Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
OMA + noobtubequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
Quickscopen.
Echt bazen spelen alleen met noobtubes in Hardcore.
Deze manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
Quickscopen.
Echt bazen spelen alleen met noobtubes in Hardcore.
Gast, dat is bijna nog triester dan QSquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
OMA + noobtube
Maar tis dat GJE ps3 heeft anders had ik hem dik ingemaakt met snelscopen.
waar haal je al die talentjes vandaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
vandermar, wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte mannen kunnen hierop fappen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar haal je al die talentjes vandaanme want
volgens mij heb ik alleen de nederlandse markt erin gezetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen hierop fappen.
Goede scouts inhuren en zelf de -19 squads afstruinen.
Haha! Beginnersfout!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij heb ik alleen de nederlandse markt erin gezet
haha aardig veel gespeeldquote:
yep kan je simpel toevoegen als het goed isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
![]()
die kan je naderhand nog toevoegen toch? Niet dat ik het geld heb voor spelers maar goed
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
![]()
die kan je naderhand nog toevoegen toch? Niet dat ik het geld heb voor spelers maar goed
Hij staat gewoon vaak aan.quote:
ik dacht al dat ik het ergens had gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hij staat gewoon vaak aan.Doe er niet eens zoveel mee.
Ik had er niet aan gedacht, maar het kan sinds deze versie ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik het ergens had gezien
Dat snap ik eigenlijk niet zo goed.quote:
Wattan, wil je fappen ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wie heeft er hier allemaal eigenlijk een foto op FOK! gepost? Van zichzelf?
Ik weet alleen van Rijst, Stijn, vandermar en mezelf hoe ze eruitzien. En van GJE de achterkant.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wie heeft er hier allemaal eigenlijk een foto op FOK! gepost? Van zichzelf?
Ik weet alleen van Rijst, Stijn, vandermar en mezelf hoe ze eruitzien. En van GJE de achterkant.
Nice, ik doe mee!quote:
quote:
Ik zie dat je het er duidelijk niet mee eens bent, maak jij dan een sckets!quote:
Helft van de middenveld is altijd geblesseerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Song, Wilshere, Coquelin, Frimpong en dan zie ik liever een M'Vila komen.
Morgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie dat je het er duidelijk niet mee eens bent, maak jij dan een sckets!
Jij liep altijd op zijn berichten te reageren.quote:
Ow. FB is gay. Ik zit er bijna nooit op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij liep altijd op zijn berichten te reageren.
Hoe zou ik het anders moeten weten? Zit jij geheime afspraakjes met Kevin te maken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow. FB is gay. Ik zit er bijna nooit op.
Diaby en Wilshere ja, Frimpong was verhuurd en meteen geblesseerd geraakt, mja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Helft van de middenveld is altijd geblesseerd.
Come on guys. Show yourself.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef detennismaster het volgende:
We benieuwd hoe GJE, GuRBuh, Toefjes en Tim86 eruit zien!
De Jong met Song ernaast is zeker een versterking. en ook beter voor het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Diaby en Wilshere ja, Frimpong was verhuurd en meteen geblesseerd geraakt, mja.
Ik vind het inderdaad ook een goed idee dat rijst niet meer reageert!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij liep altijd op zijn berichten te reageren.
What the hell.quote:
Haal mijn foto wegquote:
Die jongste hé, die 9 jarige (8 toen)quote:
HIHAHOquote:
Haha dat is Drizzzz_drourden ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
What the hell.Ben je serieus?
Edit: Oh, ik dacht dat het GJE was.Omdat ie het daarover had.
Herkenning manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen over een simpele foto.
Ik had eerder verwacht dat het een larper zou zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha dat is Drizzzz_drourden ofzoZag em een keer voorbij komen in het Skyrim topic.
Oke, begin jij maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen over een simpele foto.
Trainingspakken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
Lindgren allang gezien in z'n trainingspak
JA, dan moet ik gaan zoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn pics zijn gewoon op FOK! te vinden heur.
Ik ben serieusquote:
Ik weet jouw naam ook via MPquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
Sommige mensen willen niet dat hun identiteit op het internet komt. Zijn genoeg FOK!kers weggegaan omdat iemand achter hun facebook is gekomen. Niet iedereen stelt dit op prijs.
Volgens mij mag je daarom ook geen privé gegevens van anderen op FOK! zetten
Heb jij geen trainigspakken om lekker in te chillen ofzoquote:
ah faal, omdat je het een keer over trainingsbroeken dragen hadquote:
Joggingsbroeken men.. Van die badstofbazendingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah faal, omdat je het een keer over trainingsbroeken dragen had
Oh dat kan bestquote:
Ik weet zijn naam ook, maar iedereen moet zo loyaal zijn om niet iedereens naam en andere shit op het forum te plempen, dat kan diegene zelf welquote:
Geloof je me niet?quote:
LOL, hoelang sta je voor de spiegel om het zo stijf te krijgenquote:
Oja jij was waxdealer hequote:
nee, net of jij ooit dat kutdorp uit komt.quote:
10 minutenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
LOL, hoelang sta je voor de spiegel om het zo stijf te krijgenof fap je op haarproducten....
Wacht even, DTM staat gewoon op internet te tennissen hoorquote:
LOL!quote:
Mag ik het posten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
nee, net of jij ooit dat kutdorp uit komt.
Oh, ja die heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht even, DTM staat gewoon op internet te tennissen hoor
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Cavani en Forlan uit 1 pakje, zijn geen fuck waard maar wel een grappig duo om te krijgen.
Ohja, die is oudddd.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Gewoon youtube. Filmpje uit 2009.quote:
Regel maar met hem onderlingquote:
classic pet naar achterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon youtube. Filmpje uit 2009.
Dit jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Kent was ook zo slim om zn voornaam en achternaam als username te gebruiken.
Onze kleine vriend ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Meestal krijg je heel lang slechte pakjes maar sommige mensen hebben zo'n geluk dat ze in 3 packs 2 IFs krijgen ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zijn die pakjes eigenlijk random? Kan je bijvoorbeeld meerdere goede spelers krijgen in 1 pak of als je er 1 hebt gehad is het zo dat de volgende paar slechter zullen zijn.
Aangezien ik Pedro had en nu hele slechte krijg.
Iedereen weet jouw naam ook gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
jahooooooor wat is dit.quote:
Mensen booten op FIFA is wel slimquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zo jammer als mensen met hun keeper gaan spelen om te laten zien hoe slecht ik ben. Heb echt zin om ze gewoon te booten en de winst te pakken..
Ja heel jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zo jammer als mensen met hun keeper gaan spelen om te laten zien hoe slecht ik ben. Heb echt zin om ze gewoon te booten en de winst te pakken..
Is toch classic kent om je eigen naam + achternaam op een forum te gebruiken. is een kent actiequote:
Hihi ik ookquote:
HALLO DUCO!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Is toch classic kent om je eigen naam + achternaam op een forum te gebruiken. is een kent actie
Heb het spel 4 dagen en heb nog nooit een voetbal spel gespeeld.quote:
Lindquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen booten op FIFA is wel slim
Oké. Ga eerst lekker h2h of offline spelen, man. Bij FUT heb je echt nog niets te zoeken. Excuus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Heb het spel 4 dagen en heb nog nooit een voetbal spel gespeeld.
Pretty nice, zolang je niet gaat crossenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef mollenbol0 het volgende:
Hey gasten heb net een nieuw team gemaakt wat vinden jullie ervan?
http://futhead.com/12/squad/911001
Het was dus de ironie aanwijzend in zijn post. Zelf heet 'ie duuc-nl op een forum.quote:
ps3? kunnen morgen wel h2h potje ofzo doen als je wil, kan ik tips geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Heb het spel 4 dagen en heb nog nooit een voetbal spel gespeeld.
Haha ok dan zal ik dat niet doen :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pretty nice, zolang je niet gaat crossenIk moest zonet tegen iemand met Bale en RObben aan de zijkant en crosste alles op Aguero en verdomme die vent wint zowat elk kopduel van Chiellini
Weet ik, maar jij lijkt me echt iemand die uitgebreid gaat zoeken op alles als je iemand z'n naam hebquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was dus de ironie aanwijzend in zijn post. Zelf heet 'ie duuc-nl op een forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |