abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5244240
Ik zou graag van jullie willen horen wat de grootste klotestreek is geweest die jullie uit hebben gehaald, niet alleen op het gebied van relaties maar gewoon algemeen bij andere mensen

Ik heb zelf bijvoorbeeld heel veel spijt dat ik op de middelbare nogal een pestkop was en ik moest altijd een bepaald jochie hebben (dat was in de brugklas, naderhand ben ik heel erg veranderd..)

Nou jullie

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 17:09:37 #2
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_5244300
Dat ik een oude vrouw (+/-58jr) vol in haar gezicht heb geslagen <<mep>> kheb er nu nog spijt van!!

asjeblieft geen veroordelingen ze vroeg erom maar khad me moeten inhouden <<geef toe>> maja je kan het niet meer terugdraaien

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
pi_5244328
Oei, heb best wel veel klotestreken uitgehaald, maar wat nou de ergste was?

Wel ooit tijdens een BEN- actie een vriendin opgebeld om te zeggen dat ze een prijs gewonnen had. Ze was toen net een broek aan het passen in een kledingwinkel en kwam huppelend en springend het pashokje uit om het haar moeder te vertellen. Ik kwam echt niet meer bij.

Wie volgt? Misschien doe ik hier nog wat inspiratie op.....

Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
pi_5244342
ik heb gisteren een enorme spin doodgemept. (met de veronicagids... eindelijk kan ik dat tijdschrift gebruiken waarvoor het bedoeld is)...

ben er nog kapot van...

pi_5244363
kom op mensen, dit kan erger
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 17:15:50 #6
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5244369
lama

[Dit bericht is gewijzigd door ivetje op 03-08-2002 12:06]

To infinity…and beyond!
pi_5244374
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:04 schreef nozem het volgende:
Ik zou graag van jullie willen horen wat de grootste klotestreek is geweest die jullie uit hebben gehaald, niet alleen op het gebied van relaties maar gewoon algemeen bij andere mensen

Ik heb zelf bijvoorbeeld heel veel spijt dat ik op de middelbare nogal een pestkop was en ik moest altijd een bepaald jochie hebben (dat was in de brugklas, naderhand ben ik heel erg veranderd..)

Nou jullie

Een stelletje heel slinks uitelkaar drijven, zodat ik die meid zelf kon hebben. Is nog gelukt ook!
pi_5244385
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:16 schreef LeefbaarFok het volgende:

[..]

Een stelletje heel slinks uitelkaar drijven, zodat ik die meid zelf kon hebben. Is nog gelukt ook!

Ik ook!! Alleen heb ik daar totaal geen spijt van. Ik heb wel een keer met een vriend een meisje helemaal ondergerochelt op de basisschool......... heb er serieus erg spijt van...
Niks mis mee!
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 17:18:40 #9
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5244391
emmm rode wijn besteld en over een meisje heen gegooid waar ik ruzie mee had

gemeen he?

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5244422
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:18 schreef Frits het volgende:

[..]

Ik ook!! Alleen heb ik daar totaal geen spijt van. Ik heb wel een keer met een vriend een meisje helemaal ondergerochelt op de basisschool......... heb er serieus erg spijt van...

Ik heb er anders ook geen spijt van. Ze was een leuke en lekkere meid.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 17:23:03 #11
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5244437
Gezoend met een jongen waarvan ik wist dat ie 1 en half jaar verkering had
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_5244458
Met een meisje naar bed gaan en naderhand zeggen dat ik haar niet aantrekkelijk vond.. dat was ze ook niet maar dat was wel de ultieme klotestreek
pi_5244480
Van een huisgenootje alle etiketten van de blikken afgescheurd... Eet smakelijk!:)

Met een aantal collega's alle telefoons doorgeschakeld naar één toestel. Had die collega pas halverwege de middag in de gaten dat wij geen telefoon kregen en zijn toestel de hele dag roodgloeiend stond.:D

Inbelnummer van de PC wijzigen in het toestelnummer van mijn collega. Ging 'ie inbellen, ging zijn telefoon... Duurde ook even voordat hij het door had.:D

If you choose not to decide you still have made a choice...
pi_5244513
Mijn broertje laten opdraaien voor iets wat ik geflikt heb. (en hij maar roepen dat 'ie het niet gedaan had ...)

(nou had 'ie vlak daarvoor m'n spaarpot geplunderd, dus noem 't wraak)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5244744
Met een meisje zoenen, terwijl ze op 1 á 2 weken na, een jaar ging met haar vriend! Later in de week nog verder gaan met haar (niet naar bed!!) Uiteindelijk gaat het uit, wij aanblijven klote, toen wordt ze gek op mij, en toen heb ik gezegd dat ik niks wil en het alleen voor de lol was!

Dat vond ze niet leuk!!

Jonge die ik ken gaat nu met der, we wisselden soms nog wel eens uit, alhoewel voor een keertje ok, maar verder niks! Ze is een beetje achterlijk, hij zei tegen mij, als ze mee in bed is geweest dump ik der!

Dat gaat lache worden!

Ik weet het, het is respectloos, maar zij lokt het uit en doet net zo hard mee, IMHO vraagt ze erom!

pi_5244893
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:50 schreef CrazyByte het volgende:
Met een meisje zoenen, terwijl ze op 1 á 2 weken na, een jaar ging met haar vriend! Later in de week nog verder gaan met haar (niet naar bed!!) Uiteindelijk gaat het uit, wij aanblijven klote, toen wordt ze gek op mij, en toen heb ik gezegd dat ik niks wil en het alleen voor de lol was!

Dat vond ze niet leuk!!

Jonge die ik ken gaat nu met der, we wisselden soms nog wel eens uit, alhoewel voor een keertje ok, maar verder niks! Ze is een beetje achterlijk, hij zei tegen mij, als ze mee in bed is geweest dump ik der!

Dat gaat lache worden!

Ik weet het, het is respectloos, maar zij lokt het uit en doet net zo hard mee, IMHO vraagt ze erom!

Hier dat zijn de klotestreken waar ik op zit te wachten..
You bastard!
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 18:17:04 #17
32979 FranZanoVa
All rights reserved
pi_5245125
Dat ik vroeger een meisje altijd peste en die was verliefd op mij en ik moest er toen nix van hebben.

Kwam r voorig jaar na lange tijd tegen:

Kwaai lekker ding geworden.

Maar heb geen spijt heb nu een hele lieve en leuke vriendin.

[Dit bericht is gewijzigd door FranZanoVa op 02-08-2002 18:19]

Als je het verderop gaat zoeken, zul je toch dichtbij moeten beginnen.
pi_5245135
- Meisje bek vol gekotst
- Ex gedumpt via msn ( ja das echt het laagste wat ik ooit geflikt heb)
- Meisje in dr bek gespuugd
- ...

ik kan nog wel ff doorgaan, maar wil niet mn imago van lieve jongen kwijt

die tijd ligt ook jaren achter me

pi_5245221
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:17 schreef Tranceptor het volgende:
- Meisje bek vol gekotst
- Meisje in dr bek gespuugd
- ...
Zou je dit niet nog eens wat nader kunnen toelichten voor onze lieve lezertjes?
pi_5245258
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:24 schreef nozem het volgende:

[..]

Zou je dit niet nog eens wat nader kunnen toelichten voor onze lieve lezertjes?

Euhm gezien de gedateerdheid van de acties en mijn selectieve geheugen lijkt me dat geen goed plan
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 18:30:39 #21
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_5245278
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Euhm gezien de gedateerdheid van de acties en mijn selectieve geheugen lijkt me dat geen goed plan

Ohjawel!
pi_5245287
Op de basisschool (ik zat in groep 7) kwamen op een gegeven moment een broer en zus die een Joegoslavische achtergrond hadden. Ze spraken gewoon Nederlands en je merkte het ook niet aan ze (die jongen had het me verteld). Ze vielen alleen niet echt goed op school (kleinschalige school en iedereen was vrij hecht). Dit kwam niet door de Joegoslavische achtergrond maar ze kwamen een beetje vreemd over. Op een gegeven moment hadden we na school een 'groepsbash-sessie' (verbaal, niet fysiek) waarin ze belachelijk gemaakt werden door heel groep 8 en 7 (denk rond de 15 man). Op een gegeven moment stotterde die meid toen ze reageerde op weer een lullige opmerking van onze kant. Op dat moment riep ik: "Kun je geen Nederlands of zo?". Ik bedoelde de opmerking niet op die manier maar ik zag aan de ogen van die jongen ze de opmerking wel zo opvatten en dat ze heel erg gekwetst waren. Vanaf dat moment gaven ze ook geen verweer meer en was de lol er in feite af, waarop iedereen naar huis ging. Ik heb ze vanaf dat moment niet meer op onze basisschool gezien.

Het 'grappige' is dat ik er op dat moment ook niet mee zat (toen ik het gezicht van die jongen zag wel maar dat was ik bij wijze van spreken een uur later weer vergeten). Pas toen ik er een aantal jaar geleden over nadacht viel het me op dat ik die kinderen na dat incident helemaal niet meer op school gezien heb en op dat moment voelde ik me best lullig over omdat ik toen pas die 'groepsbash' verbond met hun vertrek van onze basisschool.

vrijdag 2 augustus 2002 @ 18:33:24 #23
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5245306
Toenk nog met me ex had, met goede vriendin van mij (die al evenlang relatie had, jaartje ofzo) spelletje doen: Wij doen, wij doen wat zij niet zien..

En dat is nogal uit de hand gelopen

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_5245308
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:30 schreef Emizea het volgende:

[..]

Ohjawel!

Laat ik het zo zeggen, daar had ik toen 'goede' redenen voor die ik nu belachelijk vind.

Ik post nog wel iets anders schandalig

Mijn ex een kopstoot gegeven, eigenlijk geheel per ongeluk.. ( wat benk ook een LUL)overmand door emoties, maar wat ze zei was ook wel heel erg laag ( niet dat dat je het recht geeft...)

*schaamt zich dood *

pi_5245312
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:33 schreef thaduck het volgende:
Toenk nog met me ex had, met goede vriendin van mij (die al evenlang relatie had, jaartje ofzo) spelletje doen: Wij doen, wij doen wat zij niet zien..

En dat is nogal uit de hand gelopen

*herkent dat spelletje *

vrijdag 2 augustus 2002 @ 18:37:29 #26
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5245342
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:34 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

*herkent dat spelletje *

Gemeen is dat uh

Maar ut was wel verdomde lekker

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_5245384
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:37 schreef thaduck het volgende:

[..]

Gemeen is dat uh

Maar ut was wel verdomde lekker

*ontkent alle betrokkenheid *
pi_5245439
Ken er eentje, die is echter niet van mij maar dat hoorde ik laatst.

Jonge en een meisje gaan na een avondje uitgaan, maar eens naar buiten om andere lichaamsdelen de hand te geven...
Naja rest kunnen jullie wel invullen. Dan komt het moment supreme... zij had aangegeven en hij beloofd, dat als hij zou gaan komen, hij het zou zeggen en zijn speeltje dus uit haar mond zou halen, want dat wilde ze niet!
Wat doet de hufter... niks zeggen en gewoon alles naar binnen spuiten!!

Ze was er niet zo blij mee, en ze moest ook niks meer van hem weten, vooral toen ik haar later vertelde dat hij een vriendin heeft, overigens boeit het hem en zijn vriendin niet, die wist ervan!

vrijdag 2 augustus 2002 @ 19:01:47 #29
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_5245572
Hmm... ik heb op de middelbare school in de tweede brugklas ook een jaar lang ervoor gezorgd dat een jongen uit de klas een rotjaar had... En dan te bedenken dat het gewoon met één grappige opmerking/bijnaam begonnen is (die de hele klas dus WEL leuk vond alleen die ene jongen niet)
patat ftw :)
pi_5245616
ik heb een keer een meisje vol in d'r bek gekotst op de studentenvereniging. Daar gold de regel "Bekken? koffiemelk nekken" Wij waren dus bezig en werden daarvoor naar voren geroepen. ik dapper dat glas leegdrinken en zij ook. wij dachten schijt aan iedereen, we gaan gewoon verder. dus wij weer zoenen, krijg ik opeens een kotsneiging. maar ze had het niet door, kots ik zo alles in haar mond. zij moest daardoor ook kotsen, over de praeses nog wel. maar ze kon er later wel om lachen.
Rotterdam is de wereldstad
pi_5246357
Tja, een meisje was mij nogal aan het irriteren en ze pestte me ook al een aantal jaar.
Op een dag liep ik van school naar huis en zij liep voor me, rotopmerkingen te maken. Op dat moment kwamen we langs allemaal vuilniszakken die opengescheurd waren en daar lag een bord met nog restjes spagetti en maden, wormen en vliegen. Dat pakte ik voorzichtig op en toen zei ik haar naam, ze draaide zich om en: KWAK! recht in haar gezicht (en ze had d'r mond open)...

ik heb het toen maar heel hard op een lopen gezet

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 20:46:50 #32
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_5246872
Ok, niet meteen denken dat ik het tuig van de richel ben, normaal ben ik hartstikke lief en doe ik geen vlieg kwaad. Maar soms loopt het leven niet zoals je wil...

*Gezoend met de beste vriendin van m'n toenmalige vriendin
*Gekotst in de keuken van mensen die mij ladderzat van straat hadden geplukt
*Het uitgemaakt met een andere ex-vriendin via e-mail

Vast nog wel meer dingen maar dit is even het enige wat ik kan herinneren. Dit is allemaal al een lange tijd geleden. Die fase ben ik nu gelukkig ontgroeid.

"Muzi a zeny jsou dva ruzny zivocisny druhy"
pi_5247015
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 20:46 schreef Radost_FX het volgende:
Die fase ben ik nu gelukkig ontgroeid.
The same here

Maar ik kan er nog best eens kostelijk om lachen ( niet al het bovenstaande trouwens)

pi_5247116
Stelletje Naaibakkuuuuhn! O~)
http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_5247152
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 21:02 schreef -mainframe- het volgende:
Stelletje Naaibakkuuuuhn! O~)
Kom op, meneer mainframe heeft vast ook wel wat op te biechten?
pi_5248085
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:12 schreef mr_FOK het volgende:
Oei, heb best wel veel klotestreken uitgehaald, maar wat nou de ergste was?

Wel ooit tijdens een BEN- actie een vriendin opgebeld om te zeggen dat ze een prijs gewonnen had. Ze was toen net een broek aan het passen in een kledingwinkel en kwam huppelend en springend het pashokje uit om het haar moeder te vertellen. Ik kwam echt niet meer bij.

Wie volgt? Misschien doe ik hier nog wat inspiratie op.....

NEE VIN!!! Ben je alweer vergeten wat je me allemaal hebt aangedaan de afgelopen jaren! Ik zal het nog eens herhalen.

Wij zouden op vakantie gaan voor school. Om half 7 in de ochtend moesten we op schiphol zijn. Jij en je pa zouden mij op komen halen. Omdat jij je altijd verslaapt wreef ik je de dag ervoor goed in dat je op tijd moest komen. Om 6 uur de volgende ochtend zou je er zijn. En om 1 over 6 belde je toen op dat je je had verslapen! En om 2 over 6 stond je voor mijn deur. Een minuut heeft nog nooit zo lang geduurd.

pi_5248312
-Laxeerpillen in een zakje M&M's stoppen en dan weggeven
-Op kamp: scheerschuim in haar smeren, tandpasta onder de neus, arm in bak lauw water leggen, als iemand bezopen is hem/haar in de slaapzak aan de haak van het raampje hangen
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
pi_5248405
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 20:46 schreef Radost_FX het volgende:

*Gekotst in de keuken van mensen die mij ladderzat van straat hadden geplukt

Dat hadden ze zelf ook wel kunnen weten .

Mijn lulligste actie:
een dopje van het station tot de school over de grond schoppen, en dan aan een meisje geven . Was nog in mijn brugklasfase.

pi_5249091
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:37 schreef Lexie het volgende:

[..]

Mijn lulligste actie:
een dopje van het station tot de school over de grond schoppen, en dan aan een meisje geven . Was nog in mijn brugklasfase.

Oew.. Boefje!
pi_5249165
Ik heb een keer toen ik beroeps militair was, en een open dag moest organiseren, een collega die ik niet echt mocht bij 30 graden een gaspak demonstratie laten geven.

Dat was geloof ik geen pretje, als je een uur in zo'n pak moet rondsjouwen

Schoenpoets op de WC bril gesmeerd ...

Norit in de douchekop gestopt

pi_5249259
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:11 schreef da_blonde het volgende:

[..]

NEE VIN!!! Ben je alweer vergeten wat je me allemaal hebt aangedaan de afgelopen jaren! Ik zal het nog eens herhalen.

En om 1 over 6 belde je toen op dat je je had verslapen! En om 2 over 6 stond je voor mijn deur. Een minuut heeft nog nooit zo lang geduurd.

Ik mag die gozer wel! Dat is pas droge humor, om iemand helemaal gek mee te maken~!
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 00:00:53 #42
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5249306
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:09 schreef Orkaantje het volgende:
Dat ik een oude vrouw (+/-58jr) vol in haar gezicht heb geslagen <<mep>> kheb er nu nog spijt van!!

asjeblieft geen veroordelingen ze vroeg erom maar khad me moeten inhouden <<geef toe>> maja je kan het niet meer terugdraaien

Laaaag! (Maar waarom en hoe en wat? Daar wil ik eigenlijk het fijne wel eens van weten voordat ik je eventueel veroordeel....)

Ik heb best lage dingen uitgevreten. Zoals een vriend van me waarvan ik wist dat 'ie een zwak voor me had lopen uitdagen (genant gewoon....) omdat ik z'n partner niet mocht. (mislukt, partner had het door, ik was dan ook niet al te subtiel)

Een heel complot gesmeedt om een nicht met alleen maar dure kleding te naaien door rode verf in z'n wasmachine te flikkeren in de wasmachine die 'ie stiekum gebruikte. Had al een heel netwerk om me heen gevormd om me in te dekken toen ik de bibbers kreeg en het heb afgeblazen.

M'n schoonzus verraden toen ik erachter kwam dat ze geregeld buiten de deur neukte. Dat leek me toendertijd een heel goed idee, hmm is me dat even in het gezicht ontploft, ze zijn nog steeds samen. ("waar bemoei je je eigenlijk mee?!?!") Morgen vieren we het 40 jarig huwelijksfeest van m'n ouders dus zie ik 'r voor het eerst weer. Dus post effe flink door hier, kan ik nog wat inspiratie opdoen indien nodig.

Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 00:15:37 #43
25540 GeraLd
Het begint met ambitie
pi_5249450
je kent ze wel: de mountainbikes met makkelijk verwisselbare wielen. Klippie loshalen, en het wiel valt eruit. Nou wil het toeval dat ik op wielrennen zit en ik dus aardig weet hoe zo'n systeempje werkt.

Een klas lager zat hét patsertje van de school - het type wat nu op scooters rijdt en de gladste kleding aanheeft, een BrEEzaHH-pImPppp zeg maar. Toen had hij nog zo'n sjieke m-bike, en om hem es flink te etteren hadden we zn voorwiel losgezet. Bedacht scenario: hij pakt zn bike uit de stalling, voorwiel blijft staan, hij balen, en een tijdje bezig met zn fiets.

Wat gebeurde: hij pakt zn fiets, wiel blijft zitten, hij merkt nix. Rijdt weg, wil 10 meter verder een stoeppie opsprpingen, tilt zn stuur op ... wiel blijft staan, mannetje schrikt zich de ziekte, knalt op de stoep. Gehemelte scheurt, tanden uit zn bek ...

En 3 * raden wie 's avonds aan zn ouders uit mocht gaan leggen wat er nou ei'k gebeurd was ...

Het leven is geen krentenbol
pi_5249523
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:11 schreef da_blonde het volgende:

[..]

Wij zouden op vakantie gaan voor school. Om half 7 in de ochtend moesten we op schiphol zijn. Jij en je pa zouden mij op komen halen. Omdat jij je altijd verslaapt wreef ik je de dag ervoor goed in dat je op tijd moest komen. Om 6 uur de volgende ochtend zou je er zijn. En om 1 over 6 belde je toen op dat je je had verslapen! En om 2 over 6 stond je voor mijn deur. Een minuut heeft nog nooit zo lang geduurd.

Ohja, da's waar ook. Maar verder toch niet zoveel uitgehaald?

Misschien een keer je fiets om een hoekje gezet toen je in de rij stond bij het tankstation, zodat je dacht dat 'ie gestolen was. Of toen ik je wijsgemaakt had dat ik een brief naar je had gestuurd ter attentie van 'sm-club no-hard feelings'.

Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 00:21:54 #45
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_5249526
kheb het ooit een keer met een meisje uitgemaakt via een vriendin van d'r, ik zei ik hoor het nog wel van haar....tja is echt laag sorry ik heb spijt...
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_5250214
quote:
Of toen ik je wijsgemaakt had dat ik een brief naar je had gestuurd ter attentie van 'sm-club no-hard feelings'.
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ... briljant!

- Tijdens wat festiviteiten in het dorp waar ik ooit woonde wilde een jongen op een paal met een straatbordje klimmen om meer te kunnen zien. Ik en wat vrienden van mij hebben hem erop geholpen, maar vervolgens de veters van zijn schoenen achter de paal stevig aan elkaar geknoopt, zodat hij niet meer zelfstandig van het paaltje kon klimmen. Nam 15 minuutjes en een jankend jochie hebben we toch maar zijn veters losgemaakt.

- Op lagere school hadden we een wat wreed spelletje, waarbij je, zolang je een tennisbal vasthield, gescholp en geslagen mocht worden. Natuurlijk was je het stoer als je meedeed, maar dan moest je ook proberen zo lang mogelijk die bal vast te houden en de andere slagen en schoppen te ontwijken. Nou was er een jongen die wel stoer wilde zijn, maar niet was, want hij rende altijd weg als de bal in zijn buurt was. Toen hebben we hem eens flink te grazen genomen en de bal onder zijn t-shirt gestopt, en vervolgens flink op ingeslagen. Heel wreed, zo achteraf ... daar heb ik best wel spijt van.

- Tijdens mijn introductietijd op de universiteit waar ik studeerde was men vrijwel 24/7 dronken. Toen we 's middags mochten eten van de grootste taart van Nederland hapte iedereen vrolijk mee, maar hielden sommige die vettigheid niet zo lang binnen. Zo kotste er dus iemand vol over de achterkant van mijn jas. Ik kon dat ding nergens schoonmaken, dus ik ben maar dicht tegen wat andere mensen aan gaan staan en het een beetje afgeveegd aan hun jassen, waar ze in de drukte niets van merkten.

- Een ex van mij wist dat ik weleens een trio wilde doen met een andere meid erbij, en had toen een collega van haar zo gek gekregen om mij dat als verjaardagskado te geven. Zo gezegd, zo gedaan. Toen de relatie echter een aantal maanden later uit ging, ben ik dus een tijdje daarna iets begonnen met die collega van haar, iets wat zij niet zo leuk vond. Ik vind het niet echt een rotstreek, want het was tenslotte voorbij, maar voel me er wel wat schuldig over. Overigens is die relatie met haar collega nu ook uit.

pi_5251586
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 01:49 schreef dadutchdude het volgende:

[..]

- Een ex van mij wist dat ik weleens een trio wilde doen met een andere meid erbij, en had toen een collega van haar zo gek gekregen om mij dat als verjaardagskado te geven

Valt dit niet onder 'de beste ervaring die je ooit hebt meegemaakt'?
pi_5252639
mijn vader k.o. geslagen toen ie voor de zoveelste keer zat thuiskwam....
Money is better than poverty, if only for financial reasons
pi_5254021
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:04 schreef Assimilator het volgende:
mijn vader k.o. geslagen toen ie voor de zoveelste keer zat thuiskwam....
En terecht!
pi_5263262
* CrazyByte schopt! Want vind dit topic best wel leuk!

Kom op blijf posten!!

pi_5263462
op kamp terwijl iemand sliep een eetlepel sambal in de bek gesmeerd.

heb nog nooit iemand zoveel water zien zuipen.

terwijl water het alleen maar erger maakt

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_5263507
op een busreis naar Italië met de hele 5e klas joeg ik al de hele reis samen met een stuk papier, een dikke zwarte stift en mijn fototoestel op mensen die met hun mond open sliepen

de persoon links op de foto die net niet zichtbaar is was zo aardig om het blaadje vast te houden

-edit-geen foto's van anderen plaatsen zonder toestemming-edit-

jammer dat ik niet heb meegedaan aan een fotowedstrijd van die reis, anders hing deze foto op king-size formaat in de school

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 05-08-2002 10:37]

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zondag 4 augustus 2002 @ 21:05:39 #53
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5263593
Tijdens het 35 jarig huwelijksfeestje van m'n ouders was m'n oom ook gekomen. 25 km afgelegd in z'n bejaardenmobiel (hij is slecht ter been). Zonder dat ding komt'ie dus echt nergens. Had'm voor de deur van het restaurant gezet met het sleuteltje er nog op. Samen met m'n broer dat ding om de hoek van het restaurant neergezet. Wij lachen om m'n oom die helemaal over de zeik was om z'n mobiel die gestolen zou zijn.... *heeft er eigenlijk wel spijt van. Is zo'n lieve oom*
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_5263610
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 21:05 schreef chown het volgende:
Tijdens het 35 jarig huwelijksfeestje van m'n ouders was m'n oom ook gekomen. 25 km afgelegd in z'n bejaardenmobiel (hij is slecht ter been). Zonder dat ding komt'ie dus echt nergens. Had'm voor de deur van het restaurant gezet met het sleuteltje er nog op. Samen met m'n broer dat ding om de hoek van het restaurant neergezet. Wij lachen om m'n oom die helemaal over de zeik was om z'n mobiel die gestolen zou zijn.... *heeft er eigenlijk wel spijt van. Is zo'n lieve oom*
whehehehehehehe

goeie actie

zondag 4 augustus 2002 @ 21:21:45 #55
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5263785
Niet van mezelf maar van m'n vader. Die kon er ook wel wat van blijkbaar.

Paps zat in het leger en een van z'n kamergenoten sliep altijd naakt, op z'n rug, zonder dekens of lakens op. Hij had ook altijd z'n kisten naast zich staan zodat'ie ermee kon gooien als ze'm wakker maakten om wat voor reden dan ook. Dus, m'n vader eens een keer een touwtje om de lul van die kerel gebonden en dat vervolgens aan de kisten vastgemaakt. En toen die kerel wakker gemaakt.

He grabs, he throws.....He must have been shouting!!

Nog een leuke die ze uithaalden....
Klontje boter op het voorhoofd met daar wat schoensmeer op gesmeerd. Dat gaat druipen natuurlijk en die persoon gaat in z'n gezicht smeren. Hele bek zwart Suiker op bovenlip schijnt ook ERG leuk te zijn

Oh jah, heb ooit een keer op het damrak van die naamloze M&M's (waar geen merkje op staat) verkocht aan Amerikaanse toeristen. Op een gegeven moment een stel politieagenten naar me toe: Wat ik aan het doen was. Ikke: Ik verkoop M&M's. Politie: Yeah right. Dus ik neem z'n handvol met die dingen en eet ze gewoon onder hun neus op. Wilden me naar het ziekenhuis brengen *grin*

Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_5263929
whehehe zelfde kamp als net.

Is misschien oude maar het was toen echt lachen

Iemand lag op zijn rug te slapen met zijn handen naast zich en de handpalme naar boven. Op een gegeven moment hebben we hem scheerschuim in zijn handen gespoten. En toen met een veertje over zijn gezicht en in de neus gekieteld. Je raadt het al.

Hij slaat met zijn handen in zijn gezicht om het "beestje" weg te jagen.

We hebben nog nooit zo gelachen

zondag 4 augustus 2002 @ 22:03:55 #57
31757 Jos_Bos
Ik sta voor paal
pi_5264222
Waarschijnlijk niet mijn grootste klotenstreek, maar met jullie kampverhalen was dit het eerste wat me te binnen schoot:

Een paar maand geleden toen we met school naar Praag waren, waren we een beetje pissed off op een maat van ons geworden. Hij had telkens wij in de douche stonden een pak meisjes uitgenodigd op onze kamer en dan als verrassing plots de badkamerdeur opengetrokken. Na zo'n voorvallen kon het best wel gezellig worden, maar daar gaat het hier nu niet over

Dus we wilden hem eens terug hebben. Elke avond was het daar natuurlijk een gigantisch feestje en was bijna iedereen kei dronken. Zo ook die kerel dus. Op een bepaald moment viel hij in slaap en toen hebben we toegeslagen. Eerst hebben we hem ff alleen in een string gehesen, waarna we het linkergedeelte van zijn lichaam helemaal hebben ontdaan van alle lichaamshaar. Borsthaar weg. Armhaar weg. Beenhaar weg. Schaamhaar bleef staan (wou niemand scheren ). Gingen we toch de volgende avond zwemmen zeker

En in de categorie "over de grens van het leuke" : Een paar vrienden van mij hadden eens de wenkbrauwen van iemand afgeschoren tijdens zijn slaap.

Ik verontschuldig me voor de bovenstaande post ;)
pi_5264592
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 22:03 schreef Jos_Bos het volgende:

Dus we wilden hem eens terug hebben. Elke avond was het daar natuurlijk een gigantisch feestje en was bijna iedereen kei dronken. Zo ook die kerel dus. Op een bepaald moment viel hij in slaap en toen hebben we toegeslagen. Eerst hebben we hem ff alleen in een string gehesen, waarna we het linkergedeelte van zijn lichaam helemaal hebben ontdaan van alle lichaamshaar. Borsthaar weg. Armhaar weg. Beenhaar weg. Schaamhaar bleef staan (wou niemand scheren ). Gingen we toch de volgende avond zwemmen zeker

hoe krijg je het voor mekaar dat ie niet wakker werd !

ik heb er ook nog een (en hij is heeeeel erg hard, ik weet het, ik heb er niet aan meegeholpen, maar ik moest eerlijk gezegd wel een beetje erom lachen)

op de middelbare school was een jochie met een zwaar ouderwets kapsel met de scheiding opzij weetjewel, wij noemden dat altijd een hitlerkapsel. toen was het een keer op kamp en toen hebben een paar mensen toen hij sliep een hitlersnorretje op zn gezicht getekend, met zon dikke zwarte stift.

toen heeft ie een halve dag met een getekende snor op zn gezicht gelopen zonder dat ie het wist (geen spiegel/wasgelegenheid in de ardennen op het kamp )

zondag 4 augustus 2002 @ 22:54:57 #59
31757 Jos_Bos
Ik sta voor paal
pi_5264819
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 22:36 schreef dethoom het volgende:

[..]

hoe krijg je het voor mekaar dat ie niet wakker werd !

Hij was gewoon straalbezopen. Dan lukken zulke dingen al wat makkelijker. Na ff dit stukje offtopic moet'k zeker weer een nieuwe rotstreek posten . Mmmm ff denken. Ik zal dan maar weer eens iets uit mijn middelbare schoolperiode bovenhalen.

We hadden net een nieuwe lerares kunstgeschiedenis. Op zich best een tof mens, maar een beetje dom op het gebid van technologie eigenlijk. Zo hebben we haar elke les wel op één of andere manier beetgenomen:

Telkens als we video gingen zien, nam iemand de afstandsbediening, en dan had hij vrij spel. Zij had zelf geen flauw benul van wat er gebeurde.

Maar het grappigste was wel toen ze een computer met internetaansluiting in de les kreeg. Ze had er al enkele dagen mee zitten klooien en het begon al wat te lukken. Ze wilde ons net een site laten zien, maar die wilde blijkbaar niet laden. Zij was natuurlijk heel verbaasd en vroeg aan ons wat er zou kunnen schelen. Natuurlijk had er weer eentje een geniale inval.
Hij : "Welke dag is het vandaag ?"
Zij : "Euhm, de 23ste zeker, waarom ?"
Hij : "Oh ja, natuurlijk, spijtig ! 't Internet staakt vandaag."
Op zich misschien geen klotestreek, maar ze is dan nadien wel elke leraar gaan informeren dat ze die dag internet niet mochten gebruiken, omdat het toch ni lukte. En die leraars waren zo gek om het spelletje mee te spelen .

Ik verontschuldig me voor de bovenstaande post ;)
pi_5264936
quote:
toen heeft ie een halve dag met een getekende snor op zn gezicht gelopen zonder dat ie het wist (geen spiegel/wasgelegenheid in de ardennen op het kamp )
Lullig voor het jochie!!
Lijkt me overigens niet al te fris als je je niet kunt wassen daar.

Als jullie over kampen gaan beginnen ken ik er nog wel een paar.

Ten eerste een kleine overnachting opschool, een vriend van ons met van die banden, waarmee je spullen in de auto vast zet, vastgebonden aan een stel tafels, toen ie wakker werd had ie er best wel moeite mee om los te komen, hij kon er gelukkig wel om lachen!!
(valt nog mee)

Verder waren ze zo leuk om op de klinken van de deuren, behalve waar wij lagen, hadden wij ff gelukt, gel en dat soort dingetjes op te smeren, lekker als je zo 's nachts op staat!
(boring)

Komt ie:

Op het laatste kamp, groep 8, mijn leraar was helemaal gek van Garfield, en had daar diversen shirts van. Mijn moeder zat in de keukenploeg, en tja die had altijd wel van die leuke geintjes. Ze zag die T-shirts liggen en vroeg nog van wie zijn die? Mijn leraar gaf er antwoord op, en me moeder zei, van ik zou ze maar opruimen, want we hebben vaatdoeken te kort en anders gebruik ik je shirts. Waag het niet waarschuwde hij, alé wij gaan weg 's middags zwemmen met de hele klas. Toen we terug kwamen, wat hing daar aan de waslijn... je raadt het al: ZIJN GARFIELD T-SHIRTS, dat vond hij dus niet leuk!!
wat hij echter niet wist, was dat ze gewoon nat waren gemaakt onder de kraan en niet echt gebruikt waren, maar daar kwam hij pas 2 weken later achter toen ik hem dat vertelde op school, we hebben goed dubbel gelegen

Nog zo'n geintje op kamp van der was, dat ze voor 1 van de leraren die al z'n onderbroeken nat waren geworden, en sommige expres in de bruine vla gedoopt waren, van een grote PTT POST-ZAK een onderbroek hebben geknipt, die hij vervolgens de hele middag heeft gedragen.
daaronder natuurlijk wel z'n eigen nog enige schone onderbroek

pi_5265178
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 23:03 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

Lullig voor het jochie!!
Lijkt me overigens niet al te fris als je je niet kunt wassen daar.

was een survival kamp en we moesten ons wassen in een meertje en zeker lullig voor hem, nu zag ie er de hele dag als hitler uit. (best wel grof)
  zondag 4 augustus 2002 @ 23:20:55 #62
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5265190
Ik heb gisteren een kutstreek geleverd, en foto's van gemaakt, als ze klaar zijn post ik ze wel
pi_5265354
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 23:20 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik heb gisteren een kutstreek geleverd, en foto's van gemaakt, als ze klaar zijn post ik ze wel
*wacht in spanning af

pi_5265804
Hmm niet echt een KLOTEstreek, maar het was toen zekers wel lachen...

derde klas vwo, aardrijkskundeles (jaartje of 5 geleden):

Onze leraar was niet echt al te goed op de hoogte op het gebied van drugs enzo.. en vooral het gebruik ervan op onze school.
Rond die tijd werd een groepje jongens van school opgehaald door de politie vanwege het handelen in wied en hash. Komt zo'n meid uit onze klas op een geniaal ideetje...

Volgende dag aardrijkskundeles; die meid vraagt zo aan de docent "Heeft u al gehoord dat er gister een paar jongens zijn opgepakt vanwege drugsbezit?"

Leraar "Ja, erg hè? Dat zoiets hier op onze school gebeurd" (blaat)

Meid "Nou ik vind het maar raar, bijna iedereen gebruikt tegenwoordig toch drugs?" waarop ze een zilverfolie papiertje uit 'r tas pakt en openvouwt, en van de poedersuiker die erin zat een grote lik nam... waarop de rest van de klas óók hun folietjes pakte (allemaal thuis klaargemaakt ) en hetzelfde deed....

Niet te geloven hoe die vent uit z'n ogen keek...Nog nooit iemand zó verbaasd/geshocked gezien Later natuurlijk wel uitgelegd dat het nep was enzo.... Hij geloofde het echt

(Nu achteraf denk ik jee wat dom eigenlijk maarja toen was het leuk )

pi_5266242
Op schoolkamp een lege fles whiskey volpissen omdat ik geen zin had om naar de plee te gaan. Komt er zo'n Breezahchick, redelijk lam, wil meer drinken, ziet die fles staan, ik zeg niks, ze neemt een grote slok.. en kotst over ALLE openstaande koffers heen. Dat was zo goor, maar nog nooit zo gelachen
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_5266342
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 00:37 schreef Pommeloer het volgende:
Op schoolkamp een lege fles whiskey volpissen omdat ik geen zin had om naar de plee te gaan. Komt er zo'n Breezahchick, redelijk lam, wil meer drinken, ziet die fles staan, ik zeg niks, ze neemt een grote slok.. en kotst over ALLE openstaande koffers heen. Dat was zo goor, maar nog nooit zo gelachen
ROFL!!
  maandag 5 augustus 2002 @ 00:59:51 #67
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5266488
Mmhhh mijn grootste klote streek kan ik niet vertellen.

maar deze was ook wel wat.
Mijn toenmalige vriendin ontmaagden, de dag ernaar met het zusje van een vriend van me neuken.En dat aan alle twee vertellen.

Heeft veel tijd gekost om het weer recht te trekken bij mijn vriendin....maar gelukt!

In de brugklas een homofiele tekenleraar gehad....allemaal de handen voor onze ogen gedaan en in koor geroepen
"ik zie geen flikker meer" Hij rende huilend de klas uit.

Mav out

[Dit bericht is gewijzigd door Tha_Mav op 05-08-2002 01:10]

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_5266526
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 00:59 schreef Tha_Mav het volgende:
[..]
Mav out
Ik wil hem niet eens weten, als ik die andere al zo gelezen heb! Jezus wat ben jij een eikel
But hey, that's the stuff we're looking for!!

eigenlijk wil ik het wel weten

pi_5266632
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 00:37 schreef Pommeloer het volgende:
whahahahaha
Het leven is veel te kort
  maandag 5 augustus 2002 @ 09:17:34 #70
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5267951
een kennis van me (die ik niet moest) opgebeld en gezegt dat ik zn vriendin (die ik ook niet moest) vreemd had zien gaan..

dus hij vet kwaad zien vriendin verrot aan het schelden, zij ontkennen, zij maakt t uit..

ik bel hem op "ey, was maar een grapje, ze is niet vreemdgegaan"

hij probeert t uit te leggen maar vriendin wil m niet meer!

whahahaha ik heb me toch ff doodgelachen..

voor een jongen (die lelijk en wanhopig is) een date geregeld met een kindje van 11, wij dachten dat hij zich bezeikt zou voelen (hij is 19) maar toen stond ie opeens met dr te zoenen !!!!

een glas drinken in iemand zn gezicht gegooit met wie ik ruzie had.

dit vond ik een v/d vetste maar niet echt een streek maar PER ONGELUK..

ik een mn beste vriend gaan uit die avond, lopen met 2 kartjes bier (voor onderweg) erheen, ik stop onderweg en zeik in een parkeerautomaat (gedeelte waarin je je geld terug krijgt) hij komt ff later aanlopen, ziet er 10c in liggen, voelt erin en zegt tegen mij "ey dit voelt helemaal nat aan.." ik heb met drie dubbel doodgelachen en toen ik het hem verteld ! zijn gezicht, ik zal t nooit vergeten!

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_5268137
Op een feestje olijfolie in de salade flikkeren... Er zat een jongen die altijd redelijk zat te bunkeren. Die gast heeft bijna de hele avond op de pot gezeten, was flink aan de spetterpoep!

Sambal in de soep van een huisgenootje gelazerd.

Zeilersgrap: de gewone fok en de stormfok uit het pak halen en verwisselen. Of het touwtje waarmee het zeil door het oog van de gaffel zit losmaken. Als ze het zeil gaan hijsen dondert het hele zeil eraf.

Als je aan het zeilen bent en in de haven aankomt aan iemand vragen of hij weet waar je ergens in de buurt 'waterlijntjes' kunt kopen.

Zodra het verkeerslicht op groen springt direct gaan toeteren... Moet je een paar keer doen bij dezelfde auto, worden die mensen helemaal gek!:)

If you choose not to decide you still have made a choice...
  maandag 5 augustus 2002 @ 10:14:33 #72
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_5268189
(ik kom nooit op dat soort geniale ideeen op het moment zelf )
Nah, hier komt mijn streek dan...

ff opdenken....
Het was ook op kamp, in groep 8 van de basisschool.
Vanaf groep 7 was je 'bovenbouw' en mocht je in tentjes slapen . Ik had voor de speurtocht of andere avond/nacht spellen mijn grote superdeluxe zaklamp meegenomen met TL balk, felle schijnwerper enz. De leraren hadden dat ook gezien en begonnen me klasgenoot mij te plagen door ons 's nachts wakker te maken met mijn zaklamp (waarom weet ik niet er waren meerdere met luxe zaklampen), ffies de TL aanzetten was al genoeg. Ik en me klasgenoot de volgende dag helemaal verrot natuurlijk , en dat een paar dagen lang achter elkaar.

Toen waren we het zat en hebben een touw gespannen laag bij de grond tussen 2 bomen (en je moest tussen die bomen door om de tent te bereiken). Voor die onze tent was het aardig drassig/modderig met hoog gras te hebben het touw in het hoge gras verstopt en de val was gezet . Die avond/nacht was het raak hoor is die leraar ertegen aan gelopen en zo met z'n bek in de modder gevallen lachuh joh!

Daarna werden we met rust gelaten en konden we weer rustig slapen.

Nog een streek die een klasgenoot van me uithaalde:

In de klas van de technische school stond een plantenbak met dooie plantjes, dus die klasgenoot had een (evil )idee. Hij plantte heel die bak vol met wiet, dus de tijd verstreek en de plantjes groeiden. Uiteindelijk werden er wat geruchten verspreid dat de leraar wiet kweekte .

Daarna toen de leraar er lucht van kreeg heeft ie de plantjes weggegooit.

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 5 augustus 2002 @ 10:21:17 #73
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_5268221
Tijdje geleden werd mijn vrouw door een hijger gebeld, nogmaal niet zo'n probleem maar door omstandigheden was ze toen nogal kwetsbaar dus ze was knap overstuur.
Die lul had uiteraard zijn nummerweergave uitstaan, maar via via toch zijn gegevens kunnen achterhalen.
Ik denk dat hij nu nog steeds over zijn schouder loopt te kijken en bang is zijn telefoon op te nemen.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  maandag 5 augustus 2002 @ 10:50:38 #74
32958 Splackavellie
pi_5268435
tipje,

gewoon naar de pizzaria opbellen en beginnen te lullen over de pizza..

*hallo met pizzaria nogwat
hoi ik wou een pizza bestellen
*dat kan, welke wilt u
een met een bodem
*dat hebben ze allemaal meneer
ja dan doe me maar zo-een
*maar wat wilt u erop
heeft u ook iets van soep
*nee meneer
kunt u daar wel voor zorgen
*nee meneer we hebben alleen pizza
oh doe me dan maar zo-een
*wat voor een
dat hadden we toch al gehad
*wat wou u dan voor een
doe maar met champignons, wat zit daar nog allemaal op
*paprika, tomaat, kaas, ham, en ei
ow kunt u de kaas en ei weglaten
*ja dat kan meneer verder nog iets
ja laat de bodem ook maar weg
*tuuut tuuut

leuk om te kijken hoelang je ze aan de lijn kunt houden als je je verveelt..

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  maandag 5 augustus 2002 @ 13:31:42 #75
11027 Revian
Klein maar fijn!
pi_5268625
quote:

Mijn toenmalige vriendin ontmaagden, de dag ernaar met het zusje van een vriend van me neuken.En dat aan alle twee vertellen.

Heeft veel tijd gekost om het weer recht te trekken bij mijn vriendin....maar gelukt!

In de brugklas een homofiele tekenleraar gehad....allemaal de handen voor onze ogen gedaan en in koor geroepen

Mav out

Jij bent echt een mega-lul/loser/sukkeltje/etc. Maargoed, daar vragen we hier ook om natuurlijk. Nouja, mijn kutstreek dan maar. Ooit een meisje op vakantie ontmoet op het basiskamp van een survival kamp. Werd helemaal gek op me enzo. Op een gegeven moment ging ik 2 daagies ff weg naar de kust, ik dus: 'Ja, uuh, sorry hoor, kan best dat ik daar iemand tegen kom die ik boeiender vind dan jij.' Zij dus helemaal in tranen. Kom ik 2 dagen later terug, hoorde ik dat ze 2 dagen lang aan't janken was geweest. Nou toen vond ik het nog veel Enger, gelukkig gingen we 4 dagen later weg. Stond zij me huilend bij de bus uit te zwaaien, wou ze me kussen, ik draaide m'n hoofd weg en zeg: 'Doei schat, was leuk.' en ben weggegaan. Erm, damn wat was ik een asshole.
Ignorance is bliss... damn why am I learning stuff??
  maandag 5 augustus 2002 @ 13:38:55 #76
32958 Splackavellie
pi_5268694
met die homofiele leraar was wel heel grof, maar door het verstand van de klas let niemand op gevoel. als ik dat had geflikt had ik op zn minst opgebeld en mijn excuus aangeboden of hem een kaartje gestuurd want t is eg grof. maarja goed..

rotstreek van mij, uitmaken via email met als rede 'ik wil met andere meisjes kunnen zoenen' damn! dat was eigenlijk ook best crappy van me, maarja er zijn er meer zo te lezen die fouten maken

maandag 5 augustus 2002 @ 13:58:32 #77
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_5268886
Tja bij sommigen van jullie valt ie in t niet..
Maar mn opa heeft n rotstreek uitgehaald vroeger waar ie nog lang spijt van heeft gehad.
Hij verveelde zich, en toen heeft ie sambal op de neus van de kat gesmeerd.
Dat arme beest helemaal door het dolle heen natuurlijk..

Waarom hij er lang spijt van gehad heeft?
Dat beest is nooit meer normaal geworden.. alleen nog maar oervals..

maandag 5 augustus 2002 @ 14:19:59 #78
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5269091
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 13:31 schreef Revian het volgende:

[..]

Jij bent echt een mega-lul/loser/sukkeltje/etc. Maargoed, daar vragen we hier ook om natuurlijk.
[..]

Tja....iemand moet het toch doen
Mensen zijn ezels!

Mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
  maandag 5 augustus 2002 @ 14:44:12 #79
32958 Splackavellie
pi_5269278
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 13:58 schreef star9 het volgende:
Tja bij sommigen van jullie valt ie in t niet..
Maar mn opa heeft n rotstreek uitgehaald vroeger waar ie nog lang spijt van heeft gehad.
Hij verveelde zich, en toen heeft ie sambal op de neus van de kat gesmeerd.
Dat arme beest helemaal door het dolle heen natuurlijk..

Waarom hij er lang spijt van gehad heeft?
Dat beest is nooit meer normaal geworden.. alleen nog maar oervals..

wat een kut opa heb jij, dat ie mag kreperen! dierenmishandeling kan ik echt niet tegen, wat een mislukte ziel, die opa van je!
pi_5269502
*sgop* dit topic is kewl

vooral die van die homo kerel rulez

maandag 5 augustus 2002 @ 15:27:46 #82
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_5269768
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 14:44 schreef Splackavellie het volgende:

[..]

wat een kut opa heb jij, dat ie mag kreperen! dierenmishandeling kan ik echt niet tegen, wat een mislukte ziel, die opa van je!

Nou gekrepeerd heeft ie al..
hij is namelijk al 5 jaar geleden overleden aan alvleesklierkanker..
Maar goed, ik vind dit net zo goed iets wat ie niet kon maken..
arme Moppie..
pi_5270211
Als dit topic vol is dan wijzen we 1 fokker of fokster aan als winnaar van de meest grove ondoordachte mensonterende klotestreek-bokaal
pi_5270298
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 14:44 schreef Splackavellie het volgende:

[..]

Nou nou.. dat zou ik me niet over m'n familie laten zeggen!;)
Iedereen heeft het recht om af en toe eens een goeie klotestreek uit te halen.. Ik heb als kind wel eens een kat die elke dag bij ons in de tuin kwam van de kanaalbrug hier in het dorp zo het kanaal in gesodemieterd (ook niet lief van mij)
pi_5270582
Mn ex vriend bedrogen.. Bij een andere ex zn beste vriend voor zijn neus op de bek gepakt..

Voor de rest heb ik eigenlijk geen rotstreken uitgehaald..
Ik ben LIEV!

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_5271657
Kep er hier nog eentje op de planning staan, maar vraag me wel af, of het wel zo vriendelijk is..

Ach ja mocht het gebeuren, het lijkt me toch een klote streek...

Tijdje met een meisje gechat, goede band op gebouwd, gaat nu en dan minder en momenteel zelfs best slecht, heb gezegd dat ze moet oprotten aangezien ze een beetje wazig bezig is en nog wat dingetjes.
maar om der eens ff flink terug te pakken, kwam ik met het volgende idee:
Alles weer lekker uitpraten, beetje je best doen ervoor, beetje gezellig maken, je kent het verhaal wel. De persoon hier heen laten komen, zorgen dat ze in een redelijk goede en geile bui is. Dan de nodige avontuurtjes maken, in haar geval zelfs ontmaagden. En na het hele gebeuren haar op de trein terug naar haar woonplaats zetten.
Vervolgens een sms sturen met nou dat was leuk voor een keer, vaarwel....

pi_5271863
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:49 schreef CrazyByte het volgende:
- evil -
zoiets opzettelijk doen
pi_5272120
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:49 schreef CrazyByte het volgende:
Kep er hier nog eentje op de planning staan, maar vraag me wel af, of het wel zo vriendelijk is..

Ach ja mocht het gebeuren, het lijkt me toch een klote streek...

Tijdje met een meisje gechat, goede band op gebouwd, gaat nu en dan minder en momenteel zelfs best slecht, heb gezegd dat ze moet oprotten aangezien ze een beetje wazig bezig is en nog wat dingetjes.
maar om der eens ff flink terug te pakken, kwam ik met het volgende idee:
Alles weer lekker uitpraten, beetje je best doen ervoor, beetje gezellig maken, je kent het verhaal wel. De persoon hier heen laten komen, zorgen dat ze in een redelijk goede en geile bui is. Dan de nodige avontuurtjes maken, in haar geval zelfs ontmaagden. En na het hele gebeuren haar op de trein terug naar haar woonplaats zetten.
Vervolgens een sms sturen met nou dat was leuk voor een keer, vaarwel....

Dat zin pas leuke akties
To be or not to be.....
pi_5272174
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 18:09 schreef Brad het volgende:

[..]

zoiets opzettelijk doen

Wil je soms beweren dat de andere acties hier in dit topic allemaal per ongeluk gebeurde!
I don't think so!
pi_5272199
Deze was ook wel leuk..
Wat ik zelf altijd doe. is een sponsje met daarop wat vis olie in de tuin leggen, dan ruikt die kat die spons en dan eet ie het lekker op..
Volgende dag was de kat van de buren dood.. ze hadden wel veel verdriet om dat klote beest
Beetje klote streek voor die buren
pi_5272208
Nee ok maar er is ook nog zoiets al leren van je slechte daden en dat is bij jou niet echt aan de orde..
Je bent gewoon een bastard en een asshole..

Maar post lekker verder, ik hoor graag hoe het geweest is.. Ik mag hopen dat je een keer een goed harde trap in je kloten krijgt van zo'n meisje

pi_5272251
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 18:48 schreef nozem het volgende:
Nee ok maar er is ook nog zoiets al leren van je slechte daden en dat is bij jou niet echt aan de orde..
Je bent gewoon een bastard en een asshole..

Maar post lekker verder, ik hoor graag hoe het geweest is.. Ik mag hopen dat je een keer een goed harde trap in je kloten krijgt van zo'n meisje

Nou zo slecht ben ik ook weer niet, het is maar een idee, hoor! Meestal ben ik altijd heel lief voor meisjes, tenzij ze mij dus gaan lopen bedonderen zoals deze doet, dat wil overigens niet zeggen dat ik ze allemaal maar gelijk een klotestreek lever!

Overigens ben ik niet zo erg dat ik mensen/dieren vermoord, wat onderstaand persoon wel deed:

quote:
Op maandag 05 augustus 2002 18:47 schreef soundworks het volgende:
Deze was ook wel leuk..
Wat ik zelf altijd doe. is een sponsje met daarop wat vis olie in de tuin leggen, dan ruikt die kat die spons en dan eet ie het lekker op..
Volgende dag was de kat van de buren dood.. ze hadden wel veel verdriet om dat klote beest
JIJ BENT TE VER GEGAAN!
pi_5272296
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 18:52 schreef CrazyByte het volgende:

JIJ BENT TE VER GEGAAN!

I dont give a fuck
pi_5272319
quote:
Deze was ook wel leuk..
Dit is inderdaad ziek ja.. Maargoed ik heb er zelf om gevraagd dus post maar lekker door
pi_5272324
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 18:56 schreef soundworks het volgende:

[..]

I dont give a fuck

In dat geval, wij hebben hier ook nog katten van de buren die behoorlijk iritant zijn!!

Bij nader in zien! NEE , hoewel ik ze graag weg heb, vind ik dat te ver gaan!!

pi_5272355
Ik ben tijdens het achteruitrijden eens vol tegen een protier van een auto aangeknald. Uitgestapt schade opgenomen.. bij helemaal niXs... maar bij de ander aan de hele zijkant verfbeschadigingen, een ingedeukt portier en een loshangende bumper. Was op de parkeerplaats van een winkelcentrum.. ik was niet goed aan het opletten.. was namelijk met een vriendin aan het praten.. (was heel intressant )Dus stonden allemaal mensen op dat parkeertrein te kijken. DUs ik denk .. ik schrijf wel briefje met naam/ telefoonnummer... maar ik voelde me echt onwijs kut.. d8 van niet goed voor de verzekering (wat kan de mens toch egoistisch zijn he). Had op het briefje geschreven.. "jammer joh". Ingestapt en weggereden..........
You're Just Like An Angel
pi_5272389
quote:

[..]

I dont give a fuck

Aiaiai een huisdier vermoorden en dan zeggen I don't give a fuck ik geloof wel dat we hier een potentiele winnaar hebben
pi_5272755
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 19:04 schreef nozem het volgende:

[..]

Aiaiai een huisdier vermoorden en dan zeggen I don't give a fuck ik geloof wel dat we hier een potentiele winnaar hebben

Heey het topic is nog niet vol!! Geef andere mensen ook nog een kans!
pi_5272805
Ik had het ook over een potentiele winnaar he
Dus iemand die de potentie heeft om de grootste klootzak te worden.. wel opletten he kerel
pi_5272903
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 19:43 schreef nozem het volgende:
Ik had het ook over een potentiele winnaar he
Dus iemand die de potentie heeft om de grootste klootzak te worden.. wel opletten he kerel
Sorry, excuse me!
pi_5273124
en sluitingstijd voor slowchat
pi_5273229
Ok ontopic maar weer

Btw Brad, wat was jouw grootste klotestreek?

pi_5273354
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 23:20 schreef Sinaasappel het volgende:
waar blijven de foto's???
pi_5274185
quote:

[..]

I dont give a fuck

jonge, wat wil jij toch graag een ban
pi_5274237
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 21:39 schreef Nevermind het volgende:

[..]

jonge, wat wil jij toch graag een ban

Ho ho.. is er voor zieke geesten ook geen ruimte op Fok dan?
pi_5274367
[edit - offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 05-08-2002 21:52]

pi_5274982
JONGENS Please back ontopic!

Dit is een leuk topic, help het aub dat het niet op slot gaat, zou zonde zijn!

Dus gewoon back ontopic!

pi_5276398
Ik heb al wat onboezemingen gedaan.. maar ik kan er nog wel een paar doen.. of nee eerst jullie

Kom op mensen.. zo braaf zijn jullie toch niet?

dinsdag 6 augustus 2002 @ 00:00:59 #109
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_5276468
euh tja.....

Ik heb wel eens (dat is nu dus alweer een jaar of 8 geleden) naar een oud omaatje uit het dorpje wara ik woonde voor de gein incontinentieslips gestuurd, was wel grappig eigenlijk, leuke stille hint!

dinsdag 6 augustus 2002 @ 09:12:07 #110
32958 Splackavellie
pi_5278231
quote:
Deze was ook wel leuk..
jij zielige debiel, als ik jou dat ooit zie doen mag je blij zijn als je daarna nog kan lopen...

z'n arm beessie kan zich niet verweren, hoe kun je dat over je hart krijgen, ik word hier zo kwaad van!

pi_5280116
[edit - van hem ging ver ja, maar dit is ook weer te ver en hij is nu toch weg]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 06-08-2002 14:03]

pi_5280273
helaas kan ik mijn
'rot-streken' niet openbaar maken ivm, nog lopende rechtzaken.

(ik hou jullie op de hoogt)

maar soundworks: u dnt give a fuck ? > dont fuck with me.
geef ons je adres.

pi_5280304
paar jaar terug wat mensen die ik van internet ken (meisjes)en mekaar ook wel beetje vertrouw een .exe sturen waarvan ik zei dat het bill-clinton filmpje was (was toen die periode met Monica L. enzo).
Dus die meisjes programma'tje openen, en het werkte niet, deed niets. Was natuurlijk zo'n hack geval, flink lopen kloten op hun computers

Ook keer via icq onschuldig meisje uit Finland opgezocht (white pages), me voordoen als meisje uit nederland en zelfde gedaan als hierboven

pi_5280589
nog wel wat:

Dag na luilak en alle ramen weer schoon gemaakt waren van de school (helemaal schoonmakers voor ingehuurd), die avond met een vriend de school weer bekladden met zeep en troep op de ramen
Was nog licht, iedereen kon het zien, zou dat nu echt niet meer durven.

Nog keertje toen we heel klein waren (goed excuus) nog een keer krant met hondepoep erin bij iemand in de brievenbus gegooid (klasgenootje). Snap ook niet hoe ik dat toen gedurft heb

Op MAVO had ik leraar en die mocht mij op de een of andere manier niet, steeds weer mot met die vent. Op keer lag op zijn bureau zijn hele mooie dure pen. Die heb ik toen sneaky in mijn tas gegooid. Volgende les moesten we dus allemaal net zolang in de klas blijven zitten tot dat iemand opbiechte dat hij het had gedaan. Nou mooi nix zeggen natuurlijk (voelde me wel kut). Uiteindelijk mochten we gelukkig toch wel weg. En heb toen later die pen helemaal gemold en gebroken enzo in zijn postvakje gedaan

pi_5280669
Geen idee of dit 'erg' genoeg is hiervoor, maar ik heb wel dubbel gelegen van het lachen. Het is als volgt. Ik had een fietsslot, maar dat ding was nogal klote (zo'n moterslot-ding trouwens, zit dus niet aan je fiets vast). Dat ding ging echt moeilijk op slot en als je hem dan eindelijk oop slot had, dan ging dat ding ook echt heeel moeilijk weer op. Of te wel, ik moest dat ding kwijt! Toen ging ik op een avond uit en toen hebben we dat slot maar bij iemand anders om z'n fiets gedaan en vast gezet aan een hekje. Het sleuteltje verdween vervolgens in het water Ik moet weer lachen als ik er aan terug denk. Maar goed, het leukste was nog wel dat toen ik 's nachts weer buiten kwam, die jongen waarvan die fiets was, dus ook net bij z'n fiets stond en een beetje verbaasd naar z'n fiets stond te kijken. Echt zooooo mooi. En zo gemeen eigenlijk

Maar iemand anders heeft me ook eens een kutstreek geleverd met betrekking tot fietsen: m'n stuur gejat!!!! GVD, dat vind ik pas een kut streek! Dat van mij was ook kut, maar ik jat tenminste niks, ik voegde iets aan de fiets toe!

dinsdag 6 augustus 2002 @ 14:35:54 #116
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_5280678
quote:
Deze was ook wel leuk..
quote:
De grootste klotestreek die je uit hebt gehaald?
We have a winner!
Down[br]Under
pi_5280705
quote:
Deze was ook wel leuk..
Eigenlijk vind ik dat gewoon moord!
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 14:40:18 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_5280736
Helaas zijn er vaker echt klotestreken met mij uitgehaald dan ik met anderen heb uitgehaald, maar ik kon er toch 2 verzinnen. Echt rotstreken zijn het trouwens niet, meer flauwe grapjes die ik zeker 10 jaar geleden uitgehaald heb.
Verder nog wat flauwe dingen gedaan op het gebied van kleine crimininaliteit, maar dat is niet echt boeiend.

* Een vriendin en ik hebben samen anoniem een hoerig rood slipje opgestuurd naar een vriend van ons. Daarbij een kaartje met de uitnodiging om de geheimzinnige verzendster te ontmoeten in een bar in een plaatsje in de buurt. Hij heen natuurlijk...
Wat wij toen niet wisten -en het eigenlijk alleen maar leuker maakte- was dat hij een relatie had met de vriendin van de kroegeigenaar van het cafe waar wij vaak kwamen. Hij was er van overtuigd dat het slipje van haar afkomstig was.

* Bij diezelfde vriend heb ik een tijdje later net zolang aan staan bellen tot hij de deur open deed. Ik wist dat hij op dat moment lag te sexen met de vriendin van de kroegbaas en was niet van plan hem daar van te laten genieten (had eigenlijk zelf ook een oogje op hem).

* Streken die 'vrienden'(niet echt dus) o.a. bij mij uitgehaald hebben: toen ik een gebroken been had mijn krukken ergens in een dakgoot hangen op een plaats waar ik onmogelijk bij kon, mijn fiets om een lantaarnpaal heenvouwen, door drie man tegen de grond gewerkt worden terwijl ze je alledrie een zuigzoen in je nek geven (leg dat maar eens uit aan je ouders), gezoend worden door een jongen waarna hij jou zegt dat hij dat alleen gedaan heeft om met je vriendin in contact te komen ...

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_5283717
quote:
Deze was ook wel leuk..
Stoer hoor van je! Als ik het je had zien doen, had je nu niet meer geleefd. Ik had je adamsappel door je strot heen geslagen!
The sky is unlimited!
pi_5284035
stoere manne praat..terwijl je dat toch niet zou doen
pi_5284088
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:42 schreef Skylar het volgende:

[..]

Stoer hoor van je! Als ik het je had zien doen, had je nu niet meer geleefd. Ik had je adamsappel door je strot heen geslagen!

Laat het nou maar, daar kicken mensen zoals hij alleen maar op..
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:31:49 #122
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_5284144
Niet de grootste klotestreek maar okee het was wel een leuke.

Nadat ik het uitgemaakt had met een een vriendinnetje (zij beging een nog grotere klotestreek bij mij, uitleg overbodig) Heb ik op de zijkant van een flat van 6 hoog een levensgrote advertentie gespoten (met behulp van abseilspullen en de nodige vrienden en spuitbussponsering) voor haar "diensten" met alle telefoonnummers erbij die ik van haar wist.

Advertentie was iets van 16 bij 6 meter groot en zichtbaar vanaf de A2, dat was in ieder geval de leukste.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_5284181
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:37 schreef Lexie het volgende:

[..]

Dat hadden ze zelf ook wel kunnen weten .

Mijn lulligste actie:

Zie nu pas dat ik een r vergeten ben... het moet dropje zijn, en ze at het op.

En ik heb een keer de hond sambal gevoerd. Maar dat was niet echt een kloestreek, aangezien hij het ook nog lekker vond .

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 06-08-2002 21:04]

pi_5284607
Goh wat voel ik me een suffe doos als ik dit topic zo door lees.

-Ik heb ooit per ongeluk gezegd dat ik bruin een 'vieze poepkleur' vond terwijl ik langs een Moluks meisje zat. Woest dat ze was. Maar ja, dat was dus niet bewust gezegd.
-Zeggen dat ik 'braaf' naar Nijmegen ben om te winkelen en ondertussen op & rond de Dam (of Koopgoot) heen zwalken waar bijna niemand dezelfde taal spreekt. Mijn ouders gruwen al bij de gedachte aan hun kleine 21-jarige meisje tussen al 'dat tuig'. Ik zet me niet bewust af, zoals een puber dat wel doet, want ik zeg er niets van tegen hun (en hopelijk komen ze er ook niet achter.). Overigens heb ik er al ooit een keurig gesprek over gehad over de mogelijkheid van mij om de rest van het land uit te kammen i.p.v. alleen Brabant/Zuid-Gelderland/Noord-Limburg. Zomertoer vormt een uitzondering, gek genoeg.

En dit zijn dan de ergste misstappen in mijn leven.

Ik heb zelfs niet eens een snoepje gejat of zo.

Ik ben zo braaf dat het bijna eng is.

dinsdag 6 augustus 2002 @ 21:38:20 #125
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5284717
Ook wel gemeen maar leedvermaak is het beste vermaak:

Jongen op de middelbare school die me op de een of andere manier niet mocht en altijd klote geintjes met me uithaalde. Heb ik een keer de escort service op afgestuurd. Hij de volgende dag helemaal overstuur op school. Was natuurlijk een of ander pooier meegegaan om het geld te innen en die had'm flink staan bedreigen daaro

pi_5284970
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:38 schreef chown het volgende:
Ook wel gemeen maar leedvermaak is het beste vermaak:

Jongen op de middelbare school die me op de een of andere manier niet mocht en altijd klote geintjes met me uithaalde. Heb ik een keer de escort service op afgestuurd. Hij de volgende dag helemaal overstuur op school. Was natuurlijk een of ander pooier meegegaan om het geld te innen en die had'm flink staan bedreigen daaro

dinsdag 6 augustus 2002 @ 22:24:58 #127
14463 iNSaNe-oNe
Ja, ik ben pluizig en blauw...
pi_5285265
Hmm... nouja, klotestreek... meer iemand terug laten pakken.

Leest en huivert:
Een kennis van mij die had een mobieltje, maar die was gejat ergens door een vaag figuur. Balen dus!
Maar: op een slinkse wijze hebben we een kennis, die vrouwelijke politieagent is, erbij betrokken en haar zo gek gekregen om dat nummer van het gestolen mobieltje op te laten bellen. Neemt de sukkel die hem gestolen heeft op ... Die vrouwelijke politieagent heeft met haar meest zwoele stem een afspraakje in het locale café kunnen maken om elkaar eens beter te leren kennen. Die gozer vond dat wel wat, en is er op in gegaan. De kennis van wie het mobieltje was, was meegegaan om die dief te identificeren in dat café terwijl zij met hem aan het babbelen was...

Even later was hij gearresteerd.

Nog ééntje dan, in het kader van lullig:
Op de middelbare school, tijdens een les Nederlands van een wat oudere dame die niets van techniek snapt, hebben we een bommelding op school gehad. Evacueren dus... maar gelukkig was het een valse melding. Toen iedereen weer op zijn plek zat in de klas, was ik in een melige bui. Op een gegeven moment drukte ik alle knopjes van mijn digitale klokkie in (alarmtestje) -> *PIEPPIEP, PIEPPIEP, PIEPPIEP, PIEPPIEP*... de docente rende bijna het lokaal uit... Iedereen in het lokaal lag plat van het lachen.

... en oranje! :P | You don't need eyes to see, you need vision. | Kom kijken in mijn saaie Fotoboek! :)
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 22:46:37 #128
27968 Neophyte
op GoT bekend als NeoTweaker
pi_5285531
a good old one van mn vader:

een bakje thee opgestuurd naar Uni Wageningen. Tijdje later n brief terug, lang onderzoek, maar helemaal gratis, conclusie: Het paard was ziek

Verder ooit met n vriend van me van MSN-naam gewisseld, breezer-sletten letten nooit op e-mailadres en dan kun je ook de leuxte dingen doen...

Hopende dat ik meer streken mag lezen

...And the earth becomes my throne...
pi_5285590
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:18 schreef Echoes het volgende:
stoere manne praat..terwijl je dat toch niet zou doen
Offtopic: Hee Echoes jij zit toch ook op het gitaarforum of niet?

Ontopic!

pi_5285775
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:52 schreef -mainframe- het volgende:
[edit - van hem ging ver ja, maar dit is ook weer te ver en hij is nu toch weg]
Brad dat is flauw van je, nou kan hij nooit de winnaar worden! Misschien was hij juist wel de grootste eikel die we zoeken...

Er schiet mij er weer eentje binnen:

Op het werk bij mams, komt een collega binnen, en die legt zijn appel ergens neer, waarop mijn ma zegt van zou je dat wel doen, ach zegt hij daar komt toch niemand aan.
Mijn moeder denkt, wacht jij maar eens ff, en neemt dus die appel weg, toen hij terug kwam, hij zoeken en schelden, waar zijn appel was. Hij verdwijnt weer even, en mijn moeder legt die appel terug. Komt een andere collega aangelopen en die had dat mee gekregen en die bijt gewoon in die appel en legt hem weer terug.
Toen kwam die persoon van wie de appel was weer binnen gewandeld, en zag dat z'n appel er lag, maar dat er in gebeten was, hij heeft hem vervolgens gelijk weggegooid!

Tja eigen schuld dikke bult, hij was gewaarschuwd!

Moet er altijd om lachen als hij tegen mij zegt, dat hij van mijn moeder nog een appel krijgt!

dinsdag 6 augustus 2002 @ 23:12:24 #131
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_5285864
Bij mij is het vooral een lijstje van kleine dingen:
-moeder van een meisje opgebeld dat der dochter niet kan pijpen
-lantaarnpaal omgetrokken, die vervolges boven op een auto terechtkwam (was niet helemaal nuchter toen...)
-tijdens een toernooi iemand zijn tent in een boom gehangen
-Zo'n grote metalen vuilcontainer door iemand zijn tent heengereden (op een plek waar nog geen ingang aanwezig was).
-Een glas bier volgezeken en hem toen door een zatte gast laten opdrinken (hij merkte nix, heb t achteraf verteld )
- tijdens een feest waar met bierflesjes gewerkt werd een aantal flesjes openen, bijvullen met laxeerpillen, en weer netjes het dopje erop terugdrukken. Ik heb nog nooit zo veel mensen ziek zien worre op een feest. Een gozer heeft 2 dagen lang moeten schijten en kotsen. Hij had een stuk of 6 van die dingen opgedronken. Bij een andere gast die al ziek was op t feest een glaasje water gehaald, waar natuurlijk een paar laxeerpillen inzaten.
- tijdens sneekweek op vlaggenjacht gaan op starteiland. Daarbij net zo lang kabels lopen doorsnijen tot de vlag naar beneden kwam. had ondertussen al alle vitale touwen gemold die die boot had. Wil hun dag erna wel gezien hebben.
-snachts na uitgaan op terugweg moet je wel es nodig pissen. OP je gemak oprit opwandelen van iemand, door de brievenbus heen de gang volpissen, en dan aanbellen en hard fietsen.
- Bij het verlaten van het appartement nog een keertje alle glazen en het bestek goed naspoelen in de wc. Altijd leuk voor de volgende gasten.

[Dit bericht is gewijzigd door Lexcorp op 06-08-2002 23:19]

Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  woensdag 7 augustus 2002 @ 01:20:39 #132
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5287076
Ben veels te braaf voor hele erge klotestreken en haalde alleen 'onschuldige' kattenkwaad uit tijdens m'n kinderjaren zoals waterballonnen gooien naar winkelende mensen.

Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat ik lang geleden iemand tot twee keer toe een flinke rotschop van achteren heb verkocht op de drukke trap op school. Hij donderde dus naar beneden tegen andere scholieren aan. Maar ja, die was toen ook erg 'vervelend' en moest tot twee keer toe merken dat ik daar niet van gediend ben.

Mja, en mensen onbedoeld kwetsen/beledigen door verkeerde woordkeuzes of uit figuurlijke blindheid, daar schijn ik ook wel een handje van te hebben.
Gebeurt gelukkig niet al te vaak.

The Internets, I needs it..
pi_5287144
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:12 schreef Lexcorp het volgende:
-moeder van een meisje opgebeld dat der dochter niet kan pijpen
Lol

Was dat meisje nog een ex, vage vriendin, buurmeisje ofzow?

pi_5287605
quote:

[..]
op de middelbare school was een jochie met een zwaar ouderwets kapsel met de scheiding opzij weetjewel, wij noemden dat altijd een hitlerkapsel. toen was het een keer op kamp en toen hebben een paar mensen toen hij sliep een hitlersnorretje op zn gezicht getekend, met zon dikke zwarte stift.

doet me denken aan southpark
Cartman & butters maar daar was het geen stift maar kwam het uit cartman's big butt ....
hmm, something sure smells funny

plaatje toch verwijderd... zonde als daar op een gegeven moment de discussie over gaat

*eigen klote streek
ex van me keer na de sex ruzie , kwartje op der nachtkastje gegooit en gezegt dat het toch niet meer waard was als dat.
3 x raden waarom het mijn ex is

edit: plaatje Cartman gives Butters a "Hitler" toegevoegt

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 07-08-2002 05:05]

&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
  woensdag 7 augustus 2002 @ 11:47:51 #135
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5289722
nog eentje dan.

Tegen de moeder van een vriendje gezegt dat haar zoontje aangereden was en nogal lag te bloeden. (toen was ik 8 ofzo)
Ze werd helemaal panisch.

Mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
  woensdag 7 augustus 2002 @ 11:49:41 #136
11027 Revian
Klein maar fijn!
pi_5289738
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 02:24 schreef dontcare het volgende:

[..]

doet me denken aan southpark
Cartman & butters maar daar was het geen stift maar kwam het uit cartman's big butt ....
hmm, something sure smells funny

plaatje toch verwijderd... zonde als daar op een gegeven moment de discussie over gaat

*eigen klote streek
ex van me keer na de sex ruzie , kwartje op der nachtkastje gegooit en gezegt dat het toch niet meer waard was als dat.
3 x raden waarom het mijn ex is

edit: plaatje Cartman gives Butters a "Hitler" toegevoegt

Hrm, ruzie na de sex, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt, heb altijd sex na de ruzie .
Ignorance is bliss... damn why am I learning stuff??
  woensdag 7 augustus 2002 @ 13:10:41 #137
31186 0_o
See my shadow changing
pi_5290811
Vreemdgaan.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_5291427
quote:
Deze was ook wel leuk..
Dit vind ik echt triest! Wat ben jij walgelijk!
pi_5291477
Tijdens een volle collegezaal een medestudent die voor me zat mobiel gebeld terwijl ik wist dat ze haar geluid aan had staan.

pi_5291658
veel, stelletjes uit elkaar drijven, rochelen/pissen in iemands drankje, auto's beschadigen, rotopmerkingen maken, vechten, enz enz

m.a.w. standaard puberaal gedrag.

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_5294690
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:12 schreef Lexcorp het volgende:
-snachts na uitgaan op terugweg moet je wel es nodig pissen. OP je gemak oprit opwandelen van iemand, door de brievenbus heen de gang volpissen, en dan aanbellen en hard fietsen.
Hoezo een eikel zijn Je gaat toch niet pissen door andermans brievenbussen in de gang??

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 07-08-2002 23:49]

pi_5294830
zoenen met iemand anders toen mn huidige vriendje erbij was..

Was in een donkere tent en ik walgde van mn huidige vriendje, wou het uitmaken, maar durfde het niet..

niet dat ik er trots op ben, integendeel...
maarja..tis wel mn klotigste-streek die ik heb uitgehaald..

pi_5296152
Met de zus van een ex naar bed geweest en betrapt worden door mij ex en haar ouders.
pi_5296157
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 13:59 schreef mr_FOK het volgende:
Tijdens een volle collegezaal een medestudent die voor me zat mobiel gebeld terwijl ik wist dat ze haar geluid aan had staan.

Ja Vin....nog bedankt he!
pi_5297204
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 18:05 schreef Freaky_pauwie het volgende:
zoenen met iemand anders toen mn huidige vriendje erbij was..

Was in een donkere tent en ik walgde van mn huidige vriendje, wou het uitmaken, maar durfde het niet..

niet dat ik er trots op ben, integendeel...
maarja..tis wel mn klotigste-streek die ik heb uitgehaald..

En ik ben nog steeds boos
De groeten
je EX
pi_5297991
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 20:07 schreef Terrestra het volgende:
Met de zus van een ex naar bed geweest en betrapt worden door mij ex en haar ouders.
LOL! Die kun je ook kwijt in:
Geslachtsdeel Bloopers
Versierblunders
Door wie ben jij betrap....?
De laatste is echter wel gesloten!

Maar desondanks vind ik hem wel om te lachen!

--offtopic--
Zeg oldenzaaltjuh , volgens mij werd er tegenwoordig gevraagd om alleen dat te quote wat nodig was!

pi_5302546
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 21:22 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

En ik ben nog steeds boos
De groeten
je EX

Nou dat denk ik niet hoor...
die ex weet het en is allang niet meer boos...
twas ook niet echt een 'echt' iets wat we hadden hoor...
tzat allemaal beetje vaag
  donderdag 8 augustus 2002 @ 10:50:17 #148
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5303365
hmm heb dr toch wel veel geflikt, maar ik kom dr zo een twee drie niet op, maar hier eentje die ik me wel zo weet te herinneren:

In de brugklas, ik krijg telefoon thuis en komt er een meisje aan de lijn. Begint ze een heel wazig verhaal te vertellen, dus ik van waarom bel je nu eigenlijk? (had natuurlijk allang door waarvoor ze belde). Nou ja ze wilde dus wat met me afspreken etc, maar daar had ik dus geen behoefte aan en toen vroeg ze me natuurlijk of ik mn mond wilde houden over dit gesprek. "Ja tuurlijk meis, anders is dat ook zo lullig voor jou om afgwezen te worden".
De volgende dag aan iedereen verteld, en in een aantal klassenboeken geschreven, geloof niet dat ze nog wat tegen mij gezegd heeft de rest van mijn middelbare school carriere. Ik vind het nu nog steeds een vreemd wijf trouwens...

pi_5307386
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 10:50 schreef Fliepke het volgende:
De volgende dag aan iedereen verteld, en in een aantal klassenboeken geschreven, geloof niet dat ze nog wat tegen mij gezegd heeft de rest van mijn middelbare school carriere. Ik vind het nu nog steeds een vreemd wijf trouwens...
Das natuurlijk de typische reacties van een brugger!

Jij krijgt van mij een nominatie om mogelijke winnaar te worden van een topic. Reden: Je verziekt iemands hele schooljaar of totale middelbare school met zo'n actie!

pi_5307670
Voor iemand, die constant geldproblemen heeft, een lening afsluiten.
Is toch eigenlijk een goede daad?
pi_5307736
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 16:20 schreef marsellus het volgende:
Voor iemand, die constant geldproblemen heeft, een lening afsluiten.
Is toch eigenlijk een goede daad?
roflol!!

Maar ja volgens mij kun je het idd ook als goed beschouwen, tenzij hij met die rekening geldproblemen krijgt!

pi_5315832
aa leuk topic dit ....zal ik ook maar ff mijn evil kant laten zien... kep wel geleerd van foute dus ben nu veel anderz dan vroeger humanity iz safe now... ff kijke wat ik nog kan herinnere

van jong naar oud:
- Toen ik 5 was heb ik de kat paar uur in de diepvries gestopt (overleefde het wel gelukkig..
- heleboel kikkerz achterelkaar gelegt en dan met heftruck erover gereden (wadda messs)
- draad gespannen over fietspad en toen kwam er brommer aan :S sorry about that :S
- valkuilen gemaakt zoals in Tourofjuutie , met van die pinnen iz niet leuk als je daar instapt :S
- alle fietspad drama'z gespeelt die je maar kan bedenke....gewond gaan ligge op het fietspad (met kapotte spijkerbroek en wat nepbloed) en dan loop je op punt dat ze 0611 belle vrolijk weg :S.... pakketjez maken vol met stront en netjez inpakke, briefje eraan met "van pietje voor oma" en dan wachte tot mensen het meenemen!
- ummm verkeersborden collectie snachtz uitbreiden..(ben ik later nog x vooropgepakt
- veel dinge gesloopt....teveel om op te noeme...
- met stenen van viaduct gooien
- met collectebus langz de deur en zegge dat het geld voor arme kindere iz en dan vuurwerk kopen...(mensen belde dag later mijn ouderz op :S)

(ik wordt nu dus ouder...)
- op middelbare school na de gym het laatste uur de afvoerbuis van de stortbak van WC losgemaakt en dan wc doortrekke..... School was leeg en iedereen was weg....dus volgende dag was er echt mega schade. De hele gymzaal stond blank en de vloer moest vervange worden :S... (niet gepakt trouwenz )
- had wat hekel aan mensen in mijn klas dus had ik jeuk poeder gekocht en tijdenz gym in broeken gedaan....nahh dat spul werkt echt goed i tell ya
- als je kans op mondeling hebt tijdenz les,bloedpillen meenemen...zeg dat je ziek bent als je aan de beurt bent
Dat spul werkt super goed
- poten van stoel doorzagen... hehe daz wel lache trouwenz, behalve als persoon met hoofd op bankje valt en ff nikz meer kan zien....

Naja weet allemaal niet meer...echt teveel gedaan...
Maar dat was vroeger Ben nu echt totaal anderz en veel rustiger. Denk dat ik jackass actiez dee toen ik jong was en niet zoals op TV gaste van 25.... ^_^

^_^
pi_5316179
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 03:32 schreef morfine het volgende:
aa leuk topic dit ....zal ik ook maar ff mijn evil kant laten zien... kep wel geleerd van foute dus ben nu veel anderz dan vroeger humanity iz safe now... ff kijke wat ik nog kan herinnere

<<< Hier volgen een heleboel leuke evil verhaaltjes >>>

En daar kwam je ook gewoon mee weg in je omgeving?

pi_5316189
In de eerste klas van de middelbare school gingen we op "studie reis" naar Texel. Op een gegeven moment waren we bij de "slufter" (Een of ander vaag sukkie land wat zo nu en dan onder water staat). We moesten daar wat proefjes voor Aardrijkskunde en Biologie doen. Een daarvan was het proeven van een soort plantjes, maar rond die plantjes lagen allemaal konijnenkeutels. Ik heb toen een van de jongens in het werkgroepje er van overthuigd dat die konijnenkeutels de vruchten van die plant waren en dat je die ook moest proeven. Hij stopte gelijk maar 3 keutels in zijn mond.
Toen ik het achteraf vertelde was ie niet blij.
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 11:57:42 #155
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_5317731
Lagere school:

Bij de plaatselijke C1000 pakken chocomel kopen, vervolgens op de 7e etage van de naastgelegen flat gaan staan en dan wachten op bejaarden uit het daar weer naast gelegen bejaardentehuis die naar de C1000 moesten voor boodschappen. De kunst was om het pak chocomel zo dichtbij mogelijk te gooien (achteraf nog hartstikke gevaarlijk ook, maar dat hadden we toen niet door).

Latere leeftijd:

Achter het uitgaansgebied in mijn woonplaats lag een omheinde 'tuin'. Deze werd vaak gebruikt door neukende stelletjes. Wij gingen dan op het geluid af aan de andere kant van de muur, pisten een plastic zak vol en hoppa....over die muur heen.

Tegen je vriendin zeggen dat je moe bent en naar huis wilt en vervolgens vet op stap gaan. De volgende dag doen alsof je niet weg geweest ben, maar toch de gordijnen volkotsen ('t is al lang uit inmiddels).

Een dronken vriend voorzien van de nodige zuigvlekken en de volgende dag zeggen dat ie heel ranzig met een dikke Belgische meid heeft staan bekken. En pas twee jaar later vertellen dat dat niet waar was.

Leuke acties van vrienden (niet zelf uitgevoerd, wel van dichtbij meegemaakt):

Op een feest over neukend stelletje kotsen dat achter de bank was gaan liggen (niet expres)

Een meid mee naar je kamer nemen waar je een camcorder in de kast gebouwd had. De volgende dag met al je vrienden video kijken.

Een pauw is een kip die in bloei staat
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 13:16:01 #156
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_5318792
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:16 schreef LeefbaarFok het volgende:

[..]

oh ben jij die eikel!
Of het handig is, is een tweede...
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 13:21:52 #157
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_5318877
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:57 schreef Hihat het volgende:
Een dronken vriend voorzien van de nodige zuigvlekken en de volgende dag zeggen dat ie heel ranzig met een dikke Belgische meid heeft staan bekken. En pas twee jaar later vertellen dat dat niet waar was.
Heel erg ja!

zo hebben wij (jongetjes) vroeger, we waren een jaar of 11 denk ik, bij een achterbuurvrouw een enorme bos bloemen binnen gezet. Zelf geplukt. Omdat ze altijd zo aardig was voor ons. Haar huis/ appartement was op slot, maar we gingen door een raampje, deur van de knip, en dan naar binnen, grote vaas uitgezocht... Wij weer eruit, alles netjes weer op slot gedaan, wat zou ze verrast zijn met zo'n mooie bos!

Komt ze thuis, vriend komt ook thuis, Van wie is die bos?

Ze hebben echt schreeuwende gillende ruzie gehad, en zijn uit elkaar gegaan. Ik weet niet of ze daarom uit elkaar gingen daarna, maar wij durfden niks te zeggen...

Nog steeds nooit wat gezegd.

vrijdag 9 augustus 2002 @ 14:05:27 #158
33633 nevetS
Sjikkeraar
pi_5319417
3 vwo een paardenstaart afgeknipt van een meid die voor me zat.

Probleem was dat ze Ballet deed (reizen ze speciaal naar voor die school, soms wel een uur in de trein), en die schijnen hun haar niet zomaar te mogen veranderen

Original Ratbiker
pi_5319525
quote:
[b]Op vrijdag 09 augustus 2002 08:38 schreef postinggirl
En daar kwam je ook gewoon mee weg in je omgeving?
- oja dat kon allemaal wel ...woonde in klein dropje = geen politie Dee ook niet alles achterelkaar hoor...anderz valt ut wel op ja als je ieder weekend zogenaamd "gewond" op fietspad ligt
Oja wat ook nog leuke was...iz op druk fietspad grote plas/spoor met benzine maken en dan wachte tot er grote groep wielrennerz aankomt en dan als ze er bijna zijn aansteken nah instant chaos i tel ya (ps.vergeet niet weg te rennen ) ^__^
^_^
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 14:38:36 #160
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_5319946
mijn vader vroeger bij de zeeverkenners.
daar hadden ze een soort inwijdingsritueel; slachtoffer wordt een donkere ruimte ingevoerd, pas als ie zit wordt er een kaars aangestoken. voor de ogen van het jong een mes verwarmen, dan achter hem gaan staan en met een ijsblokje over zijn huid gaan. ze schenen ervan te gaan gillen.

ikzelf:
vloeibare zeep in de sinaasappel van een collega spuiten (collega at het op zonder een krimp te geven

toastjes met tandpasta en daarover een dun laagje eiersalade of whatever.

in rondvaardboten spugen vanaf de brug. dan snel naar de overkant lopen om het resultaat te bewonderen (dit is wel heeeeel lang geleden)

mijn vader hebben ze als kind verteld dat als zijn hond (ze hadden een bouvier) ging vechten, dattie dan zijn ballen om moest draaien. de littekens zijn er nog.

meer weet ik even niet.

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_5320147
Moet zeggen d'r zitten best leuke tussen, maar er lopen hier ook wel mensen rond met het IQ van een schuimpje, hoe je zo achterlijk lomp andermans gevoelens kan kwetsen, en nee, ben geen heilig boontje, maar er lopen hier gewoon een stelletje kankerlijers rond die echt zich nergens voor schamen.
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 14:54:00 #162
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_5320210
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:50 schreef $tranger het volgende:
Moet zeggen d'r zitten best leuke tussen, maar er lopen hier ook wel mensen rond met het IQ van een schuimpje, hoe je zo achterlijk lomp andermans gevoelens kan kwetsen, en nee, ben geen heilig boontje, maar er lopen hier gewoon een stelletje kankerlijers rond die echt zich nergens voor schamen.
Goed gezien...

Ikzelf ben trouwens ook ooit vreemdgegaan, en heb het nooit tegen haar gezegd. (nu al 5 jaar een ex, maar nog steeds niet zuiver).

pi_5320556
-> vind vreemd gaan nog de grootste kut streek die iemand kan uithalen.... Naja ik was altijd wel creatief met dinge bedenke maar niet ECHT gemeen. Er is verschil tusse stomme dingen doen en ECHT GEMEEN zijn...die mensen leren ook niet van zichzelf..... Als je eenmaal x vreemd bent gegaan iz kans groot dat je het nog x doet..... Net zoals bv stelen...als het 1x lukt dan.... naja ya get the point..
^_^
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 15:16:59 #164
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_5320581
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:14 schreef morfine het volgende:
Als je eenmaal x vreemd bent gegaan iz kans groot dat je het nog x doet.....
Is dat zo? Dat weet ik niet hoor. Ik ga nooit meer vreemd. Was 1 keer, en in alle relaties die ik erna heb gehad, ook nooit meer gedaan.
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 18:55:50 #165
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_5323604
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 08:42 schreef DeadManWalking het volgende:
In de eerste klas van de middelbare school gingen we op "studie reis" naar Texel. Op een gegeven moment waren we bij de "slufter" (Een of ander vaag sukkie land wat zo nu en dan onder water staat). We moesten daar wat proefjes voor Aardrijkskunde en Biologie doen. Een daarvan was het proeven van een soort plantjes, maar rond die plantjes lagen allemaal konijnenkeutels. Ik heb toen een van de jongens in het werkgroepje er van overthuigd dat die konijnenkeutels de vruchten van die plant waren en dat je die ook moest proeven. Hij stopte gelijk maar 3 keutels in zijn mond.
Toen ik het achteraf vertelde was ie niet blij.
HAHAHAHAHHAHAHA!!

En hij merkte op het moment zelf niks?!?!?

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 19:01:17 #166
33633 nevetS
Sjikkeraar
pi_5323662
Maar ik rook niet
Original Ratbiker
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 00:48:23 #167
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_5325291
Heb heel erg vroeger (jaar of 8) eens iets uitgehaald:

toen haaden we nog van die PVC pijpen waar we (van krantenpapier gerolde) pijlen uit schoten. Had toen een 5 loops afvuurmechanisme.

Stel je voor: een zonnige zomerdag, vrij warm. Een weg met aan beide kanten geluidswal.
2 temas van 2 man op elke zijde van de weg. Naar elkaar schieten over de auto's heen.

Je raadt het al: de auto's reden met het raampje open en een van mijn pijlen was nat geworden. Die was dus een stuk zwaarder en belande met volle vaart in een rijdende auto, tegen de bestuurder aan, die met een vaartje van 80 naar de berm in schoot.

Ik heb nog nooit zo hard gerend...

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_5325728
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 03:32 schreef morfine het volgende:

- Toen ik 5 was heb ik de kat paar uur in de diepvries gestopt (overleefde het wel gelukkig..
- heleboel kikkerz achterelkaar gelegt en dan met heftruck erover gereden (wadda messs)
- met stenen van viaduct gooien

Fijn kind zul je geweest zijn

pi_5326074
ik was in mijn jongere jaren een nachtmerrie voor de jongere mensen op de middelbare school. ik nam een keer een gasbrandertje mee (pen-torcher) en een tang. Toen had ik een gulden munt ontzettend warm gemaakt, en naar beneden gegooid in de aula. De meest hebberige ging er gelijk op af. En moest daarnaa ook direct naar de EHBO
Vriend van me deed dit ook een keer. Gooit ie in de nek van een meisje
......
pi_5326117
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 19:01 schreef daniman het volgende:
Hmm... ik heb op de middelbare school in de tweede brugklas ook een jaar lang ervoor gezorgd dat een jongen uit de klas een rotjaar had... En dan te bedenken dat het gewoon met één grappige opmerking/bijnaam begonnen is (die de hele klas dus WEL leuk vond alleen die ene jongen niet)
door zulke dingen ben ik twee keer blijven zitten
De studiefinanciering stopte dus ook en ik heb een schuld van nog 28000 euro nu. Dank je wel nog.
quote:
was een survival kamp en we moesten ons wassen in een meertje en zeker lullig voor hem, nu zag ie er de hele dag als hitler uit. (best wel grof)
En nog strafbaar ook
quote:
I dont give a fuck
Is je achternaam Van der Graaf?

[Dit bericht is gewijzigd door smtp.chello op 10-08-2002 02:27]

zaterdag 10 augustus 2002 @ 12:18:58 #171
29813 extreme21
who let the girls out
pi_5327586
het meisje van me dromen bedrogen, bijna half jaar uit, nog steeds nie overheen
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 12:38:57 #172
12426 R.Brunswijk
Loud pipes save lives!
pi_5327704
Dat was op de middelbare school.

Door overlijdensadvertenties uit de krant te knippen en het nodige knip en plakwerk hebben we een overlijdensadvertentie gemaakt van een jongen uit mijn klas.

We zijn zo secuur geweest dat de advertentie klopte. Tot de familie toe.

Kopietjes gemaakt en her en der op school opgehangen.

Achteraf gezien een misselijke streek. We zijn dus enkele dagen geschorst geweest. En terecht.

De mening van een Moslim heet geloofsovertuiging. De mening van een Nederlander heet racisme...
pi_5356759
Even gecopieërd uit een ander forum. Een paar leuke acties uit m'n kindertijd

'M'n buurjongen en ik maakten zelf altijd erwtenschieters en schoten daarmee de ramen van de buren helemaal vol met besjes. 1 keer zijn we door de buurvrouw gepakt en toen mochten we van haar alle ramen van het huis schoonmaken. Wat waren wij kwaad. 'S avonds zijn we weer teruggegaan en hadden we een klosje touw meegenomen. Aangezien hun auto op de oprit stond dachten we dat we daar wel iets leuks mee konden. Na lang denken hebben we toen de hele auto van onder naar boven met touwen vastgebonden aan de garage deur.'

'Andere buurman hadden we al wat langer ruzie mee en toevallig was het ook nog eens de directeur van de basisschool. Mijn vrienden hadden het plan om sneeuwballen tegen hun raam te gooien (he, we waren 9 ). Nou, die vent dus helemaal flippen en toen had hij mijn bezem (die nog buiten lag) in 2en gebroken. Dus toen hadden wij het geniale plan om z'n tuin eens te bewerken met wat onkruidverdelger en bezine. Een week daarna stonden er geen plantjes meer in z'n tuin'

Diezelfde buurman is overigens Fries en is daar zo trots op dat hij ons mooie Twentse landschap vervuild door een friese vlag in z'n tuin te hangen. Aangezien wij op oudejaarsavond nogal dronken waren onstond al snel het plan om die Friese vlag van de mast af te halen en hem bij een andere buurman in de vlaggenmast te hangen. Een goede vriendin van mij had ergens in huis nog een Heineken vlag hangen en je kunt het resultaat wel raden. De Heineken vlag was er binnen 1 dag af maar de Friese vlag heeft nog 1 maand bij de buurman gehangen.

Sommige mensen leren het ook nooit...ik wil het niet leren :)
  maandag 12 augustus 2002 @ 21:31:21 #174
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_5356822
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 01:28 schreef The-What het volgende:

[..]

Lol

Was dat meisje nog een ex, vage vriendin, buurmeisje ofzow?

klasgenoot
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_5356865
... het over de telefoon uitmaken............

wel lang geleden en het stelde voor mij niet zo heel veel voor maar goed............ geen excuuus....

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_5356945
Leukste was een keertje in een appartement in lloret, wat met de intercom gedaan. We hadden pornotape geluiden afgedraaid, heel het appartement kon meegenieten.
pi_5357290
afgelopen zaterdag gedaan:

Ik zat bij een vriend en vriendin van me thuis. Wij binnen wat tv aan het kijken met "the guys" en zij met 2 andere meiden buiten in de tuin. Het was al helemaal donker, en opeens zegt die gast die daar woont: "wacht ff ik loop voorom via de schuur de tuin in met mijn scream masker".

ik en nog een andere gast boven uit het raam hangen om te kijken. Die gast klopt een paar keer hard op de schuurdeur, doet hem van binnen uit open en stapt de tuin in.
Je had ze moeten horen gillen! Een meid rende meteen naar de woonkamer, de andere sprong op en ging de eerste achterna, en de 3e rende de tuin in (doodlopend en helemaal niet zo groot), maar viel over een stoel. Ze greep zich vast in het gras en kroop half door. Die had volgesn mij de meeste schrik.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  maandag 12 augustus 2002 @ 22:35:09 #178
14463 iNSaNe-oNe
pi_5358018
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 22:00 schreef Vision het volgende:
afgelopen zaterdag gedaan:
[...]

Ehm, hoe oud waren die dames? 14?
... en oranje! :P | You don't need eyes to see, you need vision. | Kom kijken in mijn saaie Fotoboek! :)
pi_5360352
extra veel geluid maken tijdens het wippen terwijl degene die zo onwijs verliefd op m'n ex was in de kamer ernaast sliep

en... mijn scriptkiddie periode met bijbehorende defacements en rm -rf /'jes

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_5364583
Meestal zijn mijn vriendinnen erger

Ik had 2 weken, ging vreemd, dus ik dacht, mwah, het zijn collegae, laat ik het maar zeggen
Dus ik bel haar op: "ja ik ben vreemd gegaan." met wie? "ja, Dianne". Gadver Naja, ik moet jou ook wat vertellen, ik ben gisteren 2 keer vreemd gegaan.

Mijn huidige vriendin had 2 jaar verkering, maar ze wilde ondertussen met mij. Ze is niet vreemd gegaan toen, maar ging eerst nog op vakantie met hem. Zou hij blijven slapen die nacht ervoor. Zegt ze: "ja, slaap jij maar op de logeerkamer, dat is handiger". We hebben de hele nacht geile smsjes gestuurd

Saus, voor over de pasta
pi_5365211
met een stel vrienden een telefoon-cel (ja, die hebben ook nummers) bellen op het centraal van hilversum. je dan voor doen als een 538 dj en zeggen dat je iets kan winnen als je 5 minuten over opblaaspoppen/je hobby/ander dingen kan praten zonder uh te zeggen. je hoort de leukste dingen.

complete meterkasten uit gebouwen halen

plaats/straatnaam borden omwissellen

random mensen bellen en zeggen dat hun zoon/dochter straal bezopen in jouw tuin lag te kotsen en nu binnen zit (je moet wel geluk hebben dat ze kinderen hebben en ook niet thuis zijn)

Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
pi_5371673
quote:

Mav out

shiiiiiit, das grof... ocharme dat tekenleraarke... Nu ja, ik kan er ook wat van, ben een tijdje intern geweest, ik sliep in een grote slaapzaal, en aangezien ik toen nog in de lagere school zat was het meisjes en jongens door elkaar, er was daar een meisje van een jaar op 11 die op het schoolfeestje (midden in de week, hoe ze er op komen weet ik nie) het een en ander gedronken had en dus niet wakker te krijgen was. ik en een paar vrienden van mij hebben haar helemaal uitgekleed en op haar bed gelegd zonder dekens over haar. hebben die internaatsverantwoordelijke én dat meisje geschrokken zeg...
carputer in wording...
pi_5380096
-Wat ik laatst heb gehoord van een vriend:

Jongen mocht auto van zijn vader lenen, maar kwam dus terug zwaar beschadigd aan één kant. Grote krassen en deuken.

Had dus geen zin om dit verhaal aan zijn pa te vertellen, dus bedacht een ander verhaal. Hij zou zijn auto zo parkeren thuis dat het net leek alsof ie beschadigd was door een andere auto die er langs was gereden. Hij parkeert dus de auto, loopt ze huis naar binnen en ze vader komt de volgende dag kwaad binnen dat ze auto naar de klote is.

Jongen dus zoiets van, ja zal wel gebeurd zijn door auto die er langs is gereden toen ik hem voor het huis heb gezet. Lopen ze naar buiten heeft ie de beschadigde kant van de auto aan de stoepkant geparkeerd

-Ouwe vriend van mij leende ze crossfiets uit aan een andere jongen, waren alleen vergeten te vertellen dat de remmen niet werkte. Hij fietst dus keihard een heuvel af en ziet de sloot steeds dichterbij komen...hij dus de sloot in met de fiets, wij helemaal krom van het lachen. Hij stond erop dat we niemand ooit vertelde van zijn slootavontuur, de volgende dag wist de halve school het

-Hadden een kennis die niet tegen knoflook kon, dus pakten zo'n wit cremekoekje. Hebben de twee helften van elkaar afgehaald, witte creme weggehaald en daar kruidenboter op gesmeerd. Alle koekjes opgegeten, behalve die ene die wij hadden gemaakt. Dus hij pakt koekje, neemt een hap en loopt paar seconden later te kotsen in de keuken

-Op hondenuitlaatterrein een krant vol gelaaien met hondendrollen, voor de deur van een irritante buurman gelegd en in de fik gestoken. Toen aanbellen en snel wegrennen, kerel doet deur open, ziet fik en trapt het keihard uit....you get the point

[Dit bericht is gewijzigd door Klingon op 14-08-2002 17:16]

pi_5380730
M'n ex had mij gekwetst, ik was nogal pissig.
(zij ging min of meer vreemd met één van m'n beste vrienden)

Ik haar vader een brief geschreven, hele situatie uitgelegd. Hier-en-daar enigszins emotioneel aangedikt. Dat ik mij ernstig zorgte maakte over haar emotionele stabiliteit e.d.

Enfin, toen is daar thuis de bom geknald en moest ze van haar vader in professionele therapie e.d...best lullig achteraf gezien.

pi_5380770
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 17:42 schreef Unexplained het volgende:
M'n ex had mij gekwetst, ik was nogal pissig.
(zij ging min of meer vreemd met één van m'n beste vrienden)

Ik haar vader een brief geschreven, hele situatie uitgelegd. Hier-en-daar enigszins emotioneel aangedikt. Dat ik mij ernstig zorgte maakte over haar emotionele stabiliteit e.d.

Enfin, toen is daar thuis de bom geknald en moest ze van haar vader in professionele therapie e.d...best lullig achteraf gezien.

helemaal niet man, goed gedaan.
pi_5383743
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 17:45 schreef The_Wanderer het volgende:

[..]

helemaal niet man, goed gedaan.

*mee eens is*

pi_5385574
Op vakantie in Zeeland ...

Men neme 2 meiden op de camping waar je het wat gezellig mee hebt - verder niet veel bijzonders gebeurt, maar dat doet even niet terzake. Op een gegeven moment gaan de 2 meiden zwemmen... wij sluipen hun tenten in, stoppen de tandeborstels in onze reet (flink schrobben ), maken een foto van het schrobben en stoppen de tandeborstels terug. Vervolgens hun adres verkrijgen en dan 2 weken later de foto opsturen.

Heb er geen spijt van eigenlijk

donderdag 15 augustus 2002 @ 00:14:32 #188
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5385823
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 23:55 schreef Knakker het volgende:
Op vakantie in Zeeland ...

Men neme 2 meiden op de camping waar je het wat gezellig mee hebt - verder niet veel bijzonders gebeurt, maar dat doet even niet terzake. Op een gegeven moment gaan de 2 meiden zwemmen... wij sluipen hun tenten in, stoppen de tandeborstels in onze reet (flink schrobben ), maken een foto van het schrobben en stoppen de tandeborstels terug. Vervolgens hun adres verkrijgen en dan 2 weken later de foto opsturen.

Heb er geen spijt van eigenlijk

tandenborstels echt d'r IN?? Mjammie (maar niet heus)
pi_5387193
hey dat verhaal ken ik alleen dan met een gezinnetje op vakantie in frankrijk met hell's angels die langs kwamen...

Somebody's boring me. I think it's me.
pi_5389821
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 02:11 schreef drg het volgende:
hey dat verhaal ken ik alleen dan met een gezinnetje op vakantie in frankrijk met hell's angels die langs kwamen...

Mijn verhaal? Hmm heb het toch echt zelf gedaan moet wel zeggen dat het idee niet van mij kwam, dus wie weet ... :p
pi_5390432
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 02:11 schreef drg het volgende:

Psies... dit is zo een "Broodje aap" verhaal. Als je op de site van broodje aap kijkt of onder Urban Legend Stories zoekt, dan vind je deze ongetwijfeld.

Des al niet te plus.... blijft een grappig verhaal... en een geinige topic.

donderdag 15 augustus 2002 @ 14:00:13 #192
34226 Blwarb
Something 's gotta give..
pi_5390586
Okee, veroordeel me niet, maar ik heb ooit eens het volgende gedaan bij een mokkeltje wat mij bedrogen had.

Ik had het hele verhaal wat ze geflikt had (haar overspel) op mail gezet, inclusief foto's van haar. Al haar telefoonnummers en e-mailadressen erbij, huisadres, studie adres (school, klas, richting, plaats, alles) en alle persoonlijke gegevens die ik van haar had, gepost in haar YahooGroup aan een kleine 150 Group-vrienden van haar, aan haar school en aan haar ouders.

De bedoeling was (zo woest was ik) dat de volgende keer dat ze lang zou komen ik haar kop kaal zou scheren, maar ze had inmiddels wel door dat ik niet blij was.

Wel veel reakties gekregen van van die YahooGroup.

[url=http://members.home.nl/cyberia/]Cyberia[/url] | [url=http://members.home.nl/blwarb/]STFU[/url] | Let's do it to ourselves, before we do it to somebody else...
  donderdag 15 augustus 2002 @ 14:01:54 #193
32175 cnossene
SCRAP rejected
pi_5390603
Ik heb zo nog wel een leuke klotestreek

* Compleet doosje laxeermiddel op school in de soeppan van de kantine gedaan

Zo niet, dan toch.... en anders maar wel.
pi_5408012
vroeger met men neef hadden we een doosje rooktabletten gekocht
die steek je dus in de fik en veel witte rook kwam daar dus uit

we steken er dus 1 aan en gooien direct door een brievenbus die in de deur is gebouwd
en dan weglopen

wat later komen we een brandweerwagen tegen die echt snel richting die ene huis gaat

we weten nog altijd niet of die brandweerwagen naar die ene huis ging, maar het blijft een rotstreek

pi_5436080
Hmmm *ff moet denken*
Meestal werden de rotstreken met mij uitgehaald...

Op de middelbare school had een klasgenoot een enorme stapel rookbommen gekocht met het idee die dingen aan te steken in de fietsenstalling (laatste schooldag). Iedereen wist dat ie ze had; toen die rookbommen in de pauze uit zijn tas gehaald en in de kantine aangestoken.
Het effect was HEEL erg indrukwekkend.. en wie kreeg de schuld?

Als kind (mijn broertje was net geboren dus ik zal hooguit 5 geweest zijn) een keer de klep van de commode dichtgegooid.. terwijl mijn broertje erop lag, en mijn moeder even de smerige luier aan het weggooien was. Daarna haar aandacht afleiden. Hij heeft er zeker een dikke 10 minuten gelegen *wel beetje schuldig voelt nu*

Een ex (toen nog 'officieël' mijn vriendin) die ik verdacht van vreemdgaan gevolgd, inderdaad naar het huis van een andere gozer. Ze door het raam van zijn kamer bezig gezien (lijkt me bewijs genoeg, huh?) Daarna haar splinternieuwe scooter opgetild en in de (diepe!) gracht gegooid naast zijn huis. Gewoon weggegaan en nooit wat over gezegd. (wel dezelfde avond, terwijl ze al verdriet had van haar scooter en net op haar kloten had gehad van haar ouders, het uitgemaakt en toen ze vroeg waarom alleen maar zijn naam genoemd.)

Naar bed gaan met een vriendin, vervolgens met haar oudste dochter en daarna met de beste vriendin van die dochter. in een week tijd. (god wat ben ik soms een klootzak )

In het portiek van een flat alle deurbellen insmeren met secondenlijm (aan de zijkant van de knoppen) en daarna met een flink stuk multiplex ze allemaal tegelijk indrukken en even vasthouden. Nog nooit zo gelachen! (meer dan 100 deurbellen op 8 verdiepingen die tegelijk afgaan en niet meer stoppen.. wel gemaakt dat we weg kwamen natuurlijk..)

Dat was wel zo'n beetje het ergste.. ik was dan ook best een lieverdje (meestal dan)
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_5436285
Toen ik nog klein was (10 ) heb ik van een grote wenteltrap van 6 verdiepingen ofzo een winkelwagentje bovenaan losgelaten
pi_5437387
jeetje wat een grappige ervaringen worden hier zoot verteld

naja een paar van mij

toen ik klein was.. 4 ofzo daccht ik dat ik superman was..en overal doorheen kwam..
ik kwam van school af..en wou zo door de voordeur rennen.. alleen ben ik door de ruiten van de voordeur heen gelopen.. uhm. gesneden in het glas en een wond van 14 hechtingen in de buurt van me wenkbrouw overgehouden

op me 5de. samen met me buurjongen op straat gaan spelen..en toen kwamen we krijtactige steentjes tegen.. dus dachten met die steentjes te kunnen tekenen.. hebben we geprobeerd op een auto te proberen.. heel ergmooi was dat toen.. hebben we op 15 auto's lopen kleuren.. uhm..alleen mijn ouders vonden dat niet leuk.. 11000 gulden aan lakscchade op de auto's

sexlijnen gebelt.. 06 3434 was toen zo'n gratiz nummer.voor vrouwen ...en wij als vrouw voordoen en al die ranzige gozer gek maken..

verder heb ik met kluiten op auto's gegooit van uit de bosjes.

op volkstuintjes alle plantjes eruit geropt..

punaises op het fietspad gegooid

rochelen in bier van een goeie vriend..

mensen op bellen en vertellen dat ze 1000 gulden hebben gewonnne

advertenties plaatsen op 2dehands.nl met de advertentie dat er telefoons te koop zijn.. met een gsmnummer vn een goeie vriendin van je om meer info te krijgen

meisjes opbellen en dan zeggen dat je hun telefoon nummer op een gay en lesbi contact site hebben gevonden...

we hadden van die plakplaatjes van dat bubblegum en zaten in debus richting parijs.. zat er 1tje te slapen..hebben we 4 van dat zoort sticktertjes op zijn gezicht geplakt heel leuk gezicht..

in parijs in het motel alle brandblussers ontvreemd.en bewaard onder onze bed... komt de schoonmaak achter dat wij die dingen hebben..slikslik.. probs met school..nu moge we niet mee naar sauerland volgendj aar

vakantie terschelling.. had een gozer zijn haar vet dom.. had tie maar een snorretje gemaakt..

resultaat:

en veel haringen ontvreemd op de camping..en maar vertellen aan de camping baas.. dat er haringkabouters over de camping huppelen.. en we waren harstikke nuchter

naaja misschien dat ik op nog meer ervaringen kom.. denk het wel..

[Dit bericht is gewijzigd door DancePlaza op 19-08-2002 12:20]

pi_5437496
Toen ik jaar of 7/8 was met een kameraad langs de deuren gaan met een scheerbakkie met een gleuf erin. Aanbellen, ''Heeft u nog geld voor de arme kindertjes in Afrika?''

Ik moet zeggen, we hebben heerlijk gegeten in de cafetaria van dat geld wat we kregen

Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_5437529
N.a.v. ASSpirine met die rooktabletten herinner ik me het volgende:

Met oud en nieuw hadden we van die Bengaalse lucifers. Grote lucifers zijn dat, met een hele grote vlam in verschillende kleuren. Samen met een vriend hebben we toen een andere jongen net zolang gepusht totdat hij zo'n lucifer aanstak en in een rode ptt-brievenbus gooide.
Ding ging natuurlijk in de fik en al gauw liep er een buurtbewoner met een emmer water om de brievenbus vol te kieperen. Een week later stond die jongen met naam en adres in eht plaatselijke krant.

pief paf poef
pi_5442653
Niet echt een klotestreek maar wel even leuk om te vermelden hier!

Een meid ongeveer 1 maand lang helemaal gek gemaakt via sms. Zo van: jij bent een lekker ding en ik wil je ontmoeten en blablabla....

Nou is het probleem dat die meid echt over helemaal nix haar mond kan dichthouden..... Daar wouden mijn baas en zijn vrienden haar even voor terugpakken...

Afgelopen zaterdag meegegaan naar het feest van de vriendin van mijn baas..... en me voorgesteld aan iedereen als Peter, niet mijn echte naam dus..... Iedereen (een groep van 20 man, inclusief haar broer!) die wisten dus dat ik niet Peter was maar die jongen die haar al 1 maand gek maakt via sms (ze had be trouwens nog nooit gezien). Dit ongeveer 3 uur lang volgehouden en toen toch maar ff verteld dat ik al 3 uur lang 2meter van haar vandaan stond...... Zo´n rood hooft heb ik dus nog noooooit gezien!!

Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_5464401
Twee die me zo te binnen schieten:

Als 5 jarig jochie met een vriendje bij mensen uit de buurt de tuin ingelopen (waren niet thuis). Vervolgens hebben we de tuin "gerestyled" door het gras wat ze in de tuin hadden uit de grond te trekken en de graspollen in de visvijver te gooien Het leukste was dat we ons niet eens van iets bewust waren.

Jaren later logeerde ik een keer bij m'n oom en tante die twee kinderen hebben. Ze hadden een grote kas waar ook een groot vogelhok in stond. We gingen toen in dat vogelhok om de vogels van dichtbij te bekijken. Toen m'n neef helemaal in de uithoek van het hok stond, renden m'n nichtje en ik snel het hok uit en deden het op slot Toen zijn we allerlei andere dingen gaan doen. Opeens bedachten we tijdens het kaarten dat hij nog opgesloten zat in het vogelhok, dus wij voorzichtig het hok weer openmaken en wegrennen. Was wel te leuk om hem te horen vloeken, toen we wegrenden vlogen zelfs zijn schoenen om onze oren

dinsdag 20 augustus 2002 @ 21:37:06 #202
14463 iNSaNe-oNe
pi_5464482
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:30 schreef Morphs het volgende:
Twee die me zo te binnen schieten:

[KNiP!]

Boefje!
pi_5465571
Geen echte klote streken, maar vroeger:
-elke avond naar hetzelfde huis gaan om daar een stuk of 20 keer per avond belletje te trekken
-dode muizen en andere rotzooi door de brievenbussen doen
-de weg barricaderen door aan allebei de kanten een ton te zetten en dan een plank erover
-naar huis gaan bij het verstoppertje spelen
-slippers in de boom hangen van iemand die snel naar huis moest om te eten
-de voordeur op de knip doen wanneer kinderen die bij je kwamen spelen naar huis wilden (ik was groter)

Domme streken:
-Belletje trekken, aan de overkant van de straat achter een auto gaan zitten. Huis bleek een bovenwoning te zijn, mevrouw trekt aan het touwtje en de deur gaat open. De vrouw verschijnt op het balkon kijkt over de auto heen en vraagt of we zo vriendelijk zouden willen zijn de deur dicht te doen.

En nu ik al die bijdragen zie van de mannen die hun vriendinnetje wat gemeens aan gedaan hebben, vind ik het jammer dat ik nooit eens het hart van een ex-vriendje uit z'n lichaam heb getrokken.

De echt erge dingen durf ik hier trouwens niet eens neer te zetten, omdat ik me daarvoor doodschaam ook al is het nog zo anoniem.

If you reincarnate, I will have to shoot you again
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:44:38 #204
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_5465685
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 14:00 schreef Blwarb het volgende:
Okee, veroordeel me niet, maar ik heb ooit eens het volgende gedaan bij een mokkeltje wat mij bedrogen had.

Ik had het hele verhaal wat ze geflikt had (haar overspel) op mail gezet, inclusief foto's van haar. Al haar telefoonnummers en e-mailadressen erbij, huisadres, studie adres (school, klas, richting, plaats, alles) en alle persoonlijke gegevens die ik van haar had, gepost in haar YahooGroup aan een kleine 150 Group-vrienden van haar, aan haar school en aan haar ouders.

De bedoeling was (zo woest was ik) dat de volgende keer dat ze lang zou komen ik haar kop kaal zou scheren, maar ze had inmiddels wel door dat ik niet blij was.

Wel veel reakties gekregen van van die YahooGroup.

bullshit verhaal of je komt uit eindhoven
zoja dan heb ik nog een foto van je ex en jouw lul ergens.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_5465733
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:44 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

bullshit verhaal of je komt uit eindhoven
zoja dan heb ik nog een foto van je ex en jouw lul ergens.

Rare jongens, die Eindhovenaren.

Ik heb eens een schutting finaal afgebrand. Ik wilde er een klein gaatje in maken, maar vergat dat het al ruim een maand niet meer geregend had. En het arme ding was van riet .

Na een korte doch uiterst krachtige vlam stonden we oog in oog met de eigenaar, wiens zoon bij ons in de klas zat .

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5466179
*herinnert zich iets ineens..

Ooit eens fikkie stoken tegen een van de noodgebouwen van de school in onze wijk. Lekker veel bosjes en zondag, dus niets aan de hand!

Helaas zijn noodgebouwen van hout.. en als dat eenmaal aan het branden is kun je alleen nog maar.. weglopen!

gelukkig was de brandweer er tamelijk op tijd bij.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_5466306
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:47 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Rare jongens, die Eindhovenaren.

Ik heb eens een schutting finaal afgebrand. Ik wilde er een klein gaatje in maken, maar vergat dat het al ruim een maand niet meer geregend had. En het arme ding was van riet .

Na een korte doch uiterst krachtige vlam stonden we oog in oog met de eigenaar, wiens zoon bij ons in de klas zat .

doet me ook in een keer denken aan een dag rond oud en nieuw

we gingen zelf een stukkie vuurwerk maken, dus we stopten een heleboel strijkers en sterretjes bijelkaar, in pvc buizen enz. en flink bijelkaar gebonden

toen aan een schutting gehangen, zoeentje van dunne buigzame houten planken en aangestoken

resultaat: een rotklap, een gat in de schutting en een rookontwikkeling alsof een een olieraffinaderij in de hens stond

en 3 meter verderop was de plantsoenendienst bezig
gelukkig waren die geestelijk niet al te ver ontwikkeld dus die stonden ons alleen maar aan te gapen

pi_5466388
Met nieuwjaar bij iemand die we niet moetsten de hele voortuin in de fik gezet door allerlei vuurwerk op af te vuuren. Brandweer moest er aan de pas komen.

Maar over het algemeen doe ik zulke ongein nooit.

woensdag 21 augustus 2002 @ 00:19:49 #209
17782 choser
"for we are many"
pi_5467711
toen ik 13 was op oud&niew heb ik per ongeluk mn toilet opgeblazen, ik zat namelijk de hele tijd rotjes aan te steken en dan snel doorspoelen in de toilet, dan hoorde je zo'n toffe BOEm onder water maarja.. op gegeven moment hoorde ik dus boem en krak , toen zat een groot gat aan de onderkant van mn toilet, ik heb toen maar gezegd dat er op een of andere manier een steen in was gevallen en een groot gat had gemaakt
"Assasination is the extreme form of censorship."
  woensdag 21 augustus 2002 @ 00:45:57 #210
32979 FranZanoVa
All rights reserved
pi_5468141
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 00:19 schreef choser het volgende:
toen ik 13 was op oud&niew heb ik per ongeluk mn toilet opgeblazen, ik zat namelijk de hele tijd rotjes aan te steken en dan snel doorspoelen in de toilet, dan hoorde je zo'n toffe BOEm onder water maarja.. op gegeven moment hoorde ik dus boem en krak , toen zat een groot gat aan de onderkant van mn toilet, ik heb toen maar gezegd dat er op een of andere manier een steen in was gevallen en een groot gat had gemaakt
ja joh....je bent de 1e waarvan ik zoiets hoor.

Rotjes in de wc gooien.

zal lekker geroken hebben toen !?

Als je het verderop gaat zoeken, zul je toch dichtbij moeten beginnen.
pi_5468246
ik heb al jaaaaaren lang ruzie met 1 meisje die ver naast haar schoenen loopt...ik was altijd het pispaaltje, moest me altijd hebben...dus op een dag heb ik haar mooie lange blonde haren afgeknipt...
pi_5468298
Ok, nog een paar van mij..

Meisje waar ik al een tijdje iets mee had en een aantal keer mee naar bed was geweest en die bovendien smoorverliefd op me was gedumpt via internet
Jongen die altijd al een beetje raar was in de pauze in de gracht gedonderd.. (jaren,jaren terug..)
Akoestische gitaar van een vriend naar de klote geholpen in een zatte bui (achteraf gezien bleek dat ding toch nog bijna 500 piek gekost te hebben)

pi_5470123
bij 2 naast elkaar liggende woningen de deuren aan elkaar binden en dan bij allebei aanbellen
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_5476207
Tegen mijn broertje gezegd dat het eens tijd voor hem werd om zelfmoord te plegen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 21 augustus 2002 @ 16:17:57 #215
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_5476343
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 00:52 schreef shavirah het volgende:
ik heb al jaaaaaren lang ruzie met 1 meisje die ver naast haar schoenen loopt...ik was altijd het pispaaltje, moest me altijd hebben...dus op een dag heb ik haar mooie lange blonde haren afgeknipt...
Zoiets doe je toch niet? Of hebben jouw ouders je geen fatsoen bijgebracht.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 21:06:40 #216
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_5480731
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 00:19 schreef choser het volgende:
HAHAHAA hehe HAHAHAA

Ik kom niet meer bij!!!

* MaxiTitan plinkt een traantje weg.

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 21 augustus 2002 @ 23:13:23 #217
31014 vandijk87
Like it loud!
pi_5483043
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:03 schreef kariem112 het volgende:
ik was in mijn jongere jaren een nachtmerrie voor de jongere mensen op de middelbare school. ik nam een keer een gasbrandertje mee (pen-torcher) en een tang. Toen had ik een gulden munt ontzettend warm gemaakt, en naar beneden gegooid in de aula. De meest hebberige ging er gelijk op af. En moest daarnaa ook direct naar de EHBO
Vriend van me deed dit ook een keer. Gooit ie in de nek van een meisje
Dit zijn dus echt geen geintjes, ok je vertelt het, daar is dit topic voor, maar haal dan die klotesmileys uit je verhaal weg, want je lijkt het zo nog leuk te vinden ook.
Realiteit is een illusie die ontstaat door gebrek aan alcohol!
pi_5483347
Ik was iets vergeten:

Ergens in de brugklas met een groepje 4 stinkbommen af laten gaan op verschillende plaatsen, dit tijdens de eerste pauze op school. Les ging helaas gewoon door. De stank hing er de volgende dag nog.

donderdag 22 augustus 2002 @ 01:07:12 #219
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_5485201
Even nadenken... is al weer lang geleden allemaal..

Uhm een gozertje die ik _helemaal_ niet mocht, maar toch mee speelde vroeger een x boven de sloot gehouden om ff te laten schrikken. Net toen hij dacht dat ik m weer op de kant wou trekken toch nog laten vallen Hij janken.. Kom ik 's avonds thuis.. vraagt me moeder aan mij waarom <jochies naam> aan de voordeur stond te janken met een natte broek...

Ik zei doodleuk: Hij zal wel in zn broek gepist hebben

Als me weer wat te binnen schiet hou ik jullie op de hoogte

/edit: ff voor de duidelijkheid.. de sloot was niet zo diep. Jammergenoeg

Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
  donderdag 22 augustus 2002 @ 14:11:44 #220
32958 Splackavellie
pi_5490857
een x een fles Baileys gevult met koffiemelk en dat een jongen laten opdrinken!
pi_5490885
- Een gat in de muur geslagen toen ik 12 was omdat alles die ochtend tegenzat ( de muur was van gips hoor)

- Aziaten Sambuka's voeren en ze van hun kruk laten vallen

- afspreken met drie dames op dezelfde dag en ze allemaal niet hoeven...

-...

pi_5490957
m'n vriendin vertellen dat ik in de break-out kwam..

als iemand een upload site heeft wil ik het plaatje er wel even opzetten..

en nou koopt ze ongeveer elke break-out die uitkomt.. en ze vondt het ook helemaal geweldig.. Ik heb er gelukkig maar bij verteld dat ze het tegen niemand mocht zeggen omdat anders de humor er vanaf was..

en verder de gewone jongens dingen..

sneeuw(lees: ijs) ballen op auto's en huizen gooien.
mais en besjes op huizen en auto's schieten
verkeersborden humor..

etc..

Er
is
nochtans
H O O P
pi_5492197
Sloot kant in de fik steken het had al een tijdje niet geregend.

Asbestplaat op het vuur gooien stukken klappen eraf als het heet word

brandende krant bij de krantenjongen in zijn tas gestopt

Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_5493641
keertje met kalium een spoor over de weg gemaakt, en dat aangestoken. Dat ontbrandt lekker fel en rookt mooi. Alleen hadden wij niet gezien dat er een peleton amateurs wielrenners aankwam. De vlammen waren wel uit, de rook hing er nog, zij door die rook heen, dwars over een strook gloeiend heet kalium. Allemaal klapbandjes... was wel humor eigenlijk
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 22 augustus 2002 @ 22:15:04 #225
10532 hotlips
duss....een fiets is geen bus
pi_5497246
Het met mijn ex uitmaken op kerst avond, na plannen gemaakt te heben voor de kerst en zo.....toch wel een klote streek van mezelf eigenlijk
even goed engels of nederlands
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 21:51:11 #226
27292 DeDas
Ik zeg ........ welterusten
pi_5521785
1tje dan omdat ik al regelmatig heb zitten schaterlachen om de rest:

Uit de tijd dat ik nog een bijbaantje in de supermarkt had.

Benodigdheden: Huishoudfolie en eem WC.
Bril omhoog, huishoudfolie flink strak over de pot spannen. Wel zorgen dat het mooi glad is natuurlijk want als het rimpelig is valt het op.

Bril weer omlaag en in de kantine wachten op het slachtoffer (het leuke was dat je nooit wist wie: klant, leuke collega, chefje)

De bedrijfsleider heeft er nooit een woord aan vuil gemaakt

I like the bed I'm sleeping in
  woensdag 28 augustus 2002 @ 23:02:20 #227
31014 vandijk87
Like it loud!
pi_5578431
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:51 schreef DeDas het volgende:
1tje dan omdat ik al regelmatig heb zitten schaterlachen om de rest:

Uit de tijd dat ik nog een bijbaantje in de supermarkt had.

Benodigdheden: Huishoudfolie en eem WC.
Bril omhoog, huishoudfolie flink strak over de pot spannen. Wel zorgen dat het mooi glad is natuurlijk want als het rimpelig is valt het op.

Bril weer omlaag en in de kantine wachten op het slachtoffer (het leuke was dat je nooit wist wie: klant, leuke collega, chefje)

De bedrijfsleider heeft er nooit een woord aan vuil gemaakt

ROFLOL
Realiteit is een illusie die ontstaat door gebrek aan alcohol!
  donderdag 29 augustus 2002 @ 00:01:58 #228
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_5579549
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:29 schreef Ectholian het volgende: als iemand bezopen is hem/haar in de slaapzak aan de haak van het raampje hangen
Hoe doe je dát in goedsnaam? Mijn held!
Action is the enemy of thoughts
  donderdag 29 augustus 2002 @ 00:09:11 #229
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_5579688
Ohja, een streek die ik altijd érg leuk vind; is op familliefeesten een willkeurig fototoestel pakken; mee naar de wc nemen en dan een mooie hoop leggen... Nu al een keer of 5 gedaan; en er is nog nooit iemand geweest die ook maar heeft dúrven vertellen dat er zo''n rare foto in het mapje zat. Héérlijk!

Het mooiste is dat niemand ook maar een vermoeden heeft, en het in ieder geval nooit zal durven melden

Action is the enemy of thoughts
  donderdag 29 augustus 2002 @ 09:07:22 #230
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5581996
Op de MAVO was ik nooit echt vriendelijk voor de minder populaire personen in de klas (was waarschijnlijk om mijn eigen fouten te compenseren), maar ik deed onder de Scheikunde les altijd wedstrijdje met een klasgenoot wie het diepst door de map van een klasgenoot kwam met een hobbymesje..

Die jongen durft me nog steeds niet aan te kijken en ik moet zeggen dat ik mij heel erg schuldig voel

Ik heb op de MAVO ook wel eens met een houtje touwtje jas vastgebonden op het schoolplein gelegen. Alles zat vast. Mijn veters van mijn schoenen met mijn muts, etc.. moest een ex-vriendinnetje mij losmaken terwijl de pauze al 5 minuten over was en ik nog steeds midden op het schoolplein lag

Er zijn dus bij mij ook wel vervelende dingen uitgehaald, verdiende loon zeg maar..

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_5582055
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:29 schreef Ectholian het volgende:
arm in bak lauw water leggen, als iemand bezopen is hem/haar in de slaapzak aan de haak van het raampje hangen
carpe diem
  donderdag 29 augustus 2002 @ 09:29:35 #232
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_5582132
Ik heb er nog wel eentje, maar die is in de categorie McDonalds pesten, namelijk de handvaten van het dienblad insmeren met saus. Een Colabeker vullen met alle overgebleven ijsklontjes en deze op zijn kop zetten (TIP: soms kan je het beter op een servetje zetten!!).

Daarna op een andere plek gaan zitten en wachten totdat er een schoonmaker aankomt om het op te ruimen. Door de saus eronder laten een heleboel (jammer genoeg niet iedereen) het blad meteen weer vallen. De beker valt dan om en al de gesmolten ijsklontjes stroomt over het blad op de grond of op de kleding van de medewerker van de MAC. hehehehe...

Dit vind ik wel een legale actie. Grote bedrijven moet je wek kunnen pesten

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 29 augustus 2002 @ 09:41:15 #233
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_5582201
Ik heb een keertje een hele grote nerd uit mn klas echt goed te grazen genomen.

Ik had effe een hotmail-adresje aangemaakt. (iets van saskiadeboer@hotmail.com ofzo) En toen via dat adres hem mailtjes gestuurd en verteld dat ik hem kende uit de lokale supermarkt en dat ik helemaal gek op hem was.

Op deze manier heb ik 4 maanden lang met hem gemaild en kwam ik echt alles te weten over hem. Dat z'n vader een lul was en echt al zn andere geheimen.

Vaak stuurde ik hem tijdens de les een mailtje en replyde hij meteen, zodat ik en mijn vrienden grinnikend achter mijn monitor zaten. De hele klas wist ervan!

Na die 4 maanden heb ik, in het bijzijn van de gehele klas onthuld dat Saskia de Boer niet bestond en dat al zijn mailtjes dus door ons gelezen waren.

De arme jongen barstte in tranen uit.

Dat lijkt me een redelijke klote-streek!

Lopend op de fiets, en heen weer terug.
pi_5584220
Een vriendin van me was een vriend van ons aan het verdedigen over zijn drugs gebruik (wiet) Daar werd hij rustig van en dan was het goed te praten. Antwoord: Een 9 mm kogel in zijn achterhoofd wordt hij ook rustig van. Volgens haar kon ik dat niet zeggen. Ik vind van wel en heb er haar nooit meer over dat onderwerp gehoord gehoord
  donderdag 29 augustus 2002 @ 12:48:36 #235
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5584312
mijn vriendin maakte het uit....terwijl we uit waren. Ze intresseerde me toch al weinig dus ik lag er niet echt wakker van. maar voor de show ff naar de plee gegaan om zeep in mijn oogjes te smeren zodat ik traantje had.
kom ik terug op de vloer....ziet haar zus (die lekkerder was) mij staan met nogal rode oogjes komt ze naar me toe en vraagt wat er is. Ik leg het verhaal haar uit zij helemaal van oja en het ging zo goed en bla bla bla.......

de rest van de avond met haar zus doorgedracht en gescoord. waar haar zusje bij stond.

Mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
  donderdag 29 augustus 2002 @ 13:22:40 #236
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_5584806
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 12:48 schreef Tha_Mav het volgende:
mijn vriendin maakte het uit....terwijl we uit waren. Ze intresseerde me toch al weinig dus ik lag er niet echt wakker van. maar voor de show ff naar de plee gegaan om zeep in mijn oogjes te smeren zodat ik traantje had.
kom ik terug op de vloer....ziet haar zus (die lekkerder was) mij staan met nogal rode oogjes komt ze naar me toe en vraagt wat er is. Ik leg het verhaal haar uit zij helemaal van oja en het ging zo goed en bla bla bla.......

de rest van de avond met haar zus doorgedracht en gescoord. waar haar zusje bij stond.

Mav out

Alleen gescoord of zit je nu weer bij die familie aan het ontbijt??
Lopend op de fiets, en heen weer terug.
  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:27:22 #237
33785 Cabo-Fortes
One Love Cabo-Nation
pi_5588017
-was jaar of 13. ik samen met mijn neef een kartonnendoos gepakt en daarin allerlei troep ingepleurd, in de buurt van een plantsoen in de fik gestoken. komen na een uurtje terug, decennia oude boom in brand plus plantsoen naar de maan. brandweer flink in de weer, wij erlangs gelopen met een houding van " gossie, wat gebeurd hier nou...tjongejonge"

-Brugklas. patatje "speciaal" besteld, ik en een vriend van me in de saus gerocheld en overhandigd aan de irritantje van de klas, onder het mom van "wil je, heb toch geen trek meer" hij natuurlijk die hele patat naar binnen gewerkt (+saus)

...Werken is leuk, maar vrij hebben is nog leuker...ben licht kalend...
  donderdag 29 augustus 2002 @ 22:24:42 #238
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_5593899
Heb een keertje iemand die me *zomaar* op straat te lijf ging met een tak een gat in z'n hoofd geslagen.

En tegen een dik meisje op m'n werk toendertijd dat me niet zo mocht zei ik dat haar enige aantrekkingskracht haar zwaartekracht was

zaterdag 31 augustus 2002 @ 22:37:48 #239
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_5601716
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 09:41 schreef HYLBilly het volgende:
Ik heb een keertje een hele grote nerd uit mn klas echt goed te grazen genomen.

Ik had effe een hotmail-adresje aangemaakt. (iets van saskiadeboer@hotmail.com ofzo) En toen via dat adres hem mailtjes gestuurd en verteld dat ik hem kende uit de lokale supermarkt en dat ik helemaal gek op hem was.

Op deze manier heb ik 4 maanden lang met hem gemaild en kwam ik echt alles te weten over hem. Dat z'n vader een lul was en echt al zn andere geheimen.

Vaak stuurde ik hem tijdens de les een mailtje en replyde hij meteen, zodat ik en mijn vrienden grinnikend achter mijn monitor zaten. De hele klas wist ervan!

Na die 4 maanden heb ik, in het bijzijn van de gehele klas onthuld dat Saskia de Boer niet bestond en dat al zijn mailtjes dus door ons gelezen waren.

De arme jongen barstte in tranen uit.

Dat lijkt me een redelijke klote-streek!

Oef....dat is echt een klotestreek....
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_5601778
Ik zat in een groepje van drie mensen die dus een werkstuk/scriptie/whatever moest maken. Dus ik belde piet op om te zeggen dat: "Als jij ff het eerste deel maakt, doe ik het tweede deel". Ik belde dus ook joop op: "Als jij ff het tweede deel maakt, doe ik het eerste deel". De dag waar we dus bijelkaar zouden komen om het in elkaar te flansen brak aan en we zaten rond de tafel, "Heb je het af joop?", "Heb je het af Piet?". Ze hadden het beide af, ik nam dus de delen aan en flanste het inelkaar.... .. .
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 23:04:05 #241
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5602048
Ik heb ooit samen met een vriend 's nachts bij het huis van een meisje dat we niet moesten door de brievenbus (in de voordeur) gepist. Alle pis kwam dus in de hal terecht.
pi_5602396
Maargoed dat ze geen hond hadden haha
  zondag 1 september 2002 @ 04:23:48 #243
4540 Scorp.AM
WAT een hel
pi_5605725
mijn grootste kutstreek zal de nimmie prank zijn
http://www.site-b.nl/nimmie

^ ^

to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_5606751
quote:
Op zondag 01 september 2002 04:23 schreef Scorp[AM] het volgende:

^ ^

Ok ik denk dat we hier onze winnaar hebben!!
Hij is grof, maar wel mooi!!

Applaus!!

zondag 1 september 2002 @ 12:34:29 #245
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_5606885
quote:
Op zondag 01 september 2002 12:23 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

Ok ik denk dat we hier onze winnaar hebben!!
Hij is grof, maar wel mooi!!

Applaus!!

Ik vond die spons met visolie om de irritante kat van de buren te vermoorden toch kloteriger.

Hmm, geloof dat 'ie weg-ge-edit is door een moderator

Down[br]Under
pi_5607264
Geen idee eigenlijk. Uit mezelf zou ik iemand niet wat aandoen maar als ze dat bij mij doen of proberen pak ik ze genadeloos terug..
pi_5607804
quote:
Op zondag 01 september 2002 12:34 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Ik vond die spons met visolie om de irritante kat van de buren te vermoorden toch kloteriger.

Hmm, geloof dat 'ie weg-ge-edit is door een moderator

Heeft dan toch lang geduurd hij stond er al heel lang, zullen we straks als dit topic vol zit een selectie maken met de meest beste klotestreken, deze dan in een poll zetten en hier dan oplaten stemmen. We geven het een week de tijd, wie de meeste stemme heeft is winnaar...
pi_5607836
*kep ff gezocht en gevonden:
quote:
Deze was ook wel leuk..
Hij was dus niet ge-edit!
  zondag 1 september 2002 @ 20:46:05 #249
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_5612217
zitten wel goede streken tussen zeg!

was mij overkomen deze vakantie:

ben door mijn vrienden ingepakt in zwart plastic (dat spul wat ook om dure electronica zit) en vervolgens voor een duitse familiecaravan neergelegd en die keken vervolgens rustig vanuit hun stoel hoe moeilijk ik het had met loskomen...

"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
  zondag 1 september 2002 @ 21:30:13 #250
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_5612872
quote:

^ ^

Deze verdient zeker de prijs voor eeuwige coolheid
pi_5617019
thanx
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_5618573
quote:

^ ^

Had um ooit wel es gelezen ja Dacht eerst: dit gaat te ver, maar is toch wel meesterlijk goed.
pi_5618710
quote:

^ ^

hahahaha wat een naaistreek

maandag 2 september 2002 @ 10:39:29 #254
34400 PietF
Captain Obvious
pi_5619037
quote:

^ ^

Was jij dat? die truc was meesterlijk! vrij hard voor die jongen, maar toch
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_5649085
Ok, ik heb ook nog wat bij te dragen.

Toendertijd had ik een huisgenoot, en die had wel een lekkere vriendin. Goed, relaties komen en gaan en toen ut uit was hebben die vriendin en ik het maar es gedaan

Ondertussen "zag" ze haar ex ook nog, en op een vrijdag was ze bij mij, zou ze op zaterdag naar hem. Ik wist dat van hem, hij van mij, niet echt een probleem.

Toen heb ik met een ballpoint op haar rug geschreven "met de groetjes van mij". vond ie niet zo leuk

woensdag 4 september 2002 @ 12:59:01 #256
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_5651049
quote:

^ ^

Het lezen duurde even, maar het was het waard!! Wat een meesterlijke grap!! En helemaal mooi dat die gast echt ook nog een übersjonnie blijkt te zijn (aan z`n foto te zien dan)
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_5669033
Geweldig hiero...
Mja kutstreken, niet zo heel schokkend.....

* werd altijd al aangesproken als mevrouw voordat ik een baard in de keel kreeg. Dus misbruik maken van de sexlijnen waar je gratis naartoe kon bellen als vrouw. Wat een perverse mannen zijn er toch in NL.

* Als 10 jarige (12 jaar geleden) samen met je vriendje een telefonische quiz doen met als hoofdprijs een Fiat Panda. Mevrouw had alle vragen goed.....
Zelfs de vraag in welk jaar de kelten verjaagd werden uit NL
We gebruikte zelfs een kookwekker als klok

* Ruiten ingooien van een kas, snel wegrennen, toch aangehouden worden door de man en dan een andere naam en adres opgeven.... (bleek nog goed te zijn ook)

* Bij Gran Dorado luchtverfrisser meegenomen (onder mijn t-shirt langs bewaking) uit de WC van de disco op het park meegenomen en maar bij ons naar bier en rook stinkend huisje gebracht.

* Meegeholpen een vriend zijn jas zo af te zeiken dat hij hem vervolgens nooit meer aan heeft gedaan (tis nog steeds een vriend, we hebben het ook nog met zijn broek geprobeerd, maar das niet gelukt)

Verder vlaggen verwisseld, verkeersborden met paal en al in het water gooien (met z'n tweeen, best zwaar dat beton), keer toen ik boos was op mijn ex, een hele afzetting met hek (dat rood en witte) en al in het gat gegooid en gebroken (beetje springen helpt).

-als er nog meer binnenschiet wat nog wat schokkender is, dan laat ik het weten --

verder hebben ze hierzo een keer bij een restaurant gereserveerd voor 2, en daarna iemand opgebeld die opeens een etentje gewonnen had bij dat restaurant voor 2....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')