Jaja ik ken hetquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aah niet vroeg slapen maar wel lang slapen is ook goed![]()
Ik ging echt veel te laat naar bed en was ook te vroeg weer wakker. Vanavond ga ik echt om 10 uur
Morgenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
mogguh. heb me verslapen en echt kut geslapen
Die jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Als het aan de baas lag, Whiskas."
Maar dat kan nog wel op die leeftijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, neefje was 10 ofzo. Zusje een jaar of 8.
Gadverdammequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik dan weer wel. Ooit eens een pak waarvan ik vermoedde dat er nog een laagje Chocomel in zat gepakt en uit gedronken. Bleek het oud afwaswater met sigarettenpeuken te zijn
Ik wil Marmite proberen, maar ben nog nooit in Australië geweest. Hebben ze dat hier ook ergens te koop?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
Maar dat kan nog wel op die leeftijd.
Ken je Marmite? De eerste (en laatste) keer dat ik dat at dacht ik dat het appelstroop was![]()
Oefenwedstrijden zijn altijd kut. Elke keer hoop je weer dat ze goed spelen, maar elke keer word je weer teleurgesteld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja ik ken het10 uur
Ik ga voetbal kijken vanavond
Oefeninterland Nederland - Slowakije
O wat goor man. Zoiets heb ik ook wel eens gehad, had iemand een peuk uitgedoofd in m'n blik met frisdrankquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik dan weer wel. Ooit eens een pak waarvan ik vermoedde dat er nog een laagje Chocomel in zat gepakt en uit gedronken. Bleek het oud afwaswater met sigarettenpeuken te zijn
Wat neequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja ik ken het10 uur
Ik ga voetbal kijken vanavond
Oefeninterland Nederland - Slowakije
Gatverdammequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, je lokale supermarkt heeft het wellicht. Kijk eens bij de jamsquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil Marmite proberen, maar ben nog nooit in Australië geweest. Hebben ze dat hier ook ergens te koop?
Als je niet rookt is zoenen met een roker behoorlijk ranzig. Net als zoenen met iemand die knoflook heeft gegeten terwijl jij dat zelf niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat zelfs bij de AH kopenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil Marmite proberen, maar ben nog nooit in Australië geweest. Hebben ze dat hier ook ergens te koop?
Ik ken het. Nooit geproefd door de slechte verhalen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
Maar dat kan nog wel op die leeftijd.
Ken je Marmite? De eerste (en laatste) keer dat ik dat at dacht ik dat het appelstroop was![]()
Tuurlijk. De Engelse winkel aan de Nieuwe Rijn heeft het zeker en vast.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen (ik rookte toen niet meer), maar dat kwam omdat ik daarvoor wel gerookt had en sowieso niet goed kan ruikenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je niet rookt is zoenen met een roker behoorlijk ranzig. Net als zoenen met iemand die knoflook heeft gegeten terwijl jij dat zelf niet hebt gedaan.
In elke supermarkt wel, maar niet zo veel, meestal maar een paar potjes. Even bij de jam en zo kijken. Staat meestal bovenin het rek.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Toen ik nog niet zo oud was, op vakantie met de familie eens door m'n moeder aangeraden om een oester te eten. Ze wist natuurlijk exact wat oesters waren, op een grote schaal met allemaal visgerechtjes. Stop het in m'n mond, bijt en hoor het wat knarsen. Was 't een vissenoog...quote:
Je moet het eigenlijk echt zelf proevenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken het. Nooit geproefd door de slechte verhalen.![]()
Hoe smaakte het?
Ik heb nooit gerookt. Ik vind het dus ranzig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen (ik rookte toen niet meer), maar dat kwam omdat ik daarvoor wel gerookt had en sowieso niet goed kan ruiken
Je stopte het in je oog? Wat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Toen ik nog niet zo oud was, op vakantie met de familie eens door m'n moeder aangeraden om een oester te eten. Ze wist natuurlijk exact wat oesters waren, op een grote schaal met allemaal visgerechtjes. Stop het in m'n oog, bijt en hoor het wat knarsen. Was 't een vissenoog...
Ik durf niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk echt zelf proeven
Ik dacht "in je oester"quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
In m'n oog, trauma-typo.
Zie je, doe ik het weer
Mond dus.
Your loss.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zoen wel gewoon niet meer hoor.
Knoflook > Zoenen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Toen ik nog niet zo oud was, op vakantie met de familie eens door m'n moeder aangeraden om een oester te eten. Ze wist natuurlijk exact wat oesters waren, op een grote schaal met allemaal visgerechtjes. Stop het in m'n mond, bijt en hoor het wat knarsen. Was 't een vissenoog...
Het zal minstens zo ranzig zijn ja. Misschien ga ik het toch eens proberenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:11 schreef twi het volgende:
Oh wacht, ik verwar het met vegemiteDat schijnt pas echt ranzig te zijn.
Gewoon doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |