nee, daar modificeren ze ratten voor...quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:36 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
organen om te implanteren bij mensen?
In ons prachtige nieuw ingerichte verse gebouw snappen ze het klimaat nog niet helemaal..ijskoud hier!quote:
Op ons netverbouwde lab snappen ze het ook niet helemaal. Hier is het een diepvries en bij mn collega een saunaquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
In ons prachtige nieuw ingerichte verse gebouw snappen ze het klimaat nog niet helemaal..ijskoud hier!
quote:
Het gaat hier straks vies hard onweren heb ik het idee. Die plotselinge temperatuur die omhoog vloog en nu weer 13 graden... Dat wordt knallen vanavond.quote:
De vraag is, wat is verstandig hardlopenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Liesje68 het volgende:
Eigenlijk is verstandig hardlopen helemaal niet moeilijk:
http://www.runnersworld.c(...)01&bctid=45515564001
Lopen totdat het pijn doet, en dan doorgaan tot je niks meer voelt toch ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
De vraag is, wat is verstandig hardlopen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lopen totdat het pijn doet, en dan doorgaan tot je niks meer voelt toch ?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lopen totdat het pijn doet, en dan doorgaan tot je niks meer voelt toch ?
Tss!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat ik vandaag en morgen al ga spinnen. Vrijdag dus pas weer hardlopen![]()
Prrrrr prrrrr prrrrrrrrrrr prrr prrrrrrrrrquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tss!
Wat vind je eigs leuker: hardlopen of spinnen?
zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Maraca het volgende:
Ffuu.. als ik morgenochtend wil hardlopen moet ik dat om 5 uur doen
En ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
Oh bah dit is te herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Vind 't allebei leukmaar zit wel aan deze spindagen vast omdat 't relatief gezien de beste lessen zijn, op de andere dagen zijn de instructeurs nog slechter...
Oh, dat traject moet ik ook hebben. Gelukkig is het voorbij!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Yuki het volgende:
Als de treinen weer gaan rijden en ik daadwerkelijk naar huis kanga ik straks nog even een rondje hobbelen. Les 21!
En dan geen onweer graag
Om 15:03 werd al aangegeven dat de beperkingen voorbij zijn, maar de eerste trein komt pas om 15:38. Van den haag naar Zoetermeer is 12 min en er reed al wel een intercity voorbij, 20 min geleden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat traject moet ik ook hebben. Gelukkig is het voorbij!
Top dat je toch gaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Maraca het volgende:
BedanktZal ook aan jullie denken als mijn wekker gaat
Ik moet de trein van 17.14 van Utrecht naar Den Haag hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Om 15:03 werd al aangegeven dat de beperkingen voorbij zijn, maar de eerste trein komt pas om 15:38. Van den haag naar Zoetermeer is 12 min en er reed al wel een intercity voorbij, 20 min geleden.
Waar blijft die sprinter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |