leuke tussen, maar er lopen hier ook wel mensen rond met het IQ van een schuimpje, hoe je zo achterlijk lomp andermans gevoelens kan kwetsen, en nee, ben geen heilig boontje, maar er lopen hier gewoon een stelletje kankerlijers rond die echt zich nergens voor schamen.
Ikzelf ben trouwens ook ooit vreemdgegaan, en heb het nooit tegen haar gezegd. (nu al 5 jaar een ex, maar nog steeds niet zuiver).
quote:Is dat zo? Dat weet ik niet hoor. Ik ga nooit meer vreemd. Was 1 keer, en in alle relaties die ik erna heb gehad, ook nooit meer gedaan.
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:14 schreef morfine het volgende:
Als je eenmaal x vreemd bent gegaan iz kans groot dat je het nog x doet.....
quote:HAHAHAHAHHAHAHA!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 08:42 schreef DeadManWalking het volgende:
In de eerste klas van de middelbare school gingen we op "studie reis" naar Texel. Op een gegeven moment waren we bij de "slufter" (Een of ander vaag sukkie land wat zo nu en dan onder water staat). We moesten daar wat proefjes voor Aardrijkskunde en Biologie doen. Een daarvan was het proeven van een soort plantjes, maar rond die plantjes lagen allemaal konijnenkeutels. Ik heb toen een van de jongens in het werkgroepje er van overthuigd dat die konijnenkeutels de vruchten van die plant waren en dat je die ook moest proeven. Hij stopte gelijk maar 3 keutels in zijn mond.
Toen ik het achteraf vertelde was ie niet blij.
En hij merkte op het moment zelf niks?!?!?
toen haaden we nog van die PVC pijpen waar we (van krantenpapier gerolde) pijlen uit schoten. Had toen een 5 loops afvuurmechanisme.
Stel je voor: een zonnige zomerdag, vrij warm. Een weg met aan beide kanten geluidswal.
2 temas van 2 man op elke zijde van de weg. Naar elkaar schieten over de auto's heen.
Je raadt het al: de auto's reden met het raampje open en een van mijn pijlen was nat geworden. Die was dus een stuk zwaarder en belande met volle vaart in een rijdende auto, tegen de bestuurder aan, die met een vaartje van 80 naar de berm in schoot.
Ik heb nog nooit zo hard gerend...
quote:Fijn kind zul je geweest zijn
Op vrijdag 09 augustus 2002 03:32 schreef morfine het volgende:- Toen ik 5 was heb ik de kat paar uur in de diepvries gestopt
(overleefde het wel gelukkig..
![]()
- heleboel kikkerz achterelkaar gelegt en dan met heftruck erover gereden (wadda messs)
- met stenen van viaduct gooien
quote:door zulke dingen ben ik twee keer blijven zitten
Op vrijdag 02 augustus 2002 19:01 schreef daniman het volgende:
Hmm... ik heb op de middelbare school in de tweede brugklas ook een jaar lang ervoor gezorgd dat een jongen uit de klas een rotjaar had... En dan te bedenken dat het gewoon met één grappige opmerking/bijnaam begonnen is (die de hele klas dus WEL leuk vond alleen die ene jongen niet)
quote:En nog strafbaar ook
was een survival kamp en we moesten ons wassen in een meertjeen zeker lullig voor hem, nu zag ie er de hele dag als hitler uit.
(best wel grof)
quote:Is je achternaam Van der Graaf?
I dont give a fuck
[Dit bericht is gewijzigd door smtp.chello op 10-08-2002 02:27]
Door overlijdensadvertenties uit de krant te knippen en het nodige knip en plakwerk hebben we een overlijdensadvertentie gemaakt van een jongen uit mijn klas.
We zijn zo secuur geweest dat de advertentie klopte. Tot de familie toe.
Kopietjes gemaakt en her en der op school opgehangen.
Achteraf gezien een misselijke streek. We zijn dus enkele dagen geschorst geweest. En terecht.
'M'n buurjongen en ik maakten zelf altijd erwtenschieters en schoten daarmee de ramen van de buren helemaal vol met besjes. 1 keer zijn we door de buurvrouw gepakt en toen mochten we van haar alle ramen van het huis schoonmaken. Wat waren wij kwaad. 'S avonds zijn we weer teruggegaan en hadden we een klosje touw meegenomen. Aangezien hun auto op de oprit stond dachten we dat we daar wel iets leuks mee konden. Na lang denken hebben we toen de hele auto van onder naar boven met touwen vastgebonden aan de garage deur.'
'Andere buurman hadden we al wat langer ruzie mee en toevallig was het ook nog eens de directeur van de basisschool. Mijn vrienden hadden het plan om sneeuwballen tegen hun raam te gooien (he, we waren 9 ). Nou, die vent dus helemaal flippen en toen had hij mijn bezem (die nog buiten lag) in 2en gebroken. Dus toen hadden wij het geniale plan om z'n tuin eens te bewerken met wat onkruidverdelger en bezine. Een week daarna stonden er geen plantjes meer in z'n tuin'
Diezelfde buurman is overigens Fries en is daar zo trots op dat hij ons mooie Twentse landschap vervuild door een friese vlag in z'n tuin te hangen. Aangezien wij op oudejaarsavond nogal dronken waren onstond al snel het plan om die Friese vlag van de mast af te halen en hem bij een andere buurman in de vlaggenmast te hangen. Een goede vriendin van mij had ergens in huis nog een Heineken vlag hangen en je kunt het resultaat wel raden. De Heineken vlag was er binnen 1 dag af maar de Friese vlag heeft nog 1 maand bij de buurman gehangen.
quote:klasgenoot
Op woensdag 07 augustus 2002 01:28 schreef The-What het volgende:[..]
Lol
Was dat meisje nog een ex, vage vriendin, buurmeisje ofzow?
Ik zat bij een vriend en vriendin van me thuis. Wij binnen wat tv aan het kijken met "the guys" en zij met 2 andere meiden buiten in de tuin. Het was al helemaal donker, en opeens zegt die gast die daar woont: "wacht ff ik loop voorom via de schuur de tuin in met mijn scream masker".
ik en nog een andere gast boven uit het raam hangen om te kijken. Die gast klopt een paar keer hard op de schuurdeur, doet hem van binnen uit open en stapt de tuin in.
Je had ze moeten horen gillen! Een meid rende meteen naar de woonkamer, de andere sprong op en ging de eerste achterna, en de 3e rende de tuin in (doodlopend en helemaal niet zo groot), maar viel over een stoel. Ze greep zich vast in het gras en kroop half door. Die had volgesn mij de meeste schrik.
quote:Ehm, hoe oud waren die dames? 14?
Op maandag 12 augustus 2002 22:00 schreef Vision het volgende:
afgelopen zaterdag gedaan:
[...]
en... mijn scriptkiddie periode met bijbehorende defacements en rm -rf /'jes
Ik had 2 weken, ging vreemd, dus ik dacht, mwah, het zijn collegae, laat ik het maar zeggen
Dus ik bel haar op: "ja ik ben vreemd gegaan." met wie? "ja, Dianne". Gadver Naja, ik moet jou ook wat vertellen, ik ben gisteren 2 keer vreemd gegaan.
Mijn huidige vriendin had 2 jaar verkering, maar ze wilde ondertussen met mij. Ze is niet vreemd gegaan toen, maar ging eerst nog op vakantie met hem. Zou hij blijven slapen die nacht ervoor. Zegt ze: "ja, slaap jij maar op de logeerkamer, dat is handiger". We hebben de hele nacht geile smsjes gestuurd
complete meterkasten uit gebouwen halen
plaats/straatnaam borden omwissellen
random mensen bellen en zeggen dat hun zoon/dochter straal bezopen in jouw tuin lag te kotsen en nu binnen zit (je moet wel geluk hebben dat ze kinderen hebben en ook niet thuis zijn)
quote:shiiiiiit, das grof... ocharme dat tekenleraarke... Nu ja, ik kan er ook wat van, ben een tijdje intern geweest, ik sliep in een grote slaapzaal, en aangezien ik toen nog in de lagere school zat was het meisjes en jongens door elkaar, er was daar een meisje van een jaar op 11 die op het schoolfeestje (midden in de week, hoe ze er op komen weet ik nie) het een en ander gedronken had en dus niet wakker te krijgen was. ik en een paar vrienden van mij hebben haar helemaal uitgekleed en op haar bed gelegd zonder dekens over haar. hebben die internaatsverantwoordelijke én dat meisje geschrokken zeg...
Mmhhh mijn grootste klote streek kan ik niet vertellen.maar deze was ook wel wat.
Mijn toenmalige vriendin ontmaagden, de dag ernaar met het zusje van een vriend van me neuken.En dat aan alle twee vertellen.Heeft veel tijd gekost om het weer recht te trekken bij mijn vriendin....maar gelukt!
"ik zie geen flikker meer" Hij rende huilend de klas uit.Mav out
Jongen mocht auto van zijn vader lenen, maar kwam dus terug zwaar beschadigd aan één kant. Grote krassen en deuken.
Had dus geen zin om dit verhaal aan zijn pa te vertellen, dus bedacht een ander verhaal. Hij zou zijn auto zo parkeren thuis dat het net leek alsof ie beschadigd was door een andere auto die er langs was gereden. Hij parkeert dus de auto, loopt ze huis naar binnen en ze vader komt de volgende dag kwaad binnen dat ze auto naar de klote is.
Jongen dus zoiets van, ja zal wel gebeurd zijn door auto die er langs is gereden toen ik hem voor het huis heb gezet. Lopen ze naar buiten heeft ie de beschadigde kant van de auto aan de stoepkant geparkeerd
-Ouwe vriend van mij leende ze crossfiets uit aan een andere jongen, waren alleen vergeten te vertellen dat de remmen niet werkte. Hij fietst dus keihard een heuvel af en ziet de sloot steeds dichterbij komen...hij dus de sloot in met de fiets, wij helemaal krom van het lachen. Hij stond erop dat we niemand ooit vertelde van zijn slootavontuur, de volgende dag wist de halve school het
-Hadden een kennis die niet tegen knoflook kon, dus pakten zo'n wit cremekoekje. Hebben de twee helften van elkaar afgehaald, witte creme weggehaald en daar kruidenboter op gesmeerd. Alle koekjes opgegeten, behalve die ene die wij hadden gemaakt. Dus hij pakt koekje, neemt een hap en loopt paar seconden later te kotsen in de keuken
-Op hondenuitlaatterrein een krant vol gelaaien met hondendrollen, voor de deur van een irritante buurman gelegd en in de fik gestoken. Toen aanbellen en snel wegrennen, kerel doet deur open, ziet fik en trapt het keihard uit....you get the point
[Dit bericht is gewijzigd door Klingon op 14-08-2002 17:16]
Ik haar vader een brief geschreven, hele situatie uitgelegd. Hier-en-daar enigszins emotioneel aangedikt. Dat ik mij ernstig zorgte maakte over haar emotionele stabiliteit e.d.
Enfin, toen is daar thuis de bom geknald en moest ze van haar vader in professionele therapie e.d...best lullig achteraf gezien.
quote:helemaal niet man, goed gedaan.
Op woensdag 14 augustus 2002 17:42 schreef Unexplained het volgende:
M'n ex had mij gekwetst, ik was nogal pissig.
(zij ging min of meer vreemd met één van m'n beste vrienden)Ik haar vader een brief geschreven, hele situatie uitgelegd. Hier-en-daar enigszins emotioneel aangedikt. Dat ik mij ernstig zorgte maakte over haar emotionele stabiliteit e.d.
Enfin, toen is daar thuis de bom geknald en moest ze van haar vader in professionele therapie e.d...best lullig achteraf gezien.
Men neme 2 meiden op de camping waar je het wat gezellig mee hebt - verder niet veel bijzonders gebeurt, maar dat doet even niet terzake. Op een gegeven moment gaan de 2 meiden zwemmen... wij sluipen hun tenten in, stoppen de tandeborstels in onze reet (flink schrobben ), maken een foto van het schrobben en stoppen de tandeborstels terug. Vervolgens hun adres verkrijgen en dan 2 weken later de foto opsturen.
Heb er geen spijt van eigenlijk
quote:tandenborstels echt d'r IN?? Mjammie (maar niet heus)
Op woensdag 14 augustus 2002 23:55 schreef Knakker het volgende:
Op vakantie in Zeeland ...Men neme 2 meiden op de camping waar je het wat gezellig mee hebt - verder niet veel bijzonders gebeurt, maar dat doet even niet terzake. Op een gegeven moment gaan de 2 meiden zwemmen... wij sluipen hun tenten in, stoppen de tandeborstels in onze reet (flink schrobben
), maken een foto van het schrobben en stoppen de tandeborstels terug. Vervolgens hun adres verkrijgen en dan 2 weken later de foto opsturen.
Heb er geen spijt van eigenlijk
quote:Mijn verhaal? Hmm heb het toch echt zelf gedaan
Op donderdag 15 augustus 2002 02:11 schreef drg het volgende:
hey dat verhaal ken ik alleen dan met een gezinnetje op vakantie in frankrijk met hell's angels die langs kwamen...
quote:Psies... dit is zo een "Broodje aap" verhaal. Als je op de site van broodje aap kijkt of onder Urban Legend Stories zoekt, dan vind je deze ongetwijfeld.
Op donderdag 15 augustus 2002 02:11 schreef drg het volgende:
hey dat verhaal ken ik alleen dan met een gezinnetje op vakantie in frankrijk met hell's angels die langs kwamen...
Des al niet te plus.... blijft een grappig verhaal... en een geinige topic.
Ik had het hele verhaal wat ze geflikt had (haar overspel) op mail gezet, inclusief foto's van haar. Al haar telefoonnummers en e-mailadressen erbij, huisadres, studie adres (school, klas, richting, plaats, alles) en alle persoonlijke gegevens die ik van haar had, gepost in haar YahooGroup aan een kleine 150 Group-vrienden van haar, aan haar school en aan haar ouders.
De bedoeling was (zo woest was ik) dat de volgende keer dat ze lang zou komen ik haar kop kaal zou scheren, maar ze had inmiddels wel door dat ik niet blij was.
Wel veel reakties gekregen van van die YahooGroup.
* Compleet doosje laxeermiddel op school in de soeppan van de kantine gedaan
we steken er dus 1 aan en gooien direct door een brievenbus die in de deur is gebouwd
en dan weglopen
wat later komen we een brandweerwagen tegen die echt snel richting die ene huis gaat
we weten nog altijd niet of die brandweerwagen naar die ene huis ging, maar het blijft een rotstreek
naja een paar van mij
toen ik klein was.. 4 ofzo daccht ik dat ik superman was..en overal doorheen kwam..
ik kwam van school af..en wou zo door de voordeur rennen.. alleen ben ik door de ruiten van de voordeur heen gelopen.. uhm. gesneden in het glas en een wond van 14 hechtingen in de buurt van me wenkbrouw overgehouden
op me 5de. samen met me buurjongen op straat gaan spelen..en toen kwamen we krijtactige steentjes tegen.. dus dachten met die steentjes te kunnen tekenen.. hebben we geprobeerd op een auto te proberen.. heel ergmooi was dat toen.. hebben we op 15 auto's lopen kleuren.. uhm..alleen mijn ouders vonden dat niet leuk.. 11000 gulden aan lakscchade op de auto's
sexlijnen gebelt.. 06 3434 was toen zo'n gratiz nummer.voor vrouwen ...en wij als vrouw voordoen en al die ranzige gozer gek maken..
verder heb ik met kluiten op auto's gegooit van uit de bosjes.
op volkstuintjes alle plantjes eruit geropt..
punaises op het fietspad gegooid
rochelen in bier van een goeie vriend..
mensen op bellen en vertellen dat ze 1000 gulden hebben gewonnne
advertenties plaatsen op 2dehands.nl met de advertentie dat er telefoons te koop zijn.. met een gsmnummer vn een goeie vriendin van je om meer info te krijgen
meisjes opbellen en dan zeggen dat je hun telefoon nummer op een gay en lesbi contact site hebben gevonden...
we hadden van die plakplaatjes van dat bubblegum en zaten in debus richting parijs.. zat er 1tje te slapen..hebben we 4 van dat zoort sticktertjes op zijn gezicht geplakt heel leuk gezicht..
in parijs in het motel alle brandblussers ontvreemd.en bewaard onder onze bed... komt de schoonmaak achter dat wij die dingen hebben..slikslik.. probs met school..nu moge we niet mee naar sauerland volgendj aar
vakantie terschelling.. had een gozer zijn haar vet dom.. had tie maar een snorretje gemaakt..
resultaat:
en veel haringen ontvreemd op de camping..en maar vertellen aan de camping baas.. dat er haringkabouters over de camping huppelen.. en we waren harstikke nuchter
naaja misschien dat ik op nog meer ervaringen kom.. denk het wel..
[Dit bericht is gewijzigd door DancePlaza op 19-08-2002 12:20]
Ik moet zeggen, we hebben heerlijk gegeten in de cafetaria van dat geld wat we kregen
Met oud en nieuw hadden we van die Bengaalse lucifers. Grote lucifers zijn dat, met een hele grote vlam in verschillende kleuren. Samen met een vriend hebben we toen een andere jongen net zolang gepusht totdat hij zo'n lucifer aanstak en in een rode ptt-brievenbus gooide.
Ding ging natuurlijk in de fik en al gauw liep er een buurtbewoner met een emmer water om de brievenbus vol te kieperen. Een week later stond die jongen met naam en adres in eht plaatselijke krant.
Een meid ongeveer 1 maand lang helemaal gek gemaakt via sms. Zo van: jij bent een lekker ding en ik wil je ontmoeten en blablabla....
Nou is het probleem dat die meid echt over helemaal nix haar mond kan dichthouden..... Daar wouden mijn baas en zijn vrienden haar even voor terugpakken...
Afgelopen zaterdag meegegaan naar het feest van de vriendin van mijn baas..... en me voorgesteld aan iedereen als Peter, niet mijn echte naam dus..... Iedereen (een groep van 20 man, inclusief haar broer!) die wisten dus dat ik niet Peter was maar die jongen die haar al 1 maand gek maakt via sms (ze had be trouwens nog nooit gezien). Dit ongeveer 3 uur lang volgehouden en toen toch maar ff verteld dat ik al 3 uur lang 2meter van haar vandaan stond...... Zo´n rood hooft heb ik dus nog noooooit gezien!!
Als 5 jarig jochie met een vriendje bij mensen uit de buurt de tuin ingelopen (waren niet thuis). Vervolgens hebben we de tuin "gerestyled" door het gras wat ze in de tuin hadden uit de grond te trekken en de graspollen in de visvijver te gooien Het leukste was dat we ons niet eens van iets bewust waren.
Jaren later logeerde ik een keer bij m'n oom en tante die twee kinderen hebben. Ze hadden een grote kas waar ook een groot vogelhok in stond. We gingen toen in dat vogelhok om de vogels van dichtbij te bekijken. Toen m'n neef helemaal in de uithoek van het hok stond, renden m'n nichtje en ik snel het hok uit en deden het op slot Toen zijn we allerlei andere dingen gaan doen. Opeens bedachten we tijdens het kaarten dat hij nog opgesloten zat in het vogelhok, dus wij voorzichtig het hok weer openmaken en wegrennen. Was wel te leuk om hem te horen vloeken, toen we wegrenden vlogen zelfs zijn schoenen om onze oren
quote:Boefje!
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:30 schreef Morphs het volgende:
Twee die me zo te binnen schieten:[KNiP!]
Domme streken:
-Belletje trekken, aan de overkant van de straat achter een auto gaan zitten. Huis bleek een bovenwoning te zijn, mevrouw trekt aan het touwtje en de deur gaat open. De vrouw verschijnt op het balkon kijkt over de auto heen en vraagt of we zo vriendelijk zouden willen zijn de deur dicht te doen.
En nu ik al die bijdragen zie van de mannen die hun vriendinnetje wat gemeens aan gedaan hebben, vind ik het jammer dat ik nooit eens het hart van een ex-vriendje uit z'n lichaam heb getrokken.
De echt erge dingen durf ik hier trouwens niet eens neer te zetten, omdat ik me daarvoor doodschaam ook al is het nog zo anoniem.
quote:bullshit verhaal of je komt uit eindhoven
Op donderdag 15 augustus 2002 14:00 schreef Blwarb het volgende:
Okee, veroordeel me niet, maar ik heb ooit eens het volgende gedaan bij een mokkeltje wat mij bedrogen had.Ik had het hele verhaal wat ze geflikt had (haar overspel) op mail gezet, inclusief foto's van haar. Al haar telefoonnummers en e-mailadressen erbij, huisadres, studie adres (school, klas, richting, plaats, alles) en alle persoonlijke gegevens die ik van haar had, gepost in haar YahooGroup aan een kleine 150 Group-vrienden van haar, aan haar school en aan haar ouders.
De bedoeling was (zo woest was ik) dat de volgende keer dat ze lang zou komen ik haar kop kaal zou scheren, maar ze had inmiddels wel door dat ik niet blij was.
Wel veel reakties gekregen van van die YahooGroup.
quote:Rare jongens, die Eindhovenaren.
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:44 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
bullshit verhaal of je komt uit eindhoven
zoja dan heb ik nog een foto van je ex en jouw lul ergens.
Ik heb eens een schutting finaal afgebrand. Ik wilde er een klein gaatje in maken, maar vergat dat het al ruim een maand niet meer geregend had. En het arme ding was van riet .
Na een korte doch uiterst krachtige vlam stonden we oog in oog met de eigenaar, wiens zoon bij ons in de klas zat .
quote:doet me ook in een keer denken aan een dag rond oud en nieuw
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:47 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Rare jongens, die Eindhovenaren.
Ik heb eens een schutting finaal afgebrand. Ik wilde er een klein gaatje in maken, maar vergat dat het al ruim een maand niet meer geregend had. En het arme ding was van riet
.
Na een korte doch uiterst krachtige vlam stonden we oog in oog met de eigenaar, wiens zoon bij ons in de klas zat
.
we gingen zelf een stukkie vuurwerk maken, dus we stopten een heleboel strijkers en sterretjes bijelkaar, in pvc buizen enz. en flink bijelkaar gebonden
toen aan een schutting gehangen, zoeentje van dunne buigzame houten planken en aangestoken
resultaat: een rotklap, een gat in de schutting en een rookontwikkeling alsof een een olieraffinaderij in de hens stond
en 3 meter verderop was de plantsoenendienst bezig
gelukkig waren die geestelijk niet al te ver ontwikkeld dus die stonden ons alleen maar aan te gapen
Maar over het algemeen doe ik zulke ongein nooit.
quote:ja joh....je bent de 1e waarvan ik zoiets hoor.
Op woensdag 21 augustus 2002 00:19 schreef choser het volgende:
toen ik 13 was op oud&niew heb ik per ongeluk mn toilet opgeblazen, ik zat namelijk de hele tijd rotjes aan te steken en dan snel doorspoelen in de toilet, dan hoorde je zo'n toffe BOEm onder watermaarja.. op gegeven moment hoorde ik dus boem en krak , toen zat een groot gat aan de onderkant van mn toilet, ik heb toen maar gezegd dat er op een of andere manier een steen in was gevallen en een groot gat had gemaakt
Rotjes in de wc gooien.
zal lekker geroken hebben toen !?
Meisje waar ik al een tijdje iets mee had en een aantal keer mee naar bed was geweest en die bovendien smoorverliefd op me was gedumpt via internet
Jongen die altijd al een beetje raar was in de pauze in de gracht gedonderd.. (jaren,jaren terug..)
Akoestische gitaar van een vriend naar de klote geholpen in een zatte bui (achteraf gezien bleek dat ding toch nog bijna 500 piek gekost te hebben)
quote:Zoiets doe je toch niet? Of hebben jouw ouders je geen fatsoen bijgebracht.
Op woensdag 21 augustus 2002 00:52 schreef shavirah het volgende:
ik heb al jaaaaaren lang ruzie met 1 meisje die ver naast haar schoenen loopt...ik was altijd het pispaaltje, moest me altijd hebben...dus op een dag heb ik haar mooie lange blonde haren afgeknipt...
quote:HAHAHAA hehe HAHAHAA
Op woensdag 21 augustus 2002 00:19 schreef choser het volgende:
toen ik 13 was op oud&niew heb ik per ongeluk mn toilet opgeblazen, ik zat namelijk de hele tijd rotjes aan te steken en dan snel doorspoelen in de toilet, dan hoorde je zo'n toffe BOEm onder watermaarja.. op gegeven moment hoorde ik dus boem en krak , toen zat een groot gat aan de onderkant van mn toilet, ik heb toen maar gezegd dat er op een of andere manier een steen in was gevallen en een groot gat had gemaakt
Ik kom niet meer bij!!!
* MaxiTitan plinkt een traantje weg.
quote:Dit zijn dus echt geen geintjes, ok je vertelt het, daar is dit topic voor, maar haal dan die klotesmileys uit je verhaal weg, want je lijkt het zo nog leuk te vinden ook.
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:03 schreef kariem112 het volgende:
ik was in mijn jongere jaren een nachtmerrie voor de jongere mensen op de middelbare school. ik nam een keer een gasbrandertje mee (pen-torcher) en een tang. Toen had ik een gulden munt ontzettend warm gemaakt, en naar beneden gegooid in de aula. De meest hebberige ging er gelijk op af. En moest daarnaa ook direct naar de EHBO
Vriend van me deed dit ook een keer. Gooit ie in de nek van een meisje
Ergens in de brugklas met een groepje 4 stinkbommen af laten gaan op verschillende plaatsen, dit tijdens de eerste pauze op school. Les ging helaas gewoon door. De stank hing er de volgende dag nog.
Uhm een gozertje die ik _helemaal_ niet mocht, maar toch mee speelde vroeger een x boven de sloot gehouden om ff te laten schrikken. Net toen hij dacht dat ik m weer op de kant wou trekken toch nog laten vallen Hij janken.. Kom ik 's avonds thuis.. vraagt me moeder aan mij waarom <jochies naam> aan de voordeur stond te janken met een natte broek...
Ik zei doodleuk: Hij zal wel in zn broek gepist hebben
Als me weer wat te binnen schiet hou ik jullie op de hoogte
/edit: ff voor de duidelijkheid.. de sloot was niet zo diep. Jammergenoeg
- Aziaten Sambuka's voeren en ze van hun kruk laten vallen
- afspreken met drie dames op dezelfde dag en ze allemaal niet hoeven...
-...
als iemand een upload site heeft wil ik het plaatje er wel even opzetten..
en nou koopt ze ongeveer elke break-out die uitkomt.. en ze vondt het ook helemaal geweldig.. Ik heb er gelukkig maar bij verteld dat ze het tegen niemand mocht zeggen omdat anders de humor er vanaf was..
en verder de gewone jongens dingen..
sneeuw(lees: ijs) ballen op auto's en huizen gooien.
mais en besjes op huizen en auto's schieten
verkeersborden humor..
etc..
Asbestplaat op het vuur gooien stukken klappen eraf als het heet word
brandende krant bij de krantenjongen in zijn tas gestopt
Uit de tijd dat ik nog een bijbaantje in de supermarkt had.
Benodigdheden: Huishoudfolie en eem WC.
Bril omhoog, huishoudfolie flink strak over de pot spannen. Wel zorgen dat het mooi glad is natuurlijk want als het rimpelig is valt het op.
Bril weer omlaag en in de kantine wachten op het slachtoffer (het leuke was dat je nooit wist wie: klant, leuke collega, chefje)
De bedrijfsleider heeft er nooit een woord aan vuil gemaakt
quote:ROFLOL
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:51 schreef DeDas het volgende:
1tje dan omdat ik al regelmatig heb zitten schaterlachen om de rest:Uit de tijd dat ik nog een bijbaantje in de supermarkt had.
Benodigdheden: Huishoudfolie en eem WC.
Bril omhoog, huishoudfolie flink strak over de pot spannen. Wel zorgen dat het mooi glad is natuurlijk want als het rimpelig is valt het op.Bril weer omlaag en in de kantine wachten op het slachtoffer (het leuke was dat je nooit wist wie: klant, leuke collega, chefje)
De bedrijfsleider heeft er nooit een woord aan vuil gemaakt
quote:Hoe doe je dát in goedsnaam? Mijn held!
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:29 schreef Ectholian het volgende: als iemand bezopen is hem/haar in de slaapzak aan de haak van het raampje hangen
Het mooiste is dat niemand ook maar een vermoeden heeft, en het in ieder geval nooit zal durven melden
Die jongen durft me nog steeds niet aan te kijken en ik moet zeggen dat ik mij heel erg schuldig voel
Ik heb op de MAVO ook wel eens met een houtje touwtje jas vastgebonden op het schoolplein gelegen. Alles zat vast. Mijn veters van mijn schoenen met mijn muts, etc.. moest een ex-vriendinnetje mij losmaken terwijl de pauze al 5 minuten over was en ik nog steeds midden op het schoolplein lag
Er zijn dus bij mij ook wel vervelende dingen uitgehaald, verdiende loon zeg maar..
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:29 schreef Ectholian het volgende:
arm in bak lauw water leggen, als iemand bezopen is hem/haar in de slaapzak aan de haak van het raampje hangen
Daarna op een andere plek gaan zitten en wachten totdat er een schoonmaker aankomt om het op te ruimen. Door de saus eronder laten een heleboel (jammer genoeg niet iedereen) het blad meteen weer vallen. De beker valt dan om en al de gesmolten ijsklontjes stroomt over het blad op de grond of op de kleding van de medewerker van de MAC. hehehehe...
Dit vind ik wel een legale actie. Grote bedrijven moet je wek kunnen pesten
Ik had effe een hotmail-adresje aangemaakt. (iets van saskiadeboer@hotmail.com ofzo) En toen via dat adres hem mailtjes gestuurd en verteld dat ik hem kende uit de lokale supermarkt en dat ik helemaal gek op hem was.
Op deze manier heb ik 4 maanden lang met hem gemaild en kwam ik echt alles te weten over hem. Dat z'n vader een lul was en echt al zn andere geheimen.
Vaak stuurde ik hem tijdens de les een mailtje en replyde hij meteen, zodat ik en mijn vrienden grinnikend achter mijn monitor zaten. De hele klas wist ervan!
Na die 4 maanden heb ik, in het bijzijn van de gehele klas onthuld dat Saskia de Boer niet bestond en dat al zijn mailtjes dus door ons gelezen waren.
De arme jongen barstte in tranen uit.
Dat lijkt me een redelijke klote-streek!
de rest van de avond met haar zus doorgedracht en gescoord. waar haar zusje bij stond.
Mav out
quote:Alleen gescoord of zit je nu weer bij die familie aan het ontbijt??
Op donderdag 29 augustus 2002 12:48 schreef Tha_Mav het volgende:
mijn vriendin maakte het uit....terwijl we uit waren. Ze intresseerde me toch al weinig dus ik lag er niet echt wakker van. maar voor de show ff naar de plee gegaan om zeep in mijn oogjes te smeren zodat ik traantje had.
kom ik terug op de vloer....ziet haar zus (die lekkerder was) mij staan met nogal rode oogjes komt ze naar me toe en vraagt wat er is. Ik leg het verhaal haar uit zij helemaal van oja en het ging zo goed en bla bla bla.......de rest van de avond met haar zus doorgedracht en gescoord. waar haar zusje bij stond.
Mav out
-Brugklas. patatje "speciaal" besteld, ik en een vriend van me in de saus gerocheld en overhandigd aan de irritantje van de klas, onder het mom van "wil je, heb toch geen trek meer" hij natuurlijk die hele patat naar binnen gewerkt (+saus)
En tegen een dik meisje op m'n werk toendertijd dat me niet zo mocht zei ik dat haar enige aantrekkingskracht haar zwaartekracht was
quote:Oef....dat is echt een klotestreek....
Op donderdag 29 augustus 2002 09:41 schreef HYLBilly het volgende:
Ik heb een keertje een hele grote nerd uit mn klas echt goed te grazen genomen.Ik had effe een hotmail-adresje aangemaakt. (iets van saskiadeboer@hotmail.com ofzo) En toen via dat adres hem mailtjes gestuurd en verteld dat ik hem kende uit de lokale supermarkt en dat ik helemaal gek op hem was.
Op deze manier heb ik 4 maanden lang met hem gemaild en kwam ik echt alles te weten over hem. Dat z'n vader een lul was en echt al zn andere geheimen.
Vaak stuurde ik hem tijdens de les een mailtje en replyde hij meteen, zodat ik en mijn vrienden grinnikend achter mijn monitor zaten. De hele klas wist ervan!
Na die 4 maanden heb ik, in het bijzijn van de gehele klas onthuld dat Saskia de Boer niet bestond en dat al zijn mailtjes dus door ons gelezen waren.
De arme jongen barstte in tranen uit.
Dat lijkt me een redelijke klote-streek!
quote:Ok ik denk dat we hier onze winnaar hebben!!
Op zondag 01 september 2002 04:23 schreef Scorp[AM] het volgende:
mijn grootste kutstreek zal de nimmie prank zijn
http://www.site-b.nl/nimmie^ ^
Applaus!!
quote:Ik vond die spons met visolie om de irritante kat van de buren te vermoorden toch kloteriger.
Op zondag 01 september 2002 12:23 schreef CrazyByte het volgende:[..]
Ok ik denk dat we hier onze winnaar hebben!!
Hij is grof, maar wel mooi!!Applaus!!
Hmm, geloof dat 'ie weg-ge-edit is door een moderator
quote:Heeft dan toch lang geduurd hij stond er al heel lang, zullen we straks als dit topic vol zit een selectie maken met de meest beste klotestreken, deze dan in een poll zetten en hier dan oplaten stemmen. We geven het een week de tijd, wie de meeste stemme heeft is winnaar...
Op zondag 01 september 2002 12:34 schreef MacBeth het volgende:[..]
Ik vond die spons met visolie om de irritante kat van de buren te vermoorden toch kloteriger.
Hmm, geloof dat 'ie weg-ge-edit is door een moderator
quote:Hij was dus niet ge-edit!
Deze was ook wel leuk..
was mij overkomen deze vakantie:
ben door mijn vrienden ingepakt in zwart plastic (dat spul wat ook om dure electronica zit) en vervolgens voor een duitse familiecaravan neergelegd en die keken vervolgens rustig vanuit hun stoel hoe moeilijk ik het had met loskomen...
quote:Deze verdient zeker de prijs voor eeuwige coolheid
quote:Had um ooit wel es gelezen ja
quote:
hahahaha wat een naaistreek
quote:Was jij dat? die truc was meesterlijk! vrij hard voor die jongen, maar toch
Toendertijd had ik een huisgenoot, en die had wel een lekkere vriendin. Goed, relaties komen en gaan en toen ut uit was hebben die vriendin en ik het maar es gedaan
Ondertussen "zag" ze haar ex ook nog, en op een vrijdag was ze bij mij, zou ze op zaterdag naar hem. Ik wist dat van hem, hij van mij, niet echt een probleem.
Toen heb ik met een ballpoint op haar rug geschreven "met de groetjes van mij". vond ie niet zo leuk
quote:Het lezen duurde even, maar het was het waard!! Wat een meesterlijke grap!! En helemaal mooi dat die gast echt ook nog een übersjonnie blijkt te zijn (aan z`n foto te zien dan)
* werd altijd al aangesproken als mevrouw voordat ik een baard in de keel kreeg. Dus misbruik maken van de sexlijnen waar je gratis naartoe kon bellen als vrouw. Wat een perverse mannen zijn er toch in NL.
* Als 10 jarige (12 jaar geleden) samen met je vriendje een telefonische quiz doen met als hoofdprijs een Fiat Panda. Mevrouw had alle vragen goed.....
Zelfs de vraag in welk jaar de kelten verjaagd werden uit NL
We gebruikte zelfs een kookwekker als klok
* Ruiten ingooien van een kas, snel wegrennen, toch aangehouden worden door de man en dan een andere naam en adres opgeven.... (bleek nog goed te zijn ook)
* Bij Gran Dorado luchtverfrisser meegenomen (onder mijn t-shirt langs bewaking) uit de WC van de disco op het park meegenomen en maar bij ons naar bier en rook stinkend huisje gebracht.
* Meegeholpen een vriend zijn jas zo af te zeiken dat hij hem vervolgens nooit meer aan heeft gedaan (tis nog steeds een vriend, we hebben het ook nog met zijn broek geprobeerd, maar das niet gelukt)
Verder vlaggen verwisseld, verkeersborden met paal en al in het water gooien (met z'n tweeen, best zwaar dat beton), keer toen ik boos was op mijn ex, een hele afzetting met hek (dat rood en witte) en al in het gat gegooid en gebroken (beetje springen helpt).
-als er nog meer binnenschiet wat nog wat schokkender is, dan laat ik het weten --
verder hebben ze hierzo een keer bij een restaurant gereserveerd voor 2, en daarna iemand opgebeld die opeens een etentje gewonnen had bij dat restaurant voor 2....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |