nee hequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166274
Is toch wel heel weinig ervaring dan dus ik kan FdB wel begrijpen dat hij een ervaren speler zoektquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik geloof wel in Alderweireld met van Rhijn naast hem. Heb je alleen 2 rechtspoten centraal. Dat zou je weer op kunnen lossen door Alderweireld met Boilesen of Koppers centraal te laten spelen.
Hij wel maar je krijgt op rechts en links al jongens met weinig ervaring, als je er dan ook nog 1 naast Toby zet wordt het wel heel riskantquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef Catch22- het volgende:
achja dat komt bij toby ook wel. Die speelt toch ook al 2 jaar alles?
volgens wikipedia al 87 wedstrijden...
Van mij hoeft hij het ook niet te worden, maar de spoeling is dunquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef Catch22- het volgende:
Mja, of Moisander nu echt de man is die de boel op sleeptouw neemt...
Alibi verdediger . z,on slappeling die zijn been niet uit durft te steken als het moetquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef Catch22- het volgende:
Mja, of Moisander nu echt de man is die de boel op sleeptouw neemt...
Mathijsen is ook versleten en traagquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:52 schreef Tarado het volgende:
Wie weet komt Mathijsen wel, die heeft bij Malaga ook geen basisplaats meer, het feit dat Bouma bij het NL elftal zijn vervanger is zegt in ieder geval genoeg over het niveau van de Nederlanders op die positie.
wie vind jij dan okquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mathijsen is ook versleten en traag
Mee eens maar in de eredivisie kan het nog wel, ervaring heeft hij wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mathijsen is ook versleten en traag
Wel apart dat zowel PSV als Ajax hem wil hebben. Ik ben er ook niet gecharmeerd van trouwens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Alibi verdediger . z,on slappeling die zijn been niet uit durft te steken als het moet
Wij supporters dienen immer kritisch te blijven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef Tyron het volgende:
nouja als frank de boer het in hem ziet zitten, wie zijn wij dan om hem tegen te spreken
Dan koop je ook geen ervaring, wel bodyquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Doe dan Nuytinck als je zo nodig een CV wil kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |