quote:"Buenas noticias¡¡¡¡ Parece que no hay fractura de costilla Samuel Sánchez" via @sergi_lopezegea
quote:Euskaltel Euskadi@EuskaltelEuskad
Samuel Sánchez tratara de continuar en la #dauphine
zal het doorgeven aan Johan Bruyneel als ik hem zie, top manquote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef Columbiafan het volgende:
Schleck gaat de tour niet winnen, een heel goede Schleck met zijn beste tijdritten verliest al minstens 5 minuten in de 96 km tijdritten, een mindere Schleck verliest daar al makkelijk 8 minuten, probeer maar eens 8 minuten dicht te rijden op een Wiggins in deze tour, Cadel idem al wordt daar het verschil miss wel kleiner op 5,6 minuten
twitter:lieuwewestra twitterde op maandag 04-06-2012 om 17:42:40Eerste rit gehad!was vandaag niet super ... #geenpaniek ben nog in opbouw reageer retweet
Wat ik wil zeggen is, waarom maken we er ons nog druk in, een tourwinnaar is een tijdrijder, dat is danook het eerlijkste onderdeel van de sport, en jah als Schleck te lui, te zwak of whatever is om een goede tijdrit te rijden, jah dan is ie geen waardig tourwinnaar. Andy is waarschijnlijk intrinsiek één van de grootste talenten die je je kan indenken maar doet er wel niet veel mee vind ikquote:Op maandag 4 juni 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal het doorgeven aan Johan Bruyneel als ik hem zie, top man
In België was hij gewoon goed, nu ineens in opbouw?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:13 schreef Mani89 het volgende:
twitter:lieuwewestra twitterde op maandag 04-06-2012 om 17:42:40Eerste rit gehad!was vandaag niet super ... #geenpaniek ben nog in opbouw reageer retweet
Zijn grillige vormpeil is lastig te peilen inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In België was hij gewoon goed, nu ineens in opbouw?
Heeft Martin niet zowat elke tijdrit gewonnen vorig jaar (inc WK)?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vraag me af of Tony Martin het eens echt gaat waarmaken donderdag in de lange tijdrit, Wiggins, Evans jah leuk hoor, maar ik ben er van overtuigd dat een goede Martin nog van een andere orde is dan die mannen, hij zou er dan ook echt van moeten kunnen wegrijden. Maar het kan nu evengoed dik tegenvallen natuurlijk
Jah, maar was vaak toch wel (te) close tov Wiggins en Evans, tweede deel van het seizoen was ie wel subliem en won ie zo wat elke tijdrit met een minuut zoals het hoort, op z'n Cancellara's. Martin is een grote tijdrijder, hoop op een prachtig duel op de spelen met Wiggins en Cance en wie weet enkele outsidersquote:Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heeft Martin niet zowat elke tijdrit gewonnen vorig jaar (inc WK)?
twitter:TourDeJose twitterde op maandag 04-06-2012 om 21:03:19Dan Martin has no fractures either but is in a lot of pain. Unsure if he'll start tomorrow #Dauphine reageer retweet
In België was hij ook gewoon in opbouw hoor. Zei hij gewoon na die koninginneritquote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In België was hij gewoon goed, nu ineens in opbouw?
In België kon hij wel met de beste mee, hier zit hij bijna bij de laatste tien. Maar goed, als hij zegt dat het goed komt moeten we dat maar geloven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:51 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
In België was hij ook gewoon in opbouw hoor. Zei hij gewoon na die koninginnerit
We gaan het zien, hopelijk kan hij zichzelf in de kijker rijden in de Tour..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In België kon hij wel met de beste mee, hier zit hij bijna bij de laatste tien. Maar goed, als hij zegt dat het goed komt moeten we dat maar geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |