Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
bij wie uit Emmeloord zit je in de klasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
WTDF JKONEG IK WILDE DIT DOEN
URK URK URK (incest)
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
bij wie uit Emmeloord zit je in de klas
Nee hoor, maar ik zie jou constant dat soort dingen postenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef Reemi het volgende:
GJE die meteen op z'n pik getrapt is na een puntje kritiek.Ik vond het alleen maar leuk om even jouw acties na een aftrap te vermelden.
Quotes graag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zie jou constant dat soort dingen posten
Kekke shitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had toen je stats eens opgezocht, GJE, en daaruit bleek dat je by far een van de minst presterende spelers was. Laagste shooting accuracy, laagste passing accuracy enzo. Dus dan kun je wel tof doen met je topscorerstitel, die ook volledig uit z'n verband is gerukt doordat je zo'n 100x meer potjes gespeeld hebt, maar stats don't lie knul. Maar dat krijg je nog wel bij Wiskunde in de vierde klas.
Te lui, maar je weet het zelf ook wel mag ik hopenquote:
Als hij nou niet zo dom doet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef WezepAFCA het volgende:
Jullie moeten dat arme kereltje wel altijd hebben he
Niet echt:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Te lui, maar je weet het zelf ook wel mag ik hopen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef Reemi het volgende:
Was namelijk pas de eerste keer dat ik me uitliet over clubs.
ohtheirony.jpgquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ah, schijnheiligheid is altijd leuk
We praten toch niet achter je rug om?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kom tenminste voor mijn daden uitquote:
Wie doet waar schijnheilig?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu je geaardheid nog.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kom tenminste voor mijn daden uit
Reemi had wel meer dat soort posts,maarkomt er niet voor uitquote:
Jij ziet spoken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Reemi had wel meer dat soort posts,maarkomt er niet voor uit
link?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Thorb het volgende:
Argh, kan de club stats niet laden, steeds error
Zolang jij je maar goed voelt bij liegen is het goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij ziet spoken.Of ik moet nu al dement worden.
http://www.eafootballworl(...)d]=&do-search=submit en dan moet je naar member en daar ff plaatje van maken. Daarna weer naar pro clubs en zoeken op FC Pino PS3 Dutch en dan ook daar weer naar members + picquote:
yepquote:
Niet alleen toen, heb je wel meer van die minachtende posts zien makenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef Reemi het volgende:
Overigens wel in januari, toen ik hier net was, één post geplaatst over GJE's clubprestaties. Dat moet ik toegeven. Zit dat je nou nog steeds dwars?
We willen een foto van jou?quote:
Niet richting jou in ieder geval. En dat meen ik serieus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet alleen toen, heb je wel meer van die minachtende posts zien maken
Jij bent ook een meelopertje hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef Rijst het volgende:
Zeg Stoereboiii, als je dit leest. Je mag weer posten. Zodra jij een bericht hebt geplaatst negeren we GeeftJeEnergie.
Het hele vorige topic staat vol met fokkers.quote:
Nee? Keek bij new topics en zag dat iemand anders dan jij een topic deze TT gaf, daarom kwam ik ff en had die post van rijst niet eens gezienquote:
Tot over 10 minuten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Naja jongens, als jullie het zo willen vind ik het goed. Het was leuk tot zover.
Precastbeef13quote:
We mogen niet met hem praten!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee? Keek bij new topics en zag dat iemand anders dan jij een topic deze TT gaf, daarom kwam ik ff en had die post van rijst niet eens gezien
Echt een Inzaghi die jongen, altijd 'randje' buitenspel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Precastbeef13![]()
Ik heb 4 potjes gespeeld lol!
Ja ik wil de keeper hinderenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt een Inzaghi die jongen, altijd 'randje' buitenspel.
IK WIL DIE VRIJE TRAP NEMEN, MAG IK MAG IKquote:
Quel heeft de beste statsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 81% passingGJE maar liefst 57.
Sorry GJE, je had helemaal gelijk. Echt sorry.
Ja, zij is fucking goed met clubs. Geen grap. Beste speler die er bij ons rondloopt.quote:
Dat zei ik vanmiddag al in de stream, hij ramt continu op RB. Dat wordt volgens mij ook gezien als tackle.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:29 schreef Thorb het volgende:
Hoe krijg je een tackle percentage van 6%, dan kan je echt niet timen
Nixon ofzo ook, weet niet wie dat isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmiddag al in de stream, hij ramt continu op RB.
Ik kan wel begrijpen waarom gje steeds van je verliest. Ik zie al voor me hoe hij iedere keer instaptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmiddag al in de stream, hij ramt continu op RB. Dat wordt volgens mij ook gezien als tackle.
Laatst eentje verkocht voor 2500, MLS en Koreaanse 90 pace spelers gaan vaak maar voor max 1000quote:
In 4-4-2 is hij 2k ofzo. Het is ook weer tijd voor mijn dagelijkse 400c packsquote:
Ik heb alle 25 400c gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 4-4-2 is hij 2k ofzo. Het is ook weer tijd voor mijn dagelijkse 400c packs
Weet jij of Eccleston nog wat waard is?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 4-4-2 is hij 2k ofzo. Het is ook weer tijd voor mijn dagelijkse 400c packs
Wel op mijn andere account aangezien ik op mijn main account bijna geen ruimte op mijn TP heb.
En Toefjes en GuRBuH.quote:
Hangt van de formatie af, maar hij is nog maar 500c ofzo, in 1 van de top formaties 1-1.5k. Wel een goede speler ondanks zijn 75 pacequote:
Oke thanks, is kut formatie. Ook nog een Herd in kut formatie. Dat waren de beste spelers, gelukkig nog zooitje healing en nog squad fitnessquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt van de formatie af, maar hij is nog maar 500c ofzo, in 1 van de top formaties 1-1.5k. Wel een goede speler ondanks zijn 75 pace
Ik heb even gekeken en de goedkoopste Eccleston kost 750c en Herd 500c (ook wel een goede speler trouwens)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke thanks, is kut formatie. Ook nog een Herd in kut formatie. Dat waren de beste spelers, gelukkig nog zooitje healing en nog squad fitness
Beetje jammer van de formatie 3-4-2-1 en 5-2-1-2quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en de goedkoopste Eccleston kost 750c en Herd 500c (ook wel een goede speler trouwens)
Mwah heeft zijn voordeel en zijn nadeel. Lagere prijzen, maar wel meer openenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
Oh trouwens Morgen weer nieuwe TOTW en TOTY.. BBVA zeker nu. Zou me niks verbazen als ze die packslimit weghalen
Gewoon af en toe kijken naar goedkope BIN'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Is er een manier om goedkope fitness kaarten te krijgen?
open bids, en weinig bieden. op een stuk of 30 kaarten bieden, glipt er vaak wel 1tje doorheen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Is er een manier om goedkope fitness kaarten te krijgen?
Das Toefjes. Het hele vorige topic staat vol met fokkers!quote:
Ik heb alle 25 1500c gehad, en daar haalde ik veel meer winst uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb alle 25 400c gehad.
Beste was Gobern daarnaast een squad fitness, Akinfenwa en Garratt. Voor de rest alleen maar Healing kaartjes die nog wat opleverdenredelijk wat profit!
Ohquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Das Toefjes. Het hele vorige topic staat vol met fokkers!
En het was geweldigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb alle 25 1500c gehad, en daar haalde ik veel meer winst uit.
Maar dan verlies ik 1.5k, kan ik net zogoed een buyouit doen van 1.5k?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
open bids, en weinig bieden. op een stuk of 30 kaarten bieden, glipt er vaak wel 1tje doorheen.
Jaquote:
Je krijgt je coins weer terug als iemand meer biedt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Maar dan verlies ik 1.5k, kan ik net zogoed een buyouit doen van 1.5k?
In de OP staat dat je per 10 bids 500 coins betaald?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je krijgt je coins weer terug als iemand meer biedt.
Neequote:
Dan moet je wel veel geluk hebben want ik heb vaak genoeg 1500c packs met niks goeds. Wat had je dan zoal?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb alle 25 1500c gehad, en daar haalde ik veel meer winst uit.
Nou een paar blessurekaarten plus 2x fitness, soms squadfitness, en er zit altijd wel een speler in die te verkopen is, en grotere kans op een speler die tussen 1 en 4k waard is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je wel veel geluk hebben want ik heb vaak genoeg 1500c packs met niks goeds. Wat had je dan zoal?
Bij mij is het andersom want ik heb juist het meeste geluk gehad in 400c packs. Zonet 2 squad fitnesses achter elkaar, voor de rest was het niet veel maar ik maak nog steeds winst. En bij 1500c packs krijg ik veel spelers en het duurt lang om die allemaal te verkopen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou een paar blessurekaarten plus 2x fitness, soms squadfitness, en er zit altijd wel een speler in die te verkopen is, en grotere kans op een speler die tussen 1 en 4k waard is.
Uit die 400c kaartjes pak ik meestal echt 1 fitness of 1 blessurekaartje
Huh ? Ik weet van niks, hij had geen disconnect tegen mij hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen mij, Rijst, DutchSL dacht ik ook nog. Ik hoor jou altijd over disconnects hier maar het probleem ligt niet bij jou
Deze week zijn een hele hoop Serie A spelers gestegen door dat toernooi.quote:
Zal vast komen dat hij niet meer in packs zit deze week maar even goed een groot vershcil met de xboxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |