Ik welquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik noem het liever een jeugdpuistje, dat hebben oude mensen niet meer.
Ik had er gisteren nog 1.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik noem het liever een jeugdpuistje, dat hebben oude mensen niet meer.
Pak een marker, misschien slaat het aan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik mis hem nu al.
Ik heb er wel een.Op de plek waar je zon indisch stipje kan hebben.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
Nou kinders, ik ga even een nieuw blikje voer halen.
Tot wederziens
Nee, op mijn snor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:06 schreef twi het volgende:
[..]
In je broek? Dat is geen jeugdpuistje hoor.
Niet zo op me schelden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:08 schreef twi het volgende:
Ik heb er ook nooit last van gehad, maar sinds ik op You-Know-What-Webcamsite kom is het elke week wel raak. Godverdomde bron van al het kwaad.
Spanning he, je kan het niet aan. Dat merk ik wel vaker dat jij helemaal gespannen bent met de cam aan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:08 schreef twi het volgende:
Ik heb er ook nooit last van gehad, maar sinds ik op You-Know-What-Webcamsite kom is het elke week wel raak. Godverdomde bron van al het kwaad.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb al tijden geen last van puistjes meer.
Waarom moet je nou weer altijd over zijn gespannen boxer beginnen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spanning he, je kan het niet aan. Dat merk ik wel vaker dat jij helemaal gespannen bent met de cam aan.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spanning he, je kan het niet aan. Dat merk ik wel vaker dat jij helemaal gespannen bent met de cam aan.
Alsof ik alleen gespannen ben met de cam aan. Je bent gewoon engquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:13 schreef Myraela het volgende:
Waar het hart vol van is he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer altijd over zijn gespannen boxer beginnen.
Bakkes houden, kreng.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:16 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof ik alleen gespannen ben met de cam aan. Je bent gewoon eng
Jij hebt alleen interesse in pukkelkontjes?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je niet zo'n enorme pukkelkont had had ik weinig interesse meer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |