quote:"Buenas noticias¡¡¡¡ Parece que no hay fractura de costilla Samuel Sánchez" via @sergi_lopezegea
quote:Euskaltel Euskadi@EuskaltelEuskad
Samuel Sánchez tratara de continuar en la #dauphine
zal het doorgeven aan Johan Bruyneel als ik hem zie, top manquote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef Columbiafan het volgende:
Schleck gaat de tour niet winnen, een heel goede Schleck met zijn beste tijdritten verliest al minstens 5 minuten in de 96 km tijdritten, een mindere Schleck verliest daar al makkelijk 8 minuten, probeer maar eens 8 minuten dicht te rijden op een Wiggins in deze tour, Cadel idem al wordt daar het verschil miss wel kleiner op 5,6 minuten
twitter:lieuwewestra twitterde op maandag 04-06-2012 om 17:42:40Eerste rit gehad!was vandaag niet super ... #geenpaniek ben nog in opbouw reageer retweet
Wat ik wil zeggen is, waarom maken we er ons nog druk in, een tourwinnaar is een tijdrijder, dat is danook het eerlijkste onderdeel van de sport, en jah als Schleck te lui, te zwak of whatever is om een goede tijdrit te rijden, jah dan is ie geen waardig tourwinnaar. Andy is waarschijnlijk intrinsiek één van de grootste talenten die je je kan indenken maar doet er wel niet veel mee vind ikquote:Op maandag 4 juni 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal het doorgeven aan Johan Bruyneel als ik hem zie, top man
In België was hij gewoon goed, nu ineens in opbouw?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:13 schreef Mani89 het volgende:
twitter:lieuwewestra twitterde op maandag 04-06-2012 om 17:42:40Eerste rit gehad!was vandaag niet super ... #geenpaniek ben nog in opbouw reageer retweet
Zijn grillige vormpeil is lastig te peilen inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In België was hij gewoon goed, nu ineens in opbouw?
Heeft Martin niet zowat elke tijdrit gewonnen vorig jaar (inc WK)?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vraag me af of Tony Martin het eens echt gaat waarmaken donderdag in de lange tijdrit, Wiggins, Evans jah leuk hoor, maar ik ben er van overtuigd dat een goede Martin nog van een andere orde is dan die mannen, hij zou er dan ook echt van moeten kunnen wegrijden. Maar het kan nu evengoed dik tegenvallen natuurlijk
Jah, maar was vaak toch wel (te) close tov Wiggins en Evans, tweede deel van het seizoen was ie wel subliem en won ie zo wat elke tijdrit met een minuut zoals het hoort, op z'n Cancellara's. Martin is een grote tijdrijder, hoop op een prachtig duel op de spelen met Wiggins en Cance en wie weet enkele outsidersquote:Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heeft Martin niet zowat elke tijdrit gewonnen vorig jaar (inc WK)?
twitter:TourDeJose twitterde op maandag 04-06-2012 om 21:03:19Dan Martin has no fractures either but is in a lot of pain. Unsure if he'll start tomorrow #Dauphine reageer retweet
In België was hij ook gewoon in opbouw hoor. Zei hij gewoon na die koninginneritquote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In België was hij gewoon goed, nu ineens in opbouw?
In België kon hij wel met de beste mee, hier zit hij bijna bij de laatste tien. Maar goed, als hij zegt dat het goed komt moeten we dat maar geloven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:51 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
In België was hij ook gewoon in opbouw hoor. Zei hij gewoon na die koninginnerit
We gaan het zien, hopelijk kan hij zichzelf in de kijker rijden in de Tour..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In België kon hij wel met de beste mee, hier zit hij bijna bij de laatste tien. Maar goed, als hij zegt dat het goed komt moeten we dat maar geloven.
Weening ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:23 schreef knep het volgende:
Slechts 44 renners in de eerste groep met daarbij Ruijgh, Kelderman en Tankink.
Ben ook benieuwd wat Nerz kan, maar zo'n Kelderman moet dat idd vrij easy kunnen rijden zeker met de TT in gedachte, Taaramae en Gallopin natuurlijk zelf wel sterk in de TTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman nu 3de in de strijd om de jongerentrui, lijkt vooral een duel te worden met Taaramae, zeker nu van Garderen moet knechten of niet in goede doen is (weet niet waarom hij loste vandaag). Gallopin is nog een vraagteken, die klom fantastisch in Oman begin dit seizoen.
met zijn prestaties dit jaar klagen over de Belgische media dat ze zo kritisch zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef DeMessias het volgende:
Bo Hagen wint met overmacht. Nog een dwaze uitval van Gilbert gezien en Quickstep-Omega Pharma die veel te vroeg hun treintje opzetten.
Ik vind de kritiek op Gilbert nog wel meevallen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met zijn prestaties dit jaar klagen over de Belgische media dat ze zo kritisch zijn
mijn ideequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek op Gilbert nog wel meevallen.
Rijdt geen deuk in een pakje boter meer na vorig jaar ongenaakbaar te zijn geweest, dat verdient veel meer kritiek eigenlijk.
nogal,quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek op Gilbert nog wel meevallen.
Rijdt geen deuk in een pakje boter meer na vorig jaar ongenaakbaar te zijn geweest, dat verdient veel meer kritiek eigenlijk.
Maar Boonen is dan ook een ûbermensch en die kan daar makkelijk tegen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef Beregd het volgende:
[..]
nogal,
Boonen heeft veel harder afgezien in zijn mindere jaren in de pers
Ach een lijntje hielp altijd welquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef Beregd het volgende:
[..]
nogal,
Boonen heeft veel harder afgezien in zijn mindere jaren in de pers
Iedere TT in een groot veld kent meerdere gezichten, maar vind dat ook wel weer de charme van deze discipline, al heb je natuurlijk er ook wel een paar bij zitten die ruim boven de rest uit steken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:54 schreef Columbiafan het volgende:
Mogelijke regen verwacht voor de latere starters, strakke wind die kan blazen van 30 tot 55 km/u? Benieuwd wat dat geeft, wind zou eventueel wel meer in het voordeel kunnen gaan zitten voor de latere starters. Lijkt me in ieder geval de zoveelste TT dit seizoen met 2 gezichten
Restaurantje bezocht onderweg waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:35 schreef franklop het volgende:
Vanmarke op dik 13 minuten van Durbridge
Wel klasse dat hij doorzet zegquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Restaurantje bezocht onderweg waarschijnlijk
Eurosport 2quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op welke zender kan ik dit zien of moet ik een stream zoeken?
Andy is in een bocht gevallen, door de sterke zijwind. Mede daardoor heeft hij 9'10 verloren op Durbridge (dus nog iets meer op de uiteindelijke winnaar).quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:32 schreef Gitank2 het volgende:
Lol, ik checkte facebook en zag het bericht dat Kelderman lekker op dreef is!
en what's with andy? grondonderzoek verricht?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
Martin lijkt me dit niet te gaan winnen hoor
http://www.letour.fr/2012/CDD/LIVE/us/400/classement/index.htmlquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn die 2 gasten die voor Kelderman stonden in jongerenklassement al gefinisht?
Zo dan! Dat is een mooie voorsprongquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/2012/CDD/LIVE/us/400/classement/index.html
Weet nog niet, Martin is net terug van een blessure en nog lang niet bezig aan zijn piek naar de OS. Zelfde geldt voor Cancellara eigenlijk. En Wiggins, dat is maar afwachten hoe hij de combinatie Tour + OS gaat verwerken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
Martin faalt hier wel enorm, pakt nog niet eens een minuut op de 21-jarige Kelderman op een TT van 53.5 km, hoe goed Kelderman ook is, prachtprestatie btw, dit is een beetje onwaardig voor Martin... Cancellara zal in z'n handen wrijven denk ik dit ziende, hoewel Wiggo dan wel weer schrik inboezemt natuurlijk
en Martin wordt hier wel mooi 2e op 34 seconden. Ik zou dat niet enorm hard falen willen noemen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Weet nog niet, Martin is net terug van een blessure en nog lang niet bezig aan zijn piek naar de OS. Zelfde geldt voor Cancellara eigenlijk. En Wiggins, dat is maar afwachten hoe hij de combinatie Tour + OS gaat verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |