Wijs man!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
Awakefest kaartje verkocht en nu maar eens kaartje halen voor Wish Outdoor!
Ja is ongetwijfeld ook vet! Awakenings in de Gashouder was met pasen ook heel vet! Maar de chick waarmee ik zou gaan, naja om lang verhaal kort te maken dat gaat niet meer doorquote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wijs man!![]()
Al ben ik zelf ook al meerdere malen naar Awakefest geweest en 't was altijd meer dan gruwelijk!
Wel weer een vette vid. Hoe snel ze dit weer goed in elkaar zetten.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:07 schreef Levitas het volgende:
lol, Q-Dance
Ze hadden toch die "bedenk je eigen prijs"- actie? Maat van me heeft gewonnen, kennelijk backstage @ Defqon dit jaar. De andere prijs blijkt een Q-Dance vlag te zijn.
"The sky is the limit" was daarbij hun slogan. ROFL.
Oh god.. Nieuwe rage? Je matties optillen zodat ze al liggend boven het publiek uitkomen![]()
![]()
![]()
![]()
Yep.. Video zelf is wel heel vet ja!quote:Op maandag 4 juni 2012 08:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel weer een vette vid. Hoe snel ze dit weer goed in elkaar zetten.
Zieke shizzle..quote:Op maandag 4 juni 2012 08:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yep.. Video zelf is wel heel vet ja!Epic Cinema, volgens mij. Die gasten zijn echt extreem goed.
En de apparatuur die ze hebben is echt té ziek:
[ afbeelding ]
Zie ik daar 4(!!) RED cameras?
Volgens mij heeft Sethje dezelfde gasten Rebirth laten doen?quote:Op maandag 4 juni 2012 08:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zieke shizzle..
Ik ben benieuwd hoeveel die gasten vragen om 2 dagen intents te filmen en te bewerken....
Ik zag inderdaad genoeg RED camera's, als fotograaf flink staan kwijlen bij die dingen.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yep.. Video zelf is wel heel vet ja!Epic Cinema, volgens mij. Die gasten zijn echt extreem goed.
En de apparatuur die ze hebben is echt té ziek:
[ afbeelding ]
Zie ik daar 4(!!) RED cameras?
Ik vroeg mij ook af hoeveel GB aan materiaal ze hebben na zo'n dag, zal wel een TB zijn of 3..quote:Op maandag 4 juni 2012 08:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zieke shizzle..
Ik ben benieuwd hoeveel die gasten vragen om 2 dagen intents te filmen en te bewerken....
Het hoofdpodium staat al half zag ik zaterdagquote:Op zondag 3 juni 2012 13:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Bah bah , jammer dat ik er niet bij ga zijn met Alcatrazz
Ga ik zeker aan mee proberen te doen. Zou te vet zijn om op mijn favoriete feest te staanquote:Free2party zal voor de 1ste editie in 2013 van Hardclassics een plaats beschikbaar stellen achter de decks. Aangezien onze aanhang voornamelijk uit muziekliefhebbers en ook vele dj's bestaat heeft F2P besloten ons publiek nog meer te betrekken bij Hardclassics doormiddel van een plek in de line-up. F2P is dus op zoek naar een geschikt persoon die de 1ste editie van 2013 zal gaan openen,daarom mag iedereen die denkt deze persoon te zijn meedingen naar deze plek. Wat moet je doen? Stuur een demo naar info@free2party.nl met je naam+telefoonnummer. Hou wel rekening met het feit dat het hier een openingsset betreft dus pas de demo daar ook op aan. Free2party wenst alle deelnemers veel succes.
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef T-Force het volgende:
Are you out there still with me??
Can you feel the bass?? HEY!
isse fijnquote:Op maandag 4 juni 2012 12:58 schreef Krulliewullie het volgende:
Remember
Daniele Mondello
Arne L 2
Leep
Pila
Isaac
Beholder
Derb
Luna meets DHHD
MC Shizzler
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de oude versie is beter...quote:Op maandag 4 juni 2012 21:48 schreef eQuaL het volgende:
Ik werd daarnet fucking vrolijk van deze melodie, dat moest ik gewoon even delen ()
ik had al gereageerd voor je editquote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ook! Wist niet dat er een nieuwe was
thxquote:Op maandag 4 juni 2012 21:48 schreef eQuaL het volgende:
Ik werd daarnet fucking vrolijk van deze melodie, dat moest ik gewoon even delen ()
*edit*
Hee dit is een andere versie als die ik heb
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef StM het volgende:
Activator - Decibel outdoor festival 2011 by officialb2s
Activator was helemaal niet op Decibel 2011, is dit niet zijn afsluitende heldenset in 2010?![]()
Moet je ook je auto niet uitlenen wanneer je lekker in de USA zit....quote:
Ben eigenlijk wel benieuwd wie er nu in die auto reed. Heady lijkt zich er in ieder geval niet druk om te maken. Zal wel geld zat hebben, ik zou in ieder geval helemaal leip worden als m`n splinternieuwe M5 van een slordige ¤160.000 in de prak wordt gereden door iemand andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet je ook je auto niet uitlenen wanneer je lekker in de USA zit....
Ik zou ook gek worden jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wie er nu in die auto reed. Heady lijkt zich er in ieder geval niet druk om te maken. Zal wel geld zat hebben, ik zou in ieder geval helemaal leip worden als m`n splinternieuwe M5 van een slordige ¤160.000 in de prak wordt gereden door iemand anders
twitter:djheadhunterz twitterde op maandag 04-06-2012 om 17:41:09Just received the news that my car crashed. Noone got hurt, thats what matters. Life will keep on challenging you, I'll just deal with it
reageer retweet
Tja, wellicht reed er een heel goede vriend in, en is hij alleen maar super blij dat die niet (ernstig) gewond is?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wie er nu in die auto reed. Heady lijkt zich er in ieder geval niet druk om te maken. Zal wel geld zat hebben, ik zou in ieder geval helemaal leip worden als m`n splinternieuwe M5 van een slordige ¤160.000 in de prak wordt gereden door iemand anders
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:38 schreef T-Force het volgende:
Even 2 setjes uit de LSDB top10 van vandaag die er heel strak uitzien![]()
The Machine @ Magic Show![]()
02:11:38 The Machine - Raw (Alphaverb Remix) [DJU Red]
02:16:02 The Machine - Butterfly [Kattiva]
02:20:05 The Machine - Pendulum [Tremble Tracks]
02:24:07 The Machine - Mist [Ipnotika]
02:27:43 The Machine - Stardust [Butterfly Experience]
02:31:42 The Machine - Green Forest [Explosive]
02:36:01 Used & Abused - Explode (The Machine Remix) [Explosive]
02:39:56 The Machine & Ryfle - Trashin [SYS-X]
02:43:06 The Machine - Measure [Tremble Tracks]
02:47:29 The Machine - Renaissance [SYS-X]
02:50:20 The Machine - Alive (ft Ellie) [SYS-X]
02:54:24 The Machine ft Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix) [Knockout Beats]
02:58:52 Public Domain - Automatic Audio Overload (The Machine Remix) [Audio Surgery]
03:03:09 The Machine & Mindcontroller - The Dead Walk (Ft. Evrae Altana) [SYS-X]
03:06:31 The Machine - Mosquito [SYS-X]
03:10:32 The Machine - Sound of The Machine [SYS-X]
03:14:20 The Machine - Initialize [SYS-X]
03:18:45 The Machine & Thera - It Is This Feeling [SYS-X]
03:22:33 The Machine - State Of Your Mind [SYS-X]
03:26:39 The Machine & Alphaverb - Enjoy [SYS-X]
03:31:04 The Machine - Vicious Tones (Second Mix) [SYS-X]
03:35:41 Thera - No More Misunderstanding (The Machine Remix) [Theracords]
03:38:45 The Machine - Explorers Of The Mind [SYS-X]
03:41:42 The Machine - Audiobot [SYS-X]
03:44:38 The Machine & Kodex - Difficult [SYS-X]
03:47:48 The Machine - Mistress of Darkness [SYS-X]
03:50:59 The Machine - Times Like These [SYS-X]
03:54:47 The Machine & Sasha F - Restore Balance [SYS-X]
03:57:59 The Machine - Awesome Frequency [SYS-X]
04:01:33 The Machine - Fire & Ice [SYS-X]
04:04:36 The Machine - No Time To Waste [SYS-X]
04:07:51 The Machine & Sasha F - Mad Soul [AVIO]
http://www39.zippyshare.com/v/65298764/file.html
Geck-o @ Heart for Hardstyle![]()
01 Tatanka - Borderline (Original Mix)
02 Citizen - People Won't Like This (The KGB's Rmx)
03 Tat & Zat - Skleroxx
04 Geck-O - Megabase Anthem
05 Tuneboy - Tunebeat
06 Geck-o - We Dance To The Beat
07 The Navigator vs. DJ Amon - Save My Soul (Hard'Onez Remix)
08 Hoffman - Crazy Damage
09 Geck-o - Dancing Machine
10 Thilo & Evanti - Static
11 Kamui - Electro Slut
12 Activator - Back In The Days
13 The Beholder Meets DJ Zany - Psychadelic Drops
14 Geck-O - Space Jam
15 Headhunterz - Left Some Answerz(Geck-O Remix)
16 Excision & Downlink - Heavy Artillery (Skism Remix)
http://www1.zippyshare.com/v/87509796/file.html
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef StM het volgende:
Ok, ik zal hem nog een keer opzetten na Dana - Sensation Black 2007
Let me take you back
Back in the days
The hardstyle sounds will be kicking the bass
Let's go
Kick it
Reversed bass
We go back
Back in the days
Early sounds
Kicking the bass
![]()
het allerbeste nummer van Showtekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef StM het volgende:
Let me take you back
Back in the days
The hardstyle sounds will be kicking the bass
Let's go
Kick it
Reversed bass
We go back
Back in the days
Early sounds
Kicking the bass
![]()
yeahquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:19 schreef StM het volgende:
Lekker zomers nummer, als compensatie voor het weer buiten:
Valt toch wel mee? 19 graden, 0.4mm regen. Voor de rest af en toe bewolkt, af en toe zon. Ziet er niet verkeerd uit eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:31 schreef StM het volgende:
Ik hoop alleen dat het zaterdag beter weer gaat worden als dat ze nu opgeven :/
Toch vind ik de melodie / synth best lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben net een beetje dood gegaan van binnen..
vind hem best wel leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben net een beetje dood gegaan van binnen..
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef Treces het volgende:
Sinds wanneer maakt The Prophet fatsoenlijke nummers?
die vind ik al een heel stuk beter dan dat anthem hierbovenquote:
Krijg er gelijk zin van! OM TE RAMMULLUH!!!!quote:
Proppie kan t welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
hihi, sorry
om het een beetje goed te maken;
hebbe jullie ook so ssssssinnn?????quote:
Zo worden ze helaas niet meer gemaakt, pareltjequote:
inderdaad, zondequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zo worden ze helaas niet meer gemaakt, pareltje
Hij kan het nog wel, al is deze ook alweer tijdje oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |