Nou ik wil hier even mijn verhaaltje kwijt. Gewoon om te kijken wat jullie er van vinden.
Ik heb nu 8 maanden een vriendin. We hebben het echt heel leuk samen alleen afgelopen weekend zijn er wat dingen gebeurd waar ik nu nog erg mee zit.
Mijn vriendin was vorige week van maandag tot vrijdag naar het buitenland met school. Het was maar kort maar doordat sms/internet duur is geen/weinig contact gehad de hele week. Dus ik miste haar best wel. Vrijdag kwam ze weer thuis dus ik was er heel even heen. Het was maar een kwartietje maar ik was blij haar weer gezien te hebben. Zaterdag was er een familiedag van haar familie waar ik mee naar toe ging. Ze deed die dag heel raar dus toen we een rondje liepen vroeg ik haar wat er was. Ze wilde het niet vertellen maar ik kreeg het er na even aandringen toch uit: Ze had niet het idee dat ze nog verliefd was. En wist niet zeker of ik de ware was. Ondanks dat het nogal hard binnen kwam kon ik daar wel mee leven. Sowieso vind ik het hele “de ware” idee nog een beetje overdreven ze is 16 en ik ben 18. Ook zei ze nog dat ze t heel gezellig had gehad met een jongen, bij hem op schoot had gezeten enzo. Ik kon me daar niet druk om maken. Ik vond het wel verveld om te horen maar ik vond dat ik daar geen probleem van mocht maken. Vervolgens kwam voor mij het ergste: ze had via een vriend geprobeerd te pijlen of die jongen haar een beetje leuk vond. Ik vond dat echt heel erg. Aangezien ze gewoon nog wat met mij heeft. Maargoed maandag was ik weer bij haar, ze de hele dag sorry gezegd voor dat laatste. We hebben er natuurlijk nog even over gepraat en toen zei ze nog dat ze er over had gedacht om het langzaam af te bouwen zodat het voor mij minder erg zou zijn maar dat ze daar nu niet meer aan kan denken en dat ze nog heel lang bij me wil blijven. We gaan dus ook gewoon vrolijk verder alleen ik zit er nog steeds wel mee en mijn vertrouwen is helemaal weg ondanks dat ze zegt weer helemaal het gevoel te hebben van voor vorige week. Ik ben er nu gewoon niet meer zeker van dat dit nog lang door blijft gaan en dat wil ik wel, ik vind haar echt geweldig.
Ik vind dat ik er gewoon niet meer aan moet denken aangezien zij ook gewoon weer door wil maar ik kom dus gewoon niet van die gedachtes af dat t zomaar voorbij kan zijn.
Sometimes the world's greatest miracles happen by accident.