Dit, eruit flikkeren die meid. Heb je niks aan. Als ze loopt te pronken met haar suïcidale, daalt bij mij de geloofwaardigheid ontzettend. Mensen die écht suïcidaal zijn lopen er niet mee te pronken en zijn weg voordat je het weet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef FredvZ het volgende:
Spullen laten pakken en afzetten bij haar ouders.
Te laatquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Labiele vrouwen.. nooit aan beginnen.
Dit is t bestequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef FredvZ het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:51 schreef Ondori het volgende:
Het is wel een kutsituatie zeg.
Ik kan niet zeggen dat ik ooit in dezelfde situatie heb gezeten, maar ik denk wel dat je voor jezelf moet kiezen. Als ik het zo lees heb jij een hoop voor haar gedaan, maar heeft zij ooit wat terug gedaan?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef FredvZ het volgende:
Hij heeft helemaal niet voor haar gekozen, we hebben gewoon te maken met een slimme tante die de zwakke plekken van een kerel kent en gratis een bed versierd heeftquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:47 schreef kovenant het volgende:
je hebt voor haar gekozen en je kan toch kijken of er een oplossing is voor haar conditie,
als dat is opgelost zal de rest misschien ook wel volgen ?
krijg je echt waar voor je geld & tijd ?
Dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef FredvZ het volgende:
Ik weet wel een fijn keldertje voor je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:27 schreef La_Vita het volgende:
Oh TS ik zoek ook nog slaapruimte in Amsterdam![]()
Dit zou ik ook doen als er een mogelijkheid daartoe was. Haar zomaar op straat flikkeren (of een week de tijd geven voor vertrek) in haar geval alle stoppen doen doorslaan en maakt er een explosieve situatie van.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef FredvZ het volgende:
Er staat dat ze suicidaal is geweest, niet meer dus. Pronken maak jij er toch echt van. In een relatie kan je dat soort dingen best met elkaar delen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:36 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Dit, eruit flikkeren die meid. Heb je niks aan. Als ze loopt te pronken met haar suïcidale, daalt bij mij de geloofwaardigheid ontzettend. Mensen die écht suïcidaal zijn lopen er niet mee te pronken en zijn weg voordat je het weet.
Ach joh.. die is gewoon boos en regelt wel iets hoor. Ze zal eerdaags wel weer contact opnemen, om te praten of eventueel wat spullen te komen halen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nou, de situatie is weer wat veranderd.
<knip>
Ik ben opgelucht, want dit is het beste, maar het idee dat ze straks in de auto of onder de brug slaapt geeft me een verdrietig kutgevoel.
Dat. Ik ken ook zo'n type. Voornamelijk veel gehuil om aandacht, en probeert je een schuldgevoel aan te naaien van hier tot Tokio en weer zuruck (wat geloof ik nog aardig is gelukt). Ik zou me er niet te druk om maken, ik denk dat madame binnen no time een nieuw slachtoffer gevonden heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef Scorpie het volgende:
Dit is een emotionele parasiet die je zo snel mogelijk dient te verwijderen uit je pels.
Dat is meer een gevoel dan werkelijkheid. Jij hebt gezegd tegen haar dat ze gerust kan blijven slapen, maar geen maanden meer. Nu is ze per direct gevlogen, eigen beslissing. Ik denk niet dat ze uit eigen beslissing onder een brug gaat slapen hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben opgelucht, want dit is het beste, maar het idee dat ze straks in de auto of onder de brug slaapt geeft me een verdrietig kutgevoel.
Jep.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef Scorpie het volgende:
Dit is een emotionele parasiet die je zo snel mogelijk dient te verwijderen uit je pels.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef unox_worst het volgende:
[ afbeelding ]
Die ligt waarschijnlijk iemand anders te neuken voor woonruimte.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef unox_worst het volgende:
Die ligt waarschijnlijk iemand anders te neuken voor woonruimte.
Ten eerste is dit niet jouw probleem. Net zo als dat ze depressief is, vaak ruzie maakt en financiele moeilijkheden heeft. Daar zorgt ze allemaal zelf voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik wil het het liefste uitmaken, maar dan komt ze op straat te staan en dat kan ik niet maken omdat ze dan voor de eerste de beste trein duikt, ben ik bang.
Lees eerst even de rest van het topic.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:51 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Ten eerste is dit niet jouw probleem. Net zo als dat ze depressief is, vaak ruzie maakt en financiele moeilijkheden heeft. Daar zorgt ze allemaal zelf voor.
Ten tweede zou het volgens mij veel beter voor jou zijn om het zo snel mogelijk uit te maken, als je ook chagrijnig tegen je vrienden en werk doet.. Wat heeft het dan nog voor nut?
Onzin.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:36 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Mensen die écht suïcidaal zijn lopen er niet mee te pronken en zijn weg voordat je het weet.
Met alle respect, maar volkomen uit je plaat gaan doe je zelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatste update, dan kan het topic wel dicht: Over een paar dagen is ze weg, en gisteravond hebben we echt knallende ruzie gehad. Ik was weer kwaad op haar omdat ze weer een rotzooi had gemaakt en op de bank lag te hangen met haar laptop, terwijl ik de hele dag had gewerkt. Ben helemaal uit m'n plaat gegaan, alle frustratie van de afgelopen maanden kwam er natuurlijk uit hehe. Nu twee boze mensen in één huis, die op voet van oorlog staan. Ik tel de dagen af...
Bedankt iedereen voor de reacties in dit topic, sommige heb ik goed in gedachten gehouden.
Zij is waarschijnlijk een extreem onzeker hoopje ellende dat zich elke seconde opgelaten voelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dat ik zo kwaad was (ben) kan ik haar ook niet direct verwijten hoor, doe ik ook niet, hoewel het indirect wel kan.
Zij heeft zich overigens gisteren ook weinig dankbaar getoond voor 3 maanden gratis onderdak.
Dat begrijp ik dan dus niet. Je laat haar zelf weer binnen, je laat het zelf toe dat ze op je bank hangt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatste update, dan kan het topic wel dicht: Over een paar dagen is ze weg, en gisteravond hebben we echt knallende ruzie gehad. Ik was weer kwaad op haar omdat ze weer een rotzooi had gemaakt en op de bank lag te hangen met haar laptop, terwijl ik de hele dag had gewerkt. Ben helemaal uit m'n plaat gegaan, alle frustratie van de afgelopen maanden kwam er natuurlijk uit hehe. Nu twee boze mensen in één huis, die op voet van oorlog staan. Ik tel de dagen af...
Bedankt iedereen voor de reacties in dit topic, sommige heb ik goed in gedachten gehouden.
Moet ie haar op straat flikkeren dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan dus niet. Je laat haar zelf weer binnen, je laat het zelf toe dat ze op je bank hangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |