Is ook zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:08 schreef appelschaap het volgende:
maar ik kom dus gewoon niet van die gedachtes af dat t zomaar voorbij kan zijn.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Dump haar voordat zij het doet.
Jouw gedachtes zijn niet meer dan normaal in mijn ogen. Daarnaast, je bent 18, tijd en mogelijkheden genoeg om een meisje te vinden die wél voor jou wil gaan..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef appelschaap het volgende:
Nou ze heeft niks te horen gekregen over die jongen want de vriend waar ze het aan vroeg vond dat ze eerst moest breken met mij en dat wilde ze niet. Jullie zeggen wel precies waar ik over denk. ik ben wel blij dat m'n gedachtes dus niet overdreven zijn.
Ook jij bent zo oud geweest toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:28 schreef Montelly het volgende:
16 en 18...wat een leeftijdenkalverliefde
Alleen is ook maar alleen, hard maar wel waar, wel op die leeftijd...quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Zij wil jou niet, ze kon hem niet krijgen, dus blijft ze bij jou. Beter dan niets
Dat maakt niet uit, niet vastklampen aan je hoop, dit gaat sowieso mis. Accepteer dat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:21 schreef appelschaap het volgende:
Nou ze heeft niks te horen gekregen over die jongen want de vriend waar ze het aan vroeg vond dat ze eerst moest breken met mij en dat wilde ze niet. Jullie zeggen wel precies waar ik over denk. ik ben wel blij dat m'n gedachtes dus niet overdreven zijn.
Eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:40 schreef okiokinl het volgende:
gewoon doorgaan en accepteren dat vrouwen ook wel eens naar anderen kijken.
doe je zelf ongetwijfeld ook wel eens.
verder leer je hiervan dat liefde geen vaststaand feit is, en dat dingen kunnen veranderen. zorg dat de relatie fris en leuk blijft.
vroegah tog?quote:
ze is 16, die huppelt nog wel even rond. moet je geen punt van maken, als ze maar wle bij hem wil blijven is het okee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:02 schreef RadioSlut het volgende:
Uitmaken.
Vroeg of laat gaat het wel uit, jullie zijn nog jong. En als ze zo doet tegen die kerel... zegt genoeg lijkt me.
Tja, als je zo redeneert kan je net zo goed pas aan relaties beginnen op je 25equote:Op woensdag 30 mei 2012 13:02 schreef RadioSlut het volgende:
Uitmaken.
Vroeg of laat gaat het wel uit, jullie zijn nog jong.
beste tip ooit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, als je zo redeneert kan je net zo goed pas aan relaties beginnen op je 25e
Een pauze inlassen schiet natuurlijk niets op. Dat is sowieso het begin van het einde. Zij zal haar ding doen.. hij de zijne. En als ze toch al 'bedoelt waren voor elkaar'' dan kan hij het net zo goed uitmaken en komen ze ook wel weer bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:45 schreef blue-eye het volgende:
daarom kan je beter een pauze inlassen, tot je haar weer vertrouwt. als het nooit meer goed als jij het uitmaakt, terwijl zij zoiets bij je doet moet je je afvragen of het het waard is een relatie te houden terwijl er een vertrouwensbreuk is. als ze een keer spontaan iets over een knul vertelt ga jij er onbedoeld wat achter zoeken. of uiteindelijk wel terecht dat je het doet.
Als het waar was wel, maar er zijn wel jonge stelletjes die bij elkaar blijven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, als je zo redeneert kan je net zo goed pas aan relaties beginnen op je 25e
Dit dacht ik ook toen ik je verhaal las. Ze wil kennelijk niet alleen zijn dus ben jij op dit moment haar beste alternatief.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef David1979 het volgende:
Ze heeft dus te horen gekregen dat die andere jongen haar niet zag zitten en nu wil ze verder met jou...
DUMPEN!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
.
[..]
Als het waar was wel, maar er zijn wel jonge stelletjes die bij elkaar blijven.
Maar in het geval van TS zie ik dat somber in.
Hij is de vertrouwen kwijt. En zoiets blijft je achtervolgen bij elke stap die zei doet. Hij gaat twijfelen aan wat ze doet, wat ze zou kunnen doen ergens op een feestje met vriendinnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
.
[..]
Als het waar was wel, maar er zijn wel jonge stelletjes die bij elkaar blijven.
Maar in het geval van TS zie ik dat somber in.
Ik mis het verband met mijn post.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:50 schreef mooowie het volgende:
[..]
[..]
Hij is de vertrouwen kwijt. En zoiets blijft je achtervolgen bij elke stap die zei doet. Hij gaat twijfelen aan wat ze doet, wat ze zou kunnen doen ergens op een feestje met vriendinnen.
Zo'n relatie moet je echt niet hebben. En een pauze is nutteloos, want dat is dus een soort van uitlating gewoon lekker doen wat je wilt ofzo ? En als je elkaar mist weer aan.. Het is erop of eronder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |