Netjes Gill! Heerlijke onderschatte klassiekerquote:
Had gedacht dat ik met nog wat meer plaatjes op de proppen had moeten komen.quote:
en ik ben tot 20u aan het werkquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:58 schreef RanTheMan het volgende:
dit is voor mij een soort van mission impossible met dit mooie weer en bijna vrij
dat is een gevaarlijke zaakquote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
een gok op who framed roger rabbit dan
Daarom ook dequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
lijkt me sterk dat hij in raiders of the lost ark zit
Dat bedoelde ik eigenlijk niet maar...quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef wyccie het volgende:
Cat in Breakfast at Tiffany's was ook oranje toch?
quote:Breakfast at Tiffany's
Holly's Drunk Visitor (voice) (uncredited)
gil +1quote:
Had ie beter een vraag kunnen stellen. Wat een draak van een wedstrijdquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ie beter een vraag kunnen stellen. Wat een draak van een wedstrijd
quote:Na amper vijftien seconden botsten de twee centrale verdedigers Wilfred Bouma (de vervanger van de geblesseerde Mathijsen) en Johnny Heitinga vol met de hoofden tegen elkaar.
Heb alleen de 2de helft gezien. Dus kan er niet echt een oordeel over gevenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ie beter een vraag kunnen stellen. Wat een draak van een wedstrijd
aangeizen LV aant werk is heb ik t ff nagekeken en volgens mij is het goed, al vind ik eigenlijk dat je Chinjeolhan geumjassi had moeten antwoordenquote:
Het was toch Boksuneun Naui Geot, maar die had hij ook geantwoord dus vooruitquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
aangeizen LV aant werk is heb ik t ff nagekeken en volgens mij is het goed, al vind ik eigenlijk dat je Chinjeolhan geumjassi had moeten antwoorden
Ga maar door Gil
Stand Mei 2012:quote:
Meestal wordt er eerst iig 1 antwoord gegevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:52 schreef RanTheMan het volgende:
hintje van stoere rund zou wel tof zijn
quote:
Beethovenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Meestal wordt er eerst iig 1 antwoord gegeven
[ afbeelding ]
Ik, maar Zwart wit rommel kijk ik niet dus kan t niet vergelijken met het orgineel, vond t best aardig, maar niet meer dan datquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef LordVoldemort het volgende:
Jazeker.
Ik vond het origineel overigens behoorlijk kut. Iemand de remake (bovenstaande) gezien?
Dit meen je toch niet serieus he?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik, maar Zwart wit rommel kijk ik niet dus kan t niet vergelijken met het orgineel, vond t best aardig, maar niet meer dan dat
jahwel, maar daar sta ik niet alleen in, in FMT is best een aardige groep mensen die ergens ophouden met kijken voor de midden jaren 80 gok ik.. Daarom duren alle die ouwe meuk vragen soms ook zo langquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus he?.
dat heb je netjes gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Avengers - Robert Downey Jr. - Chaplin - Anthony Hopkins - A Bridge Too Far - Sean Connery - The Longest Day - Henry Fonda - How the West was Won - Eli Wallach - The Godfather Part III - Bridget Fonda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |