quote:
Nog niet!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik straks een vast contract krijg (dat ligt in de planning) ga ik alleen nog maar verder weg wonen
Man... Liefde overwint alles... Qua afstanden ook naar het schijntquote:
Tsjah, dan komt ie maar elk weekend bij mij hoor! Ik ga niet zo ver reizen. Als hij wil verhuizen moet hij dat weten, maar dat heeft consequenties!quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah, dan komt ie maar elk weekend bij mij hoor! Ik ga niet zo ver reizen. Als hij wil verhuizen moet hij dat weten, maar dat heeft consequenties!
Say whut?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef Qwea het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet hoelaat de meet is
Ik weet wel dat ik moet inchecken tussen 14:00en 15:00de rest ook?
Heb ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef Steve het volgende:
Ik hoef geen melkpoepert. Alleen als ze dit doet:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef Steve het volgende:
Ik hoef geen melkpoepert. Alleen als ze dit doet:
[ afbeelding ]
Die is er wel, maar dit gaat over de meetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Peter het volgende:
Ohwja, er is zeker geen EFS-SC, dat dit topic zo hard loopt he?
Zeg, jullie betalen mooi jullie deel van de kamer, ongeacht of je komt, er blijft slapen of niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
EN DAN KAN JE NOG NIET EENS HAAR NAAM GOED SPELLEN, LUL!!!!!![]()
![]()
Bo-ringquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg, jullie betalen mooi jullie deel van de kamer, ongeacht of je komt, er blijft slapen of niet.![]()
En er wordt niet gemept 's nachts.
Inderdaadquote:
Man. Ga lekker naast Peter liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
EN DAN KAN JE NOG NIET EENS HAAR NAAM GOED SPELLEN, LUL!!!!!![]()
![]()
That's my middle name.quote:
Volgens mij komen we bij Waldorf en Stadler op de kamer, Catquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg, jullie betalen mooi jullie deel van de kamer, ongeacht of je komt, er blijft slapen of niet.![]()
En er wordt niet gemept 's nachts.
Ooh, nou ja, tegen die tijd bel ik wel dat ik ook rond 16u komquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Say whut?![]()
Wij druppelden rond 16.00 uur binnen en dat was geen enkel probleem.
Die details kijk ik tegen die tijd wel. Hangt ook af van de plannen van de rest en de aanwezigheid van verse melkpoepertjes.![]()
Je mag om 9.55 uur nog ontbijt pakken en tot 11 uur in de eetzaal zitten ouwehoeren, da's het belangirjkste.
Ik kruip in bed bij een lekkere man, tijdens de meet, je BEKIJKT HET MAAR!quote:
We zijn erg liefquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij komen we bij Waldorf en Stadler op de kamer, Cat![]()
Uh oh!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kruip in bed bij een lekkere man,[..]
CAT, MAG IK BIJ JOU IN BED?
Whut!?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kruip in bed bij een lekkere man, tijdens de meet, je BEKIJKT HET MAAR!
Dumpen we bij de babydump!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Muis006 het volgende:
En wat gebeurt er met Shaniqua wanneer haar papa's zich misdragen in Rotjeknor?
Terug het systeem in?
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Prenatal heeft een 90 dagen niet goed geld terugactie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Muis006 het volgende:
En wat gebeurt er met Shaniqua wanneer haar papa's zich misdragen in Rotjeknor?
Terug het systeem in?
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien wil Brangelina er wel een kind bij overnemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prenatal heeft een 90 dagen niet goed geld terugactie.
Iig niet aan meneer Leers laten wetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
De meet is over meer dan 90 dagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
IS DAT ALLES WAT JE TE ZEGGEN HEBT?quote:
Ik heb net in de agenda gezet dat ik oordopjes mee moet nemen tegen je gesnurk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad. Dat is op mijn kamer wel anders
!
Eh, is Cat een lekkere man?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook een pak Tena Lady, voor Greysquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb net in de agenda gezet dat ik oordopjes mee moet nemen tegen je gesnurk..
Lief, doch traag.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb net in de agenda gezet dat ik oordopjes mee moet nemen tegen je gesnurk..
Ik gok op minimaal 50!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef Peter het volgende:
Zo komen we wel aan de 30+ topics voor de meet.
Meer een soort Kermit en Miss Piggy dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef Renesite het volgende:
Maar ik en Patrick fitten graag op elkaarDan zijn we op ons best.
So you know!
Stelletje valse nichten onder elkaar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef Renesite het volgende:
Maar ik en Patrick fitten graag op elkaarDan zijn we op ons best.
So you know!
Camilla en Gonzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Meer een soort Kermit en Miss Piggy dan?![]()
Dit ís gewoon een voorzetje + inkoppertje. Maar laat maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
quote:
Wie is wie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Beterrr.... maar je bent nog niet helemaal uit de trubbels vrind.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een very schone deerne![]()
IK BEN KERMIT!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit ís gewoon een voorzetje + inkoppertje. Maar laat maar
[..]
Je had wel last van vochtverlies op de meetquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had wel last van vochtverlies op de meet. Over je gehele lichaam dan.
NOEM JE CAT NOU ALWEER DIK!?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG, ik kom een foto in de photobucket tegen... volgens mij hoorde zij niet bij ons
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef freud het volgende:
Op aanraden van Greys, even lurken hier. Eurovisie is net zo kansloos als griekenland in de euro, maar gezellig is het wel. Hoppa!
Neem dan ook elastiekjes mee, anders blijven de TENA's niet op d'r wang zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had wel last van vochtverlies op de meet. Over je gehele lichaam dan.
quote:
Mag ie dat niet aan mij vragen?!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In het kort:
- 50 FOK!kers
- vraag maar aan yvonne hoe leuk het de vorige keer was
- tof kroegie aan de rand van Rdam (dus makkelijk en gratis parkeren)
- awesome sfeertje
- ook als je geen ruk aan het songfestival vindt is het leuk!
Duckttapequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Neem dan ook elastiekjes mee, anders blijven de TENA's niet op d'r wang zitten
Neem je vrouw meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In het kort:
- 50 FOK!kers
- vraag maar aan yvonne hoe leuk het de vorige keer was
- tof kroegie aan de rand van Rdam (dus makkelijk en gratis parkeren)
- awesome sfeertje
- ook als je geen ruk aan het songfestival vindt is het leuk!
Heeft Greys een vrouwquote:
Die heb ik bij Henk gelatenquote:
En GB is hun liefdesbaby!quote:
Hebbie die van mij bij het NSF nou ook van die beveiligingsbitch teruggekregen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die heb ik bij Henk gelaten![]()
Behalve de duurdere wappers![]()
En aflikken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu zie ik Greys en ElisaB melk op GB's poepertje smeren..
Hij was wel ingenomen en in die arm vol vlaggetjes bij die beveiligingsheks gekomen, daarna heb ik nooit meer iets vernomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef Takaiki het volgende:
Cat heeft heel tactisch zodra ze de zak met spullies gespot had, de zak van de kadotafel weggegrist. Zat daar nog een vlag van jou in?
Pics! Paint!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu zie ik Greys en ElisaB melk op GB's poepertje smeren..
Dan neem ik 15 september jouw vlaggetje weer meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij was wel ingenomen en in die arm vol vlaggetjes bij die beveiligingsheks gekomen, daarna heb ik nooit meer iets vernomen
RIP vlaggetje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij was wel ingenomen en in die arm vol vlaggetjes bij die beveiligingsheks gekomen, daarna heb ik nooit meer iets vernomen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
THIS JUST IN!
DE DRIEPERSOONSKAMER IS EEN GO! STEVE! DE DRIEPERSOONSKAMER IS EEN GO!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan neem ik 15 september jouw vlaggetje weer mee
Erik?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
THIS JUST IN!
Nee, zeg maar niksquote:
MAAR JE KUNT NIET MEER BELLEN! IK HERHAAL: MAAR JE KUNT NIET MEER BELLEN!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
THIS JUST IN!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
THIS JUST IN!
MORGENVROEG OM 08U WEER!!!!!!!!!!!!!!111111quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MAAR JE KUNT NIET MEER BELLEN! IK HERHAAL: MAAR JE KUNT NIET MEER BELLEN!
O GOTTEGOT DAT MOET OOK NOG!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Peter het volgende:
Heb je al geboekt bij de kapper? Voor hoeveel personen?
EUROPE STOP VOTING NOW!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MAAR JE KUNT NIET MEER BELLEN! IK HERHAAL: MAAR JE KUNT NIET MEER BELLEN!
Ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef Greys het volgende:
Ze kunnen toch ook online boeken?
Dan hebben ze meteen de bevestiging
Peter, blijf jij niet slapen?
Nu breng je me aan het twijfelen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef Greys het volgende:
Ze kunnen toch ook online boeken?
Dan hebben ze meteen de bevestiging
Peter, blijf jij niet slapen?
MAAR HET HOTEL IS BIJNA VOLLLLLLLLquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn haar binnenkort toch milimeteren, dus daar hoef ik geen zorgen meer om te hebben
quote:
Firefox?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als die site het op deze computer nou eens deed, dan zou ik gewoon online boeken. Maar die loopt dus steeds vast.
Hoe heb je dan geboekt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als die site het op deze computer nou eens deed, dan zou ik gewoon online boeken. Maar die loopt dus steeds vast.
Gewoon via Hotels.nl ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze site dus he?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik aai graag gemillimeterd haarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mijn haar binnenkort toch milimeteren, dus daar hoef ik geen zorgen meer om te hebben
Wat doe je me aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
ERIK WACHT FF MISSCHIEN WIL PETER ER NOG BIJ!
Oh, ik zat op de site van Bienvenue zelfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze site dus he?
http://www.lookingforbook(...)ue/kamerprijzen.aspx
Toch? Cat?
Daar heb jij ook geboekt toch?
IK WEET HET NOG NIET!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
ERIK WACHT FF MISSCHIEN WIL PETER ER NOG BIJ!
Petertttttt, rij je naar huis (wel laat danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu breng je me aan het twijfelen!
Ik kan ook gewoon heel laat met de auto naar huis
Zolang mijn lief maar niet de ketting op de deur doet
Hallo, been there, done that.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:41 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, nog wat anders, dat vrouwke zegt tegen mij : Wilt u met parkeerkaart reserveren? Want we hebben ze maar beperkt.
Just so you know
Maar dan mis je het napraatontbijt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Peter het volgende:
Ik ga gewoon met de auto naar huis. klaar. besloten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |