de bowlingbaan op rotterdam zuidplein schijnt wel een leuke tent te zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Leef je uit *niet bekend is in de omgeving van Merlijn*
*hahahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
de bowlingbaan op rotterdam zuidplein schijnt wel een leuke tent te zijnben er één keer geweest met familie, goeie servie
Euh... neee.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
de bowlingbaan op rotterdam zuidplein schijnt wel een leuke tent te zijnben er één keer geweest met familie, goeie servie
de KFC in amerika ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik vind de chinees in Amersfoort naast t station ook prima trouwens :p
Mjah, maar dan moet Meg per se mee. Die vergeeft het me anders nooitquote:
Die dushttp://www.wokhetoosten.nl/quote:
*Geen probleem mee heeft om Meg mee te nemen dat weet je!*quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, maar dan moet Meg per se mee. Die vergeeft het me anders nooit
Zou dat ook in hier in de buurt werken ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die dushttp://www.wokhetoosten.nl/
die mag best een middag hier komen spelen met pannenkoeken toequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, maar dan moet Meg per se mee. Die vergeeft het me anders nooit
Meg bij vreemden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
die mag best een middag hier komen spelen met pannenkoeken toekunnen jullie een avondje samen weg *zelfs bereid is om daarvoor een training te verzetten
Jongeuh ik kom toch bijna nooit bij jullie in de buurt :p nouja wil wel binnenkort sowieso die kant op. Op ontdekkingstocht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou dat ook in hier in de buurt werken ?
mwoah, ik denk dat het best goed zal gaanquote:
En anders gewoon in de kelderkast toch. Werp je er een zak spekjes bij, heb je er geen kind meer aan. WIj verkopen ook oordoppen voor in de bouw...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
mwoah, ik denk dat het best goed zal gaan
Nee even serieus: We gaan aankomend weekend naar de bruiloft van mijn beste vrienden, die hebben haar als bloemenmeisje gevraagd. Ze is daar behoorlijk kind aan huis en nog duikt ze weg bij het idee...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
mwoah, ik denk dat het best goed zal gaan
Nog op zoek is naar een effen jurkje..quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee even serieus: We gaan aankomend weekend naar de bruiloft van mijn beste vrienden, die hebben haar als bloemenmeisje gevraagd. Ze is daar behoorlijk kind aan huis en nog duikt ze weg bij het idee...
Nee, dat gaat hem niet worden. Nog los van de ellende die ik ermee krijg
als je maar weet dat zij/jij/jullie altijd welkom zijn hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee even serieus: We gaan aankomend weekend naar de bruiloft van mijn beste vrienden, die hebben haar als bloemenmeisje gevraagd. Ze is daar behoorlijk kind aan huis en nog duikt ze weg bij het idee...
Nee, dat gaat hem niet worden. Nog los van de ellende die ik ermee krijg
PRIMARK!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nog op zoek is naar een effen jurkje..
Dat zeker! Maar alleen als er iemand niet thuis is.... Anders draai ik iemands .....quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je maar weet dat zij/jij/jullie altijd welkom zijn hier
Wel bij Merlijntje!quote:
quote:
Hmmm kan je niet ff binnenwandelen bij Steps? Daar hebben ze altijd mooie geschikte jurken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom ik voor vrijdag niet meer
Wilde ze nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hmmm kan je niet ff binnenwandelen bij Steps? Daar hebben ze altijd mooie geschikte jurken.
Is toch in de buurt... De andere Primarks in NL zitten in Zaandam en Hoofddorp. Ik rij nog sneller naar Bremen! Dus dan is Rotterdam Alexander toch zeker in de buurt vanaf jou gezien!quote:
????quote:
Da's bijna 3 kwartier rijden....quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Is toch in de buurt... De andere Primarks in NL zitten in Zaandam en Hoofddorp. Ik rij nog sneller naar Bremen!
En met de metro? :pquote:
too late .. brain already brainwashing.quote:
Ik en OV?quote:
* Merlijn casts "Unwash".... It's super effective....quote:
Nou dan ga jij toch lekker niet mee!quote:
Ik ben onschuldig! Ik werd overvallen door 5 man!quote:
Maar geef toe je vond het best leukquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig! Ik werd overvallen door 5 man!
Ik moest in een doos happen waar iedereen bij wasquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maar geef toe je vond het best leuk
Whahaha GRRRRquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moest in een doos happen waar iedereen bij was
Wauw!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mooie jurk alert! http://www.stepswebshop.nl/product/1235/rasja_dress.aspx
Ja schat...quote:
* virtuele knuppel ziet aankomen *quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi .
mag jij hem best mooi vinden
Die 1e en laatste zijn mooiquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://shop.mango.com/NL/(...)&m=&ts=1338331152889
Deze heb ik vandaag in t zwart gepast maar wilde m wel in een kleurtje. Kon m in de winkel iet vinden dus nu gelijk maar even bestellen..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja daar heb je een puntquote:
Ik vind die laatste ook mooi hoor. Eigenlijk nog wel een stuk mooier dan de eerstequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
En we hebben een winnaar!
haha neequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou belle, zit ie al in je mandje :p voor 17 euries! Ik heb m gepast en vond dat ie verbazingwekkend mooi viel voor dat geld! Alleen dat licht in de paskamers. K leek wel een lijk, zo wit. En even later in een andere paskamer lijken mn armen wel verbrand.. Wat goede verlichting al wel niet voor je kan doen!
Top! Hoop voor je dat ie er gewoon hangt en dat ie mooi zit! Zou dan toch nog redelijk makkelijk (en voor een leuke prijs) opgelost zijn!quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha nee![]()
ga denk morgen ff Leiden en donderdag ff Leidschendam in, daar hebben ze Mango winkels
.. *Merlijn denkt daar anders over*quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooo jij hoeft helemaal niet te shoppen
Niet mij beschuldigen. Ik zeg: draag wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
.. *Merlijn denkt daar anders over*
quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet mij beschuldigen. Ik zeg: draag wat je leuk vindt.
* DJMO valeriaan geeftquote:
*Ook weer onderweg is naar zijn werk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef belle1608 het volgende:
*Gaat naar werk & daarna shoppen (hopelijk)
hebbie je weer verslapen?quote:
quote:
vannacht nog werkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
Nee, het is bijna donderdagmiddag, morgen nog werken en dan weer 4 dagen weekend
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
Nee, het is bijna donderdagmiddag, morgen nog werken en dan weer 4 dagen weekend
Allemaal vrij gepakt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:49 schreef -gt- het volgende:
[..]
vannacht nog werken
morgen wat oppikken in zwolle
en dan weekeinde tot woensdag![]()
baas boven baasquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Allemaal vrij gepakt?
-gt-, adres nog gekregen ?
Als je wat weg wilt sturen, val Blij Dorp dan maar aan (zie rapportages)quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef -gt- het volgende:
nouuuuuuuu
wilde hem net nog op een missie sturen
middag
eej! je blijft van m'n dierentuin afquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je wat weg wilt sturen, val Blij Dorp dan maar aan (zie rapportages)
Maar het is wel lekker balen. Heb je recht op terug gave?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het missen maar gaat wel om een hoop geld ja.
is vannelle de travian godfather?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:11 schreef vannelle het volgende:
Goeiemiddag!![]()
@-gt- : Op Travian je held nu niet wegsturen, kereltje is op sterven na dood.
Altijd toch in geval van skimmen? Tenminste, dat heb ik altijd begrepen.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker balen. Heb je recht op terug gave?
Hier schijnt de zon en is het best wel benauwdquote:
Nee, slechts een hulpje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef Egberts het volgende:
[..]
is vannelle de travian godfather?
helden zijn er toch om te sterven en te reviven?
Weet niet waar jij zit maar klinkt alsof je in de buurt zit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon en is het best wel benauwd
ik denk dat de temperatuur nog wel rond de 20 graden ligt =)
Zuid limburgquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zit maar klinkt alsof je in de buurt zit.
Hier in Rijswijk een lekkere 21 graden met een mooi zonnetje!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zit maar klinkt alsof je in de buurt zit.
Ik snap het helemaal. je moet je held ook vechtsterkte geven en niet grondstofproductiequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, slechts een hulpje.
Maar deze held moet blijven leven want om weer levend te worden doet ie een paar dagen over en in die tijd maakt ie ook geen extra grondstoffen.
Snap je't nog?
Landklimaat hè?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:40 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zuid limburg, het walhalla voor mooi weer!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. je moet je held ook vechtsterkte geven en niet grondstofproductie. Vervolgens oases leegslaan en leegfarmen met farmers. Sta je van te kijken dat ik zoveel kennis van T4 heb
Dit account is nog iets te vers daarvoor. -gt- is nog met de opdrachten bezig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. je moet je held ook vechtsterkte geven en niet grondstofproductie. Vervolgens oases leegslaan en leegfarmen met farmers. Sta je van te kijken dat ik zoveel kennis van T4 heb
komt allemaal goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dit account is nog iets te vers daarvoor. -gt- is nog met de opdrachten bezig.
Maar ik snap je en geef je 100% gelijk.
Grauwquote:
En wat heb je hiervan geleerd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ging gisteren de hort op. In Groningen was het een lekker zonnetje en 22 graden maar ik was wel zo bij de tijd om eerst te kijken naar het weer aldaar. Het voorspelde 17graden en regen. Dus een lange beetje wijde broek aan(verbrande achterbovenbenen + een jaap op mn scheenbeen) en een blouse met drie kwarts mouwen. Kom ik daar, is het me een potje warm :/ verdikkeme! En dan nu in Groningen shit weer. Ik vraag me af wanneer het gaat regenen.
Stom is dat!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ging gisteren de hort op. In Groningen was het een lekker zonnetje en 22 graden maar ik was wel zo bij de tijd om eerst te kijken naar het weer aldaar. Het voorspelde 17graden en regen. Dus een lange beetje wijde broek aan(verbrande achterbovenbenen + een jaap op mn scheenbeen) en een blouse met drie kwarts mouwen. Kom ik daar, is het me een potje warm :/ verdikkeme! En dan nu in Groningen shit weer. Ik vraag me af wanneer het gaat regenen.
1 rechthoek? Rare bh.......quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Stom is dat!
Ik ben raar verbrand op mijn rug, een dikke horizontale streep en daarnaast een rechthoek. Precies waar het bh bandje zit.
Niet vergeten om aftersun tussen de verhuisspullen te mikken dus.quote:
Daar is het nu te laat voor.quote:
Zonnetje is toch sterker dan je denkt blijkt wel....quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
ik zou er haast een foto van maken! Maar tis wel irritant en ik smeer nog wel met factor 50!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zonnetje is toch sterker dan je denkt blijkt wel....
Van de natuur win je nooit!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]En ik maar denken dat ik sterker ben ...
Die ligt naast het winnend staatslot, en onder de eenhoorn...quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:31 schreef vannelle het volgende:
25 graden en een strak blauwe lucht!![]()
* vannelle smeert zich in met factor 50 omdat er anders witte strepen zichtbaar zijn straks.
Trouwens, je heb gelijk. Tegen 1 persoon is niet leuk. Oppenieuw:quote:
En dat allemaal doe je zwanger toch ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwens, je heb gelijk. Tegen 1 persoon is niet leuk. Oppenieuw:
* vannelle smeert zich in met factor 50 om witte strepen en verbrande achterbovenbenen te voorkomen behalve 1 scheenbeen want daar zit een jaap in en strompelt daarna met blaasontsteking naar de wc waar de ambitie kan liggen en terwijl hij vloekt omdat ie geskimmed is blijkt z'n telefoon ook nog eens stuk te zijn.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En dat allemaal doe je zwanger toch ?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:57 schreef vannelle het volgende:
[..]![]()
![]()
Uiteraard!!! Heb al een edit gedaan.
Aaaah zieluug!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle smeert zich in met factor 50 om witte strepen en verbrande achterbovenbenen te voorkomen behalve 1 scheenbeen want daar zit een jaap in en strompelt daarna met blaasontsteking naar de wc waar de ambitie kan liggen en terwijl hij vloekt omdat ie geskimmed is blijkt z'n telefoon ook nog eens stuk te zijn en dat allemaal tijdens een zwangerschap.
omgquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben de sc-Jezus, ik neem al uw kwalen op me.
je vergeet de uitslag van de zonne-alergiequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle smeert zich in met factor 50 om witte strepen en verbrande achterbovenbenen te voorkomen behalve 1 scheenbeen want daar zit een jaap in en strompelt daarna met blaasontsteking naar de wc waar de ambitie kan liggen en terwijl hij vloekt omdat ie geskimmed is blijkt z'n telefoon ook nog eens stuk te zijn en dat allemaal tijdens een zwangerschap.
En een blaar op m'n handen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
je vergeet de uitslag van de zonne-alergie
Goed gewerkt, ziet er goed uit!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef DJMO het volgende:
Porject tuin bbq-klaar is af!met een blaar op m'n handpalm van het in elkaar schroeven van die verdomde picknicktafel
maar: gras gemaaid! bbq = schoon! en de picknicktafel staat! (voor de kids dan he
)
[ afbeelding ]
ja ...quote:
Al gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou niet weer over het weer beginnen he?
Hier ook maar zat blaadjes, rotboom op gemeentegrond is het hele jaar in de rui.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Al gedaanmet die blaadjes in de hoek lijkt het al helemaal herfst! Ik heb wel merels die gaan uitvliegen volgens mij. Lekker aan het tjilpen!
Ze zitten in de klimop. Ze maken herrie sinds 3 dagenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hier ook maar zat blaadjes, rotboom op gemeentegrond is het hele jaar in de rui.![]()
Vogeltjes in de tuin is leuk! Helemaal als je de voortgang van de kleintjes een beetje kan volgen.
Kun je dichtbij komen om foto's te maken of zou je daar pa en ma merel te lang mee wegjagen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ze zitten in de klimop. Ze maken herrie sinds 3 dageneitjes zijn misschien pas net uitgekomen
Nou ze zitten op ongeveer anderhalve meter breedte. Ik kan zien waar ze de klimop in gaan en waar ze er weer uit komen.. Maar ze zitten ook echt boven de deur. En ze duiken ook gewoon de vijver in als wij op nog meter afstand zijn dus ik kan t wel ff proberen. Zonder flits natuurlijk! Straks ff doen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je dichtbij komen om foto's te maken of zou je daar pa en ma merel te lang mee wegjagen?
Dank jequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef vannelle het volgende:
Vind vooral die 2e leuk!
En ik lach ook nooit op foto's dus zo vreemd is dat niet.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef vannelle het volgende:
Vind vooral die 2e leuk!
En ik lach ook nooit op foto's dus zo vreemd is dat niet.
Haha, ja dit is: ik kom thuis, doe jurk 1 aan, snel foto, snel beneden aan ouders laten zien, jurk 2 aan, zelfde ritueel, jurk 3 aan zelfde ritueelquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:34 schreef maffemuts het volgende:
@belle 2 & 3 staan je superbij nr 1 zou ik (persoonlijk) een bolero bij dragen (en bh in kleur
)
Met dat gezegd hebbende staan alle 3 je super
k geef mijn meningquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha, ja dit is: ik kom thuis, doe jurk 1 aan, snel foto, snel beneden aan ouders laten zien, jurk 2 aan, zelfde ritueel, jurk 3 aan zelfde ritueel
ja ben ook niet boosquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
k geef mijn meningm.a.w met de juiste afwerking staan alle 3 goed
quote:
quote:Beste Monique
Dit is een definitieve bevestiging van je deelname aan de 4 Mijl van Groningen 2012.
Met deze gegevens sta je bij ons ingeschreven:
En giet je de pindasaus dan over je eten in een vorm? Net als DJMO dat doet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef belle1608 het volgende:
*Zometeen lekker bloemkool met pindasaus gaat eten & een boomstammetje & aardappels![]()
![]()
Oeee ben wel benieuwd!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:05 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is ook thuis.
Canvas is geleverd en de jongens hebben weer een puik werkje afgeleverd![]()
Net op tijd voor zaterdag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef Merlijn het volgende:
canvas :Dat vind ik ook wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
canvas :Hij is inderdaad heel gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
canvas :Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Topickiller.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Rucky het volgende:
En nou ga ik eerst even een biertje tot mij nemen.
canvas :very niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
En een derde.quote:
canvas :Ziet er erg vet uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Ireth het volgende:
Wow Merlijn! Dies mooi! Een keer wat anders als de personen prominent in het midden!
Mijn dochter kreeg vanmiddag een kadootje....![]()
Omdat ze de avondvierdaagse heeft uitgelopen zonder te piepen!
(dat ik die ook heb gelopen maakte geen indruk!)
Dat vind ik er ook mooi aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat een mooie fiets heeft ze gekregen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Mag ik je bank eens proberen? Ik ben gaar.......quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:42 schreef Merlijn het volgende:
Zo, slapen op de bank komt alweer niets van....
Leef je uit....quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mag ik je bank eens proberen? Ik ben gaar.......
Daar kom je dan voorlopig niet van afquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mag ik je bank eens proberen? Ik ben gaar.......
Veel leven zit er nu niet meer in me.quote:
Mijn favo! De Krom in Spijkenisse.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef belle1608 het volgende:
*Vraagt zich af of er nog iemand is die leuke/lekkere restaurants weet omgeving Hoogvliet / Rotterdam / Leiden / Rijswijk / Den Haag
Even gekeken maar...quote:
Er is een tijd geweest dat iedereen me daar bij voornaam kende en de drankjes al klaar stonden voordat we er binnenstaptenquote:
Dan ga ik daar ook eens heen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat iedereen me daar bij voornaam kende en de drankjes al klaar stonden voordat we er binnenstapten
Die gordijnen pik ik wel op wanneer het jou uitkomt. Woon zelf in Hoogvliet, dus is niet zo ver.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef -gt- het volgende:
[..]
ook een goeie
vooral als jullie van t weekeinde zouden gaan ivm gordijnen...
Roger Roger!quote:
bang dat je een ban had?quote:
quote:
* Pulver pakt Rucky z'n biertje af en geeft hem een bak ouwe (zelfgezette) koffiequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef Rucky het volgende:
[..]Degene die geen koffie voor mij zet krijgt het zelfs vanzelf.
Opnieuw opstarten wil ook wel eens helpenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Haha nee, daar was ik niet bang voor. Laptop reageerde nergens meer op.
Nu met usb muis wil het weer!
* Merlijn vers biertje tapt en Rucky lokt: "PoelePoelePoelePoele"quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
* Pulver pakt Rucky z'n biertje af en geeft hem een bak ouwe (zelfgezette) koffie
*proost*
Al 5x gedaan ofzo. maar met muis lukt het wel nu dat scheelt!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen
Ja, waarom?quote:
En ik laat me nu vollopen met bier.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zit een halve literbak Hertog boerenjongens ijs naar binnen te werken.
Praten met volle mond is niet netjes
Nog steeds? Om half 9 had je er al 3 achter je kiezen. Hoeveelste is dit wel nietquote:
Ik zit nog aan mijn tweede... ik lig achterquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nog steeds? Om half 9 had je er al 3 achter je kiezen. Hoeveelste is dit wel niet![]()
Morgen wel weer op tijd je nest uit hè?
Rustig aan, dan breekt het lijntje nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn tweede... ik lig achter
Tuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het was een rare avond, ik vind dat ik best een mixje mag!
Ja, dat is duidelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:53 schreef DJMO het volgende:
url=http://connect.garmin.com/activity/183768109]ik ben moe[/url]
quote:
Nu ook heur!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Inlognaam het volgende:
Het ijs is op
Maar mijn broer vertelde me zojuist dat ik morgen een vak vol moet gooien met Magnums die in de aanbieding zijn voor omgerekend 0.38 euro per stuk bij de Dirk vd Broek. Daar moeten we maar eens naar kijken
*Blij is dat _Ingrid_ dr koters binnenkort ook een ijsje kan geven.
Als ik naar je avatar kijk, kan dat ook aan je make-up liggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef Inlognaam het volgende:
Heb trouwens de hele dag al last van geiriteerde ogen door het stuifmeel ofzo
Nah, ben incognito he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als ik naar je avatar kijk, kan dat ook aan je make-up liggen
Hoor t een hoop om me heen, ogentroost van Weleda zou verlichting biedenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef Inlognaam het volgende:
Heb trouwens de hele dag al last van geiriteerde ogen door het stuifmeel ofzo
Jezus ook..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:08 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hoor t een hoop om me heen, ogentroost van Weleda zou verlichting bieden
Wim kan niet... die's dood...quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Inlognaam het volgende:
Alles kan. Theekan, koffiekan, melkkan...![]()
klinkt als een allergische reactie op de hond...quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jezus ook..
Begon gisteren, toen ik bij mn ouders was om de hond eens even lekker te knuffelen. Sindsdien moet ik continue wrijven en dat moet je juist weer niet doen. Rete irritant is het
Zou het wel keer kunnen halen; heb het wel vaker.
*benieuwd wasquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:20 schreef belle1608 het volgende:
*Merlijn wat eet jij nu?*
*Trek heeft!!*
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
*benieuwd was
*profiel bekijkt
*aan paling denkt
*ook trek krijgt
Ligt het aan mij, of kan de rest het ook even niet volgen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska gaat maar douchen. Ik ging net een lichtsnoer met libelle's in de boom hangen maar nu hangt de boom in mijn haar. Brrr kriebelt! Geniet van de drank hiero!
Nee, hooguit allergisch voor loopse teven danquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt als een allergische reactie op de hond...
Niet bij jouw profiel, maar Belles. V'town > Volendam > paling > mjammie! > trek krijgt.quote:
Definetly geen Volendamquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Niet bij jouw profiel, maar Belles. V'town > Volendam > paling > mjammie! > trek krijgt.
Mwah, een voordeel. Dan is het ook geen viswijfquote:
Hier zit een luchtje aan....quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, een voordeel. Dan is het ook geen viswijf
Maar, wat is V'town dan wel? Ik zou toch zweren dat dat de bijnaam van Volendam was
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |