Goed overtuigend wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt alleen interesse in pukkelkontjes?Dan maar gauw van iemand pukkels lenen.
I Dont Knowquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Waar staat de IDK in jouw gamertag eigenlijk voor?
Hahaha hmmm dat zijn mijn privémomentjesquote:
Gourmet is best lekker hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na die pics van Kree kan ik dit niet meer aan, twi.
Ze heeft het over gourmetten, helder lichtquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een neefje dat hondenkoekjes at.
Gewoon voor de 'lekker' of om een keer te proberen? Ik heb als kind wel eens kattensnoepjes gegeten, ik dacht dat het Lakrisal was. Ik proef het nu nogquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een neefje dat hondenkoekjes at.
Ik begreep de grap dat het zowel op menseneten als kattenvoer kon slaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft het over gourmetten, helder licht.
Kattenvoerquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft het over gourmetten, helder licht.
Hij vond het niet heel erg lekker, maar hij deed het wel vaker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon voor de 'lekker' of om een keer te proberen? Ik heb als kind wel eens kattensnoepjes gegeten, ik dacht dat het Lakrisal was. Ik proef het nu nogen dat is lang geleden hoor
Dat meen je niet. Je gaat die troep toch niet eten.quote:
Heb je dan ook een voerbakje waar '-Miauw-' op staat?quote:
Hahaha waarom eet je het als je het toch niet lekker vindt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vond het niet heel erg lekker, maar hij deed het wel vaker.
"Als een hond het kan eten, kan ik het ook."![]()
Wat voor smaak was dat?
Mijn zusje kwam wel eens huilend de kamer binnen gerend nadat ze een boulie (zo'n visaas ding) op had gegeten omdat ze dacht dat het een snoepje was.
Die met garnalenquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Je gaat die troep toch niet eten.
En drinkbakje ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb je dan ook een voerbakje waar '-Miauw-' op staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |