Omdat mijn familie niet erg slim is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha waarom eet je het als je het toch niet lekker vindt?
Kattensnoepjes smaken naar vitamine B-pillen, droog, granig en lastig door te slikken.I heb een kwartier lang mijn tong gewassen.
Maar een boilie lijkt ook wel een beetje op een borrelnootjeik snap het wel
Ik geef Hills aan m'n kat. Lust je dat wel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
Ik zou gourmet nog niet aan m'n katten geven, laat staan zelf eten.
Gekke gedachtesprong wel. Bah.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:59 schreef twi het volgende:
Is het zoenen met iemand die kattenvoer eet hetzelfde als met knoflook? Moet je dan zelf meeëten?
Ik heb nooit kattenvoer geproefdquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geef Hills aan m'n kat. Lust je dat wel?
Jij bent een knoflook hater?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is het eten van kattenvoer wel smakelijk
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:37 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan had ik het toch goed. Ik voelde me zo bezwaard dat ik het zo uitsprak
Miauwtjequote:
Absoluutquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:59 schreef twi het volgende:
Is het zoenen met iemand die kattenvoer eet hetzelfde als met knoflook? Moet je dan zelf meeëten?
Nou ja als ze 16 was dan is er wel iets mis ja...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat mijn familie niet erg slim is.![]()
Arme Miauw.![]()
Ik zie het echt voor me. Had je het snel in de gaten dat het voor katten was?
Nee hoor, maar als ik zelf geen knoflook eet en wel zoen met iemand met knoflook op is wel wat minder.quote:
Ik prefereer dan toch wel knoflook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Heh bahquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
Aah niet vroeg slapen maar wel lang slapen is ook goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Miauwtje
Ik heb lekker lang geslapen
Net als zoenen met rokers, ik haat hetquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:03 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik zelf geen knoflook eet en wel zoen met iemand met knoflook op is wel wat minder.
Dan heb je het getroffen met Myr.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:03 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik zelf geen knoflook eet en wel zoen met iemand met knoflook op is wel wat minder.
Nee, neefje was 10 ofzo. Zusje een jaar of 8.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
Nou ja als ze 16 was dan is er wel iets mis ja...
Ja, je hebt snel door dat iets een kattensnoepje is en geen snoep
Steek je tong eens in een asbak. Komt op ongeveer hetzelfde meer.quote:
Ik weet niet beterquote:
Oh, dat weet ik dan weer wel. Ooit eens een pak waarvan ik vermoedde dat er nog een laagje Chocomel in zat gepakt en uit gedronken. Bleek het oud afwaswater met sigarettenpeuken te zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steek je tong eens in een asbak. Komt op ongeveer hetzelfde meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |